quote:21:52:48 SVP melden bij Marlies. ze wil naar huis
en fouth!quote:
nja, tis dat Venema het zei, anders had ik het ook niet gehoord...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor dat dus echt niet hè. Gewoon mix drop oid toch?
Ja, wie is die meid eigenlijk? Takkewijf...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna Michiel ! Toch weer die Janneke
Zelfs nadat ie het zei, hoorde ik het nog niet. Terwijl ik 'Coen en Sander' blijf horen aan 't begin van Waka Waka van Shakiraquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en fouth!
[..]
nja, tis dat Venema het zei, anders had ik het ook niet gehoord...
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Ben btw benieuwd wat de nieuwe 3FM Megahit is... Gok op Bruno Mars - Grenade of anders Graffiti 6.
Te nieuw. Ik ga voor Robert Johnsonquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Eleanor Rigby van The Beatles!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef borisz het volgende:
Oh ja ik kijk nu ep 2 van planet earth.
ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. ff door tot 1u!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Marijke en Rudy. Dit gaat weer een ge-wel-dige 3voor12 worden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. ff door tot 1u!
Blij dat ik pas even na 11en in de trein stap. Ik doe met je mee namelijk met wakker blijven!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Great Migrations ook geweldigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef borisz het volgende:
Oh ja ik kijk nu ep 2 van planet earth.
Ik moet morgen belachelijk vroeg op om mn liefste vrienden op te halen van t station. Ze komen terug na 3 weken vakantie en kheb ze gemissssst!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Mooi stukje. Waarom niet eerder zo'n schuimdeken?quote:111 Teletekst wo 05 jan
De brandweer gaat de brand,die om half
drie ontstond,vanavond laat bestrijden
met een schuimdeken die het vuur in één
keer moet doven.
leuk vrouwelijk virtueel gezelschap is welkomquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blij dat ik pas even na 11en in de trein stap. Ik doe met je mee namelijk met wakker blijven!
tis iig met een leuke reden toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik moet morgen belachelijk vroeg op om mn liefste vrienden op te halen van t station. Ze komen terug na 3 weken vakantie en kheb ze gemissssst!
de schuimparty in Cherso is net afgelopen....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi stukje. Waarom niet eerder zo'n schuimdeken?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de schuimparty in Cherso is net afgelopen....
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :Squote:
quote:
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN
Had je niet beter vrij kunnen nemen dan? Had je ook wat tijd met ze door kunnen brengenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :S
En kmoet morgen ook nog eens heel de dag werken, dus tis ophalen, knuffelen, thuis afzetten, nog eens platknuffelen en werken. Mits het vliegtuig en de treinen geen vertraging hebben. Dan kom ik namelijk te laat op mn werk
Vrij nemen was niet echt een optie helaas... anders had ik het zéker gedaan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je niet beter vrij kunnen nemen dan? Had je ook wat tijd met ze door kunnen brengen
das wel zuur jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jahh, half hoor, want dat betekent dus ook dat ik dit huis weer uit moet :S
En kmoet morgen ook nog eens heel de dag werken, dus tis ophalen, knuffelen, thuis afzetten, nog eens platknuffelen en werken. Mits het vliegtuig en de treinen geen vertraging hebben. Dan kom ik namelijk te laat op mn werk
hoppa! straks lekker stemmen. maandag heb ik zelfs gesmst!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef JD_SLR het volgende:
Hé, ik zie dat de plugplaat-poll is aangepast. Goede zaak.
Sorry, was even mijn Twitter time-line aan het checken en zag een reactie van Roel over een door hem gekochte plantquote:
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?quote:hoppa! straks lekker stemmen. maandag heb ik zelfs gesmst!
no problem. ik weet hoe leuk het is als je plugplaat bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?
dat dus!quote:
met 90%quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde dat ie gisteren met een ruime meerderheid door was?
Doe hem dan de groetjes namens mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Super! Rudy is zaterdag @ Noorderslag. Nou, misschien loop ik hem wel tegen het lijf.
Rudy zegt van wel, maar volgens Twitter zou hij ook wel een met de mannen van De Staat aan t filmen kunnen zijn.quote:
En meteen de komende en niet over een maand oid..quote:
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En meteen de komende en niet over een maand oid..
Wat voor plant gaat 't dan over?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 maar?! Dat valt echt reuze mee.
niet erg hoor, dat nummer kent jou ook niet.quote:
Ja, dat hoor ikquote:
Inform us? Ik heb 't niet echt mee gekregen, had alleen een "Ah nee hè, gaat 't nu weeeer over burka's?"quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
qua waan vd nacht. als dat de wet is moet de politie de burkadraagsters oppakken.
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inform us? Ik heb 't niet echt mee gekregen, had alleen een "Ah nee hè, gaat 't nu weeeer over burka's?"
Hmja, als 't de wet is, dan moet dat ook ja. Is dat ook de wet dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.
Misschien moeten ze eens wat minder papierwerk gaan krijgen, na elke boete/aanhouding e.d. Je zult zien dat ze een stuk minder door de vingers gaan zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer dit: als het dragen van een burka verboden is, moet de politie die wet handhaven en burkadragers oppakken.
(nog) niet, maar daar gaat het niet omquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmja, als 't de wet is, dan moet dat ook ja. Is dat ook de wet dan?
't Zijn wetshandhavers ja. Als ze zich daar niet aan zouden houden, krijg je binnenkort de gekste dingen onder het mom van "Ja, maar zij houden zich ook niet aan de wet en daar doen jullie ook niks aan".quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(nog) niet, maar daar gaat het niet om. het gaat erom of de politie een dergelijke wet moet handhaven.
ik vind van wel. als postzegelsverzamelen verboden wordt moeten die verzamelaars ook boeten krijgen.
dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zijn wetshandhavers ja. Als ze zich daar niet aan zouden houden, krijg je binnenkort de gekste dingen onder het mom van "Ja, maar zij houden zich ook niet aan de wet en daar doen jullie ook niks aan".
Ik wil wel eens cijfers zien over hoeveel vrouwen nou daadwerkelijk burka's dragen. Volgens mij heb je 't namelijk over helemaal niet zo veel vrouwen. En wat net al gezegd werd, het achterliggende probleem los je er niet mee op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus
maar waar straks deze discussie op uit draait is de vraag of Burka's verboden moeten worden. eigenlijk vind ik van wel. niet-moslims mogen Mekka niet in, Burka of niet, dan mogen Geburkaade moslims ons land in. Als je t zo bekijkt mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt Nederland in mogen.
En nee, ik ben niet tegen moslims, ik ben wel tegen bepaalde onderdelen van de islam.
maar goed, dat is een andere discussie
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuierenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien over hoeveel vrouwen nou daadwerkelijk burka's dragen. Volgens mij heb je 't namelijk over helemaal niet zo veel vrouwen. En wat net al gezegd werd, het achterliggende probleem los je er niet mee op.
Ik ben er één keer eentje tegen gekomen in de tram in Amsterdam, moet toch wel eerlijk toegeven dat het een lichtelijk ongemakkelijk gevoel gaf. Je weet niet wat er onder zit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuieren
En dat is precies waarom ik tegen burka's ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er één keer eentje tegen gekomen in de tram in Amsterdam, moet toch wel eerlijk toegeven dat het een lichtelijk ongemakkelijk gevoel gaf. Je weet niet wat er onder zit.
In Egypte, zag ik twee die gingen zwemmen met een burka. Dat is raarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog nooit een vrouw in burka irl heb gezien. maar ik woon dan ook niet in t westen waar toch meer moslims rondkuieren
Een ongeschoren vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er één keer eentje tegen gekomen in de tram in Amsterdam, moet toch wel eerlijk toegeven dat het een lichtelijk ongemakkelijk gevoel gaf. Je weet niet wat er onder zit.
dat lijkt mij dus ook......en dat is de grootste reden dat ik er tegen ben, net als tegen mensen die met een motorhelm op hun hoofd over straat lopen. ik wil gezichten kunnen zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
ziekerpiek!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
Het superduo is back![]()
dacht dat Corton er weer zou zijn op de woensdag?
Daarom zijn motorhelmen in de meeste winkels ook verboden. Waarom burka's dan niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijkt mij dus ook......en dat is de grootste reden dat ik er tegen ben, net als tegen mensen die met een motorhelm op hun hoofd over straat lopen. ik wil gezichten kunnen zien.
ah, balen..maar toch weer nietquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er is serieus een dubstep versie van A Day In The Life.
Ik heb alleen in Tanzania vrouwen in burka gezien...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat burka's religieus zijn en dan ligt dat andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom zijn motorhelmen in de meeste winkels ook verboden. Waarom burka's dan niet?
Geyl hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik heb maar de helft van de discussie gelezen trouwens.
Ik kauw op theebladeren, leuk hè?
Hij viel me mee!quote:
Ja dat vind ik dom.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat burka's religieus zijn en dan ligt dat anders
hele foute grap alert!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha oh trouwens, wat ik nooit snap, is van die vrouwen/meisjes met een hoofddoek en dan wel 20000 lagen make-up. Hoofddoek want niet verleiden, maar dat dan wel even compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......nee, dit kan echt niet 3rdRock, dat weet ik, maar ik post het toch.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hele foute grap alert! dat zijn moffenhoeren......nee, dit kan echt niet 3rdRock, dat weet ik, maar ik post het toch.
Mijn god, zeg.. je bent wel echt toe aan een vriendin als je het kauwen op theebladeren geil vindquote:
nee man, hij weet al niet wat hij met z'n vrienden moet, laat staan met een vriendin.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mijn god, zeg.. je bent wel echt toe aan een vriendin als je het kauwen op theebladeren geil vind
dat van die motorhelm mag alleen als je een koortslip hebt #oudereclamequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij viel me mee!
[..]
Ja dat vind ik dom.Motorhelm ophouden is praktischer, lijkt me een betere reden hehe.
nederlandse dames die in de oorlog met de duitsers zouden hebben geheuld werden na de oorlog kaalgeschoren. die hoofddoekdraagsters met make-up zijn wellicht ook kaal en zo kwam ik daar op.quote:
Dan moet ie gaan smsen.. Denk je dat hij al toe is aan die stapquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mijn god, zeg.. je bent wel echt toe aan een vriendin als je het kauwen op theebladeren geil vind
Ja, precies, dat is dus ook mijn 'probleem'.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Het niet weten wie of wat er onder een burka zit, is volgens mij maar één van de redenen om een burka te verbieden. Het gaat ook om onderdrukking van de vrouw, iets wat in Nederland niet getolereerd zou mogen worden. Dat los je dan weer niet op door burka's te verbieden en ik ben bang dat het dan nog erger wordt. 't Blijft wat mij betreft een beetje aan twee kanten snijden.
Maar dat onderdrukking van de vrouw, ik weet niet hoor of dat echt zo is. Er zijn ook genoeg mensen die er zelf voor kiezen. Laatst een aflevering gezien van Jessica Simpson's The Price Of Beauty, waren ze in Marokko. Ga die eens kijken, verandert je beeld compleet van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Het niet weten wie of wat er onder een burka zit, is volgens mij maar één van de redenen om een burka te verbieden. Het gaat ook om onderdrukking van de vrouw, iets wat in Nederland niet getolereerd zou mogen worden. Dat los je dan weer niet op door burka's te verbieden en ik ben bang dat het dan nog erger wordt. 't Blijft wat mij betreft een beetje aan twee kanten snijden.
het smsen misschien wel, maar een eventuele ontmoeting nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan moet ie gaan smsen.. Denk je dat hij al toe is aan die stap?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nederlandse dames die in de oorlog met de duitsers zouden hebben geheuld werden na de oorlog kaalgeschoren. die hoofddoekdraagsters met make-up zijn wellicht ook kaal en zo kwam ik daar op.
kan echt niet Rock, kan echt niet.
Maar het zal toch een keer moeten gebeuren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
het smsen misschien wel, maar een eventuele ontmoeting niet
nee, dago gaat t klooster in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar het zal toch een keer moeten gebeuren?
Natuurlijk zijn er vrouwen die er ook zelf voor kiezen. En ik weet niet waar ze in Marokko waren, maar misschien kennen ze daar niet het volledige Westerse beeld van de vrije vrouw. Ik doe maar een gok hoor. We zullen het nooit zeker weten wat betreft die vrouwen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar dat onderdrukking van de vrouw, ik weet niet hoor of dat echt zo is. Er zijn ook genoeg mensen die er zelf voor kiezen. Laatst een aflevering gezien van Jessica Simpson's The Price Of Beauty, waren ze in Marokko. Ga die eens kijken, verandert je beeld compleet van.
Dus ook als deze persoon de gemeente geen geld meer betaald voor het plekje moet hij blijven liggenquote:Men moet zorgen voor eeuwige grafrust op een islamitische begraafplaats. Het graf mag niet niet geruimd worden in verband met het geloof in de wederopstanding op de Dag des oordeels.
Als die jongen het huis uit mag zuipt, snuift of spuit hij zich dood denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.. maar ik durf het niet denk ik..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
tuurlijk niet, misschien is de beter vraag om te stellen: willen we dat Dago zich voortplant?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met een koekje en m'n toetsenbordquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk niet, misschien is de beter vraag om te stellen: willen we dat Dago zich voortplant?
2 shandy en daar ligt dago!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als die jongen het huis uit mag zuipt, snuift of spuit hij zich dood denk ik.
Nog meer koekjes en nog steeds 't zelfde toetsenbord. Jongens, laat dat eens!quote:
Ik moet nu aan een Darwin-award denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk niet, misschien is de beter vraag om te stellen: willen we dat Dago zich voortplant?
blijkbaar. dan word ik vlak voor ik sterf Moslim. als ik de kans krijg tenminste. nog ff naar mekka vliegen en een sterwardess onderdrukken en ik ben geslaagd voor mn examenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_begraafplaats
[..]
Dus ook als deze persoon de gemeente geen geld meer betaald voor het plekje moet hij blijven liggen
Er werden ook 3 generaties getoond, waaronder één vrouw die zich wel normaal kleedde (alleen haar benen wel bedekt), omdat ze zich daar fijner in voelde. Maar die vond Jessica dan weer te bloot (zij had een hotpants aan). Ze waren iig ergens waar ze het beeld wel kennen, maar waar ze (althans, het meerendeel) het er niet mee eens zijn. Maar ik vind niet dat je dat zomaar kan zeggen, dat bedoelde ik ermee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er vrouwen die er ook zelf voor kiezen. En ik weet niet waar ze in Marokko waren, maar misschien kennen ze daar niet het volledige Westerse beeld van de vrije vrouw. Ik doe maar een gok hoor. We zullen het nooit zeker weten wat betreft die vrouwen.
Ja, voor in m'n stamboom.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heuj, was dat niet de aflevering waarin Jessica zei dat die Marrokaanse teveel decollete had?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er werden ook 3 generaties getoond, waaronder één vrouw die zich wel normaal kleedde (alleen haar benen wel bedekt), omdat ze zich daar fijner in voelde. Maar die vond Jessica dan weer te bloot (zij had een hotpants aan). Ze waren iig ergens waar ze het beeld wel kennen, maar waar ze (althans, het meerendeel) het er niet mee eens zijn. Maar ik vind niet dat je dat zomaar kan zeggen, dat bedoelde ik ermee.
DAgo met z'n stamboom. andere jongens noemen dat meestal piemol of Jaap Stam, komt Dago met zn stamboom....:Dquote:
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heuj, was dat niet de aflevering waarin Jessica zei dat die Marrokaanse teveel decollete had?
hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAgo met z'n stamboom. andere jongens noemen dat meestal piemol of Jaap Stam, komt Dago met zn stamboom....:D
Wil jij een nageslacht in je lul?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAgo met z'n stamboom. andere jongens noemen dat meestal piemol of Jaap Stam, komt Dago met zn stamboom....:D
Serieus, wie noemt hem in vredesnaam je Jaap Stam, dan heb je problemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat is toevallig de enige aflevering die ik heb gezien. Idee van 't programma is wel mooi namelijk, maar Jessica reageert overal zo gillerig en kinderlijk op, naief ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.Nouja ze zei (jaja ik heb hem drie keer gezien
) "I like my legs just as you like your boobs". jaja.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Serieus, wie noemt hem in vredesnaam je Jaap Stam, dan heb je problemen
grapje joh, gewoon een gebbetjequote:
Thoe MAassengrapjequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Serieus, wie noemt hem in vredesnaam je Jaap Stam, dan heb je problemen
alleen urine en sperma in mijn Rockje aub!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil jij een nageslacht in je lul?
dat is een Amerikaans eigenschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is toevallig de enige aflevering die ik heb gezien. Idee van 't programma is wel mooi namelijk, maar Jessica reageert overal zo gillerig en kinderlijk op, naief ook.
"Yeah, I know and I was like uuuuuhuh."quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is een Amerikaans eigenschap
Amerikanen bij het Louvre (waar een mini Arc De Triomph staat):quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is een Amerikaans eigenschap
Wil je 't er in ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
alleen urine en sperma in mijn Rockje aub!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Amerikanen bij het Louvre (waar een mini Arc De Triomph staat):
*insert American accent*
"Oh mai gawd, I thought the Arc de Triomph was bigger!!"
Als ze iets omlaag hadden gekeken hadden ze een kilometer verder de grote zien staan.
dat zit er wel eens in ja......maar t hoeft niet van buitenaf nee. ik prefereer mijn eigen tempel wat dat aangaat.quote:
And I was like O.M.G.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Yeah, I know and I was like uuuuuhuh."Achja, Amerikanen.
Ik vond 't al zo'n vreemde opmerkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit er wel eens in ja......maar t hoeft niet van buitenaf nee. ik prefereer mijn eigen tempel wat dat aangaat.
ik vind et nog steeds een rare opmerkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo'n vreemde opmerking
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Nouja, er stond toch echt dat ie het er IN wildequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind et nog steeds een rare opmerking
Een concert van hem zou ik wel aandoen ja!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Ik zat erop te wachten,,quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Jon Bakker smileysquote:
en dat zegt iemand die zich gat noemt....;)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik ook, geen idee hoe het precies uit mijn toetsenbord kwamquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind et nog steeds een rare opmerking
* 3rdRock heeft al weekend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
Even een hyperhyperopmerking die compleet offtopic is, maarrrrrr BIJNA WEEKENDNog morgenmiddag en vrijdagochtend lesgeven en dan is 't weer weekend
Nou, je legt je vingers op de toetsen, je drukt ze in, daarna druk je op enter en dan staat het er!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ook, geen idee hoe het precies uit mijn toetsenbord kwam
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die zich gat noemt....;)
[..]
ik ook, geen idee hoe het precies uit mijn toetsenbord kwam
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN
Trusten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft t wel weer gehad vandaag en gaat in bad plonzen! (incl radio, excl telefoon, hihi)
Dag lieverds!!
xxx
Bwoh ik ben jaloers. Badderze!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft t wel weer gehad vandaag en gaat in bad plonzen! (incl radio, excl telefoon, hihi)
Dag lieverds!!
xxx
badder ze!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Dag lieverds!!
xxx
* Bol_Wan hoeft pas half februari weer op school te zijnquote:
en dat zegt een eendquote:
* 3rdRock gaat niet meer naar schoolquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
* Bol_Wan hoeft pas half februari weer op school te zijn![]()
maakt niet uit, gaan we lekker samen douchenquote:
Ik ben een leeuw hoor!quote:
*proest*quote:
ik ookquote:
En wie was er ookweer op 18aug jarig?quote:
ik 16 dagen eerderquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wie was er ookweer op 18aug jarig?
Lowlands een dag later.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wie was er ookweer op 18aug jarig?
In je profiel staat 2?quote:
Is dat de 19e? kut, dan heb ik maar een hele korte periode voor een vakantiequote:
Ik ook niet, nog een voordeel van dit huis (van een vriendin) dat ik vanaf morgen moet gaan missen...quote:
Jij kijkt nooit naar de data voordat je kaartjes koopt voor een concert/festival?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Is dat de 19e? kut, dan heb ik maar een hele korte periode voor een vakantie
ja klopt 18-16 = 2quote:
Ik dacht vanaf mijn vjdagquote:
Ik zou toch zweren dat dat de 27e begon, ach jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar de data voordat je kaartjes koopt voor een concert/festival?
mijn oma is dood. en mn andere oma ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf mijn vjdagMijn oma is 5 aug jarig
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat dat de 27e begon, ach ja
Ik wou zeggen de mijne ook maar dat is niet waar. Eentje, andere is de vriend pasgeleden van overleden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn oma is dood. en mn andere oma ook.
Mijn oma ook en mijn opa en andere opaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen opa's en oma's meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma ook en mijn opa en andere opa![]()
![]()
al mijn grootouders zijn dood. ik win!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma ook en mijn opa en andere opa![]()
![]()
Ik heb helemaal niks meer. Nou ja, één oma maar dies hersendood..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is de eerste week van november de week van onveilige sex.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf mijn vjdagMijn oma is 5 aug jarig
tis maar wat je winnen noemtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn grootouders zijn dood. ik win!
Letterlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meer. Nou ja, één oma maar dies hersendood..
Isaac Gordinou de Gouberville is ook dood! ik win.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn grootouders zijn dood. ik win!
*checkt zijn agendaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij is de eerste week van november de week van onveilige sex.
1 opa nooit gekend, 1 opa nauwelijks en mijn oma's vond ik beide stom. ik mis er helemaal niets aan. ben soms wel jaloers op mensen die wel een goede band met grootouders hebben.quote:
dus je komt vanavond niet meer langs?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Regen en een temp van - 0 .3. Blij dat ik nu niet buiten ben want het zou wel eens heel glad kunnen zijn. Terecht dat er code oranje is afgegeven door het KNMI.
de kranten zullen toch bezorgd moeten worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Regen en een temp van - 0 .3. Blij dat ik nu niet buiten ben want het zou wel eens heel glad kunnen zijn. Terecht dat er code oranje is afgegeven door het KNMI.
nee niet helemaal letterlijk, maar vergevorderde dementie dus ja, haast dode hersenen..quote:
Ach so. Da's nasty.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee niet helemaal letterlijk, maar vergevorderde dementie dus ja, haast dode hersenen..
Poeh, ik vond het behoorlijk glad hier, daar komt dus nog een laagje bovenop...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Och, het is niet prettig om te zien maar zelf mis ik er weinig aan.. ze is zwaar gelovig en ik ben atheist. Ze mocht me dus niet echtquote:
blabla laat maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, het is niet prettig om te zien maar zelf mis ik er weinig aan.. ze is zwaar gelovig en ik ben atheist. Ze mocht me dus niet echt
Ik had et al gelezen, met je ninja editquote:
ik niet! vertel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik had et al gelezen, met je ninja edit
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nog steeds met mn tijger bezig!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.
http://www.yamaha-motor.c(...)bal/tiger/index.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een eend dat denkt dat hij een leeuw is is bezig met een tijger. Ik wil het niet weten.
nee, had je maar sneller moeten zijnquote:
je hebt toch geen geheimen voor mij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, had je maar sneller moeten zijn
o. gelukkig, ik zat me al een raar ritueel met tijgerbalsem voor te stellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.yamaha-motor.c(...)bal/tiger/index.html
BAM!
ze wou haar oma nog zien die ze 5 jaar niet gezien had en 4 maanden later overleed ze.quote:
Ja ik bedacht me dat mensen dat eigenljk helemaal niet hoeven te weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik had et al gelezen, met je ninja edit
ik niet, maar Mexicaantje blijkbaar welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch geen geheimen voor mij?
ah. Nou, dat ging soepel..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me dat mensen dat eigenljk helemaal niet hoeven te weten.
das wel sneu jaquote:
ik nog niet....tot jouw postquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o. gelukkig, ik zat me al een raar ritueel met tijgerbalsem voor te stellen
Dat krijg je dervan.. met je nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das wel sneu ja
[..]
ik nog niet....tot jouw post
iets met boontjes en loontjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat krijg je dervan.. met je nieuwsgierigheid
Een vallende nietvaller.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wat stelt jouw ui eigenlijk voor?
ik stel me der altijd zon abseiler bij voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WTF heb jij gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, nu ik nog eens goed naar Dago's avatar kijk is t net een urinesproeiend rode piemol
Als jouw piemel opzij spuitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, nu ik nog eens goed naar Dago's avatar kijk is t net een urinesproeiend rode piemol
teveel shandy denk ik.quote:
frambozenlimonadequote:
als ik er een flinke slinger aan geef.....quote:
het is een stukje uit een fragmentje waarin iemand van het dak valt. Niet echt maar voor een film.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
een echte schipper....;)quote:
2e vraag: waarom heb je dat als avatar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
het is een stukje uit een fragmentje waarin iemand van het dak valt. Niet echt maar voor een film.
omdat het kanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2e vraag: waarom heb je dat als avatar?
uverhaupt: waarom heb je je avatar als avatar.
de mijne is de voorkant van een bring me the horizon album. fijne cd, mooi plaatje
lijkt me sterk dat Rock ongesteld word..quote:
een groente dat ik versnipper voor een frikandel speciaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Rock, zo'n opmerking zou ik toch niet pikken hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat Rock ongesteld word..
zulks een grap wilde ik eerst ook maken maar ik dacht, ach dat is te flauwquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een groente dat ik versnipper voor een frikandel speciaal.
Oeh, scherp!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een groente dat ik versnipper voor een frikandel speciaal.
in t geval dat ik de rode zee bevaren heb.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
helderquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
omdat het kanIk kon toen net gifjes maken en hier was ik heel trots op.
Laat em maar komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rock, zo'n opmerking zou ik toch niet pikken hoorWat Bol_Wan hier nou toch weer insinueert..
dat zijn ze iddquote:
Dat ding staat in Den Helderquote:
ik ben ouder dan 12 hoor! ik gebruik al tampons!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rock, zo'n opmerking zou ik toch niet pikken hoorWat Bol_Wan hier nou toch weer insinueert..
+tquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ouder dan 12 hoor! ik gebruik al tampons!
(of bedoel je het niet zo?? )
vochtig van ontroering?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net Domien als Natalie Imbruglia in de 90's requestclip: MY EYES!!!!
Tss, je raakt me waar het pijn doet.. mijn spellingquote:
Ik deed het met liefde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tss, je raakt me waar het pijn doet.. mijn spelling
Eerder van hetquote:
en je zou het van Cindiey verw8enquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tss, je raakt me waar het pijn doet.. mijn spelling
en daarom vind ik dat niet-moslims mekka ook binnen mogen. hoppa.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
pff.. wat een zwetsert. Nederland is van ons. Alleen omdat je er toevallig geboren bent heb je er meer recht op dan andere, bullshit
o als het zo kan, gewoon een hartsmiley bijvoegen en ik mag iedereen noemen wat ik wil?quote:
fapperdefap!quote:
Yep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o als het zo kan, gewoon een hartsmiley bijvoegen en ik mag iedereen noemen wat ik wil?
Ik kan wel bezig blijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en je zou het van Cindiey verw8en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |