Ja wel vaker zo met apple.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Breuls het volgende:
Ja, Ubuntu heeft er geloof ik eentje. Van andere distro's weet ik het niet.
Vind het wel opvallend dat de sites die over de App Store schrijven lijken te denken dat dit de eerste keer is dat er zo'n store voor de desktop is "en dat andere besturingssystemen waarschijnlijk snel zullen volgen".
Ja allemaal door die o zo briljante Steve Jobs.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef Breuls het volgende:
Ja, true. Ook verre van de eerste tablet. Maar ze hebben wel gewoon een goede tablet gemaakt en daar goed over nagedacht en er een flinke lading hype overheen gegoten. Dat helpt altijd wel.
De iPad is wel de eerste tablet waar mensen ook echt mee willen werken, en die een OS heeft dat voor een tablet bedoeld is. In die zin is de iPad wel degelijk een nieuw soort apparaat. Dat elke andere fabrikant een tablet met mobiel OS op de markt probeert te brengen, spreekt boekdelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef Breuls het volgende:
Ja, true. Ook verre van de eerste tablet. Maar ze hebben wel gewoon een goede tablet gemaakt en daar goed over nagedacht en er een flinke lading hype overheen gegoten. Dat helpt altijd wel.
Als ze nu al een perfecte App Store zouden hebben, zou dat ongeveer vier events schelenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou die app-store zal nog wel een tikkie moeten verbeteren. Maar goed, dat moest de eerste iphone ook.
Bedankt voor de antwoorden ! Wegens drukte nog niet naar alles gekeken, maar ga ik zeker doen !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
iphoto, aperture?
[..]
adium
[..]
Microsoft office 2011
[..]
http://usa.autodesk.com/a(...)421056&siteID=123112
[..]
druk af > voorvertoning?
Als je niet illegale activiteiten wilt ontplooien, dan moet je ook niet een single license kopen en die met een hele groep mensen delen, nee tuurlijk mag dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef 2cv het volgende:
Een ideetje wat ik ter plekke uit mijn mouw schud: het programma met meerdere mensen LEGAAL kopen waardoor het bedrag per persoon flink gereduceerd wordt. Kan dat ? Mag dat ? Bestaat dat ?
Ik zoek dus nadrukkelijk NIET naar illegale downloads, cracks of wat dan ook.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze nu al een perfecte App Store zouden hebben, zou dat ongeveer vier events schelen.
Er zijn speciale licenties voor het onderwijs bijvoorbeeld, en sommige bedrijven brengen tien-packs of volume packs op de markt. Maar dit hangt af van het bedrijf zelf. Als je een standaard licentie koopt met tien man terwijl die maar voor één pc geschikt is ben je in principe net zo illegaal bezig als wanneer je een crack download.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:31 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 0,0 verstand van licenties, dus misschien stel ik een hele domme vraag: zijn er niet (speciale) licenties waarbij je het programma legaal met een aantal mensen mag delen en en ieder ook zijn eigen gegevens in vult ?
Ik kan in TextEdit gewoon bij File -> Page Setup een scaling invullen, of bedoel je dit niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:19 schreef 2cv het volgende:
Maar het onderstaande is helaas nog wel van toepassing:
En in Teksteditor is de voorvertoning niet te verschalen naar 100% zodat ik nog niet kan zien hoe groot de letters uiteindelijk worden t.o.v. het papier.
M'n maximum charge is alweer afgenomen naar 5041, en terwijl de menubalk zegt 'Opgeladen' geeft coconut aan dat-ie maar voor 96% vol zit. Gaat alweer lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik kan er even tegenaan.
Zit inderdaad een drempel in. Pas bij 95% gaattie weer ladenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
M'n maximum charge is alweer afgenomen naar 5041, en terwijl de menubalk zegt 'Opgeladen' geeft coconut aan dat-ie maar voor 96% vol zit. Gaat alweer lekker.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey Swets, heb je nog een goed, niet al te duur adresje voor een hotel voor me in Shanghai?
Accumeters zijn nooit 100 % nauwkeurig, dus je zult nog wel wat variatie in je metingen tegenkomen. Zeker de eerste paar cycli, dan wordt je accusoftware nog gecalibreerd. Kijk over een weekje nog eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
M'n maximum charge is alweer afgenomen naar 5041, en terwijl de menubalk zegt 'Opgeladen' geeft coconut aan dat-ie maar voor 96% vol zit. Gaat alweer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |