tsss, das altijd nog 15 minder dan ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef ThaTim het volgende:
Weet niet, haal meestal rond de 130 bij IQ-tests.
Ik weet dat Yi-Long en Papierversnipperaar t ook zijn..quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef Teal het volgende:
[..]
tsss, das altijd nog 15 minder dan ik
Das dan erg sneu.. maar bekijk het zo, Nu ben je erg slim, maar met 1 punt meer zou je een domme hoogbegaafde zijn..quote:
Sja, als je er een tpic over opent komen er mensen die t hebben op af, en dat lijken er dan al gauw veel... En dan heb je er ook nog die het overal even 'terloops' moeten vermelden..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef nikky het volgende:
Ik denk 90% van FOK! ( doet men voorkomen )
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet dat Yi-Long en Papierversnipperaar t ook zijn..
Minst waarschijnlijk: PhP en AP..
Maar ik kan me altijd vergissen..
Ik wou de hoogbegaafdheid van alle Fok!ers absorberen zodat ik mijn huiswerk snap..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb zo hoogbegaafd dat ik met mijn telepatie jou dit topic heb laten openen
Dit dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef henkde_j het volgende:
Gelukkig niet!
Maar intelligent genoeg voor een universitaire opleiding
Er zijn tegenwoordig best veel speciale projecten voor die mensen hoor, en als die een beetje goed zijn opgezet wordt het wel weer heel erg leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dit dus.
De hoogbegaafde mensen die ik ken, hebben er weinig profijt van (in de zin van: weinig begrip op school, voelt zich niet 'thuis', etc.). Ben blij met m'n IQ zoals 'ie is
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Weissman het volgende:
Hoogbegaafde meld zich !!
TjilpTjilp heeft gelijk, idd vaak het geval maar daarnaast; in het dagelijkse leven komt het wel van pas, als een soort extra gereedschap, een soort plus-uitvoering van de mens zeg maar
Dit soort dingen bedoel ik nouquote:
Sorry man, maar ik ben gewoon een zure Grammar Nazi.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit soort dingen bedoel ik noumensen staan al snel klaar om iemand die hoogbegaafd is af te rekenen op de kleinste fouten
Want hoogbegaafde mensen zijn wonderen, übermenschen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Seedorf is intelligenter dan Yi-longquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet dat Yi-Long en Papierversnipperaar t ook zijn..
Minst waarschijnlijk: PhP en AP..
Maar ik kan me altijd vergissen..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sorry man, maar ik ben gewoon een zure Grammar Nazi.Ik zal er op voortaan op letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |