Stuk ongeduld, gewoon een tijdje wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Van Papa gehad! Want die wil ons meisje zien
Dat weet ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat weten die instanties dan toch niet? 17, dus had makkelijk een vriendje kunnen hebben met losse handjes
Dat is het punt vaak, op die leeftijd kan je dat niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd![]()
Maar helpen doen ze je niet. Zoek het zelf maar uit. Dat kan je prima
Oh, dat weet ze waarschijnlijk niet, want ze is door een ander weer zwanger geschoptquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
het is wel een nuance: je kunt dus niet 18 jaar op je gat zitten en een 2 kind krijgen helpt je ook niet. Uiteindelijk word je gedwongen weer (te proberen) aan het werk te gaan.
En dan helpt 3 jaar werkervaring meer dan 3 jaar lekker thuis zitten niksen..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
het is wel een nuance: je kunt dus niet 18 jaar op je gat zitten en een 2 kind krijgen helpt je ook niet. Uiteindelijk word je gedwongen weer (te proberen) aan het werk te gaan.
Ja.. Hallo.. Ik heb 4 en half jaar gewacht om eindelijk die dikke pens te krijgen, dan verwacht je toch niet dat ik 9 maanden ga wachten tot ik weet hoe ze dr uit gaat zien he!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuk ongeduld, gewoon een tijdje wachten![]()
Wat je vast wel voor je uit kan schuiven doordat je alleenstaande moeder bent en het geestelijk zo zwaar hebt waardoor je niet kán werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
idd. en sowieso, ook als je al wat ouder bent is het nog steeds erg moeilijk om binnen een paar dagen een woning te vinden..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is het punt vaak, op die leeftijd kan je dat niet.
Hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Hallo.. Ik heb 4 en half jaar gewacht om eindelijk die dikke pens te krijgen, dan verwacht je toch niet dat ik 9 maanden ga wachten tot ik weet hoe ze dr uit gaat zien he!!!!
Had je meer moeten etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Hallo.. Ik heb 4 en half jaar gewacht om eindelijk die dikke pens te krijgen, dan verwacht je toch niet dat ik 9 maanden ga wachten tot ik weet hoe ze dr uit gaat zien he!!!!
Is antikraak geen optie? Ja, het is risky, maar in de meeste gevallen duurt het jaren voordat je ergens uitmoet...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens is er 1 vriend geweest die zei: liever niet maar als het echt niet anders kan kan je bij mij terecht met kind en hond.
Hij woont aan de andere kant van het land en heeft een flat ter grootte van een bezemkast. En alleen al het feit dat hij dat zei vond ik al zo lief.
Als je roept dat je het geestelijk zwaar hebt en het leven al niet aan kan, dan duurt het al een tijd voor je moet solliciteren hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat je vast wel voor je uit kan schuiven doordat je alleenstaande moeder bent en het geestelijk zo zwaar hebt waardoor je niet kán werken.
Met een kind?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is antikraak geen optie? Ja, het is risky, maar in de meeste gevallen duurt het jaren voordat je ergens uitmoet...
Krijg je niet als je een kind hebt dat nog thuis woontquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is antikraak geen optie? Ja, het is risky, maar in de meeste gevallen duurt het jaren voordat je ergens uitmoet...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je roept dat je het geestelijk zwaar hebt en het leven al niet aan kan, dan duurt het al een tijd voor je moet solliciteren hoor
Niet willen of niet kunnen?quote:
Ja ho, maar je moet wel werken, anders kun je het niet betalen.. En zie als iemand van 23+ maar eens makkelijk een baantje te vinden..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd. en sowieso, ook als je al wat ouder bent is het nog steeds erg moeilijk om binnen een paar dagen een woning te vinden..
dan kom je in het sociale dienst bedonderen gebied imo. En aan de andere kant: hoeveel mensen zeggen niet dat een moeder thuis bij hun kind horen te zijn? Als je zo de mogelijkheid geboden wordt, waarom niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat je vast wel voor je uit kan schuiven doordat je alleenstaande moeder bent en het geestelijk zo zwaar hebt waardoor je niet kán werken.
Vandaag precies 100 dagen!quote:
O maar ik was niet magerquote:
Wisselt dat niet per gemeente?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Krijg je niet als je een kind hebt dat nog thuis woont
Niet weer die discussie, die hadden we gisteren ook al..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho, maar je moet wel werken, anders kun je het niet betalen.. En zie als iemand van 23+ maar eens makkelijk een baantje te vinden..
Ideale sollicitanten zijn 18, met hoogst haalbare diploma's en het liefst ook 20 jaar werkervaring..
Lekker stabiel ook voor een kindquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet willen of niet kunnen?
Niet willen is een concessie. Niet kunnen is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |