Vijdag, Cafe Roemer bij de Besterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Graseter het volgende:
Greesie em, morgen kom ik wel even een schrbobbelaeartje nuttigen.
Kijk zequote:
Ik 1 keer. En ja ik woon er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel een paar keer met Roze Maandag in Tilburg geweest.
Roze maandag, voor 12:00 zijn, dan op terras gaan zitten en rest van de dag genietenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker alvastquote:
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagen
Vind opzich wel relaxed van die thema dagen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks op.
Zo maar weg gegaanquote:
Maar het is wel,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stad zelf zo weinig uitstralen. Nou is dat met Eindhoven ook zo, maar daar ben ik tenminste nog in opgegroeid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woonde in de Blaak en ik was 8 ofzo, echt wel wekelijks had ik gezeik met kinderlokkers.
Verklaard Myreala gelijkquote:
JE BENT GEWOON JALOERS.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Verklaard Myreala gelijk
Maar jah ... Blaak ... patserbuurt voor mensen met veel geld
Herenigt U !!!!quote:
Wij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben beneden een kruik staan. EEN ECHTE JA.
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben beneden een kruik staan. EEN ECHTE JA.
Nou ja, ook een soort drinkfles he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?
jah, dat ik niet in een sjiek hendige mercedes SLK kan wegslippen uit de blaakquote:
Wel even tegen benny zeggen dat het GEEN drinkfles is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ook een soort drinkfles he.
Zeik flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh ja, het wordt wel warm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?
quote:
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Verklaard Myreala gelijk
Maar jah ... Blaak ... patserbuurt voor mensen met veel geld
Ik ben ook tuinman, geil je nu ook op mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.
Ohwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoax, 20 meter van jouw oude huis wonen 6 negers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.
Kruik kan verwijzen naar:quote:
mja, nu niet echt een buurtje waar ik vaak kom, ben er nog wel eens langs gefietst ofzo, maar is zo de enige buurt in tilburg waar ik me totaal niks van straat indeling ofzo kan inbeelden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
In die tijd niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoax, 20 meter van jouw oude huis wonen 6 negers.
In een groter huis dan jouwnes.
Ik bedoelde dus een bedkruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kruik kan verwijzen naar:
Kruik (verpakking), een stenen, houten, aarden of metalen voorwerp waarin men iets bewaart, vooral voor vloeistoffen.
Bedkruik, een heetwaterbron van kunststof of metaal die 's nachts voor warmte zorgt.
Wel, ik zat bij hem in de klas vanaf de kleuterklas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In die tijd niet.Mijn huis daar was volgens mij sowieso niet extreem groot. Alleen de badkamer.
Bij de hema noemen ze dat een waterzakquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de hema noemen ze dat een waterzak.
Oh. Ik heb daar echt nooit negers gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel, ik zat bij hem in de klas vanaf de kleuterklas.
Dat zijn die rubberen dingen idd..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de hema noemen ze dat een waterzak.
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik heb daar echt nooit negers gezien.Jij zat ook op de blaak toch?
hehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
"Heeft u ook kruiken?"
"Nee, kruiken hebben we niet."
"Oh. Heeft u iets vergelijkbaars?"
"Loopt u maar even mee, is dit wat u bedoelt?"
"Jazeker, een soort container waar je heet water in kan doen, een kruik ja"
"Nee, dit is een waterzak."
"Eh. Ok?"
Truste.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
Maar, deze kruikenzeiker gaat de binnenkant van zijn ogen bestuderen.
Kijken of ik nog slimmer wordt vannacht
Ik wel... 1 keer in het jaar ofzoquote:
Ik zie mijn broer het al zeggen voor de klasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook wel leuk.
Jouw broer is biologie leraar en hooligan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie mijn broer het al zeggen voor de klas
Hij gaat ook naar PSV ja en hij geeft biologie op het HBOquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jouw broer is biologie leraar en hooligan.?
Dankzij Bos zijn broer weet ik dat de aardappel en de tomaat familie zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij gaat ook naar PSV ja en hij geeft biologie op het HBO
Ohw, is dat zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankzij Bos zijn broer weet ik dat de aardappel en de tomaat familie zijn.
Oke...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah. Allebei van de nachtschadefamilie.
Nog meer bijles biologie nodig?
We hadden in 1 MAVO biologieles over het pantoffeldiertje. Er was serieus iemand in de klas die dachten dat we het over een pantoffel hadden in de vorm van een hond enzoquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hadden in 1 MAVO biologieles over het pantoffeldiertje. Er was serieus iemand in de klas die dachten dat we het over een pantoffel hadden in de vorm van een hond enzo
Komop zeg. Er was zelfs een pokemon gebaseerd op een gordeldier.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch Gochem het gordeldier? Dat geval dat je eraan moet herinneren dat je je autogordel omdoet? Ik kwam er pas vorige week achter dat dat een echt dier was
Echt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komop zeg. Er was zelfs een pokemon gebaseerd op een gordeldier.
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja wel een kutpokemon maar daar gaat het niet om.
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:51 schreef Bos81 het volgende:
Benny een Luiaard bestaat ook he. Dat zijn niet alleen hele luie mensen maar ook een dier dat in een boom hangt
Wonen die ook in een ananas?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:53 schreef Graseter het volgende:
Een zeespons is niet alleen een tekenfilm figuur maar bestaat ook echt.
Sinds hij haren op zijn ballen heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer heeft Selena Gomez iets met Justin Bieber?!
wat niet ?quote:
ik al op het werk, aan een heerlijk bakje koffiequote:
Ik heb koppijn. En geen zin om naar me werk te rijden. En weet niet wat ik aan moet trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik al op het werk, aan een heerlijk bakje koffie
hup, opschieten danquote:Op woensdag 5 januari 2011 06:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb koppijn. En geen zin om naar me werk te rijden. En weet niet wat ik aan moet trekken.
Nou ik ga opschieten, tot later
ik was gewoon om 10 over half 8 op me werkquote:
ochtendquote:
ik heb op de totale rit (normaal 1u en 15 minuten) nu 50 min over gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was gewoon om 10 over half 8 op me werkMaar 20 minuutjes over gedaan
Dus ik ga lekker om 10 over 5 weg hier
ochtendquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, koud zeg
Maar laatste dag werken
Jaquote:
Koud?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, koud zeg
Maar laatste dag werken
Cola in je signaturequote:
Die wind op het schoolpleinquote:
Goeiendaaagschotelquote:
redelijk geslapen.... Ik kan gewoon niet in slaap komen als er niemand naast me ligt in mijn 2 persoonsbedquote:
Lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, koud zeg
Maar laatste dag werken
Ohw, hij was er niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
redelijk geslapen.... Ik kan gewoon niet in slaap komen als er niemand naast me ligt in mijn 2 persoonsbed
Had dan ff gebeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
redelijk geslapen.... Ik kan gewoon niet in slaap komen als er niemand naast me ligt in mijn 2 persoonsbed
Wanneer is hij terug Miran?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ochtendquote:
Kusje in je nek.quote:
Zweepslag op je rugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Normaal gooi ik een deken op bed, en dan slaapt Kyra naast mequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hij was er niet?
Opvullen met kussens misschien?
vette chaos.. Degene die moest openen was er pas om 10 voor 8..wij bellen naar de baas.. Telefoon uit.. Hij woont achter t pand.. Dus proberen wakker te krijgen met deurbel.. Ook niet.. Toen kwam degene die moest openen.. Godzijdank..quote:
Dat kan vrijdag zijn.... maar ook zondag, maar ook volgende week pas. Dan een dag thuis ofzo en dan moet hij richting polenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan vrijdag zijn.... maar ook zondag, maar ook volgende week pas. Dan een dag thuis ofzo en dan moet hij richting polen
Vandaag whatsappt hij netquote:
Achja... ik ben het gewend.... 2 jaar geleden was hij met kerst een week weg, dat vond ik wat minder.quote:
Hij krijgt een contract bij zijn huidige stage plekquote:
ooooooooooooowquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij krijgt een contract bij zijn huidige stage plek
Graag gedaan!quote:
Slapen? Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef Kally het volgende:
In de krant staat een foto van Coen Moulijn en daarachter op de tribune staat mijn collega als klein ventje, hoe gaaf is dat dan
Coenquote:
Ja mijn vader ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Coen
Mijn moeder was helemaal van slag, die ouwe hooligan
Aw nee Erikquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit van Coen Moulijn gehoord.
Die gast is sowieso van voor onze tijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw nee Erik![]()
Net als bennySchandalig
![]()
Maar jij ben nietvan het voetbal toch?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit van Coen Moulijn gehoord.
Sjeffrie kent hem en dat is de jongste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast is sowieso van voor onze tijd
Lutte is de jongste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sjeffrie kent hem en dat is de jongste.
Maar Sjeffrie is sportquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sjeffrie kent hem en dat is de jongste.
Ja ook voor mijn tijd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast is sowieso van voor onze tijd
Voetbal is een spelletje.quote:
Dus? Ik ookquote:
Moet je nagaan hoe lang dat is geledenquote:
Dat verklaart natuurlijk ook een hoopquote:Maar goed ik ben dan ook Feyenoorder
Hoezo?quote:En in de krant stond ook dat we de steun kregen van PSV
Als ik dood ga wordt het ook nationaal bekend gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
Die Coen ... gaan zo vaak mensen dood, en omdat hij sporter is wordt het nationaal bekend gemaakt
hangen we de vlag fier in topquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik dood ga wordt het ook nationaal bekend gemaakt.
Ze hebben steun betuigd ofzoietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang dat is geleden
[..]
Dat verklaart natuurlijk ook een hoop
[..]
Hoezo?
Hij is het boegbeeld van Feyenoord, Coentje is ook een karakter van de Feyenoord jeugdclub, de kameraadjes, op hem gebaseerd. Hele toffe man was het en een ras Feyenoorder, hij was nog bij iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel van Coen Moulijn gehoord maar ik ben wel verbaasd over de impact die zijn overlijden heeft.
Half Rotterdam is van slag geloof ik
?quote:
geeft bakjequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kots even op sommige mensen
Pepermuntje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kots even op sommige mensen
nee, maar wel een doosquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ThxIk heb je nog een bakje
ex-kruikenzeikerquote:
quote:
weet ook nietquote:
Niks er gebeuren ook dingen buiten fok irl, ik weet het eng maar waarquote:
is er een leven naast FOK!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks er gebeuren ook dingen buiten fok irl, ik weet het eng maar waar
Wil je zeggen dat er een wereld bestaat buiten dit scherm om?! NEE TOCH!? NEEE TOOOOCH!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks er gebeuren ook dingen buiten fok irl, ik weet het eng maar waar
wordt steeds engerquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er een wereld bestaat buiten dit scherm om?! NEE TOCH!? NEEE TOOOOCH!?
quote:
Dan ......quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb ook nog een leven buiten fok
Raar maar waar
Nou kijk, Kally en ik zijn vriendinnetjes geworden, mede door de gezellige SC die er was...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dan ......
jullie maken me bang
Nah, dat is al gaan vervelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best lekker....
Je mag wel virtueel op mij kotsen als je dat wil
Zeg dat ze liegenquote:
dus toch met FOK! te maken ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, Kally en ik zijn vriendinnetjes geworden, mede door de gezellige SC die er was...
Dus we zijn gaan afspreken met elkaar en we vinden elkaar heel liefDus wij hebben ook een leven buiten fok dus
En daarom denken we nu hetzelfde over iemand die we buiten fok kennen
Snap je het nog
Nee want die persoon waar wij op kotsen zit niet op fokquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg dat ze liegen
[..]
dus toch met FOK! te maken ?
is al minder eng
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef Kally het volgende:
Ik heb de slappe lach, en ik zit alleen das best raar
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Mijn leven buiten FOK! is nu zelfs FOK!... ik heb geen leven
Maar geen leven hebben is fijn!
Jouw schuldquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus.Mijn leven en FOK! hebben zich zo in elkaar gevlochten dat ik het verschil niet meer zie.
maak het nu niet moeilijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want die persoon waar wij op kotsen zit niet op fok
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader is een tovenaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een tita-tovenaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
Tita tovenaar, grobbekuikensquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader is een tovenaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een tita-tovenaar
Het is waar, het is raar, het is waar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef Lutte het volgende:
Toet toet boing boing Kokkie en Peppie
Peppie en Kokkie, hopla eruit
Allebei opstaan, he haast je reppie
Kokkie en Peppie, opstaan luie Peppiee
Samen ontbijten, Kokkie maakt brood
Peppie een eitje, Kokkie het doppie
Maar koppie, koppie, tok tok tok tok
Centjes verdienen, hup naar de wal
Kokkiee een schop en Peppie een scheppie
Peppie zegt hoek om en Kokkie een knal
Boing boing toet toet Peppie en Kokkie
Peppie en Kokkie, Peppie en Kokkie, Peppie en Kokkie
Nou kijk.... ik ga het je nog 1 keer uitleggenquote:
Misschien kun je het even uittekenen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk.... ik ga het je nog 1 keer uitleggen
Je hebt 2 levens:
- Een Fokleven, mensen die alleen maar op Fok zitten, en geen priveleven hebben.
- Een leven buiten FOK, mensen die naast FOK ook nog een priveleven hebben, die ook wel eens de buitenlucht zien enzo.
Het is heel moeilijk uit te leggen. Maar ik hoop dat je me begrijpt
Nu kennen Kally en ik elkaar van FOK, maar we hebben afgesproken met elkaar, en we vonden elkaar lief en aardig.
Dus we zijn buiten FOK om vriendinnetjes geworden.
Nu kennen wij BUITEN FOK dus iemand, waar wij op kotsen. En daar bedoel ik dus 'een leven buiten FOK' mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien kun je het even uittekenen?Ik wilde net paint openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aah nu snap ik hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk.... ik ga het je nog 1 keer uitleggen
Je hebt 2 levens:
- Een Fokleven, mensen die alleen maar op Fok zitten, en geen priveleven hebben.
- Een leven buiten FOK, mensen die naast FOK ook nog een priveleven hebben, die ook wel eens de buitenlucht zien enzo.
Het is heel moeilijk uit te leggen. Maar ik hoop dat je me begrijpt
Nu kennen Kally en ik elkaar van FOK, maar we hebben afgesproken met elkaar, en we vonden elkaar lief en aardig.
Dus we zijn buiten FOK om vriendinnetjes geworden.
Nu kennen wij BUITEN FOK dus iemand, waar wij op kotsen. En daar bedoel ik dus 'een leven buiten FOK' mee
chocoquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken mijn mama, telt dat ook?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken mijn mama, telt dat ook?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien kun je het even uittekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awwwwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik alleen mijn virtuele vrienden
OMGquote:
Die graseterquote:
Flikkers...;(quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Zo even gereld hier, gaan ze broodjes halen maar niet aan iedereen vragen of die ook wil, kut aso's, ik looo altijd voor iedereen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Zo even gereld hier, gaan ze broodjes halen maar niet aan iedereen vragen of die ook wil, kut aso's, ik looo altijd voor iedereen
Wat een eikelquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeders vriend gaat juist voor mijn neus altijd chips of andere rotzooi eten. En dan altijd aandacht eraan geven dat hij wel eet. Echt klote.
Hij bedoeld het grappig. Maar ik zie de humor er nooit zo van in. Hij mag best eten hoor, maar zonder de drama dan.quote:
Echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeders vriend gaat juist voor mijn neus altijd chips of andere rotzooi eten. En dan altijd aandacht eraan geven dat hij wel eet. Echt klote.
ben je aan het lijnen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 broodjes met kipkerrie salade.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
Eet tijd
2 kaiserbroodjes en een bak kip kerrie salade
ik eet in mn 1tje heel bakje leegquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb 2 broodjes met kipkerrie salade.
waarom sta ik bij Erikquote:
* Crazy-M haalt plakband van je mondquote:
Auw!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M haalt plakband van je mond
Ik had een overheelijke Cambridge choco/orange shakequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb 2 broodjes met kipkerrie salade.
sorryquote:
ben niet zo into the shakesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een overheelijke Cambridge choco/orange shake
ach ja het wentquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry
[..]
ben niet zo into the shakes
dus weet niet of lekker is
Ik wissel een aantal bestaande (crash)dieeten af. Zit nu in het soepdieet. Straks 13 dagen dieet, yoghurt dieet, kwarkdieet en een paar dagen atkins dieet. En bij een nieuwe maand begin ik weer overnieuw.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een speciaal dieet? Of gewoon gezond eten en niet snoepen?
hier collega gehad, deed ook shakes, alleen al hoe het eruitzag ....quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Oh shakes dus. Vind je dat nou echt fijn? Ik heb dat ook een poos gedaan, maar alles smaakt zo poederig.
Cambridge dieet... Kost 50 euro in de week, voor de rest geen overige kostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wissel een aantal bestaande (crash)dieeten af. Zit nu in het soepdieet. Straks 13 dagen dieet, yoghurt dieet, kwarkdieet en een paar dagen atkins dieet. En bij een nieuwe maand begin ik weer overnieuw.
en jij?
Nouja, het is niet smerig van smaak of iets. Maar na een poosje wil je gewoon iets anders. Tenminste dat had ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier collega gehad, deed ook shakes, alleen al hoe het eruitzag ....
dus vandaar niks bij kan voorstellen
Netjes hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cambridge dieet... Kost 50 euro in de week, voor de rest geen overige kostenIn de shakes zitten alle vitamine en mineralen, dus geen pillen erbij slikken.
15 november begonnen, nu 12,1 kilo kwijt, en nog 9,7 te gaan
Ja ligt eraan wat voor shakes je hebt gebruikt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Oh shakes dus. Vind je dat nou echt fijn? Ik heb dat ook een poos gedaan, maar alles smaakt zo poederig.
Nou mijn collega's die niet lijnen, kijken soms verliefd naar me shakes...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier collega gehad, deed ook shakes, alleen al hoe het eruitzag ....
dus vandaar niks bij kan voorstellen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik weeg niet. Daar begin ik over een poosje pas mee. Ik wil niet zien hoeveel het nu is.Dat weet alleen de wii.
Ik zit ook weer in het rode van het BMI. Dat is echt confronterend. Helemaal omdat ik echt een jaar geleden nog netjes in het groen zat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was ook erg confronterend. En niemand geloofde dat ik zo zwaar was... en keken allemaal
zo
![]()
Maar ik zat echt in het rode van de BMI-meter
Voor mij is het al wat langer geleden... 2008 geloof ik. Toen was ik 17 kilo afgevallen met Sonjaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit ook weer in het rode van het BMI. Dat is echt confronterend. Helemaal omdat ik echt een jaar geleden nog netjes in het groen zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |