Urgentie is afgeschaftquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
HM, je krijgt toch urgentie in jouw situatie?
Mijn ouders trapte mij er ook een keer uit toen ik net 18 was, en ik was het zat en ging op zoek naar een kamer. Ik had spaargeld, wat mijn ma voor me beheerde, dus ik belde na een paar dagen op "ja, ik heb een kamer, kun jij ff regelen dat mijn spaargeld opgenomen kan worden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd. en sowieso, ook als je al wat ouder bent is het nog steeds erg moeilijk om binnen een paar dagen een woning te vinden..
Ik had je al gezegd dat ik geen expert ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt me tegen mata ik dacht dat jij een expert was op het gebied van alleenstaande moeders en dan kom je met zo'n suggestie
Daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho, maar je moet wel werken, anders kun je het niet betalen.. En zie als iemand van 23+ maar eens makkelijk een baantje te vinden..
Ideale sollicitanten zijn 18, met hoogst haalbare diploma's en het liefst ook 20 jaar werkervaring..
Moet die beter z'n best doen ls t em niet luktquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag precies 100 dagen!
Ik heb vanavond mijn zwangerschapscursus. Mijn eersteEn ik voel me beroerd maar wil er toch ff langs al was het maar om ff te kijken
En mijn man is de hele dag al bezig om me op de kast te krijgen
[..]
O maar ik was niet mager
Vindt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Prima. *wacht rustig af tot Bou haar woning vind*
ondertussen kan ik van alles doen nog.. mn hele leven nog voor me
Elk moment op straat gezet kunnen worden omdat het anti kraak is, is geen goede omgeving voor je kind. Dus een kinderbescherming zou het daar niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet willen of niet kunnen?
Niet willen is een concessie. Niet kunnen is kut.
Nee helaas niet. Maar dat is op een bank slapen ook niet he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker stabiel ook voor een kind
Dan moet je geen kinderen nemen als je dat niet kan betalen van alleen de man zijn salaris!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kom je in het sociale dienst bedonderen gebied imo. En aan de andere kant: hoeveel mensen zeggen niet dat een moeder thuis bij hun kind horen te zijn? Als je zo de mogelijkheid geboden wordt, waarom niet?
Nee, je hebt dan geen vaste woning en dat is geen goede ondergrond voor een kind.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wisselt dat niet per gemeente?
Maar dat zou slecht zijn dan.
Flikker toch op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd dat ik geen expert ben.
Een leuke vent vinden, dat helpt..
nu heeft t kind nog een slaapkamerquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar dat is op een bank slapen ook niet he?
Ben je gekwalificeerd genoeg, vind je zo een baan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho, maar je moet wel werken, anders kun je het niet betalen.. En zie als iemand van 23+ maar eens makkelijk een baantje te vinden..
Ideale sollicitanten zijn 18, met hoogst haalbare diploma's en het liefst ook 20 jaar werkervaring..
Theoretisch gezien wel, maar vaak blijven die woningen jaren leeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Elk moment op straat gezet kunnen worden omdat het anti kraak is, is geen goede omgeving voor je kind. Dus een kinderbescherming zou het daar niet mee eens zijn.
Omdat ik ervoor kies dit kind te krijgen en ik dus zelf moet regelen dat er geld is om voor ons te kunnen zorgen. Daarnaast wil ik mijn zoon meegeven dat je moet werken om iets te bereiken, dat je soms dingen moet laten om andere dingen te willen, etc, en dat doe ik niet door mijn handje op te houden. Life is what you make it, dus ik begrijp niets van zulke moeders, sorry.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kom je in het sociale dienst bedonderen gebied imo. En aan de andere kant: hoeveel mensen zeggen niet dat een moeder thuis bij hun kind horen te zijn? Als je zo de mogelijkheid geboden wordt, waarom niet?
Jij bent ook ineens zwanger?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een 3D-echo van m'n pens
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Misschien een idee om eerst MIJN leven en dat van mn zoon op orde te krijgen voor ik uberhaupt weer ga nadenken over een relatie.
Een vent is echt niet de oplossing voor alles.
En dit was een antwoord voor iedereen die dat roept, heeft geroepen of nog wil gaan roepen.
Mijn zoon heeft gewoon zn eigen kamer met eigen bed eigen tv en eigen pc hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar dat is op een bank slapen ook niet he?
Mja, de enige kamers die ik kon vinden, kon ik niet betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders trapte mij er ook een keer uit toen ik net 18 was, en ik was het zat en ging op zoek naar een kamer. Ik had spaargeld, wat mijn ma voor me beheerde, dus ik belde na een paar dagen op "ja, ik heb een kamer, kun jij ff regelen dat mijn spaargeld opgenomen kan worden?
Binnen een week had ik een kamer voor mezelf, spullen opgehaald. Achteraf hoorde ik van vrienden dat mijn ma had gezegd dat ze dacht dat ik wel weer thuis kwam.Ja, mens JIJ trapt me eruit voor de 685589ste keer!
kinderen krijgen na je 40equote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je geen kinderen nemen als je dat niet kan betalen van alleen de man zijn salaris!
Nee is hem niet gelukt. Het feit dat hij begint over vriendinnetjes die ik wel zou opduikelen via zo'n zwangerschapscursus is niet meer een onderwerp waar van ik op de kast ga.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet die beter z'n best doen ls t em niet lukt![]()
En dan had je zo moeten trainen dat t alleen in je buik zat
Fuck you, nazi.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vindt.
En ik ben daar gehaaider in dan jij denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |