Geen integrale, maar wel een HF turbo met elektronisch geregeld sportonderstelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Stokstaart het volgende:
Een Lancia ruilen voor een Volvo is ALTIJD een goede deal.
Behalve als je een Delta Integrale hebt dan natuurlijk niet
Dat kan met die Lancia ook. Sterker nog, dat kan met elke auto!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef JamFlava het volgende:
Met de Volvo kun je jezelf nog wel een keer om een boom vouwen.
Er goede auto's.
Maar of je er dan nog levend uitstapt is de vraag :p Volvo is al jaren hoog geindigd in de NCAP testen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan met die Lancia ook. Sterker nog, dat kan met elke auto!
Inderdaad. Hoewel bij nieuwe auto's een Renault het meest veilig is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Maar of je er dan nog levend uitstapt is de vraag :p Volvo is al jaren hoog geindigd in de NCAP testen.
Dat idd, en gezien het imago van de Volvo, ben ik ook benieuwd waarom je buurman wil ruilen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
Nog even buiten het hele 'welke auto is beter' geneuzel om he.
Maar waarom zou je in eerst instantie willen ruilen dan?
Als ik zo'n topic zou starten zou ik beginnen met de echt relevante informatie geven aan je lezers, zoals specificaties, kilometerstand e.d. Daarna pas bovenstaande vraag stellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef vosss het volgende:
Zijn er nog bepaalde aandachtspunten bij zo een S40 waar ik op moet letten?
Volvo is uit 96 met ik geloof iets van 220 op de klok, 1.8 16v uitvoeringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
Als ik zo'n topic zou starten zou ik beginnen met de echt relevante informatie geven aan je lezers, zoals specificaties, kilometerstand e.d. Daarna pas bovenstaande vraag stellen
Zo ongunstig is dit denk ik niet hoor. Denk dat TS zn buurman beter kan vertrouwen dan een garage of willekeurige particulier qua (bekende) verborgen gebreken. Een garage doet bij zo'n auto ook niet meer dan even kijken of ie rijdt en rechtstreeks doorverkopen. Garantie heb je ook niet bij zo'n oude auto.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik zou het niet doen, als je een andere auto wil lekker inruilen bij de dealer, hier krijg je gezeik mee.
Mijn auto is niet inruilbaar bij aanschaf van een andere auto.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik zou het niet doen, als je een andere auto wil lekker inruilen bij de dealer, hier krijg je gezeik mee.
Heb zelf een S40 uit 2000 en die heeft prima wegligging, maar goed ik heb een later model als die jij bedoelt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pcies, dit model Volvo was bepaald geen topper. Best leuke auto, maar ook genoeg gebreken. Zo is de wegligging de slechte ooit - van een Volvo
Ik bén een ouwe lulquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:33 schreef FalleNk810i het volgende:
qua verbruik wel doen natuurlijk, als je dat zo belangrijk vind..
Maar qua auto zou ik t nooit doen, zo'n volvo is kapot saai vergeleken met je lancia..
Vind die volvo ook een beetje een ouwe lullen bak, zeker ook in die kleur..
Dat dus. Een schitterende exlusieve auto ruilen voor een saaie volvo met vergane gloriequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn verstand zegt doen, mijn hart zeg 'no way!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |