Ik had de lapoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag dat Kally de Lapo had
En die zit op mobiel, dus ik had er ook 1 geopend
Hoe is het Kalmone?quote:
Ja goed hoor! Home alonequote:
Verliefd? Of gewoon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wat een fijne dag is het vandaag! Ik drijf nog net niet op een roze wolk de deur uit.
Ik ben er wel hier en daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoor! Home aloneVoel me alleen
Maar heb het erg gezellig op bed, met me laptop en oude afleveringen van GTST....
En ben weer aan de klus.... Pfffff.
En met jou? Kom je weer terug
Poesjequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er wel hier en daar![]()
Ben je ziek ofzo of heb je gewoon nog vrij? Heerlijk in bed liggen en films/series kijken![]()
Wat ga je nou weer klussen?
Hello, I just came to say Helloquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming.quote:
Op een onbewoond eiheiheiland...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb allemaal kinderliedjes in mijn kop
en nog niet op afgestapt ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar superverliefd en bij vlagen brengt het me in deze stemming..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |