quote:21:52:48 SVP melden bij Marlies. ze wil naar huis
en fouth!quote:
nja, tis dat Venema het zei, anders had ik het ook niet gehoord...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor dat dus echt niet hè. Gewoon mix drop oid toch?
Ja, wie is die meid eigenlijk? Takkewijf...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna Michiel ! Toch weer die Janneke
Zelfs nadat ie het zei, hoorde ik het nog niet. Terwijl ik 'Coen en Sander' blijf horen aan 't begin van Waka Waka van Shakiraquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en fouth!
[..]
nja, tis dat Venema het zei, anders had ik het ook niet gehoord...
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Ben btw benieuwd wat de nieuwe 3FM Megahit is... Gok op Bruno Mars - Grenade of anders Graffiti 6.
Te nieuw. Ik ga voor Robert Johnsonquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef borisz het volgende:
Oh ja ik kijk nu ep 2 van planet earth.
ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. ff door tot 1u!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Marijke en Rudy. Dit gaat weer een ge-wel-dige 3voor12 worden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. ff door tot 1u!
Blij dat ik pas even na 11en in de trein stap. Ik doe met je mee namelijk met wakker blijven!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Great Migrations ook geweldigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef borisz het volgende:
Oh ja ik kijk nu ep 2 van planet earth.
Ik moet morgen belachelijk vroeg op om mn liefste vrienden op te halen van t station. Ze komen terug na 3 weken vakantie en kheb ze gemissssst!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Mooi stukje. Waarom niet eerder zo'n schuimdeken?quote:111 Teletekst wo 05 jan
De brandweer gaat de brand,die om half
drie ontstond,vanavond laat bestrijden
met een schuimdeken die het vuur in één
keer moet doven.
leuk vrouwelijk virtueel gezelschap is welkomquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blij dat ik pas even na 11en in de trein stap. Ik doe met je mee namelijk met wakker blijven!
tis iig met een leuke reden toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik moet morgen belachelijk vroeg op om mn liefste vrienden op te halen van t station. Ze komen terug na 3 weken vakantie en kheb ze gemissssst!
de schuimparty in Cherso is net afgelopen....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi stukje. Waarom niet eerder zo'n schuimdeken?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de schuimparty in Cherso is net afgelopen....
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :Squote:
quote:
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN
Had je niet beter vrij kunnen nemen dan? Had je ook wat tijd met ze door kunnen brengenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :S
En kmoet morgen ook nog eens heel de dag werken, dus tis ophalen, knuffelen, thuis afzetten, nog eens platknuffelen en werken. Mits het vliegtuig en de treinen geen vertraging hebben. Dan kom ik namelijk te laat op mn werk
Vrij nemen was niet echt een optie helaas... anders had ik het zéker gedaan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je niet beter vrij kunnen nemen dan? Had je ook wat tijd met ze door kunnen brengen
das wel zuur jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :S
En kmoet morgen ook nog eens heel de dag werken, dus tis ophalen, knuffelen, thuis afzetten, nog eens platknuffelen en werken. Mits het vliegtuig en de treinen geen vertraging hebben. Dan kom ik namelijk te laat op mn werk
hoppa! straks lekker stemmen. maandag heb ik zelfs gesmst!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef JD_SLR het volgende:
Hé, ik zie dat de plugplaat-poll is aangepast. Goede zaak.
Sorry, was even mijn Twitter time-line aan het checken en zag een reactie van Roel over een door hem gekochte plantquote:
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?quote:hoppa! straks lekker stemmen. maandag heb ik zelfs gesmst!
no problem. ik weet hoe leuk het is als je plugplaat bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?
dat dus!quote:
met 90%quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?
Doe hem dan de groetjes namens mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Super! Rudy is zaterdag @ Noorderslag. Nou, misschien loop ik hem wel tegen het lijf.
Rudy zegt van wel, maar volgens Twitter zou hij ook wel een met de mannen van De Staat aan t filmen kunnen zijn.quote:
En meteen de komende en niet over een maand oid..quote:
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En meteen de komende en niet over een maand oid..
Wat voor plant gaat 't dan over?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 maar?! Dat valt echt reuze mee.
niet erg hoor, dat nummer kent jou ook niet.quote:
Ja, dat hoor ikquote:
Inform us? Ik heb 't niet echt mee gekregen, had alleen een "Ah nee hè, gaat 't nu weeeer over burka's?"quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
qua waan vd nacht. als dat de wet is moet de politie de burkadraagsters oppakken.
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inform us? Ik heb 't niet echt mee gekregen, had alleen een "Ah nee hè, gaat 't nu weeeer over burka's?"
Hmja, als 't de wet is, dan moet dat ook ja. Is dat ook de wet dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.
Misschien moeten ze eens wat minder papierwerk gaan krijgen, na elke boete/aanhouding e.d. Je zult zien dat ze een stuk minder door de vingers gaan zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.
(nog) niet, maar daar gaat het niet omquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmja, als 't de wet is, dan moet dat ook ja. Is dat ook de wet dan?
't Zijn wetshandhavers ja. Als ze zich daar niet aan zouden houden, krijg je binnenkort de gekste dingen onder het mom van "Ja, maar zij houden zich ook niet aan de wet en daar doen jullie ook niks aan".quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(nog) niet, maar daar gaat het niet om. het gaat erom of de politie een dergelijke wet moet handhaven.
ik vind van wel. als postzegelsverzamelen verboden wordt moeten die verzamelaars ook boeten krijgen.
dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zijn wetshandhavers ja. Als ze zich daar niet aan zouden houden, krijg je binnenkort de gekste dingen onder het mom van "Ja, maar zij houden zich ook niet aan de wet en daar doen jullie ook niks aan".
Ik wil wel eens cijfers zien over hoeveel vrouwen nou daadwerkelijk burka's dragen. Volgens mij heb je 't namelijk over helemaal niet zo veel vrouwen. En wat net al gezegd werd, het achterliggende probleem los je er niet mee op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus
maar waar straks deze discussie op uit draait is de vraag of Burka's verboden moeten worden. eigenlijk vind ik van wel. niet-moslims mogen Mekka niet in, Burka of niet, dan mogen Geburkaade moslims ons land in. Als je t zo bekijkt mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt Nederland in mogen.
En nee, ik ben niet tegen moslims, ik ben wel tegen bepaalde onderdelen van de islam.
maar goed, dat is een andere discussie
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuierenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien over hoeveel vrouwen nou daadwerkelijk burka's dragen. Volgens mij heb je 't namelijk over helemaal niet zo veel vrouwen. En wat net al gezegd werd, het achterliggende probleem los je er niet mee op.
Ik ben er één keer eentje tegen gekomen in de tram in Amsterdam, moet toch wel eerlijk toegeven dat het een lichtelijk ongemakkelijk gevoel gaf. Je weet niet wat er onder zit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuieren
En dat is precies waarom ik tegen burka's ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er één keer eentje tegen gekomen in de tram in Amsterdam, moet toch wel eerlijk toegeven dat het een lichtelijk ongemakkelijk gevoel gaf. Je weet niet wat er onder zit.
In Egypte, zag ik twee die gingen zwemmen met een burka. Dat is raarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |