Ik had de lapoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag dat Kally de Lapo had
En die zit op mobiel, dus ik had er ook 1 geopend
Hoe is het Kalmone?quote:
Ja goed hoor! Home alonequote:
Verliefd? Of gewoon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wat een fijne dag is het vandaag! Ik drijf nog net niet op een roze wolk de deur uit.
Ik ben er wel hier en daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoor! Home aloneVoel me alleen
Maar heb het erg gezellig op bed, met me laptop en oude afleveringen van GTST....
En ben weer aan de klus.... Pfffff.
En met jou? Kom je weer terug
Poesjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er wel hier en daar![]()
Ben je ziek ofzo of heb je gewoon nog vrij? Heerlijk in bed liggen en films/series kijken![]()
Wat ga je nou weer klussen?
Hello, I just came to say Helloquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming.quote:
Op een onbewoond eiheiheiland...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
en nog niet op afgestapt ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming..
Loop je niemand in de weg.quote:
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.quote:
Goed, morgen en overmorgen eindelijk vrijquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de lapo
[..]
Hoe is het Kalmone?
o okquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.
Whehehe herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.
Oh lekker lang weekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, morgen en overmorgen eindelijk vrij
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming..
de "normale" users zijn er maar weinig hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw. dus Tombo, Miauw en Chowi zijn collega's?
Nope dus even bijtankenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker lang weekendHeb je de jongens?
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de "normale" users zijn er maar weinig hier
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee klopt
oei, een matchquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee klopt
Nee ik ben aan het werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er wel hier en daar![]()
Ben je ziek ofzo of heb je gewoon nog vrij? Heerlijk in bed liggen en films/series kijken![]()
Wat ga je nou weer klussen?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw. dus Tombo, Miauw en Chowi zijn collega's?
Slaan magquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Chowi het volgende:
Vier fouten in een nieuwsbericht van een regel of 8 is toch best wel slecht te noemen, hoor.
Spellingquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik heb helemaal geen vacature games gezien
Gamen jullie dan ook Miauw en Chowi?
Heeft er toch echt gestaan hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik heb helemaal geen vacature games gezien
Gamen jullie dan ook Miauw en Chowi?
jah, galgjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is spelling tegenwoordig ook een game
is het niet zo dat je aantal revieuws oer week moet ofzo ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft er toch echt gestaan hoor.. Ja ik game wel, al is veel gamekennis niet echt vereist voor wat ik bij games doe.
Dat klinkt best logisch, niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Of controleren jullie de spelling van de Games reviews enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |