Zo te horen gaat haar dat prima afquote:Alleen problemen met het uiten van haar ongenoegen.
Nou vaak is het niet. het is nu de 4de keer denk ik. Wat me dwars zit is dat het dan ook meteen echt extreem is. Er is geen tussenweg. Gister had ik goede hoop dat ze gewoon boos was, maar toen ging het over hele andere dingen en eindigde het weer in, welicht wil ik mij in de toekomst niet meer met je associeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:04 schreef Frag_adder het volgende:
Als zij vaak boos is, en jou van alles de schuld geeft, dan raad ik je aan hier eens met haar over te praten als ze gecalmeerd is.
Als ze dan geen volwassen gesprek kan voeren, en ook niet kan in zien dat ook niet alles jou schuld kan zijn, en zelfs weer boos wordt. Dan ben ik bang dat ze gewoon niet klaar is voor een relatie en echt eens bij zichzelf moet gaan denken waar het aan schort.
Want als ik dit zo lees, is dit eerder een zeepbel die op klappen staat. Dit hou je niet vol man als er niets verandert. Tegen een boos iemand ingaan schiet je niet veel mee op, inpraten werkt beter als ze rustig is. Maar als inpraten ook niet werkt, dan is het vrij hopeloos...
Dat klinkt inderdaad alsof ze op een geforceerde manier een einde wil maken aan de relatie. Daarnaast vind ik het ook wel erg veel om ieder weekend iets te gaan doen en om iedere dag contact te hebben. Misschien vindt ze het verstikkend en probeert ze dat op deze manier duidelijk te maken ? Boos worden is slechts een houding tegenover een situatie waar ze niet op een juiste wijze mee om kan gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef jstrike het volgende:
[..]
Nou vaak is het niet. het is nu de 4de keer denk ik. Wat me dwars zit is dat het dan ook meteen echt extreem is. Er is geen tussenweg. Gister had ik goede hoop dat ze gewoon boos was, maar toen ging het over hele andere dingen en eindigde het weer in, welicht wil ik mij in de toekomst niet meer met je associeren.
Je typt in je verhaal dat ze de volgende ochtend doet alsof er niets gebeurt is. Dit moet je dus de kop in drukken. Het spijt mij om het te zeggen maar juist op dit moment, moet jij de tegen discussie aangaan. Vragen wat ze echt wilt en erachter komen waar de ruzies nou echt over gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef jstrike het volgende:
[..]
Nou vaak is het niet. het is nu de 4de keer denk ik. Wat me dwars zit is dat het dan ook meteen echt extreem is. Er is geen tussenweg. Gister had ik goede hoop dat ze gewoon boos was, maar toen ging het over hele andere dingen en eindigde het weer in, welicht wil ik mij in de toekomst niet meer met je associeren.
Mja, maar je bent neem ik aan geen 13. Dan zeg je "als jij niet normaal kunt reageren, ben ik weg. Dit is onder mijn niveau en je bereikt hier niets mee. Doei" Met iemand discussieren die helemaal flipt is zinloos. Op dit moment werkt het voor haar, want ze heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef jstrike het volgende:
Wat me dwars zit is dat het dan ook meteen echt extreem is. Er is geen tussenweg.
Dat denk ik eigenlijk niet. Ze was vanochtend weer smoorverliefd op me, en ik denk dat het haar ook wel speet, alleen dat laat ze dan niet merken door het te zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad alsof ze op een geforceerde manier een einde wil maken aan de relatie. Daarnaast vind ik het ook wel erg veel om ieder weekend iets te gaan doen en om iedere dag contact te hebben. Misschien vindt ze het verstikkend en probeert ze dat op deze manier duidelijk te maken ? Boos worden is slechts een houding tegenover een situatie waar ze niet op een juiste wijze mee om kan gaan.
Oh dat heb ik wel gedaan, maar de avond ervoor wanneer ze gekalmeerd is. Ze zegt ook zelf dat ze heel erg snel boos kan worden en het daarna gewoon achter zich kan laten...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je typt in je verhaal dat ze de volgende ochtend doet alsof er niets gebeurt is. Dit moet je dus de kop in drukken. Het spijt mij om het te zeggen maar juist op dit moment, moet jij de tegen discussie aangaan. Vragen wat ze echt wilt en erachter komen waar de ruzies nou echt over gaan
Oh ik discussier ook zeker niet als ze boos is. Dat lesje heb ik al geleerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar je bent neem ik aan geen 13. Dan zeg je "als jij niet normaal kunt reageren, ben ik weg. Dit is onder mijn niveau en je bereikt hier niets mee. Doei" Met iemand discussieren die helemaal flipt is zinloos. Op dit moment werkt het voor haar, want ze heeft altijd gelijk.
En dan laat je haar bij jou komen met excuses.
Dit is wie ik ben. Ik zie geen nut in boos worden. Het helpt voor geen meter en je hebt er achteraf alleen maar spijt van. Dat heb ik haar ook uitgelegd en ze heeft het ook al een keer gemerkt dat haar eigen boosheid lelijk terug kan komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien moet jij wel is wat meer ruggengraat laten zien en wel is een keer boos worden.
Veel vrouwen houden ook niet van mannen die alleen maar rustig blijven en over komen als bet weter door rustig te blijven.
Misschien gaat ze zich wel vervelen aan jou laxe gedrag in opstand.
Omdat je meer aan het profiel van een psychopaat voldoet beste Maanvis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik noem mezelf psycholoog, waarom twijfel je aan mijn vaardigheden?
Laat ik het zo zeggen,Ze mist pit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef jstrike het volgende:
[..]
Dit is wie ik ben. Ik zie geen nut in boos worden. Het helpt voor geen meter en je hebt er achteraf alleen maar spijt van. Dat heb ik haar ook uitgelegd en ze heeft het ook al een keer gemerkt dat haar eigen boosheid lelijk terug kan komen.
Bijvoorbeeld dat ik met een selecte vriendengroep omga. Ze weet niet waarom ik alleen maar met dezelfde mensen omga. En ansich maakt het mij niet uit met wie ik omga, alleen is dit op dit moment de groep mensen die ik ken, als ik meer mensen zou kennen zou ik wellicht wat meer tussen vriendengroepen springen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Waar wordt ze precies boos om, geef eens een voorbeeld. Wat is voor jou het minste of geringste?
Zucht je een keer te veel of veeg je je kont af met de gordijnen? Bij het eerste heb jij gelijk bij het tweede kan ik me redelijk vinden in haar boosheid.
Dus voordat jij jouw vriendin hier laat afschilderen als borderliner zou je eerst even uit de doeken kunnen doen of ze om in onze ogen gegronde redenen boos wordt.
Maar wat vind ze dan van haar uitspraken. Meent ze die wel of niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef jstrike het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel gedaan, maar de avond ervoor wanneer ze gekalmeerd is. Ze zegt ook zelf dat ze heel erg snel boos kan worden en het daarna gewoon achter zich kan laten...
die meent ze, als in het kan ooit tot het einde van de relatie leiden. Maar ik vind dat spelen met semantiek, want als je zoiets zegt dan bedoel je dat op een veel kortere periode dan ooit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar wat vind ze dan van haar uitspraken. Meent ze die wel of niet?
Kijk anders het topic even door, aapmens. Ik heb genoeg inhoudelijk gereageerd. Ik kreeg echter kokhalsneigingen van de hoeveelheid en ernst van je fouten, dus ik moest het gewoon even melden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef schommelstoel het volgende:
Zelf nog iets te melden dat waarde vol is aan dit topic?
Post dan gewoon niet, en probeer dan al helemaal niet slim over te komen en of grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |