Vijdag, Cafe Roemer bij de Besterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Graseter het volgende:
Greesie em, morgen kom ik wel even een schrbobbelaeartje nuttigen.
Kijk zequote:
Ik 1 keer. En ja ik woon er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel een paar keer met Roze Maandag in Tilburg geweest.
Roze maandag, voor 12:00 zijn, dan op terras gaan zitten en rest van de dag genietenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker alvastquote:
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagen
Vind opzich wel relaxed van die thema dagen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks op.
Zo maar weg gegaanquote:
Maar het is wel,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stad zelf zo weinig uitstralen. Nou is dat met Eindhoven ook zo, maar daar ben ik tenminste nog in opgegroeid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woonde in de Blaak en ik was 8 ofzo, echt wel wekelijks had ik gezeik met kinderlokkers.
Verklaard Myreala gelijkquote:
JE BENT GEWOON JALOERS.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Verklaard Myreala gelijk
Maar jah ... Blaak ... patserbuurt voor mensen met veel geld
Herenigt U !!!!quote:
Wij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben beneden een kruik staan. EEN ECHTE JA.
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben beneden een kruik staan. EEN ECHTE JA.
Nou ja, ook een soort drinkfles he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?
jah, dat ik niet in een sjiek hendige mercedes SLK kan wegslippen uit de blaakquote:
Wel even tegen benny zeggen dat het GEEN drinkfles is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ook een soort drinkfles he.
Zeik flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh ja, het wordt wel warm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch gewoon zo'n ding om warm te maken/houden?
quote:
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Verklaard Myreala gelijk
Maar jah ... Blaak ... patserbuurt voor mensen met veel geld
Ik ben ook tuinman, geil je nu ook op mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.
Ohwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoax, 20 meter van jouw oude huis wonen 6 negers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt. Iedereen was rijk, niemand ging met elkaar om. De enige negers waren de tuinmannen. Echt niet tof daar.
Kruik kan verwijzen naar:quote:
mja, nu niet echt een buurtje waar ik vaak kom, ben er nog wel eens langs gefietst ofzo, maar is zo de enige buurt in tilburg waar ik me totaal niks van straat indeling ofzo kan inbeelden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
In die tijd niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoax, 20 meter van jouw oude huis wonen 6 negers.
In een groter huis dan jouwnes.
Ik bedoelde dus een bedkruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kruik kan verwijzen naar:
Kruik (verpakking), een stenen, houten, aarden of metalen voorwerp waarin men iets bewaart, vooral voor vloeistoffen.
Bedkruik, een heetwaterbron van kunststof of metaal die 's nachts voor warmte zorgt.
Wel, ik zat bij hem in de klas vanaf de kleuterklas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In die tijd niet.Mijn huis daar was volgens mij sowieso niet extreem groot. Alleen de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |