Ook op zo'n grote afstand als waar Sjaak stond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef rub3n het volgende:
Die microfoons filteren omgevingsgeluid. Vooral bepaalde frequenties. Ik denk dat het daaraan ligt. Dat je geen explosies hoort.
Bij Antoin vin'k het niet zo bijzonder, maar die dude van de NOS stond er bekant in. En alsnog geen lawaai.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rtl stond op afstand en daar was geen knal te horen, wel een drukgolf
En gaan een stuk zachter bij harde klappen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef rub3n het volgende:
Die microfoons filteren omgevingsgeluid. Vooral bepaalde frequenties. Ik denk dat het daaraan ligt. Dat je geen explosies hoort.
Valt best mee, de rook wordt de gemeente uitgewaaidquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de staat echt meeleeft met de bewoners van Moerdijk krijgen ze morgen 2000 euro netto belastingvrij gestort op de rekening. Ze moeten even vooruit kunnen.²
Mijn God, je denkt toch zeker niet dat je het beter weet dan die mannen die daar al uren keihard aan het werk zijn, of wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef tass het volgende:
Ze blijven overal maar schrijven en zeggen dat als er schadelijke stoffen waren, dat die tijdens het branden, verbrand zijn, dus geen schade meer kunnen veroorzaken....
En dan nog zag ik maar 1 schuimauto, en de rest alleen maar water om mee te blussen.
Logisch dat ze de boel niet geblust krijgen
Mwoa het nadeel van schuim is dat je het niet zover kan spuiten, En dicht er op komen lukt ook niet bij zo'n brand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef tass het volgende:
Ze blijven overal maar schrijven en zeggen dat als er schadelijke stoffen waren, dat die tijdens het branden, verbrand zijn, dus geen schade meer kunnen veroorzaken....
En dan nog zag ik maar 1 schuimauto, en de rest alleen maar water om mee te blussen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef rub3n het volgende:
Is puur mijn boerenverstand wat ik laat spreken. Hoeverre dat boerenverstand toereikend is, is maar de vraag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook op zo'n grote afstand als waar Sjaak stond?
Zou wel grappig zijn als ze met dat water een kalium voorraad blootleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef tass het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef TeringHenkie het volgende:
BansheeBoy mag opkenkeren uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |