Wachten tot hij opgeladen is, want hij laad nog op. Of duurt het opladen te lang?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier aan doen? Dit lijkt me niet normaal, of wel?
Ik bedoelde eigenlijk de capaciteit van 89% na 17 wekenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wachten tot hij opgeladen is, want hij laad nog op. Of duurt het opladen te lang?
Hmm heb er geen verstand van maar ik heb nog 91% na 10 maandenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de capaciteit van 89% na 17 weken
Ja dan is het toch raar dat ik nog 89% heb?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:45 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hmm heb er geen verstand van maar ik heb nog 91% na 10 maanden
[ afbeelding ]
Deze MacBook verkoop ik binnenkort en ga dan voor de Pro!Deze is nog minder dan jaar oud
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dan is het toch raar dat ik nog 89% heb?
Dunno, het is een MacBook Pro 13 inch die nog niet zo oud is maar op de Apple site kon ik niet vinden wat de design capacity is.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
Weet je zeker dat de design capacity klopt?
Trek hem eens helemaal leeg (tot hij uit gaat) en laadt hem dan volledig op. Grote kans dat de capaciteit opeens weer hoger wordt aangegeven. Verder niet te druk om maken. De ¤ 1600 kostende HP EliteBook van mijn zusje heeft na 350 loadcycles in iets meer dan een jaar nog maar 20 % capaciteit over. Hij gaat nu nog een kwartier mee op de accuquote:Op zondag 9 januari 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier aan doen? Dit lijkt me niet normaal, of wel?
Oja.. natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de capaciteit van 89% na 17 weken
In- of exclusief opstart tijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Trek hem eens helemaal leeg (tot hij uit gaat) en laadt hem dan volledig op. Grote kans dat de capaciteit opeens weer hoger wordt aangegeven. Verder niet te druk om maken. De ¤ 1600 kostende HP EliteBook van mijn zusje heeft na 350 loadcycles in iets meer dan een jaar nog maar 20 % capaciteit over. Hij gaat nu nog een kwartier mee op de accu
Dat zal ik eens doen! Ik heb hier zelf nog een compaq en die accu is zo verkloot binnen 2 jaar dat hij niet eens meer zonder stroom adapter kanquote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Trek hem eens helemaal leeg (tot hij uit gaat) en laadt hem dan volledig op. Grote kans dat de capaciteit opeens weer hoger wordt aangegeven. Verder niet te druk om maken. De ¤ 1600 kostende HP EliteBook van mijn zusje heeft na 350 loadcycles in iets meer dan een jaar nog maar 20 % capaciteit over. Hij gaat nu nog een kwartier mee op de accu
Mijn Sony Vaio van nog geen 3 jaar oud herkent de accu niet eens meer (na ongeveer een jaartje kon hij nog maar max 45 minuten op een volle accu werken, dus ook maar constant aan stroomkabel gehangen)quote:Op zondag 9 januari 2011 15:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen! Ik heb hier zelf nog een compaq en die accu is zo verkloot binnen 2 jaar dat hij niet eens meer zonder stroom adapter kan
@Tauchmeister
Dat heb ik wel gemerkt ja, soms issie wat hoger of lager.
Dat valt op zich nog mee, er zit wel een beest van een Core 2 Duo in.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In- of exclusief opstart tijd?
Bah. Aangezien ik HEEL graag AutoCAD wil (en dan ook probleemloos), ben ik ook best bereid er voor te betalen. Maar niet zo asociaal veel. Door dat soort prijzen ga je toch illegaal downloaden of cracks zoeken ?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zijn speciale licenties voor het onderwijs bijvoorbeeld, en sommige bedrijven brengen tien-packs of volume packs op de markt. Maar dit hangt af van het bedrijf zelf. Als je een standaard licentie koopt met tien man terwijl die maar voor één pc geschikt is ben je in principe net zo illegaal bezig als wanneer je een crack download.
Ik zie nergens die knoppen. En ook via help > zoek kan ik geen info over voorvertoning vinden.quote:[..]
Ik kan in TextEdit gewoon bij File -> Page Setup een scaling invullen, of bedoel je dit niet?
Oh wacht, je hebt het over openen in 'Voorvertoning' / Preview. Daar staan drie zoom-knopjes, -, + en =. = staat voor 'ware grootte' of 100% en komt (bij mij) inderdaad exact overeen met een velletje A4.
Ja, klopt. Ik koop geregeld software van onafhankelijke ontwikkelaars, en van een paar grote bedrijven die schappelijke prijzen aanhouden voor hun software. Maar dingen als Photoshop en AutoCAD zijn echt veel te duur om 'zo even' aan te schaffen. Helaas is AutoCAD for Mac net nieuw, anders zou je nog kunnen overwegen een oudere versie tweedehands aan te schaffen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bah. Aangezien ik HEEL graag AutoCAD wil (en dan ook probleemloos), ben ik ook best bereid er voor te betalen. Maar niet zo asociaal veel. Door dat soort prijzen ga je toch illegaal downloaden of cracks zoeken ?
Ik heb geen idee wat de Nederlandse vertaling letterlijk is, maar door met rechts te klikken op de balk met de icoontjes kun je 'customize toolbar' doen en daar kiezen welke icoontjes je weergeeft. Dit geldt overigens voor ieder programma met zo'n toolbar.quote:Ik zie nergens die knoppen. En ook via help > zoek kan ik geen info over voorvertoning vinden.
Overigens heb ik en Nederlandse versie.
Nee. Morgen komt wel de Verizon iPhone, waar heel Amerika enthousiast over is omdat AT&T de T-Mobile van Amerika is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd.
Maar iets anders.... is die iPad2 nu al aangekondigd.
Rechts klikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik koop geregeld software van onafhankelijke ontwikkelaars, en van een paar grote bedrijven die schappelijke prijzen aanhouden voor hun software. Maar dingen als Photoshop en AutoCAD zijn echt veel te duur om 'zo even' aan te schaffen. Helaas is AutoCAD for Mac net nieuw, anders zou je nog kunnen overwegen een oudere versie tweedehands aan te schaffen.
[..]
Ik heb geen idee wat de Nederlandse vertaling letterlijk is, maar door met rechts te klikken op de balk met de icoontjes kun je 'customize toolbar' doen en daar kiezen welke icoontjes je weergeeft. Dit geldt overigens voor ieder programma met zo'n toolbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |