In dat geval, als het meerdere keren is terug gekomen. Denk ik dat je er eens op in zal moeten gaan, en als ze daar niet heel erg van schrikt. Dat het toch niet gaat werken. Als in haar boosheid, dit altijd in haar opkomt, dan schort er iets. Sorry maar het is zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef jstrike het volgende:
[..]
die meent ze, als in het kan ooit tot het einde van de relatie leiden. Maar ik vind dat spelen met semantiek, want als je zoiets zegt dan bedoel je dat op een veel kortere periode dan ooit.
Laten we wel even voorop stellen dat ze wel ergens een punt heeft (hoe klein het ook is) en dat ik de manier van uiten alleen nogal storend vind.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef ssebass het volgende:
Ben inderdaad wel benieuwd als je zegt:"Oke dan stoppen we er nu toch mee, als dat is wat je zo graag wilt". Kun je meteen zien of ze schrikt of dat ze het echt meent. Als ze echt net zo veel om jou geeft dan zorgt ze wel dat het niet kapot gaat en anders weet je ook genoeg lijkt mij zo. Niet echt een fijne situatie maar emotionele chantage is ook niet fijn. Ze zal altijd wel iets vinden om je mee te chanteren, misschien later met de kinderen bijvoorbeeld.
Omdat je een chocolaatje deelt met een ander ? Nee, daar heeft ze geen puntje hoor ..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef jstrike het volgende:
[..]
Laten we wel even voorop stellen dat ze wel ergens een punt heeft (hoe klein het ook is) en dat ik de manier van uiten alleen nogal storend vind.
Daar zat ik zelf ook over na te denken. Er spelen nog andere zaken een rol dus ik wil dat ook niet meteen zo spelen. Maar het is wel iets waar ik over na zit te denken. Zowieso ga ik niet zodanig handelen dat ik alles op alles zet om de relatie levend te houden. Dat moet van 2 kanten komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In dat geval, als het meerdere keren is terug gekomen. Denk ik dat je er eens op in zal moeten gaan, en als ze daar niet heel erg van schrikt. Dat het toch niet gaat werken. Als in haar boosheid, dit altijd in haar opkomt, dan schort er iets. Sorry maar het is zo
De dame in kwestie kwam net terug uit korea en had mij kleinigheidje gegeven. De dame in kwestie valt niet in goede aarde bij mijn vriendin (maar ik wist niet dat ze zo negatief erover dacht). En ze voelt alsof ik andermans troep aan het geven ben met haar terwijl ik in mijn ogen alleen maar datgene wat ik kreeg wilde delen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Omdat je een chocolaatje deelt met een ander ? Nee, daar heeft ze geen puntje hoor ..
Mwa Gelukkig gebeurt het niet al te vaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef DutchieBre het volgende:
Ik voorzie een spoedig einde van deze relatie. Niet omdat ik graag probeer te trollen, maar omdat je vriendin niet klaar lijkt voor iets serieus. Hoe kun je je in godsnaam nu druk maken over een chocolaatje dat je wil delen dat van een persoon komt die zij niet mag (waarom mag ze haar niet ? Is daar een gegronde reden voor ?). Je moet haar durven zeggen dat ze zich als een grote meid moet opstellen en zich over dit soort kleinigheden heen moet kunnen zetten, anders geraakt ze nergens op deze boze aardkloot ..
Ik heb het idee dat je haar iets te veel op een voetstuk plaatst. Door haar onzekerheid maakt ze daar dankbaar gebruik van door jou emotioneel te chanteren (dreigen met uitmaken, etc ..). Nogmaals, dat is geen gezonde basis voor een relatie !quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef jstrike het volgende:
[..]
Wat betreft nergens geraken. Ze doet het aardig goed voor haarzelf, dus wat dat betreft is dat zeker geen argument.
Zo herkenbaar,..... en dit wil ik dus nooit meer. Liever alleen dan een vriendin die niet tegen enige vorm van kritiek kan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef jstrike het volgende:
Wat nogal een verschil echter is, is het feit dat ik nooit boos ben (letterlijk nooit) en ze nogal uit haar slof kan raken voor het minste geringste (in mijn ogen dan). Het neemt dan vrijwel altijd ook de meest extreme vormen aan (Dreigementen dat ik wellicht niet degene ben met wie ze in een relatie wil zijn). Terwijl ik vaak daar rationeel over wil praten wanneer ik met iets zit.
mwa als daar de relatie van uitgaat dan moet het wel een hele zwakke relatie zijn geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:26 schreef BeSimple het volgende:
Wordt zelf dan 1x boos, en test het uit of ze dat zelf ook normaal vind? Spiegel haar gedraag. Je hebt een kans dat je haar verliest, maar ook een kans dat de relatie sterker wordt (en beter!).
Try it
geen excuus. Alleen even de situatie uiteen zetten. Ik heb nooit gezegd dat het ok is om te flippen en zeg het haar ook iedere keer als ze het doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef formerjellybean het volgende:
En weer een excuus voor haar. Ja ze heeft het druk, is het dan normaal om eerst te flippen en te dreigen met uitmaken en volgende dag te doen alsof haar neus bloed, nee.
Je laat zelf toe hoe iemand je behandelt , ik begin te snappen waarom ze het doet want je laat het toe.
Hoe oud ben je G?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:26 schreef jstrike het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik met een selecte vriendengroep omga. Ze weet niet waarom ik alleen maar met dezelfde mensen omga. En ansich maakt het mij niet uit met wie ik omga, alleen is dit op dit moment de groep mensen die ik ken, als ik meer mensen zou kennen zou ik wellicht wat meer tussen vriendengroepen springen.
Gister ging het om een doosje chocola wat ik kreeg van een vriendin (die een vriend heeft), ik wilde dat delen met haar en ze flipte helemaal dat ik dat deed. Dat was wellicht ook niet zo heel slim geweest van mij, dat had ik ook meteen gezegd.
ja en ondertussen word het een patroon want het komt steeds terug . Blijkbaar doe je toch iets niet goed .quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:31 schreef jstrike het volgende:
[..]
geen excuus. Alleen even de situatie uiteen zetten. Ik heb nooit gezegd dat het ok is om te flippen en zeg het haar ook iedere keer als ze het doet.
Ik denk dat ze het wel beseft maar dat ze het gewoon niet wil uiten, want ze toont me op dit moment wel heel wat meer aandacht dan gister.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze flipt dus vanwege hele kleine dingen, en van excuses aanbieden heeft ze nog nooit gehoord.
Waarom niet? Vindt ze het niet erg wat ze doet? Of is zich zo dramatisch uiten haar normale manier van doen en meent ze niet wat ze zegt? Ze moet toch wel beseffen dat dramatisch doen over een paar chocolaatjes belachelijk is? Ongesteld of niet.
Mwa, ik zie nooit een reden in om boos te worden. Dan ben ik boos, nadat ik uitgeraast ben zit ik met hetzelfde probleem. Neemt niet weg dat ik wel geirriteerd wordt en teleurstelling ken.quote:Overigens: Letterlijk nooit kwaad worden is ook niet normaal. Misschien flipt ze daar wel op, dat je nooit je gevoel uit, behalve op een gerationaliseerde manier.
Alsjeblieft niet.. Sommige bitches zitten daar op te wachten. Dan heeft hij het allemaal gedaan en rent ze huilend naar de politie..quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Hoe oud ben je G?![]()
Af en toe een flinke tik kan ook weleens helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |