Mooie televisiequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef TheKC het volgende:
Tevens altijd die drama bij een grote brand in Nederland. Nederland 1 lijkt nu wel FOX news met hun berichtgeving
Waarom gooit SBS niet gewoon die Millika Peterzon in dat vuurquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS sensatie tv is het altijd bij elke ramp
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
SBS sensatie tv is het altijd bij elke ramp
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!
^ bovenstaande is tevens sollicitatiebrief naar SBS
Je beschrijft nu de gemiddelde uitzending van Hart van Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: MEVROUW JANSEN HEEFT HAAR KAT MINOES TERUGGEVONDEN! ZE BLEEK IN DE SCHUUR TE ZITTEN. PIET PAULUSMA IS IN LUTJESBROEK OM LIVE VERSLAG TE DOEN! SAMEN MET HET WEER! HET BERICHT WAAR HEEL NEDERLAND HET NOG DAGEN OVER ZAL HEBBEN. DAT EN MEER NA SHOWNIEUWS EN HET WEERBERICHT VAN PIET!
^ bovenstaande is tevens sollicitatiebrief naar SBS
Ik zie alleen nu dat Barbie 40 jaar is geworden op journaal 24quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef Maraca het volgende:
Ik ga maar eens weer wat nuttigs doen. Hoor het wel als Moerdijk ontploft
Ik zie wel of ik morgen nog leefquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
Mochten we het neit overleven, ik hou van jullie allemaal
Zet m'n fiets al jaren lang elke dag daar, nog nooit problemen gehad. Tot vandaag dan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan zet je hem ook ergens neer
In de beveiligde fietsenstalling of de onbeveiligde?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zet m'n fiets al jaren lang elke dag daar, nog nooit problemen gehad. Tot vandaag dan...
De onbeveiligde, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
In de beveiligde fietsenstalling of de onbeveiligde?
Als ik mijn fiets daar moet zetten doe ik hem ergens in het midden of ergens waar veel fietsen staan + dubbel slotquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De onbeveiligde, dat dan weer wel...
met een touchpad?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.mostaddicting.com/Balance.html
2742
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |