quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef DroogDok het volgende:Ik zou het niet doen, als je een andere auto wil lekker inruilen bij de dealer, hier krijg je gezeik mee.
Mijn auto is niet inruilbaar bij aanschaf van een andere auto.
De dealers en handelaren kunnen er niets mee. Iedereen vind het een mooie auto, maar niemand wil hem hebben.
Dat is ook een beetje het probleem, ik wil met de tijd een andere auto en de huidige gewoon inruilen zonder gezeur of voor belachelijk weinig geld. Ik heb geen zin om particulier te verkopen, zeker deze auto niet, je verkoopt hem aan een snotneus van 20 en een week later staat ie kwaad op de stoep omdat de turbo ertussenuit geblazen is.
Daar heb ik heul geen zin in.
En mijn buurman weet precies wat er aan mijn auto gedaan is en wat eraan zit te komen. Sterker nog, we hebben hem begin vorig jaar samen uit de stalling gehaald en een grote opknapbeurt gegeven (de lancia dus).
En die Volvo weet ik ook van hoe en wat.
Qua verbruik ontlopen ze elkaar wel veel. Autotrader zegt geloof ik 1 op 9 voor die lancia. Dikke lul 3 bier, dat haal (ik in elk geval) je bij lange na niet. Als je er mee rijdt zoals ie bedoeld is dan is 1 op 6 een heel stuk reëler. En dat kan ook nog veel ongunstiger en ja ook op snelwegkilometers.

Er is verder niks mis mee al kan ik niet in de motor kijken of in de turbo of in de versnellingsbak.
Die kan er morgen vastlopen, ertussenuit blazen of eronderuit lazeren. Dat kan ook nog probleemloos 30dkm goed gaan.
Datzelfde geldt ook voor die Volvo. Die kan morgen ook gewoon stuk gaan.
En daar hebben we al van gezegd geen scheve gezichten naar elkaar toe mocht zoiets gebeuren en dat verwacht ik ook niet

En nee ik heb geen kinderen