Ik had de lapoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag dat Kally de Lapo had
En die zit op mobiel, dus ik had er ook 1 geopend
Hoe is het Kalmone?quote:
Ja goed hoor! Home alonequote:
Verliefd? Of gewoon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wat een fijne dag is het vandaag! Ik drijf nog net niet op een roze wolk de deur uit.
Ik ben er wel hier en daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoor! Home aloneVoel me alleen
Maar heb het erg gezellig op bed, met me laptop en oude afleveringen van GTST....
En ben weer aan de klus.... Pfffff.
En met jou? Kom je weer terug
Poesjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er wel hier en daar![]()
Ben je ziek ofzo of heb je gewoon nog vrij? Heerlijk in bed liggen en films/series kijken![]()
Wat ga je nou weer klussen?
Hello, I just came to say Helloquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming.quote:
Op een onbewoond eiheiheiland...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
en nog niet op afgestapt ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming..
Loop je niemand in de weg.quote:
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.quote:
Goed, morgen en overmorgen eindelijk vrijquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de lapo
[..]
Hoe is het Kalmone?
o okquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.
Whehehe herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Anders zou ik dit echt geen jaar volhouden.
Oh lekker lang weekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, morgen en overmorgen eindelijk vrij
Mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming..
de "normale" users zijn er maar weinig hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw. dus Tombo, Miauw en Chowi zijn collega's?
Nope dus even bijtankenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker lang weekendHeb je de jongens?
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de "normale" users zijn er maar weinig hier
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee klopt
oei, een matchquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent crazy, ik spoor niet, nee klopt
Nee ik ben aan het werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er wel hier en daar![]()
Ben je ziek ofzo of heb je gewoon nog vrij? Heerlijk in bed liggen en films/series kijken![]()
Wat ga je nou weer klussen?
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw. dus Tombo, Miauw en Chowi zijn collega's?
Slaan magquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Chowi het volgende:
Vier fouten in een nieuwsbericht van een regel of 8 is toch best wel slecht te noemen, hoor.
Spellingquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik heb helemaal geen vacature games gezien
Gamen jullie dan ook Miauw en Chowi?
Heeft er toch echt gestaan hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu je het zegt
jah, galgjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is spelling tegenwoordig ook een game
is het niet zo dat je aantal revieuws oer week moet ofzo ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft er toch echt gestaan hoor.. Ja ik game wel, al is veel gamekennis niet echt vereist voor wat ik bij games doe.
Dat klinkt best logisch, niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Of controleren jullie de spelling van de Games reviews enzo
Ja toen met Tomboquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft er toch echt gestaan hoor.. Ja ik game wel, al is veel gamekennis niet echt vereist voor wat ik bij games doe.
Crap, ik ben je vergeten toe te voegen op XBLquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toen met TomboDie had ik wel gezien....
Was tijdens mijn vakantie
![]()
Maar ik weet al waar jullie het over hebbenJullie zijn spellingcheckers
Nee dat is als je echt reviews schrijft voor games.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, galgje
[..]
is het niet zo dat je aantal revieuws oer week moet ofzo ?
of was dat voor iets anders ?
Ow iemand heeft me toegevoegd, maar ik wist niet wie het was.... ik wilde nog even je gamertag vragen... anders accepteer ik allemaal creeps enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Crap, ik ben je vergeten toe te voegen op XBL
okidokquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is als je echt reviews schrijft voor games.
Chowi en Miauw zijn spellingcheckers.... die checken de reviewers....
toch
En je moet dan 9 nieuwsberichten plaatsen geloof ik, en niet zoveel reviews doen in een weekquote:
Zelfde als mijn username: Michhas.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iemand heeft me toegevoegd, maar ik wist niet wie het was.... ik wilde nog even je gamertag vragen... anders accepteer ik allemaal creeps enzo
okidoki.... dan ben ik benieuwd wie die ene is.... wacht ik kijk effe... misschien weet jij hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zelfde als mijn username: Michhas.
Ik game wel veel met Fok!kers, dus als het een Fok!ker is denk ik wel dat ik hem/haar kenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki.... dan ben ik benieuwd wie die ene is.... wacht ik kijk effe... misschien weet jij het
ewautjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik game wel veel met Fok!kers, dus als het een Fok!ker is denk ik wel dat ik hem/haar ken
Alleen die 'x' op het einde alquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ewautje
Ow ik krijg een berichtje van hem op xbox
Hey! Why accepteer je mn request niet? x
Ik heb teruggeschreven: ik weet niet wie je bent?
Ik krijg een kusjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen die 'x' op het einde alHaha what the hell
Als je The Sims en Sing Star echt gamen vindtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Het is koffie tijd, wat tijd voor jezelfquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je The Sims en Sing Star echt gamen vindt![]()
Al vind ik het wel érg leuk. Die dingen zijn alleen zo duur en hoe noem je dat tijdabsorberend. Zodra de console aangaat zit er een gat van een paar uur tussen het opstarten en het naar bed gaan. Te verslavend dus ik doe niet zoveel meer
Ja, het checken van teksten op grammatica en stijl. Ik had, Chowi ook geloof ik, gesolliciteerd op de functies van FP en Games. Het is Games gewordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaMaar ik dacht dat de meiden gesolliciteerd had voor hele frontpage,etc
Sim games zijn gewoon verslavend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoorIk speel the sims ook en ik heb LIPS
Ja ben een tijdje verslaafd geweest aan Fable... damn... weinig slaap
En nu heb ik een kinect
Ik heb nog een oude PS1, zo'n kleintjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoorIk speel the sims ook en ik heb LIPS
Ja ben een tijdje verslaafd geweest aan Fable... damn... weinig slaap
En nu heb ik een kinect
Ik vind het leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het checken van teksten op grammatica en stijl. Ik had, Chowi ook geloof ik, gesolliciteerd op de functies van FP en Games. Het is Games geworden
Ik heb nog ergens een GameBoy Pocket liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude PS1, zo'n kleintjeIk zou graag een 3 willen en een Move. Mijn toenmalige vriend had een X-Box maar dat vond ik toch minder. Toen hadden ze alleen van die vechtspellen en dat eeuwige Fifa
GameBoys heb ik allemaal weg gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een GameBoy Pocket liggen
Xboxquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude PS1, zo'n kleintjeIk zou graag een 3 willen en een Move. Mijn toenmalige vriend had een X-Box maar dat vond ik toch minder. Toen hadden ze alleen van die vechtspellen en dat eeuwige Fifa
Je hebt vast gelijk hoor maar...Sonyquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xboxverslaafd ben ik eraan... je hebt ook andere spelletjes dan wechten en fifa
Ow en de Kinect is beter dan de Move
Bij de Kinect heb je helemaal niks in je handen en kan je lekker vrij bewegen....
Bosjequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Middag.
ALleen een NIntendo 8-bit en een Gameboy (nog zonder kleuren) heb ik als spelcomputer gehad. Ja., mijn moeder had ooit soort van gameboy, waar de spellejtes al opzaten, maar dat waren simpele spellejtjes
Philips 2000? Was een soort Atariquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Ow wacht wij hadden ook zo'n erg oud systeem, weet de naam niet meer, maar die wasWas wel van Philips volgens mij
Zou goed kunnen, hebben ik en mijn broer ons prima mee vermaakt, toen we klein waren.quote:
nee, maar nu welquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Had ik overigens hier al verteld dat mijn broer en schoonzus over 6 maanden een tweede kind verwachten.
Aaaaah, gefeliciteerd!!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Had ik overigens hier al verteld dat mijn broer en schoonzus over 6 maanden een tweede kind verwachten.
Oooooquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had iets tegen Nintendo![]()
Mario Party vond ik wel altijd heel leuk
Hey,quote:
oh eindelijk!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey,
Ik heb je kerstkaart ontvangen (het was de tweede die je gestuurd hebt.![]()
Dus waar nummer 1 rondhangt.. Geen idee.
Ohw, ik vind beiden wel tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had iets tegen Nintendo![]()
Mario Party vond ik wel altijd heel leuk
Je hebt geen Wii toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van mij weten jullie het wel
ALLES
jij welquote:
Dezequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Ow wacht wij hadden ook zo'n erg oud systeem, weet de naam niet meer, maar die wasWas wel van Philips volgens mij
wtf is datquote:
Het ziet er een beetje nep uit C_Aquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daar kon je op game ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een spelcomputer, een Philips Odyssey
Het is echt heel oudquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje nep uit C_A![]()
Zoals een X-Boks, een Wintendo of een Hii
Nee geen van beide, ouder dan de CD-1.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Of de Philips CD-I
[ afbeelding ]
Ohw je verzamelt het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom sparen mensen vingerhoedjes? Postzegels? Spaarpotten?
die wilde ik net gaan postenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Videopac_G7000
deze was het
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw je verzamelt het?
Ik dacht gewoon om te spelen
Die komt me wel bekend voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Videopac_G7000
deze was het
Oh die had ik vroeger, de Megadrivequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KloptZe zijn wel allemaal "werkend"
Laatst nog wel op de sega megadrive gespeeld
Labyrinthquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar Benny, die G7000 was echt tof man, Vooral een labyrinth spellejteen nog meer van dat soort spelletjes. Tafelvoetbal, Skieen. Damn jeugdsentiment
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
Wij hadden de Philips 2000, met Pacman, kon je de muurtjes verbergen liep je tegenaan
Hij lijkt er een beetje op maar ik zal even zoeken hij was helemaal zwart en had een nieuwer toetsenbordquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Die kunnen wij ook nog gehad hebben, want nu ik er over nadenk, hebben wij vroeger toch stiekem wel wat verschillende spelletjes apparaten gehad..
Oplaadbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Werkt de huidige gameboy eigenlijk nog op batterijen of zit er een oplaadfunctie in?
OKee, dat vermoedde ik eigenlijk al. Leek me ook het makkelijkst enzoquote:
Als je kinderen er mee weten om te gaan wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat vermoedde ik eigenlijk al. Leek me ook het makkelijkst enzo
Oh Ja ik heb geen kinderen dus daar ook geen verstand van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je kinderen er mee weten om te gaan wel ja
Echtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:31 schreef Graseter het volgende:
De commadore 64 komt binnenkort terug. Zelfde uiterlijk maar specs van tegenwoordig.
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo even douchen en scheren, Om half zes word ik verwacht bij het restaurant hier in de stad. (sopranos, misschien ken je het Erik,) . Ben benieuwd.
Bakkesquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Gridlok het volgende:
Klopt niks van en alles wat patrick zegt is poep.
Mooi nummer inderdaad, NIks tegen de Carlton/Crows versie, maar deze is toch wel ietsjes fijner.quote:
Dat is Joni Mitchell een van de grondleggers van de hedendaagse muziek.quote:
Ik dacht dat Metallica dat was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is Joni Mitchell een van de grondleggers van de hedendaagse muziek.
Dat zou wel te veel eer zijn voor hun. Niks tegen ze, Ik heb bijna alle cd's. Maar grondleggers, nee, dat vind ik te ver gaan.quote:
Is ie blond?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil jij nog een dochter van vijftien? Want als ik ons mams hoofd zo zie heb je dan een deal.
Geniet ervan Bos!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Naar het restaurant. Sterkte Kally en moeder van Lutte..
Tot vanavond
Smakelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Naar het restaurant. Sterkte Kally en moeder van Lutte..
Tot vanavond
Oh, ik wil alleen donkerharige.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
Hij is met mijn moeder mee naar zwemles van de jongste, is hij buiten gaan spelen en nu is hij weer kwijt, mijn moeder helemaal in paniek, maar hij kent de weg daar goed dus zal wel meevallen, hoop ik
Dat zal wel even stress geven ja...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
Hij is met mijn moeder mee naar zwemles van de jongste, is hij buiten gaan spelen en nu is hij weer kwijt, mijn moeder helemaal in paniek, maar hij kent de weg daar goed dus zal wel meevallen, hoop ik
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
Ik sta al in de startblokken om er naar toe te rijden, af en toe grrrrrrrrrr
okquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Gridlok het volgende:
Klopt niks van en alles wat patrick zegt is poep.
Mooi gratis af te halen, je weet waarquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi gratis af te halen, je weet waar
Zitten jullie nou steeds duizend nepprofielen aan te makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
ow siepie ik moet lichtjes of schaatsen hebben op mijn 38 level account
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie nou steeds duizend nepprofielen aan te maken?
Vier?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
4 is wat anders dan 1000![]()
En er zal vast op deze wereld wel een Simon J. rondlopen ja
quote:
Check ff nieuwsquote:
Joh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
Zoals ik net al zei is erg ver weg bij mij vandaan, Rotterdam is nogal groot
Joah best welquote:
Die wolk is groter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
Zoals ik net al zei is erg ver weg bij mij vandaan, Rotterdam is nogal groot
Ach ja ik heb mijn ramen nu sowieso dichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet...maja....de wind staat uit het zuiden....
Handig he, winter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja ik heb mijn ramen nu sowieso dicht
Neequote:
Is al bij Dordrechtquote:
Echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:12 schreef Laysa het volgende:
Je ken nie eens ff een lekker pafke doen of heel NL is in rep en roer
Als je het inademt misschien het laatste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Dordrecht is al bij mij voorbij, hmmm ga ik nu smelten of vallen mijn haren uit
Ja!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Dordrecht is al bij mij voorbij, hmmm ga ik nu smelten of vallen mijn haren uit
Tatatatatata I'm loving itquote:
vandaar ook ROTTERdamquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Oke ik zeg vast gegroet ik ga wegrotten denk
als je die omgeving woont .... doe toch maar ff alles dicht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Maar Lays jij rot ook langzaam weg van het stappen met mij daar
Alles zit dicht Creeziequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je die omgeving woont .... doe toch maar ff alles dicht.
Rook kan tot aan amsterdam komen en is nog steeds niks duidelijk
Eg wel.....en proud of itquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Maar Lays jij rot ook langzaam weg van het stappen met mij daar
quote:
Dat is niet mooi voor alles onder Amsterdam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je die omgeving woont .... doe toch maar ff alles dicht.
Rook kan tot aan amsterdam komen en is nog steeds niks duidelijk
40.000 liter kankerverwekkende stoffen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
Dat er nooit iets duidelijk is snap ik dan weer niet, je weet toch gvd wel wat er opgeslagen ligt
Ja en je weet ook hoe en wat precies dus het is wel degelijk duidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
40.000 liter kankerverwekkende stoffen.
Dan weten we nog niets, kan ook 40.000 liter cola zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
40.000 liter kankerverwekkende stoffen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan weten we nog niets, kan ook 40.000 liter cola zijn.
Als jij van cola kanker krijgt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan weten we nog niets, kan ook 40.000 liter cola zijn.
Je kan er wel mooi roest mee verwijderenquote:
Ja maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi roest mee verwijderen
http://nl.wikipedia.org/wiki/MythBusters_%28seizoen_1%29quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Kally het volgende:
En oude munten schoonmaken en je maag ermee perforeren en je darmen verzieken
raampjes al dicht ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef Kally het volgende:
O bij Wartsila ligt diesel en gas, omg en overgeslagen ernaar
Damn dat kan nog een flinke explosie opleveren
ging ik net etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik zei al een half uur geleden Creezie dat mijn ramen nu sowieso dicht zitten
Ja we nemen gewoon een hele dag vrijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
Ow Miran
Maar 1 x kan net genoeg zijn he, of 2 x in een nacht om schade in te halen, of 3 of 4
*Schriktquote:
Als je op 112 meldingen kijkt zijn wij het wel, maar ook nog geen alarm neequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee toch???
Zuidwesten toch?
Ok beetje zuid
Maar hier zijn de alarmen nog niet afgegaan
Ja oke maar op die 112 meldingen wel en ik weet niet wat ze aanhoudenquote:
echtquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je op 112 meldingen kijkt zijn wij het wel, maar ook nog geen alarm nee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke maar op die 112 meldingen wel en ik weet niet wat ze aanhouden
Nou ja raampjes zitten dicht en afwachten maar
Eens maar we zullen zien, zal straks wel hier zijn met die windquote:
de wing gaat keren zeiden ze net op de NOS... Naar het Zuid-westenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens maar we zullen zien, zal straks wel hier zijn met die wind
Nee ik niet, hoezo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
niemand heeft sentimentele binding met zeeland toch?
Jawel daar woont een vriendin van mequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
niemand heeft sentimentele binding met zeeland toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |