Hoax! Je bent nog geen 30, toch? Of illegale jaren ook meegeteld?quote:
Helemaal klaar? Nog geen sok ingepakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zonder onderbrekingen. ik win.
godt. helemaal klaar?
Guess againquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax! Je bent nog geen 30, toch? Of illegale jaren ook meegeteld?
@ Peu, hoezo nou weer jammer, dat ik weer eens op je voor loop?
ik ben 31.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan meteen je pas ook naar mij opstuurtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar alles is zoveel,ik weet niet eens waar te beginnen? Ook mijn pincode?
Het is alleen fijn bij een automaat, zodat je kan ingrijpen, sportauto's met een zogenaamde sequentiele bak blijf ik niks vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooitwil ik n auto met flippers
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.
ach, ik kijk nog wel over je heenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ligt eraan. ben je rijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar alles is zoveel,ik weet niet eens waar te beginnen? Ook mijn pincode?
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
Hey Huppel, zou jij dat meet-ding weer ff in de OP willen zetten?
je kan me wel tegenspreken, maar je kan je aandacht gewoon niet laten verslappen in het verkeer. punt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is alleen fijn bij een automaat, zodat je kan ingrijpen, sportauto's met een zogenaamde sequentiele bak blijf ik niks vinden
[..]
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.
[..]
ach, ik kijk nog wel over je heen4
mwa, dat mag wel na februari, dan heb ik er toch niks meer aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan meteen je pas ook naar mij opstuurt
rijk, was het maar waar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan. ben je rijk?
pm eens wat creatiefs dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |