NOS heeft een camera neergezet, en vervolgens hard weggerentquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef m.k het volgende:
nos staat dichterbij, rtl is beter op de hoogte
zelfde, en twitter ertussen inquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb 2 browserschermen naast elkaar open, 1 is dit topic en de ander zijn de 2 livestreams in 2 tabs.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Lightning_NL het volgende:
GODALLEJEZUS, wat een kut programma met kut mensen is dat RTL Boulevard toch... Nou, gelukkig is Frans Bauer veilig hoor! Phewww...
aldus brandweerforumquote:Broer werkt op de vliegbasis, er zijn net een antal heli's (Chinooks) opgestegen, dus wel degelijk inzet via Defensie.
RTV Rijnmond: "Ministerie van Veiligheid heeft de hoogste alarmfase afgegeven."
roger!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn inderdaad Chinooks opgestegen. Dat zijn gewoon normale opleidingsvluchten.
Zit ik ook te kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef jankaas020 het volgende:
NOS.nl is ook alleen maar herhaling.
Zit nu ff op Eenvandaag.nl te kijken over Armadillo, de VPRO gaat dit najaar uitzenden..
werd met wartsila ook gedaan, als ik het goed hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef jankaas020 het volgende:
Maar die wordt natgehouden, als het goed is.
Maar de brandgang tussen de bedrijven was te klein, zei die man van dat afvalbedrijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef gerco94 het volgende:
[..]
werd met wartsila ook gedaan, als ik het goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |