Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Don-Leon het volgende:
Ik zoek een nummer, afgelopen paar dagen een paar keer gedraaid op radio2. Het is een bewerking van een nummer van Mozart, met een beat er onder. Het wordt gezongen door twee vrouwen, denk ik. De naam is iets in de trant van Aida en Geisha. Kan er alleen niets over vinden. Het schijnt populair te zijn in België.
Wie het weet is lief.
voor de liefhebbers, ik heb de maker van de commercial gesproken en die zei dat het "You don't know" van het "unreleased radio hits"-album is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek me een ongeluk, weet iemand welk liedje dit is?
ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...
Anders kun je via www.radio2.nl de playlist nakijken....
Zocht er ook al naar, het was afgelopen woensdag tussen 11.00 en 12.00 (tegen 12u) te horen bij Gouden Uren. 't Kwam niet in de playlist en die hoeren van sterren.nl zetten die uitzending niet online.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maar
Noem je dat pizza's bestellen?quote:
Nee, ik zag alleen een link met de puntjes in de bandnaam.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen een link met de puntjes in de bandnaam.
Jonathan Jeremiah - Lostquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een liedje!
Het was net nog op radio 2 maar de playlist staat nog niet online dus ik vroeg me af of iemand het hier weet.![]()
Een nummer, gezongen door een man. Ik vind het als een neger klinken, maar dat hoeft niet per se te zijn.Klinkt een beetje rustig jazzy/soul achtig. En hij zingt "And Iiiiii, I'll be lost without you baby and Iiiiiiiiiiii", en dan nog een paar keer. Verder weet ik geen tekst
Duuuuuuus. Geen idee of het een nieuw nummer is of niet trouwens.
Misschien dat dit kan? http://www.plernpiano.comquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef Ludootje het volgende:
Goed, ik zoek dus zo een liedje, en normaal gesproken kan ik dan heel snel al vinden wat ik bedoel maar nu dus niet.
Het is een dance/trance achtig liedje, ik gok eind jaren negentig of heel misschien begin noughties. Volgens mij zit er nagenoeg geen tekst in.
Het meest opvallende (en wat ik dus al de ganse tijd in mijn hoofd heb) is het melodietje, heel erg catchy.
Nu zoek ik dus een manier om dat melodietje na te bootsen op een manier dat ik het hier zou kunnen posten. Ik denk dat ik het namelijk wel het originele deuntje kan hercreëren.
• Ik heb al online piano apps geprobeerd, maar dan kan ik het niet exporteren.
• Wellicht een manier om het deuntje in tekstvorm (hoog/laag/lengte noot) op te schrijven? Ik ben wel slecht met noten...
• Songtapper heb ik ook al geprobeerd, net als het deuntje in Shazam neuriën.
Het is trouwens *niet* Barthezz.
Ik ga het nu proberen! En anders download ik wel een of andere freeware MIDI composer of zo, vermoed dat zoiets wel te vinden is...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien dat dit kan? http://www.plernpiano.com
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | * / \ * * / \ * * / * *-* / \ / * * / *-* |
Dit is echt een gok, maar is het toevallig deze?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Ludootje het volgende:
Ok, gelukt(ish)...
Disclaimer: timing is klote, noten kloppen niet etc, maar hopelijk genoeg om in ieder geval het deuntje duidelijk te maken. Met schaamte presenteer ik u:
http://www.plernpiano.com(...)42af686685c8dd878624
Parsons code:
[ code verwijderd ]
ik denk dat dat een hele goeie gok is!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Dit is echt een gok, maar is het toevallig deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |