Als het zo was zou dit betekenen dat FOK een democratie is. En we weten allemaal dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij impeachable is.
Maar ik heb wel meer bestuurlijke vaardigheden dan jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het zo was zou dit betekenen dat FOK een democratie is. En we weten allemaal dat dit niet het geval is.
Zo kom je niet overquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar ik heb wel meer bestuurlijke vaardigheden dan jou
Joh als jij alle posts van Voice-Over, Fokthesystem, mlg en PHP voor je rekening neemt vind ik het goedquote:In ieder geval ben ik er wel een voorstander van om het moderator team te compenseren met een rechtsere mod.
Streef je ook naar 'law and order', zoals langer bans en meer bans.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik er wel een voorstander van om het moderator team te compenseren met een rechtsere mod.
Ik wat speels, maar dat wil niet zeggen dat ik dat zakelijk ook ben.quote:
Geen probleem.quote:Joh als jij alle posts van Voice-Over, Fokthesystem, mlg en PHP voor je rekening neemt vind ik het goed.
Ah, ik werd al bijna bang omdat ik al enkele dagen geen post van je had gezien waarin je jezelf ophemelt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik er wel een voorstander van om het moderator team te compenseren met een rechtsere mod.
Ik ben meer van het persoonlijk benaderen. Dat had remlof ook mogen doen toen ik een ban kreeg, want voor ik er erg dat ik een ban had, was het allang over de pm uitgesproken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Streef je ook naar 'law and order', zoals langer bans en meer bans.Eigenlijk vind ik dat een nieuwe mod een blanco strafblad moet hebben.
Op een bepaald moment zijn er regels en moet er een keer opgetreden worden wanneer iemand keer op keer over de schreef gaat (want wees gerust op basis van 1 post zal je geen ban krijgen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben meer van het persoonlijk benaderen. Dat had remlof ook mogen doen toen ik een ban kreeg, want voor ik er erg dat ik een ban had, was het allang over de pm uitgesproken.
Dat was in mijn geval niet zo, maar goed. Geldt voor beytar (toen) ook trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een bepaald moment zijn er regels en moet er een keer opgetreden worden wanneer iemand keer op keer over de schreef gaat (want wees gerust op basis van 1 post zal je geen ban krijgen)
Neuh wees gerustquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat was in mijn geval niet zo, maar goed. Geldt voor beytar (toen) ook trouwens.
Hoezo, Remlof en Du_ke stoppen toch niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
Wie nomineert zich auf der linken Seite?
Wie eigenlijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef ethiraseth het volgende:
Sowieso zijn er meer dan genoeg rechtse mods geweest de laatste jaren.
Lavenderr is de enige die ik zou kunnen noemen of zat die op VKZ?quote:
Ach, ik kan me zo voorstellen dat er een reactie volgt op de nominatie van mlg en denk dat sommige users dat gecompenseerd willen zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoezo, Remlof en Du_ke stoppen toch niet?
Laten we afwachten of er een nominatie komt? Van mij hoef je het niet te verwachten, de moderatie is prima. Houden zo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik kan me zo voorstellen dat er een reactie volgt op de nominatie van mlg en denk dat sommige users dat gecompenseerd willen zien.
quote:
We zoeken nieuwe mods.quote:
Ze zijn te links.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is de moderatie slecht hier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |