Still herequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar was dat vrolijke humeur nu?
Ik verdiende toen 1250 euro bruto per maand weet ik nog, de euro is ingevoerd in de maand dat ik op mezelf ging wonen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, de enige kamers die ik kon vinden, kon ik niet betalen![]()
Want ik had wel werk, maar dat was net zoals nu.
Nee, ik heb een kind van bijna 3.. is wel algemeen bekend hier, dacht ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
Ben jij nu zwanger dan L-E?
En groot gelijk, HM. Mijn moeder heeft er bij ons ingestampt dat je nooit afhankelijk moet worden van een kerel
Maar wat zijn de vooruitzichten voor jou nu qua lopende dingen?
Mja. Het leven is oneerlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, maar vaak blijven die woningen jaren leeg.
Onderhuur kan ook tijdelijk en onzeker zijn en volgens mij heeft Jeugdzorg daar ook geen problemen mee.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft gewoon zn eigen kamer met eigen bed eigen tv en eigen pc hoor.
tieten die in spieren verdwijnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee is hem niet gelukt. Het feit dat hij begint over vriendinnetjes die ik wel zou opduikelen via zo'n zwangerschapscursus is niet meer een onderwerp waar van ik op de kast ga.
Mja.. Body builden, hardlopen en fitnessen zijn dan niet de sporten die je moet gaan doen.
En ik wilde ook graag wat tiet overhouden
Waarom dan een 3d beeld ervan? Ik heb mn lichaam van binnen gezien, werd ik niet vrolijker vanquote:
Ja, dat wist ik inderdaad, maar het klonk alsof er een tweede kwamquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kind van bijna 3.. is wel algemeen bekend hier, dacht ik.
mja. Niet iedereen is zo gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik verdiende toen 1250 euro bruto per maand weet ik nog, de euro is ingevoerd in de maand dat ik op mezelf ging wonen.
Klopt..ik ben o.a. ook nationalistisch en ben voor een genocide.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fuck you, nazi.
Ja. Nijmegen.. have fun
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad, maar het klonk alsof er een tweede kwam
1 feb gesprek bij maatschappelijk werk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
Ben jij nu zwanger dan L-E?
En groot gelijk, HM. Mijn moeder heeft er bij ons ingestampt dat je nooit afhankelijk moet worden van een kerel
Maar wat zijn de vooruitzichten voor jou nu qua lopende dingen?
Ik wilde op mijn 15e al het huis uit, dus ik had voor mijn gevoel al te lang gewacht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja. Niet iedereen is zo gelukkig
Vaak wel ja. Maar ze kunnen het niet garanderen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, maar vaak blijven die woningen jaren leeg.
Onderhuur kan ook tijdelijk en onzeker zijn en volgens mij heeft Jeugdzorg daar ook geen problemen mee.
En een ariër natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..ik ben o.a. ook nationalistisch en ben voor een genocide.
Komt bueno.
En terechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Flikker toch op.
Misschien een idee om eerst MIJN leven en dat van mn zoon op orde te krijgen voor ik uberhaupt weer ga nadenken over een relatie.
Een vent is echt niet de oplossing voor alles.
En dit was een antwoord voor iedereen die dat roept, heeft geroepen of nog wil gaan roepen.
onderhuur is niet illegaal, je moet het alleen overleggen met de eigenaar van t pandquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar ze kunnen het niet garanderen.
Ik denk (nooit mee gemaakt want onderhuur is illegaal) dat Jeugdzorg het daar ook niet mee eens zou zijn aangezien je ook daar elk moment uitgezet kan worden als men er achterkomt.
Onderhuur is niet illegaal als het voor max 1 jaar is en daarbij heb je ook huizen die te koop staan en ondertussen verhuurd worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar ze kunnen het niet garanderen.
Ik denk (nooit mee gemaakt want onderhuur is illegaal) dat Jeugdzorg het daar ook niet mee eens zou zijn aangezien je ook daar elk moment uitgezet kan worden als men er achterkomt.
ik op mijn 13e al. Ik had zeg maar een niet zo goede band met mn vader.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde op mijn 15e al het huis uit, dus ik had voor mijn gevoel al te lang gewacht.
Toen ik 15 was nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tieten die in spieren verdwijnenal had jij volgens mij ruim voldoende
echt moeilijk te geloven als ik in je Fobo kijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik 15 was nietBegon bij mij pas erg laat
Ik ken het ja. En het geeft zoveel rust om ergens te wonen waar je gewoon weet dat er rust is, ipv altijd die donkere wolk die erbovenhangt met eventueel geouwehoer en gezeik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik op mijn 13e al. Ik had zeg maar een niet zo goede band met mn vader.
Maar waar wil je op die leeftijd naartoe?
En uiteindelijk, ben ik een paar keer het huis uit geweest, maar door verschillende omstandigheden steeds weer terug gemoeten.
Nu ben ik het huis uit, en al moet ik onder een brug slapen met mn kat als hoofdkussen, ik ga NOOIT meer terug
Dat, helaas helaas, niet..maar ben wel voor genocides..je weet wel..van de bontjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En een ariër natuurlijk![]()
ik betwijfel het
Tijdens 1 van de 2D echo's zagen we al dat ze net zo slaapt als haar vader. Met dr mond open en dr handjes onder dr hoofdje. En dat vonden we al zo leuk. Dat we niet kunnen wachten tot we zaterdag 3D mogen kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
Die 3d echo is tof trouwens tallywe konden inderdaad al aan de vorm van mijn neefjes oren en voeten zien dat die op zijn vader leken. De rest lijkt vreemd genoeg een beetje op mij/mijn vader
Mja ik ging er dan vanuit dat het ging om een huis van de woningbouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onderhuur is niet illegaal, je moet het alleen overleggen met de eigenaar van t pand
Ja maar huizen die te koop staan en ondertussen verhuurd worden, weet je dat die huren zo hoog zijn. Ze moeten daar vaak hun hypotheek van betalen. Je kan er dan wel snel in. Maar als je moet krom liggen voor de huur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderhuur is niet illegaal als het voor max 1 jaar is en daarbij heb je ook huizen die te koop staan en ondertussen verhuurd worden.
Ergens een domme maatregel; Jeugdzorg staat iets niet toe wat misschien de behoefte aan zorg vermindert.
Ook bij de woningbouw mag het vaak wel, bijv als je een half jaar op wereldreis wilt of tijdelijk naar het buitenland moet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ging er dan vanuit dat het ging om een huis van de woningbouw
[..]
Ja maar huizen die te koop staan en ondertussen verhuurd worden, weet je dat die huren zo hoog zijn. Ze moeten daar vaak hun hypotheek van betalen. Je kan er dan wel snel in. Maar als je moet krom liggen voor de huur.
Onderhuur is inderdaad niet altijd illegaal bedenk ik me net. Door het voorbeeld wat je geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |