quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Jor_Dii het volgende:
CNN:
The factory is "completely on fire" in Moerdijk, a town of about 2,000 north of Antwerp, the firefighter said.
Ligt eraan hoe het ontstaan is natuurlijk. Voor hetzelfde geld is het verzekeringswerk... maar ja, dat is niet de grootste zorg natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
die zijn failliet, dat kan ik je wel vertellen.
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. die van twitstream blijft maar het jeugdjournaal herhalen.
Voor nederlanders is 50 km ver, voor een amerikaan zijn dat de burenquote:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Geen chemische stoffen dus die gevaarlijk zijn voor de mensen, aldus de persconfo
Wat een onzin. Alsof het gezond is om die troep in te ademenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Geen chemische stoffen dus die gevaarlijk zijn voor de mensen, aldus de persconfo
Dan krijgen je het begin van the Road.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Wat als het straks gaat regenen? Dan neemt in principe toch de regen alle chemische stoffen mee naar beneden? Kan dat niet levensgevaarlijk worden?
Alles openzetten, lekker laten luchtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof het gezond is om die troep in te ademen.
"The Man" & "The Kid"quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan krijgen je het begin van the Road.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef tim-elzinga het volgende:
Wat als het straks gaat regenen? Dan neemt in principe toch de regen alle chemische stoffen mee naar beneden? Kan dat niet levensgevaarlijk worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |