Je hebt echt ontzettend je best gedaan he met je paintquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Roi het volgende:
Een ekte baas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, en dat een Donald Duck-weekblad woordgrapje beter is zegt al heel wat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef anno2010 het volgende:
Mwa, die van mij was dan toch beter, al zeg ik het zelf
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je hebt echt ontzettend je best gedaan he met je paint
Jezus. Dit is wel heel erg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef anno2010 het volgende:
0:27
Hoe kan zo iemand burgemeester zijn
laat die man in zijn waarde ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef anno2010 het volgende:
Kom je uit Moerdijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een stomme knoest is dat echt heZo is hij altijd
Goed topic[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In de buurt, maar ik zet m'n woonplaats niet op fok
Godverdomme wat erg zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef anno2010 het volgende:
Job Cohen had t m zelfs niet nagedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Nogmaals hebben we het over de gemeente Moerdijk ?
Ik ben zelf een unmeunige moraalridder, maar kom op zeg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
laat die man in zijn waarde ja.
Gruwelijk gewoon,als screensaver perfectquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Charismatische man wel.quote:
PvdA-burgemeester stopt vanwege lager pensioenquote:Op donderdag 6 januari 2011 05:02 schreef Ugjerke het volgende:
Was die kerel niet onlangs nog in het nieuws omdat hij stopte met de burgemeester te zijn omdat dat voordeliger was voor zijn pensioen?
En zo haal je ineens twee keer het landelijke nieuws.quote:Op donderdag 6 januari 2011 05:13 schreef Beach het volgende:
[..]
PvdA-burgemeester stopt vanwege lager pensioen
je hebt gelijk
mooi gebit ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef anno2010 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
"Heeft u het over de gemeente Moerdijk of de inwoners van Moerdijk?"
Haha, of niet. Wat een dwaas ongelooflijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Dhaha het volgende:
''Nogmaals, heeft u het over Moerdijk of de gemeente Moerdijk?''
''Ik heb het over de schadelijke stoffen die zijn vrijgekomen bij de brand''
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Dhaha het volgende:
wat gebruikt hij?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e5ded3fe-65d9-4fd3-97bb-80482ee4c418
VMBO klas 1 volgens mij!quote:
Beatbox!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
"Sjeboemboemboemboemmehihihi"
Hij praat heel erg onlogisch en weet van niets af als burgemeesterquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
laat die man in zijn waarde ja.
HaJeequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
"Sjeboemboemboemboemmehihihi"
Dit, dat iemand eruit ziet alsof hij 2 opleggers over zijn gezicht heeft gehad kan hij ook niks aan doen. Wel hoe hij omgaat met vragen,en van niks afweet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hij praat heel erg onlogisch en weet van niets af als burgemeesterVolgens mij bedoelt anno2010 dat.
quote:
Zie het nu pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel de garp begrijpen!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef HaJee het volgende:
Seconden voor de brand....
[ afbeelding ]
Ja, ik weet ook niet wat dit met die burgemeester te maken heeft
Zelfs paarden hebben een beter gebit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hebben ze geen tandarts is Moerdijk....jeez, wat een gebit
Akkoord....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Had de burgemeester dan piloot gemaakt!
ik werd duizelig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef HaJee het volgende:
[..]Klein beetje aangepast (verhoudingen kloppen niet helemaal
)
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef Roi het volgende:
Staat ook weer een mooi filmpje van de ekte ekte op Dumpert![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eester_moerdijk.html
Tuurlijk, maar daar gaat het hier niet om. Als hij de boel gewoon had gerelativeerd zonder over te komen als iemand die nog voor de Jostiband afgewezen zou worden, waren deze topics niet aangemaakt. Een graflelijke kop alleen is niet leuk om de spot mee te drijven, daar doe ik niet aan mee, maar een publiekelijk figuur....een BURGEMEESTER nota bene, die zich blijkbaar moet concentreren om z'n blaas niet in zijn broek leeg te laten lopen is best wel een leuk onderwerpje om wat geintjes mee uit te halen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef mjb44 het volgende:
Maar je kunt zeggen van die man wat je wilt. Hij blijft in ieder geval zichzelf en maakt er in ieder geval niet een hele mediahype van. Als hij nu gaat roepen dat het erg is dan roepen de journalisten dat het nog erger is. Die overdrijven sowieso al. Hij relativeerd het allemaal. Alleen brengt hij het alleen op zijn zachts gezegd nogal onhandig. Maar de pers had denk ik liever iemadn gehad die de zaken ook nog een beetje opblaast. Dan kan de pers nog lekker even mensen uitspelen en stoken.
Oh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow! Nu weet ik ook gelijk hoe oud jij bent!![]()
22quote:
ik ben jonger dan 30 en kan me de animalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hoe ken jij Animal Crackers dan? Of is dat later een keer herhaald?
Het komt oorspronkelijk uit 1988 man!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik ben jonger dan 30 en kan me de animal
crackers nog prima herinneren
Behalve als er een licht briesje staat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:35 schreef Karzai het volgende:
Dat gaat geen moer aan alles wat er in Moerdijk is gebeurd blijft binnen Moerdijk
Volgens mij heeft hij vaak zat hennep gezienquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vaak zat hennep gezien_!
Inderdaad, tijd voor wat positieversquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef anno2010 het volgende:
''Kijk,daar hebben ze ook nog een paddo-kwekerij''![]()
Ik begin hem toch wel baas te vinden
Briljant filmpjequote:
"Het begrotingstekort is ook opgelost."quote:
''kijk daar hebben ze ook nog een paddokwekerij'' *wijst op 2 paddestoelen naast de wietplanten*quote:
Dat is toch humor? En dan ook nog die opmerking over het begrotingstekort is opgelost. Ik vind dat geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
''kijk daar hebben ze ook nog een paddokwekerij'' *wijst op 2 paddestoelen naast de wietplanten*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, de chemische stoffen voor de inwoners van de gemeente of het dorp moerdijk of de kern waar heeft u het nou over? nogmaals de gemeente of het dorp?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar te hopen dat hij geen Darwin Award wint met zijn houding!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Intrets het volgende:
Waar is de edit knop?
http://forum.fok.nl/templ(...).imgur.com/UENKu.jpg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, hoe stel ik de breedte in?Op mijn PC ziet hij er wel goed uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef mjb44 het volgende:
Hij stopt dit jaar in verdand met gezondheid en ook omdat hij anders een deel pensioen misloopt. Heeft hij nog voor de brand bekend gemaakt:
[youtube][/youtube][/youtube]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef mjb44 het volgende:
Hij stopt dit jaar in verdand met gezondheid en ook omdat hij anders een deel pensioen misloopt. Heeft hij nog voor de brand bekend gemaakt:
NEE, HIJ STOPT! NEE!! mijn held wat doe jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef mjb44 het volgende:
Verkennen - de kracht van niet dichtbij dingen weten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En waar is VERkennen de kracht dan van?
Ow ik dacht dat ONTkennen de kracht van ONTkrachten was.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Verkennen - de kracht van niet dichtbij dingen weten!
Hahaha, ik znap hem nu paz brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ONTkennen de kracht van ONTkrachten was.....Matige garp, ik weet!
Boks, ouwe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, ik znap hem nu paz brada!
tikm aan!
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef anno2010 het volgende:
Ja die is echt.. Gewoon van google images.quote:
hij staat er leuk opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja die is echt.. Gewoon van google images.
kun je mij ook zo'n behandeling geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Bovenste is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Ik heb net mijn post ge-edit omdat ik die andere beter vond!quote:
Het ging meer om de bril die doorliepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net mijn post ge-edit omdat ik die andere beter vond!
Dus die met de bredere kin vind je beter?
NIEMAND KOMT AAN MOERDIJKquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een gastrol moeten krijgen in New Kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door ToT op 07-01-2011 17:05:08 ]
Zat ik ook al aan te denken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef opastokvis het volgende:
tzou toch wat zijn als die beste man bij het googlen van zijn eigen naam dit topic tegenkomt
Ik denk dat hij de humor er wel van inziet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef opastokvis het volgende:
tzou toch wat zijn als die beste man bij het googlen van zijn eigen naam dit topic tegenkomt
beetje aangepast:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik heb um ff gefixed:
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon een eigen serie krijgen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een gastrol moeten krijgen in New Kids
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Giester het volgende:
wat een held!
Vanaf 0:20 komt duidelijk weer zijn onduidelijkheid naar voren!
Dorp of kern Moerdijk??? Wat is het nou???
Niemand weet het!
Wat een heldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Giester het volgende:
wat een held!
Niemand weet het!
Precies, daar moeten ze niet moeilijk over doen, vriend. Ze moeten hem alleen niet fotograferen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha ik wist dat dit bazentopic er zou zijn.
Hij is pas 2 en een half jaar burgemeester, het is niet zijn probleem, vriend.
Ik wil juist meer foto's van deze manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Precies, daar moeten ze niet moeilijk over doen, vriend. Ze moeten hem alleen niet fotograferen!
Nee hoor hij is nog maar 2,5 jaar burgemeester van Moerdijk. In totaal is hij al bijna 20 jaar burgemeester. Dit heb ik op wikipedia gevonden over de beste man:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha ik wist dat dit bazentopic er zou zijn.
Hij is pas 2 en een half jaar burgemeester, het is niet zijn probleem, vriend.
Het verschil met die kerel die na hem spreekt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Giester het volgende:
wat een held!
Niemand weet het!
jij.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef opastokvis het volgende:
wie maakt er nog eentje van de joker van batman?
Foute soeps kunnen ook hilarisch zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef opastokvis het volgende:
ik ben niet zo'n creabea.
mijn beste paints zijn in de categorie GODVERDEKANKERPFUUU-mannetje.
Dat weet niemand meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Albertson het volgende:
In welk filmpje heeft hij gezegt "niet moeilijk doen"?
Geniaal!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Giester het volgende:
Burgemeester geeft toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij heeft de boel opgeblazen!!!!!!!!!!
De man heeft ook nog een goede vraag!!!
"Hoe vaak gebeuren die???"
Krijgt hij ooit zijn antwoorden???? We zullen zien!!!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Giester het volgende:
Burgemeester geeft toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij heeft de boel opgeblazen!!!!!!!!!!
De man heeft ook nog een goede vraag!!!
"Hoe vaak gebeuren die???"
Krijgt hij ooit zijn antwoorden???? We zullen zien!!!
Wacht, heb je het nou over het filmpje of de video of de kernquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Albertson het volgende:
In welk filmpje heeft hij gezegt "niet moeilijk doen"?
Hehehe, dope kleurbalanz!quote:
Netjes gedaanquote:
Hahaha, je eige pozt reaxie baas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Netjes gedaanMooi ook dat Chemie-Packgebouw erin verwerkt
(Ja sorry, vond 'm wel een reactie waard)
We gaan voor kwaliteitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Giester het volgende:
Spam hem vol, dan kunnen we naar Burgemeester Moerdijk #2
True true. Maar ik heb deel 2 klaar staan met zijn waardige OP!quote:
Dude, heb je zijn tanden wel eens echt goed bekeken?quote:
Hijz nie voor nikz baazgermeester van Moerdijk, de gemeentje Moerdijk, de kern van Moerdijk, de inwoners en het dorp!quote:
Klopt, maar hij accentueert zijn mond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, heb je zijn tanden wel eens echt goed bekeken?Volgens mij heeft hij er niets aan veranderd hoor!
Bijnza baaz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
beter toch
LAPO yes lang gewacht en het is gelukt!!!
Deel zwei staat klaar!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Dhaha het volgende:
giester mag die lapo, en anders de eer voor deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |