De biaisband zit aan de voorkant bijna helemaal vast. Nu de achterkant nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Taartje het volgende:
Stieme, hoe staan de zaken met je quilt?
De quilt komt niet op mijn bed te liggen, maar wordt meer een dekentje voor op de bank voor de tv enzo, dus warm is helemáál niet ergquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Aiko_ het volgende:
inderdaad een geweldige quilt aan het worden Taartje!![]()
leuke kiekeboe foto ook
quilten doe je door alle lagen heen. als je een fleece achterkant heb zou ik niet nog een tussenvulling gebruiken hoor, wordt veel te warm.
Het is geloof ik wat je zelf wil. Het doorgepitte zou ik zelf ook wel willen zien aan de achterkant maar als je er figuurtjes op borduurt lijkt het mij mooier (en ook netter afgewerkt) als je dat niet ziet aan de achterkant.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Stiemie het volgende:
Maar het idee van een quilt is toch juist dat je het doorgepitte (geborduurde) ziet?
Vanavond weer lekker verder met m'n quilt.
Ik vind hem prachtig voor iemand met geen ervaring op de naai-machine!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Taartje het volgende:
Hij is bijna af, alleen nog maar de rand!Het doorpitten heb ik toch maar machinaal gedaan, aangezien ik er toch alleen simpele lijnen in wilde maken. Toch nog 2,5 uur over gedaan en de lijnen zijn niet helemaal recht, dankzij nul naaimachine-ervaring
![]()
[ afbeelding ]
Vergeef me, maar wat hangt er rechts op de foto aan de muur?quote:
Dat is een zwart ikea-magneetbord met daarop een magneetbakje met pennen etc. en voor de rest allemaal kaartjesquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig voor iemand met geen ervaring op de naai-machine!Mooi
[..]
Vergeef me, maar wat hangt er rechts op de foto aan de muur?Is dat een soort memo-bord met vakjes en ook een paar pennen? Of zijn het allemaal kaartjes?
![]()
Handig, ik heb tot nu toe alleen magneetborden gezien, nooit met een bakje. Die ga ik onthouden!quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef Taartje het volgende:
[..]
Dat is een zwart ikea-magneetbord met daarop een magneetbakje met pennen etc. en voor de rest allemaal kaartjes
ik vermoed dat het dit bakje is: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80159487quote:Op zondag 24 april 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Handig, ik heb tot nu toe alleen magneetborden gezien, nooit met een bakje. Die ga ik onthouden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |