Retreaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
Brandweer is aan het hergroeperen.. ( omroepbrabant radio )
Dat wil iedereenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik wil verdomme een stream van terplekke.
Ik ook, belachelijk dat dat er niet is. We kunnen de meest gruwelijke bommen haarfijn volgen als ze vallen maar een brandje mag zeker nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik wil verdomme een stream van terplekke.
Vuur moet je niet onderschattenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp het eigenlijk nooit waarom een brand zo snel kan uitgroeien. Als je er snel bij bent win je het toch gauw van de helse (import) brand in kwestie?²
Helaas. Ik ben het wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen brandweerman.
De commandant van de brandweer zegt op RTV Rijnmond toch echt dat het schuimdeken kan leiden tot extra rook.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis man! Ga blussen!
Doneren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis man! Ga blussen!
Hi Buurman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
ik woon in Zwijndrecht maar kunnen ze niet beter het luchtalarm laten afgaan?
Niet als de dichtstbijzijnde brandweerkazerne in Dordrecht of Roosendaal zit.quote:Ik begrijp het eigenlijk nooit waarom een brand zo snel kan uitgroeien. Als je er snel bij bent win je het toch gauw van de helse (import) brand in kwestie?²
Die dan gaan muteren en met hun tentakels kleine schoolmeisjes gaan aanranden!!1!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef DemonRage het volgende:
Nu zullen er langs die sloot wel meer brandnetels groeien.
Natuurlijk. Elke dag. Alleen tot nu toe nog niet (bekend) bij deze brand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Mikk het volgende:
Er zijn echt wel doden gevallen vandaag,.
Je bedoelt die meeuwen die door de rook vlogenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Mikk het volgende:
Nog geen oproep gehad qua calamiteitenhospitaal, dus valt vooralsnog mee denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Mikk het volgende:
Dan heeft Ep Oorflep ook wat te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Silven het volgende:
Wat zitten ze nou te kutten over dat er zeer dringend een onderzoek MOET komenEen fikkie kan toch overal ontstaan waar elektrische apparaten gebruikt worden, brandbare spullen aanwezig zijn. Of zijn er aanwijzingen dat het een aanslag is of iets?
Groot gelijk heb je.... we betalen verdomme een hoop belastingcenten voor die dingen. Beetje zonde om ze maar 1 keer per maand te gebruikenquote:
Ach SP staat altijd vooraan de brullen van hoe het mogelijk isquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Silven het volgende:
Wat zitten ze nou te kutten over dat er zeer dringend een onderzoek MOET komenEen fikkie kan toch overal ontstaan waar elektrische apparaten gebruikt worden, brandbare spullen aanwezig zijn. Of zijn er aanwijzingen dat het een aanslag is of iets?
En vreemd genoeg vind alleen jij dat interessant...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wel grappig, zo'n grote brand, en het enige wat me nu écht interesseert is mijn kiespijn.²
Bij bedrijven die werkzaam zijn met dat soort stoffen moet in ieder geval alle elektrische apparaten "ex" zijn. Dat wil zeggen dat ze aan bepaalde veiligheidsvoorwaarden moeten voldoen. Bijvoorbeeld vonkvrij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Silven het volgende:
Doet het erg zeer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wel grappig, zo'n grote brand, en het enige wat me nu écht interesseert is mijn kiespijn.²
Kun je niet een keer ophouden met diequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |