abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90919439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:38 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
:D
Herkenbaar hihi. Al zitten wij dan met z'n drieën met de duplo te spelen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90919492
Allerhieperdepiepst hoeraaaaa voor Seb!! Hele fijne dag vandaag met zn allen!

Bar, wat heerlijk dat er uitzicht is wanneer Roy weer thuiskomt, ik hoop dat t jullie lukt om de komende week vertrouwen te krijgen dat ze m ook echt niet voor niets weer laten gaan! :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90919518
Sebmans!!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
mooi dat de trein zo'n succes was :D

FTA :* je zult wel gesloopt zijn nu, maar fijn dat de koorts wat gezakt is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:50:01 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90919624
Oi FTA... Gelukkig lijkt het al beter te gaan.

Klinkt gezellig Sorbo!
Zowel vanmorgen als het vooruitzicht van lekker eten met je lief vanavond *;

Seb, gefeliciteerd *O*

Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:53:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919682
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_90919735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Kersjes het volgende:
Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90919773
Ik denk inderdaad dat als mijn vriend wakker is vanmiddag, ik weer even mijn bed in duik huup!

Haha Twinkly herkenbaar! Hier is het soms zelfs zo dat hij ons beiden komt halen en bij de duplo neerzet en dan zelf met iets anders gaat spelen, zitten we dan :'( al is het stiekem ook best wel weer leuk :+
pi_90920057
Gefeliciteerd met Seppie! *O*

Wat is dat filmpje van Minke ontzettend schattig! Gaaf hoor, de eerste stapjes. En ook nog op film vastgelegd!

Ik heb een paar dagen geleden pas voor het eerst het lopen van Ivan gefilmd. Zonde, eigenlijk. Ik blijf me erover verbazen hoe hard het nu ineens gaat, het goed lopen. Ik lig op een verhoogd bed en intussen gaat er de hele tijd een jongetje lopend (en kraaiend van plezier) door de gang. Zo had ik me mijn kraamperiode precies voorgesteld. O+ (Ja, oké, eerst die baby nog even eruit persen.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
Ivan rijdt ook met de trein en met de auto's, hij trekt de blokjes van elkaar af en hij kan ze ook op elkaar doen. Echt bouwen in de zin van een idee hebben van een constructie en daar iets naar maken is het natuurlijk nog niet. Ook vindt hij de onderdelen gewoon heel interessant. Die stopt hij telkens ergens in, haalt ze er weer uit, et cetera.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920170
Seb, van harte met je verjaardag, grote knul! *G*
Veel plezier met de trein en al je mooie kadootjes!

FTA, wat een rotnacht! bah zeg... Hopelijk knapt Finn snel weer op...

Twinkly, fijn altijd als je pas veel te laat ontdekt wat het is en waarom hij wakker wordt steeds... Maar ja, inderdaad duffe kop is dan niet handig maar onvermijdelijk.

Claudia, wat heerlijk om zo te "wachten" op jullie mooie meisje!

Sorbootje, lekker aan de sushi vanaaf! :*
pi_90920190
Dan haal ik mijn oude Duplo maar eens tevoorschijn.Het is allemaal nog bewaard gebleven en sommige dingen zien er gewoon nog zo mooi uit na al die jaren! En het wordt mijn volgende speurtocht op de vrijmarkten:Duplo vinden.
Wolf snapt de vormenstoof, nouja soms krijgt hij het juiste blokje niet helemaal recht erin, maar hij snapt het principe.Zo leuk is dat, ik verbaas me ook nog steeds eigenlijk wel wekelijks over wat voor nieuwe dingen hij ineens weer doet.

Echt zo knap van Minke *O*
Wolf laat het tot nu toe bij 2 stapjes van de tafel naar de bank
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:28:41 #187
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90920343
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh ja, rijden met de auto's O+
Hier is dat nu ook de grote hit, hij legt kruipend over de vloer hele kilometers af terwijl hij de vuilnis- en vrachtauto's voortduwt "Brrrrr".
Soms 2 tegelijk, 1 in elke hand. Laatst ging dat een beetje mis toen de auto's elk hun eigen kant op gingen. Bambi-op-ijs-effect en Toby BOEM met zijn snoetje op de vloer _O-
Liep gelukkig goed af, hij hoefde niet te huilen maar was heel verbaasd waarom ik zo aan het lachen was.
pi_90920550
Oh ik vergeet helemaal voor Minke te jompelen, wat knap!! *O* *O*

Ik viste Amélie net uit haar bedje, samen even geiten op het grote bed, kei gezellig, zie k ineens een enorme natte plek in mn matras. :? heuh? *kwartje valt* boooh grote doorlekplasluier...
handig! :D straks als we terug komen van de vk t matras maar ff snel schoonmaken en verschonen dus :+ en volgende keer beter kijken...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90920668
Van harte Seb!
pi_90920780
gefeliciteerd sebje :*
pi_90920818
Gefeliciteerd met Seb *O* .

En jij ook nog laatst met Elin, Kleurdoos :* .
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:00:18 #192
5428 crew  miss_sly
pi_90921058
Ik ken dat echt helemaal niet, lekkende luiers :N Ze is vanochtend nog niet verschoond van de nachtluier omdat we laat op waren, maar nog niets geen lekkage, hoor.

FTA, fijn dat de koorts gezakt is. Zware nacht, kun je nog wat bijslapen vandaag?

Ik doe sinds een paar dagen 's ochtends verse jus persen. Komt Senna er op het krukje bij staan om te kijken. Dan zit ze telkens met haar handje in het vruchtvlees dat achter blijf om hapjes te nemen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:03:57 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921154
verse jus :9
Verdun je het voor d'r? Lijkt me zo zuur voor die kleintjes.

We hebben hier een groeispurt geloof ik, hij heeft vandaag al 3 boterhammen en een banaan op en staat nu weer zijn bordje onder mijn neus te duwen "Oppp opppp!".
Teken dat hij meer wil, mijn kleine vreetzakje O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:05:04 #194
5428 crew  miss_sly
pi_90921181
Nee, neits verdunnen, ze vindt het heerlijk zo :D ik doe er een voor haar persen, dat is precies voldoende.

haha, ja Toby, groeien kost energie :D
pi_90921186
Hoeraaaaa Seb alweer 2!!! Wat gaat dat toch hard! Gefeliciteerd!

Bar, fijn dat er zicht op is dat Roy gauw mee naar huis mag! :*
Fake it till you make it...
pi_90921192
Miss, je inbox is vol!
pi_90921201
'Ik doe er een persen' gij brabo! :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:08:18 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921259
Haha, Senna houdt van zuur!
Mijn oudste ook, die knijpt zo zijn mond vol met citroensap als hij de kans krijgt.
pi_90921496
Senna O+ Ik kan me herinneren dat ik ook altijd het overgebleven vruchtvlees van het sinaasappelpersen op mocht eten :9 lekkurr!!

Toby wat kun jij veel eten!
En dat met die autootjes is herkenbaar _O- Niels gaat sowieso vaak op zijn snufferd, bijvoorbeeld omdat hij aan het dansen is op handjes en knietjes en in de lucht springt met zijn achterwerk _O-

Claudia zo speelt Niels ook, blokjes op de bestuurdersstoel van de brandweerwagen duwen enzo :D

Minke stapt los!!! *O* O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:20:14 #200
5428 crew  miss_sly
pi_90921528
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
'Ik doe er een persen' gij brabo! :D
whahaha, is dat Brabants ja? Zou best kunnen.

Normaal zei ik dat nooit, maar met Senna wel, en ik besefte me toevallig laatst waarom: ik ga er vanuit dat Senna nog geen vervoegingen van werkwoorden snapt. Dus alleen hele werwoorden snapt ze, dus op die manier gebruik ik dat. Maar eigenlijk moet het niet, idd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')