Ach so. Da's nasty.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee niet helemaal letterlijk, maar vergevorderde dementie dus ja, haast dode hersenen..
Poeh, ik vond het behoorlijk glad hier, daar komt dus nog een laagje bovenop...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Regen en een temp van - 0 .3. Blij dat ik nu niet buiten ben want het zou wel eens heel glad kunnen zijn. Terecht dat er code oranje is afgegeven door het KNMI.
Och, het is niet prettig om te zien maar zelf mis ik er weinig aan.. ze is zwaar gelovig en ik ben atheist. Ze mocht me dus niet echtquote:
blabla laat maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, het is niet prettig om te zien maar zelf mis ik er weinig aan.. ze is zwaar gelovig en ik ben atheist. Ze mocht me dus niet echt
Ik had et al gelezen, met je ninja editquote:
ik niet! vertel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik had et al gelezen, met je ninja edit
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nog steeds met mn tijger bezig!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.
http://www.yamaha-motor.c(...)bal/tiger/index.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.
nee, had je maar sneller moeten zijnquote:
je hebt toch geen geheimen voor mij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, had je maar sneller moeten zijn
o. gelukkig, ik zat me al een raar ritueel met tijgerbalsem voor te stellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.yamaha-motor.c(...)bal/tiger/index.html
BAM!
ze wou haar oma nog zien die ze 5 jaar niet gezien had en 4 maanden later overleed ze.quote:
Ja ik bedacht me dat mensen dat eigenljk helemaal niet hoeven te weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik had et al gelezen, met je ninja edit
ik niet, maar Mexicaantje blijkbaar welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch geen geheimen voor mij?
ah. Nou, dat ging soepel..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me dat mensen dat eigenljk helemaal niet hoeven te weten.
das wel sneu jaquote:
ik nog niet....tot jouw postquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o. gelukkig, ik zat me al een raar ritueel met tijgerbalsem voor te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |