Een zuid-holland/brabant rampquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat dit echt een nationale ramp gaat worden..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Maraca het volgende:
Als Alberto hier achter zit is hij toch wel een tikkeltje te ver gegaan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Maraca het volgende:
Als Alberto hier achter zit is hij toch wel een tikkeltje te ver gegaan
In hoeverre dat nu nog niet gebeurdequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:02 schreef tralalala het volgende:
De komende periode worden daar alleen nog maar lelijke kinderen geboren.
Mooie televisiequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef TheKC het volgende:
Tevens altijd die drama bij een grote brand in Nederland. Nederland 1 lijkt nu wel FOX news met hun berichtgeving
Waarom gooit SBS niet gewoon die Millika Peterzon in dat vuurquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS sensatie tv is het altijd bij elke ramp
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS sensatie tv is het altijd bij elke ramp
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!
^ bovenstaande is tevens sollicitatiebrief naar SBS
Je beschrijft nu de gemiddelde uitzending van Hart van Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!
^ bovenstaande is tevens sollicitatiebrief naar SBS
Ik zie alleen nu dat Barbie 40 jaar is geworden op journaal 24quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
Ik ga maar eens weer wat nuttigs doen. Hoor het wel als Moerdijk ontploft
Ik zie wel of ik morgen nog leefquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
Mochten we het neit overleven, ik hou van jullie allemaal
Zet m'n fiets al jaren lang elke dag daar, nog nooit problemen gehad. Tot vandaag dan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan zet je hem ook ergens neer
In de beveiligde fietsenstalling of de onbeveiligde?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zet m'n fiets al jaren lang elke dag daar, nog nooit problemen gehad. Tot vandaag dan...
De onbeveiligde, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
In de beveiligde fietsenstalling of de onbeveiligde?
Als ik mijn fiets daar moet zetten doe ik hem ergens in het midden of ergens waar veel fietsen staan + dubbel slotquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De onbeveiligde, dat dan weer wel...
met een touchpad?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.mostaddicting.com/Balance.html
2742
Dan is het waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:19 schreef Hyundai het volgende:
Alberto is wel in Duitsland geweest!
Het staat in de TT
Alles wat in de TT staat is de enige echte waarheidquote:
13 uur slaap is echt niet goed , hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gewoon rond de 13 uur geslapen en toch zin in koffieVolgens mij heb ik een lichte verslaving te pakken
Volgens mij was het zelfs 14 uurquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
13 uur slaap is echt niet goed , hoe krijg je dat voor elkaar?
Je werk wordt je dood nog eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef Maraca het volgende:
Ik heb gewoon rond de 13 uur geslapen en toch zin in koffieVolgens mij heb ik een lichte verslaving te pakken
al die zenders zijn in principe even pauperquote:
Vanaf februari een nieuwe baanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je werk wordt je dood nog eens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanaf februari een nieuwe baanGa ik les geven aan een minder drukke doelgroep
En hoe weet je dit zo zeker,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zijn volwassenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En hoe weet je dit zo zeker,![]()
Ontopic : Gefeliciteerd
Hé. Niks tegen RTL he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
al die zenders zijn in principe even pauper
Ik heb de afgelopen nachten maar 4 a 5 uur geslapen. Kunnen we anders even middelen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef Maraca het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen nachten maar 4 a 5 uur geslapen. Kunnen we anders even middelen?
Volwassen 1 : Juf, Bert heeft mijn pen gestolenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zijn volwassenen![]()
Net terug van een sollicitatiegesprek. Verliep goedmaandag weet ik of ik een vervolggesprek krijg
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Volwassen 1 : Juf, Bert heeft mijn pen gestolen
Volwassen 2 : Hij stol mijn etui
Maraca :![]()
Ik hoop het voor je
Doe wat je leuk vindt meid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook
Eindelijk thuis uit 010Ga nu WoW'en, wat jullie er ook van vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |