abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90867889
Hoi,

Ik zit er al een hele tijd over in om me te laten besnijden of niet.
Ik lees er vooral veel over dat het hygiënischer is, en dat het er mooier uit ziet enzo.

Maar heeft het nou ook echt een bijvoegend iets qua seks, of niet?
Ik weet ook niet wat vrouwen fijner vinden.

Bedankt voor het lezen en graag reactie! :)
pi_90867904
Je kunt je ook gewoon goed wassen, hoef je dat hele besnijden niet te ondergaan. En voor vrouwen doet het er niet zo toe als ik het goed heb.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_90867906
Het word minder gevoelig, dus langer sex
pi_90867916
Dus zoveel verschil zit er niet in?
Ik ben bang dat ik erop afgewezen word
pi_90867932
Het moet er wel heel raar uit zien wil een vrouw je afwijzen als je de broek al uit hebt hoor :') Dan heeft ze al lang besloten seks met je te hebben
  woensdag 5 januari 2011 @ 03:58:06 #6
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867935
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:50 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus zoveel verschil zit er niet in?
Ik ben bang dat ik erop afgewezen word
Afgewezen op je lelijke voorhuid of afgewezen op je lelijke kale eikel?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90867936
Afgewezen op het onbesneden zijn.
  woensdag 5 januari 2011 @ 03:59:55 #8
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867937
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Euh... je hoeft je toch ook niet te laten besnijden? Je creëert een probleem dat er niet is.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90867938
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
:') Ja, dat lijkt me zeer waarschijnlijk gezien het feit dat iedereen in Nederland besneden is.

Oh, wacht..
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:01:19 #10
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867943
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:47 schreef TwyLight het volgende:
Het word minder gevoelig, dus langer sex
En door ongevoeligheid later sneller erectieproblemen.
pi_90867945
Dus.. Conclusie?

Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.

Als ik het zo lees, alleen maar negatief.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:03:56 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90867949
Damn, waar maak je je druk om? Zoals gezegd, als je broek uitgaat, dan gaat ze je niet meer afwijzen omdat je een voorhuid hebt en de meerderheid van de Nederlandse mannen gaat met voorhuid door het leven. Denk je dat ze die nog zouden hebben als vrouwen collectief zouden bedanken voor seks als iemand een voorhuid heeft?

Ik heb een lichte voorkeur voor besneden, pijpt makkelijker en ik vind het iets mooier. Ik associeer een voorhuid niet met onverzorgdheid of zo, en het rukt makkelijker.

Trouwens, rukken zul je dan ook glijmiddel voor nodig hebben, lijkt me? Mijn besneden exen gebruikten dat wel vaak bij rukken iig.
Resistance is futile.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:07:15 #13
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867957
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 04:02 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus.. Conclusie?

Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.

Waarom overweeg je het überhaupt? Je hebt er nog geen 1 reden voor gegeven waarom jij het zou willen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:09:03 #14
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_90867959
Als je besneden bent komt er gemiddeld 6 cm bij, ik kan het weten want voorheen had ik slechts 22 cm, nu toch een trotse 27.5 cm. Vrouwtjes zeer blij! Geen probleem met rukken hoor.. duurt wel iets langer voor je komt, maar again: vrouwtjes zeer blij! En het is inderdaad hygiënischer. Wist je niet dat iedere mannelijke FOK!ker een besneden geslachtsdeel heeft? Zo komen we aan de gemiddelde penislengte van 35 cm. Sta je knap van te kijken, hé?

Gewoon doen! Go for it! En neuk erop los! Enjoy je besneden pikkie pik, TS! ^O^
pi_90868246
Hoi,
het klopt idd dat meisjes het veel mooier vinden.

+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.

Ik zou het doen ;) ik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
#freefrederike
pi_90869005
Als je nergens last van hebt zou ik zeggen niet doen.
Je laat toch ook niet al je tanden trekken omdat een kunstgebit makkelijker schoonhouden is?
Fouten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:20:14 #17
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869066
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:12 schreef samurijder het volgende:
Als je nergens last van hebt zou ik zeggen niet doen.
Je laat toch ook niet al je tanden trekken omdat een kunstgebit makkelijker schoonhouden is?
Ik heb laatst mijn oren verwijderd. Je hoort hetzelfde, maar je hoeft ze niet schoon te houden.
Eigenlijk zijn ze overbodig, dat niet meer mensen dat doen.
Het schijnt dat vrouwen het mooier vinden.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:22:18 #18
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_90869085
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi,

+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.

Ik zou het doen ;) ik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:22:38 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869091
quote:
Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_90869094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef iFries het volgende:

[..]

Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?
Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje? :') Schaam je diep, zoe het anders even op wil je. En hoe weet jij nou wie aids heeft en wie niet? :')
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:26:52 #21
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869128
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje? :') Schaam je diep, zoe het anders even op wil je.
Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.
quote:
En hoe weet jij nou wie aids heeft en wie niet? :')
Are you fucking kidding me !? :'). Als je een vaste partner hebt met een verleden dan doe je toch even een test met zijn 2'en. Tot die tijd doe je het maar veilig.

En met vreemden (one night stands etc.) hoor je het sowieso veilig te doen.

Dat ik je dit nog moet uit leggen, zeg. Hoe oud ben je? 12?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:28:56 #22
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869149
quote:

[..]

Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn. ;)
Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.

Ik heb alleen wel wat tegen het besnijden van baby's en kinderen.
Al wordt zo'n persoon natuurlijk dan 18 jaar door zijn omgeving gebrainwasht zodat de beslissing hetzelfde blijft.
pi_90869180
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:46 schreef Chowi het volgende:
Je kunt je ook gewoon goed wassen, hoef je dat hele besnijden niet te ondergaan. En voor vrouwen doet het er niet zo toe als ik het goed heb.
Mee eens!
(zegt een vrouw)
pi_90869183
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.

[..]

Are you fucking kidding me !? :'). Als je een vaste partner hebt met een verleden dan doe je toch even een test met zijn 2'en. Tot die tijd doe je het maar veilig.

En met vreemden (one night stands etc.) hoor je het sowieso veilig te doen.

Dat ik je dit nog moet uit leggen, zeg. Hoe oud ben je? 12?
ARE YOU FUCKING KIDDING ME??? :') Zoek het even op, anders geef me een paar flappen zoek ik het wel voor je op, ik ga niet alles voor je doen. Als ik zeg dat het wetenschappelijk is bewezen hoor je mij te geloven, doe je dit niet zoek je het zelf even lekker op wil je? Hoe oud ben jij kan ik beter vragen, en ik ken amper mensen die testen gaan doen. Vertrouwen hoort er ook nog in, en een condoom kan nog altijd scheuren ezel. Blijkbaar geen verstand van zaken he.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:28 schreef BertV het volgende:

[..]

Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.

Ik heb alleen wel wat tegen het besnijden van baby's en kinderen.
Al wordt zo'n persoon natuurlijk dan 18 jaar door zijn omgeving gebrainwasht zodat de beslissing hetzelfde blijft.
Wtf heeft mijn post met geloof te maken?
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:33:32 #25
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869201
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wtf heeft mijn post met geloof te maken?
Met zo'n David ster als usericoon is iedere post natuurlijk kosher.
pi_90869225
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:33 schreef BertV het volgende:

[..]

Met zo'n David ster als usericoon is iedere post natuurlijk kosher.
:') !!! Ik ben niet eens joods. Da's meer een grap.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:37:06 #27
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869242
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PizzaMizza het volgende:
ARE YOU FUCKING KIDDING ME??? :') Zoek het even op, anders geef me een paar flappen zoek ik het wel voor je op, ik ga niet alles voor je doen. Als ik zeg dat het wetenschappelijk is bewezen hoor je mij te geloven, doe je dit niet zoek je het zelf even lekker op wil je? Hoe oud ben jij kan ik beter vragen, en ik ken amper mensen die testen gaan doen. Vertrouwen hoort er ook nog in, en een condoom kan nog altijd scheuren ezel. Blijkbaar geen verstand van zaken he.
Dan ga jij met nogal wat onverantwoordelijke mensen om. Daar kan ik natuurlijk niks aan doen.

En goede condooms scheuren niet zo snel, dus ik weet niet welke budget edities jij gewend bent.

En al die argumenten over hygiëne vallen compleet weg als je dat ding maar regelmatig wast, wat ze je toch minstens een keer op de middelbare school hadden moeten uitleggen.

Over geen verstand van zaken gesproken :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:38:45 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869267
pi_90869290
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dan ga jij met nogal wat onverantwoordelijke mensen om. Daar kan ik natuurlijk niks aan doen.

En goede condooms scheuren niet zo snel, dus ik weet niet welke budget edities jij gewend bent.

En al die argumenten over hygiëne vallen compleet weg als je dat ding maar regelmatig wast, wat ze je toch minstens een keer op de middelbare school hadden moeten uitleggen.

Over geen verstand van zaken gesproken :')
Denk je echt dat iedereen hem wast? Het staat gewoon vast dat het hygienisch is, iig meer dan onbesneden. En meiden vinden naar mijn ervaring het mooier.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:41:55 #30
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869305
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:40 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Denk je echt dat iedereen hem wast? Het staat gewoon vast dat het hygienisch is, iig meer dan onbesneden. En meiden vinden naar mijn ervaring het mooier.
Nee, natuurlijk niet. Net zoals ik niet denk dat iedereen een gordel draagt of zich netjes aan de snelheid houdt. Maar als er dan vervolgens iets mis gaat is dat wel hun eigen schuld.
pi_90869322
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Net zoals ik niet denk dat iedereen een gordel draagt of zich netjes aan de snelheid houdt. Maar als er dan vervolgens iets mis gaat is dat wel hun eigen schuld.
Ohh lekker verantwoord, '' dan is het hun schuld ''. TS wil weten wat beter is, en ik raad hem besnijden aan. Jij geeft een non-argument door te zeggen dat je hem moet wassen blablabla. Misschien kan TS hem niet iedere dag wassen? Je draait er een beetje omheen. Je weet zelf ook dat het beter is om hem te besnijden, alleen is het idd niet genoodzaakt. TS het zal ook wel pijn doen op jouw leeftijd, voor kleine kinderen valt dat mee aangezien ze geen fotografisch geheugen hebben.
#freefrederike
pi_90869332
Nederlandse vrouwen weten vaak niet hoe ze een besneden penis moeten aftrekken. Dat is dus vaak onprettig. De seks is wel relaxter want je kunt zeker langer door stoten omdat je minder gevoelig bent is de eikel, (alleen het toompje is nog erg gevoelig). Na 30 seconden klaarkomen zal je niet snel overkomen.

Verder heb ik zelf gelezen in een boek (Wetenschap en de bijbel) dat je minder kans hebt op teelbalkanker, HIV en andere ziektes.

Ikzelf heb wel het probleem dat ik seks met een condoom niet fijn vind, maar dat zullen onbesneden mannen soms ook hebben.
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:46:12 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869354
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Ohh lekker verandwoord, '' dan is het hun schuld ''. TS wil weten wat beter is, en ik raad hem besnijden aan. Jij geeft een non-argument door te zeggen dat je hem moet wassen blablabla. Misschien kan TS hem niet iedere dag wassen? Je draait er een beetje omheen. Je weet zelf ook dat het beter is om hem te besnijden, alleen is het idd niet genoodzaakt. TS het zal ook wel pijn doen op jouw leeftijd, voor kleine kinderen valt dat mee aangezien ze geen fotografisch geheugen hebben.
Nee, jij beweerd dat je hygiënischer is omdat er minder kans op het overdragen van virussen is. Ik zeg dat je dat hele probleem niet hebt als je 'm regelmatig wast. Wat snap jij daar niet aan?
pi_90869379
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:44 schreef mistermysterion het volgende:
Nederlandse vrouwen weten vaak niet hoe ze een besneden penis moeten aftrekken. Dat is dus vaak onprettig. De seks is wel relaxter want je kunt zeker langer door stoten omdat je minder gevoelig bent is de eikel, (alleen het toompje is nog erg gevoelig). Na 30 seconden klaarkomen zal je niet snel overkomen.

Verder heb ik zelf gelezen in een boek (Wetenschap en de bijbel) dat je minder kans hebt op teelbalkanker, HIV en andere ziektes.

Ikzelf heb wel het probleem dat ik seks met een condoom niet fijn vind, maar dat zullen onbesneden mannen soms ook hebben.
Nederlandse vrouwen vinden dat helemaal geen probleem, ben zelf genoeg afgetrokken en niemand had er een probleem mee... Dus waar haal je die onzin vandaan?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, jij beweerd dat je hygiënischer is omdat er minder kans op het overdragen van virussen is. Ik zeg dat je dat hele probleem niet hebt als je 'm regelmatig wast. Wat snap jij daar niet aan?
Wat snap jij niet aan het feit dat dat alleen theoretisch zou kloppen? Praktisch gaat het nooit lukken, blijf aub aan de realiteit denken.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:51:47 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869440
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat snap jij niet aan het feit dat dat alleen theoretisch zou kloppen? Praktisch gaat het nooit lukken, blijf aub aan de realiteit denken.
Jij bent praktisch niet in staat om je lul regelmatig te wassen? Mij lukt het wel namelijk.

Klinkt mij meer in de oren als 'liever lui dan moe'.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 08:54:50 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90869486
Kan die prive was discussie lekker via de pm uitgevochten gaan worden?
En dat was geen vraag. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:54:56 #37
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869488
Er zullen ook weinig besneden mannen toegeven dat ze liever onbesneden zouden zijn.

1. ze weten niet hoe het is "met" voorhuid
2. ze kunnen de situatie niet veranderen
3. ze beschuldigen daarmee direct hun ouders / geloof
4. ze geven toe dat ze verminkt zijn aan het meest beladen deel van hun lichaam
pi_90869609
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen vinden dat helemaal geen probleem, ben zelf genoeg afgetrokken en niemand had er een probleem mee... Dus waar haal je die onzin vandaan?
Een probleem is iets anders dan iets niet goed kunnen. Mijn ervaring is dat ze vaak (er zijn uitzonderingen) een penis met voorhuid gewend zijn en hierdoor niet goed weten hoe ze het lekkerste kunnen aftrekken.
pi_90869632
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:54 schreef BertV het volgende:
Er zullen ook weinig besneden mannen toegeven dat ze liever onbesneden zouden zijn.

Je kunt het terugdraaien heb ik ergens op internet gelezen misschien dat ik vanavond de link opzoek. Maar dat was door middel van uitrekken en uiteindelijk zag dat er nog slechter uit.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:09:24 #40
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869716
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:04 schreef mistermysterion het volgende:

[..]

Je kunt het terugdraaien heb ik ergens op internet gelezen misschien dat ik vanavond de link opzoek. Maar dat was door middel van uitrekken en uiteindelijk zag dat er nog slechter uit.
Er ontstaat al snel "vereelting" waardoor je geen last meer hebt van het missen van de voorhuid.
Terugdraaien lijkt me dan geen verbetering, of zou de gevoeligheid weer terugkeren?

Een verademing dat jij er op een "niet aangevallen" manier over kan praten. :P
pi_90869734
quote:

Met Pizzamizza als mooi voorbeeld. Zijn UI verbaast me dan ook helemaal niets. Zijn eerste zin in dit topic laat al zien dat hij zijn eigen kindermishandeling goedpraat. Want kindermishandeling is het.
Extremistisch gematigd.
pi_90869774
Als het medisch niet noodzakelijk is, zou ik het niet laten doen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:15:23 #43
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90869844
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef P8 het volgende:

[..]

Met Pizzamizza als mooi voorbeeld. Zijn UI verbaast me dan ook helemaal niets. Zijn eerste zin in dit topic laat al zien dat hij zijn eigen kindermishandeling goedpraat. Want kindermishandeling is het.
Niet op de man spelen.
Gewoon normaal discussiëren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_90869889
quote:

[..]

Je kind laten besnijden zou ik niet gelijk stellen met een dagelijkse afranseling, maar het is inderdaad een inbreuk op de persoonlijke levenssfeer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90869927
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef BertV het volgende:

[..]

Er ontstaat al snel "vereelting" waardoor je geen last meer hebt van het missen van de voorhuid.
Terugdraaien lijkt me dan geen verbetering, of zou de gevoeligheid weer terugkeren?

Een verademing dat jij er op een "niet aangevallen" manier over kan praten. :P
Ik denk dat de gevoeligheid dan weer deels terug komt. Is hetzelfde als eelt op je handen. Wanneer je stopt met (ik neem als voorbeeld een hovenier) schoffelen. Dan trekt de eelt op de handen ook na een tijdje weg. Zo denk ik ook dat dan de gevoeligheid in de eikel terugkomt, de zenuwen zitten er uiteraard nog dus.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:22:07 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_90869978
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 04:02 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus.. Conclusie?

Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.

Ik zou het echt nooit willen, tenzij er medische noodzaak voor is ofzo.
In je voorhuid zitten enorm veel zenuwen + je eikel wordt minder gevoelig dus je voelt ook nog eens minder met sex en aftrekken wordt een probleem zonder glijmiddel :{

Ik zou mijn voorhuid iig nooit kwijt willen :N

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je kind laten besnijden zou ik niet gelijk stellen met een dagelijkse afranseling, maar het is inderdaad een inbreuk op de persoonlijke levenssfeer.
Als er geen noodzaak voor is vind ik het laten besnijden van een kind wel degelijk kindermishandeling en verminking . Je gaat toch niet zomaar lichaamsdelen van iemand afsnijden, echt te walgelijk voor woorden.

[ Bericht 27% gewijzigd door Metro2005 op 05-01-2011 09:32:25 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90870009
quote:
Hoi,

Dat onderzoek is van alle kanten onderuit gehaald.

quote:
Waren die meiden zelf wel besneden dan? Ik vind dat zo lelijk, die schaamlippen.
pi_90870038
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:19 schreef mistermysterion het volgende:

[..]

Ik denk dat de gevoeligheid dan weer deels terug komt. Is hetzelfde als eelt op je handen. Wanneer je stopt met (ik neem als voorbeeld een hovenier) schoffelen. Dan trekt de eelt op de handen ook na een tijdje weg. Zo denk ik ook dat dan de gevoeligheid in de eikel terugkomt, de zenuwen zitten er uiteraard nog dus.
In je eikel misschien wel, maar dat stuk huid met alle zenuwen en feedback ben je natuurlijk gewoon kwijt.
pi_90870079
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Stel ik hak de pink van mijn zoontje eraf, zodra hij een paar dagen oud is. Is dat ook ok? Een pink kan je in principe ook wel missen.
Extremistisch gematigd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:29:03 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90870139
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef P8 het volgende:

[..]

Stel ik hak de pink van mijn zoontje eraf, zodra hij een paar dagen oud is. Is dat ook ok? Een pink kan je in principe ook wel missen.
Is niet hetzelfde en dat weet je zelf ook wel.
Of normaal reageren of niet.
pi_90870242
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:25 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

In je eikel misschien wel, maar dat stuk huid met alle zenuwen en feedback ben je natuurlijk gewoon kwijt.
Klopt, helaas/of niet, dat ligt vaak in het midden
pi_90870257
@TS: lees je anders even bij.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Circumcisie

Als je iets niet begrijpt kun je het hier komen vragen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:34:08 #53
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_90870267
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Het is gewoon zinloos om zomaar lichaamsdelen van kinderen af te snijden en een kind daarmee te verminken zonder dat daar reden voor is.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90870302
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Het is gewoon zinloos om zomaar lichaamsdelen van kinderen af te snijden en een kind daarmee te verminken zonder dat daar reden voor is.
Het gaat hier gelukkig niet over een kind (ik erger me dood aan de hypocrisie van het verbieden van besnijden van meisjes en het toestaan van besnijden van jongetjes).

Het gaat over ene volwassene, en die mogen zoveel van hun lichaam afsnijden als ze zelf willen.

Maar voor de duidelijkheid: ik zou het zelf nooit doen.
pi_90870309
quote:

[..]

Met een voorhuid eraf halen verbeter je de hygiene. Met het eraf halen van een pink verslechter je juist alleen maar een van je zintuigen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:37:54 #56
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90870361
quote:

[..]

Hij heeft geen punt aangezien TS geen "onderdeel" gaat missen.
Alleen de voorhuid.
Daarbij is de voorhuid geen lichaamsdeel maar onderdeel van een lichaamsdeel zo ver ik weet. ;)
pi_90870379
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat? :')
Omdat je het niet met me eens bent, reageer ik niet normaal? Een omnipotent wezen dat babyvoorhuidjes wil hebben de schuld geven verbloemt het feit dat het gewoon pure kindermishandeling is.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:38:59 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_90870388
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef mistermysterion het volgende:

[..]

Met een voorhuid eraf halen verbeter je de hygiene. Met het eraf halen van een pink verslechter je juist alleen maar een van je zintuigen.
Als je je onbesneden lul gewoon wast is het niks onhygienischer dan een besneden lul.
Bovendien heeft de voorhuid ook functies die je gewoon kwijt bent als je dat eraf snijdt.

Volwassenen moeten het zelf weten maar kinderen moet je vanaf blijven
pi_90870398
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Alleen de voorhuid.
Daarbij is de voorhuid geen lichaamsdeel maar onderdeel van een lichaamsdeel zo ver ik weet. ;)
Zullen we het dan ook maar ok vinden dat ze in Afrika de schaamlippen wegsnijden?
Extremistisch gematigd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:40:08 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90870422
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef P8 het volgende:

[..]

Zullen we het dan ook maar ok vinden dat ze in Afrika de schaamlippen wegsnijden?
Kan jij wel normaal discussiëren of niet?
pi_90870589
Als besnijdenis echt zoveel voordelen zou hebben als diverse personen hier beweren, was het aantal volwassen mannen dat zich vrijwillig (dus zonder medische noodzaak) laat besnijden, vast vele malen groter geweest.

Ik denk niet dat er hier op Fok! een man is die zich op volwassen leeftijd vrijwillig (zonder medische noodzaak of trouwen met moslim-dame) heeft laten besnijden.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:49:41 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_90870689
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kan jij wel normaal discussiëren of niet?
quote:

[..]

Alleen de voorhuid.
Topjes van de pink dan? Ook een onderdeel van een lichaamsdeel. Feit is gewoon dat je een lichaam verminkt / aanpast zonder reden en zonder toestemming (bij een kind dan) . iedereen valt over priesters die kindjes aanraken maar als er lichaamsonderdelendelen worden afgesneden is het ineens wel normaal? Wat voor een zieke wereld leven we eigenlijk in.
pi_90870704
quote:

[..]

Alleen de voorhuid.
Ja en de pink is een onderdeel van het lichaamsdeel hand.

Kom, heilloze discussie. P8 overdrijft een beetje met een vergelijking met het wegsnijden van een pink maar je snapt zijn punt. Het gaat om het weghalen van een deel van het lichaam oftewel inbreuk maken op de integriteit van iemands lijf.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:54:16 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90870824
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[..]

Topjes van de pink dan? Ook een onderdeel van een lichaamsdeel. Feit is gewoon dat je een lichaam verminkt / aanpast zonder reden en zonder toestemming (bij een kind dan) . iedereen valt over priesters die kindjes aanraken maar als er lichaamsonderdelendelen worden afgesneden is het ineens wel normaal? Wat voor een zieke wereld leven we eigenlijk in.
Dat vind jij een normale manier van discussiëren?
Ik niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 januari 2011 @ 09:56:26 #65
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90870878
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Ja en de pink is een onderdeel van het lichaamsdeel hand.

Kom, heilloze discussie. P8 overdrijft een beetje met een vergelijking met het wegsnijden van een pink maar je snapt zijn punt. Het gaat om het weghalen van een deel van het lichaam oftewel inbreuk maken op de integriteit van iemands lijf.
Ja en?
TS vraagt of het verstandig is.
TS, een volwassen iemand.
TS, die zelfstandig die keuze wil maken.
Maar blijkbaar zijn er hier mensen die hier graag een ander soort topic van willen maken.
Eentje waarbij er gebashed kan worden op zaken die er niks toe doen in dit geval.
pi_90870887
quote:

[..]

:') !!
Het is ook kindermishandeling om kinderen te laten huilen in de creche.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als je je onbesneden lul gewoon wast is het niks onhygienischer dan een besneden lul.
Bovendien heeft de voorhuid ook functies die je gewoon kwijt bent als je dat eraf snijdt.

Volwassenen moeten het zelf weten maar kinderen moet je vanaf blijven
Welke functies dan?

Ik merk dat mijn tegenpolen het allemaal beschermen omdat ze zelf niet besneden zijn.
Typisch hoor. Maar TS, een paar dingen staan vast: 1 het is hygiënischer, 2 je kan klaarkomen door op je kussen te rijden :')
En meiden vinden dat mooier, maar dat verschilt iig

@Netsplitter, als je niet wil dat mensen flamen ga er dan zelf ook niet op in.
#freefrederike
pi_90870960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja en?
TS vraagt of het verstandig is.
TS, een volwassen iemand.
TS, die zelfstandig die keuze wil maken.
Maar blijkbaar zijn er hier mensen die hier graag een ander soort topic van willen maken.
Eentje waarbij er gebashed kan worden op zaken die er niks toe doen in dit geval.
Ga dan niet met P8 in discussie maar zeg dat gewoon dat het niet on topic is.
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:00:49 #68
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90871009
Liever besneden als onbesneden!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_90871077
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik merk dat mijn tegenpolen het allemaal beschermen omdat ze zelf niet besneden zijn.
Dat weet je niet.

quote:
Typisch hoor. Maar TS, een paar dingen staan vast: 1 het is hygiënischer, 2 je kan klaarkomen door op je kussen te rijden :')

1. Alleen als je je niet regelmatig wast.
2. :{

En wat je eigen ervaringen zijn met die paar meiden die hebben gezegd dat ze het mooier vinden doet er niet echt toe.
pi_90871169
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') !!
Het is ook kindermishandeling om kinderen te laten huilen in de creche.

[..]

Welke functies dan?

Je vaker wassen is hygienischer, besneden of onbesneden. En wat meiden er van vinden verschilt nogal per vrouw. Ik ken iig geen enkele vrouw die een probleem heeft met onbesneden.
pi_90871172
Ik ben besneden op mijn 22e jaar.
Dit uit eigen wil en om medische redenen.
Ik heb een nauwe voorhuid gehad en had af en toe na de sex een klein wondje op de rand van mijn voorhuid, dit was niet pijnlijk ofzo maar na verloop van jaren werd dit steeds stugger en stugger tot ik op een gegeven moment de boel niet meer goed schoon kon houden en af en toe een kleine ontsteking kreeg, ik ben toen volledig besneden en heb er geen moment spijt van gehad.

1. Het is makkelijk schoon te houden (het oogt ook schoner)
2. Geen ongemakken meer na de sex.
3. Geen ongemakken om het schoon te houden.
4. Het oogt mooier (zeker tijdens erectie) net zoals een echte porno lul :7
5. Je houdt het langer uit tijdens de sex..

Allemaal leuke + punten..
Maar nu de minpunten!!

1. 6-8 weken geen sex (is te overzien)
2. Masturberen moet je opnieuw leren. (in het begin vooral met glijmiddel)
3. Veel vrouwen kunnen niet met een besneden pik overweg (masturbatie)
4. Gevoel wordt minder na verloop. (
5. Hij oogt korter (is die niet maar optisch lijkt je pik kleiner)
pi_90871270
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Dat weet je niet.

[..]

1. Alleen als je je niet regelmatig wast.
2. :{

En wat je eigen ervaringen zijn met die paar meiden die hebben gezegd dat ze het mooier vinden doet er niet echt toe.
Dat weet ik wel, aangezien ze allemaal het zelf toegeven.
Ja idd. wat jongens zeggen doet toe! als meiden zeggen dat besneden beter zijn, is dat natuurlijk onzin want besneden is fout !!
En jij en je vriendjes blijven praten over ''regelmatig wassen'' maar in de praktijk levert dat veel andere dingen op.
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je vaker wassen is hygienischer, besneden of onbesneden. En wat meiden er van vinden verschilt nogal per vrouw. Ik ken iig geen enkele vrouw die een probleem heeft met onbesneden.
Ik zeg ook niet dat er problemen zijn bij de vrouwen bij besneden, maar iemand meent dat onbesneden dat wel zijn, terwijl uit ervaring van mijzelf en vrienden besneden beter worden gevonden.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef htctouch2 het volgende:
Ik heb een nauwe voorhuid gehad en had af en toe na de sex een klein wondje op de rand van mijn voorhuid, dit was niet pijnlijk ofzo maar na verloop van jaren werd dit steeds stugger en stugger tot ik op een gegeven moment de boel niet meer goed schoon kon houden en af en toe een kleine ontsteking kreeg, ik ben toen volledig besneden en heb er geen moment spijt van gehad.

Maar nu de minpunten!!

Jouw minpunten zijn echte nonsense.
1. Er zijn mensen die nog nooit sex hebben gehad zelfs.
2. Tja...Ligt er ook aan of iemandveel masturbeert en tis gewoon leren, net zoals een taal leren.
3 WTF? juist wel! ze weten dat ze alleen eraan moeten trekken, misschien de tokkieklasse niet maar normaal gesproken wel.
4. ??
5. Hij lijkt juist groter :')
#freefrederike
pi_90871342
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef htctouch2 het volgende:

Maar nu de minpunten!!

1 nonsens, voorhuid naar achter trekken, schoon maken (hoe het oogt is een mening)
2 ??
3 nonsens
4 mening
5 niet te vergelijken Daarbij, er zijn al genoeg externe factoren waardoor seks langer kan duren dan je wil (condooms)
pi_90871498
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ja idd. wat jongens zeggen doet toe! als meiden zeggen dat besneden beter zijn, is dat natuurlijk onzin want besneden is fout !!
En jij en je vriendjes blijven praten over ''regelmatig wassen'' maar in de praktijk levert dat veel andere dingen op.
Ik ga nog een keertje serieus op je reageren, maar dingen roepen als 'jij en je vriendjes' maakt het er niet echt makkelijker op.

Als je al besneden bent zullen er vrij weinig meisjes zijn die recht in je gezicht gaan roepen dat ze een voorkeur hebben voor onbesneden hoor.

En in mijn praktijk levert regelmatig wassen een schone lul op, als dat bij jou niet het geval is graag de problemen benoemen.
pi_90871523
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg ook niet dat er problemen zijn bij de vrouwen bij besneden, maar iemand meent dat onbesneden dat wel zijn, terwijl uit ervaring van mijzelf en vrienden besneden beter worden gevonden.

[..]

Jouw minpunten zijn echte nonsense.
1. Er zijn mensen die nog nooit sex hebben gehad zelfs.
2. Tja...Ligt er ook aan of iemandveel masturbeert en tis gewoon leren, net zoals een taal leren.
3 WTF? juist wel! ze weten dat ze alleen eraan moeten trekken, misschien de tokkieklasse niet maar normaal gesproken wel.
4. ??
5. Hij lijkt juist groter :')
Even op punt 3? Aan een besneden lul trekken?? ik heb totaal geen bewegingsruimte in mijn schachthuid als ik een erectie heb, dus een trekkende beweging is niet te maken met de huid..
Om mij klaar te masturberen moeten ze over de gehele lengte van mijn lul een wrijvende beweging maken of mijn eikel stimuleren..
Als ze zomaar gaan trekken dan kan ik je verzekeren dat het niet fijn is..

Bij een onbesneden lul heb je kun de huid vast pakken en bewegen. en dus 100x makkelijker..
pi_90871667
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

1 nonsens, voorhuid naar achter trekken, schoon maken (hoe het oogt is een mening)
2 ??
3 nonsens
4 mening
5 niet te vergelijken Daarbij, er zijn al genoeg externe factoren waardoor seks langer kan duren dan je wil (condooms)
Als je mijn verhaaltje leest dan zie je dat ik om medische redenen geholpen ben, onbesneden sex was voor mij gewoon bagger en zelfs met pijnlijke ongemakken naderhand.
dus 1-2-3 was voor mij geen nonsens maar bittere noodzaak.
pi_90871804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Ik ga nog een keertje serieus op je reageren, maar dingen roepen als 'jij en je vriendjes' maakt het er niet echt makkelijker op.

Als je al besneden bent zullen er vrij weinig meisjes zijn die recht in je gezicht gaan roepen dat ze een voorkeur hebben voor onbesneden hoor.

En in mijn praktijk levert regelmatig wassen een schone lul op, als dat bij jou niet het geval is graag de problemen benoemen.
Ik en een vriend ik besneden hij niet, hebben het aan zoveel mogelijk meisjes gevraagd, we deden dit zelfstandig, we ghebben het in totaal aan 37 meisjes gevraagd en de score was: 22-15 ;) En ik bedoel dat in praktijk niet iedereenzijn lul zovaak gaat wassen zoals je beweert.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:28:07 #78
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90871840
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef NBT het volgende:
Liever besneden als onbesneden!
Ieder z'n ding. Zit jij te stoken in deze toch al verhitte discussie. :P

Ik heb liever niet van die hangende schaamlippen.
Liever gecorrigeerd dan spatlappen.

(Helaas maakt me het niet uit, maar wil een punt maken)
pi_90871996
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik en een vriend ik besneden hij niet, hebben het aan zoveel mogelijk meisjes gevraagd, we deden dit zelfstandig, we ghebben het in totaal aan 37 meisjes gevraagd en de score was: 22-15
OK. Nu durf ik te beweren dat jij en je vriend misschien op een ander soort meisjes valt als ik of als de TS.

quote:
;) En ik bedoel dat in praktijk niet iedereenzijn lul zovaak gaat wassen zoals je beweert.
Ik zeg niets over hoe vaak iedereen zijn lul wast, dat wil ik niet eens weten. Ik zeg alleen dat het verschil in hygiene er is als je niet vaak je lul wast.

En dan nog: als je je daar beneden niet vaak genoeg wast zijn er andere plekjes die gaan stinken, dus heel veel schiet je wat dat betreft ook niet op met besnijdenis.
pi_90872257
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

OK. Nu durf ik te beweren dat jij en je vriend misschien op een ander soort meisjes valt als ik of als de TS.

[..]

Ik zeg niets over hoe vaak iedereen zijn lul wast, dat wil ik niet eens weten. Ik zeg alleen dat het verschil in hygiene er is als je niet vaak je lul wast.

En dan nog: als je je daar beneden niet vaak genoeg wast zijn er andere plekjes die gaan stinken, dus heel veel schiet je wat dat betreft ook niet op met besnijdenis.
We hebben het aan alle soorten gevraagd, emo's, zuid amerikanen, negers, europeanen,aziaten, ik hou van alles.
En ik denk dat 3x per week wassen wel geneog is, maar besneden zijn is gewoon een voordeel. Tis niet een noodzaak maar wel een advantage, en btw ik was mezelf elke dag, van top tot teen. Dus van viezigheid zal ik geen last hebben,
#freefrederike
pi_90872423
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

We hebben het aan alle soorten gevraagd, emo's, zuid amerikanen, negers, europeanen,aziaten, ik hou van alles.
En ik denk dat 3x per week wassen wel geneog is, maar besneden zijn is gewoon een voordeel. Tis niet een noodzaak maar wel een advantage, en btw ik was mezelf elke dag, van top tot teen. Dus van viezigheid zal ik geen last hebben,
Kom maar op met je rapport van je onderzoek. Als je zo bezig bent met uitzoeken van alle verschillende soorten vrouwen, heb je dat ook wel gedocumenteerd.

En 3x per week wassen, kijk, daar hebben we het probleem te pakken.
pi_90872446
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef Casos het volgende:

[..]

Kom maar op met je rapport van je onderzoek. Als je zo bezig bent met uitzoeken van alle verschillende soorten vrouwen, heb je dat ook wel gedocumenteerd.
:')
#freefrederike
pi_90872473
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ja prima, maar er is gewoon geen volwassen man die zich zonder medische noodzaak laat besnijden, zegt genoeg.
pi_90872569
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Casos het volgende:

[..]

Ja prima, maar er is gewoon geen volwassen man die zich zonder medische noodzaak laat besnijden, zegt genoeg.
En jij zegt dit uit welk onderzoek? En trouwens, volgens jouw beredenering is alles goed wat niet gedaan wordt?
#freefrederike
pi_90872768
wassen is niet het punt. Bij besneden mensen blijft de eikel droog omdat alles wat onbewust aan vocht uit de eikel/penis komt aan het ondergoed komt te zitten. Bij onbesneden penissen blijft dit vocht onder de voorhuid en dit vocht zal op een of andere manier smerig zijn. En of dit nou schadelijk is of niet het vocht blijft onder de voorhuid terugkomen. Daarom hebben mannen met onbesneden penissen meer kans op teelbalkanker.

In Levitus (ja ik bedoel de bijbel) heeft Mozes van God te horen gekregen dat alle Israelitische jongetjes op de 8e dag besneden moeten worden. (8e dag is trouwens de dag waarop een pasgeboren babietje het minst bloed). En ik ben van mening dat die regels die in leviticus staan zeker nuttig zijn om je aan te houden als het gaat om hygiene. Tegenwoordig is Nederland niet zo onderontwikkeld en vrij schoon maargoed.

Verder ben ik niet besneden vanwege de bijbel maar vanwege dat mijn eikel te groot/voorhuid te smal was en ik later niet in staat zou zijn het schoon te houden.

Volgens mij heeft mij heeft mijn verhaal niet echt een verhaallijn meer
pi_90873018
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

En jij zegt dit uit welk onderzoek? En trouwens, volgens jouw beredenering is alles goed wat niet gedaan wordt?
Mijn onderzoek hier op Fok!. Nu en iets van een jaar geleden, geen ene man gevonden.
pi_90873046
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef mistermysterion het volgende:
wassen is niet het punt. Bij besneden mensen blijft de eikel droog omdat alles wat onbewust aan vocht uit de eikel/penis komt aan het ondergoed komt te zitten. Bij onbesneden penissen blijft dit vocht onder de voorhuid en dit vocht zal op een of andere manier smerig zijn. En of dit nou schadelijk is of niet het vocht blijft onder de voorhuid terugkomen. Daarom hebben mannen met onbesneden penissen meer kans op teelbalkanker.

In Levitus (ja ik bedoel de bijbel) heeft Mozes van God te horen gekregen dat alle Israelitische jongetjes op de 8e dag besneden moeten worden. (8e dag is trouwens de dag waarop een pasgeboren babietje het minst bloed). En ik ben van mening dat die regels die in leviticus staan zeker nuttig zijn om je aan te houden als het gaat om hygiene. Tegenwoordig is Nederland niet zo onderontwikkeld en vrij schoon maargoed.

Verder ben ik niet besneden vanwege de bijbel maar vanwege dat mijn eikel te groot/voorhuid te smal was en ik later niet in staat zou zijn het schoon te houden.

Volgens mij heeft mij heeft mijn verhaal niet echt een verhaallijn meer
Dat was toen, op die plaats een goed idee, omdat ze 1 zich niet elke dag wasten (overigens PizzaMizza, gatverdamme :r 3x per week, wat dacht je van 2x per dag, smeerkees :r ) en 2 ze in een fucking woestijn woonden met zand dat er onder kan komen enzo. Maar dat was 4000 jaar terug. Ondertussen hebben we andere manieren om het op te lossen.
pi_90873093
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Casos het volgende:

[..]

Als je veel last hebt van smegma en je moet 10x per dag die rotzooi wegpoetsen zou ik zelfs overwegen om me te laten besnijden, het is dan om hygienische redenen en niet om medische redenen.

Iedereen moet over zijn eigen lichaam kunnen beslissen en ik vind dat in bepaalde religies besnijdenissen verboden moeten worden bij de geboorte, laten ze dit verplaatsen naar 12 jarige leeftijd (meestal wanneer je volgens de religie een man word) en als het kind dan zelf wil dan pas besnijden
pi_90873156
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat was toen, op die plaats een goed idee, omdat ze 1 zich niet elke dag wasten (overigens PizzaMizza, gatverdamme :r 3x per week, wat dacht je van 2x per dag, smeerkees :r ) en 2 ze in een fucking woestijn woonden met zand dat er onder kan komen enzo. Maar dat was 4000 jaar terug. Ondertussen hebben we andere manieren om het op te lossen.
Domme ezel ik bedoel 3x per week exclusief douche/wassen. En welke oplossing heb jij dan? :')
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:05:15 #90
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90873202
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef htctouch2 het volgende:

[..]

Als je veel last hebt van smegma en je moet 10x per dag die rotzooi wegpoetsen zou ik zelfs overwegen om me te laten besnijden.
Dat zou hetzelfde effect geven als je hoofd kaalscheren omdat je last hebt van een vette hoofdhuid.
pi_90873307
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat zou hetzelfde effect geven als je hoofd kaalscheren omdat je last hebt van een vette hoofdhuid.
Van een vette hoofdhuid wordt ik niet onzeker.
Als ik veel last heb van smegma, zou ik me kapot schamen als een vrouw je wil pijpen en je hebt je een uurtje niet gewassen dat er weer een laag kopkaas tussen zit. lijkt me niet smakelijk..
Op een gegeven moment zou ik hem niet uit me broek durven te halen tenzij ik me 2 minuten ervoor gewassen heb.
pi_90873343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Dan is de oplossing veel simpeler,, geen wax of gel meer gebruiken.
Kortom: besnijden is hygienischer maar niet noodzakelijk. Het verkleint slechts de kans op een aantal ziektes.
pi_90873490
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Domme ezel ik bedoel 3x per week exclusief douche/wassen. En welke oplossing heb jij dan? :')
Wassen, ondergoed, je weet wel, beschaving...
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:26:38 #94
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_90873939
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef htctouch2 het volgende:

[..]

Als je veel last hebt van smegma en je moet 10x per dag die rotzooi wegpoetsen zou ik zelfs overwegen om me te laten besnijden, het is dan om hygienische redenen en niet om medische redenen.

Iedereen moet over zijn eigen lichaam kunnen beslissen en ik vind dat in bepaalde religies besnijdenissen verboden moeten worden bij de geboorte, laten ze dit verplaatsen naar 12 jarige leeftijd (meestal wanneer je volgens de religie een man word) en als het kind dan zelf wil dan pas besnijden
Ik heb een zoontje met een islamitische achtergrond en hij is niet besneden. Tja, ik kan moeilijk tegen die arts zeggen: 'Zet het maar even op sterk water want misschien bedenkt hij zich nog'
Ik vind het net als st. Babylon iets van vroeger, toen het niet anders kon en het voor die tijd hygiënischer was.
pi_90875500
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Casos het volgende:

Ik denk niet dat er hier op Fok! een man is die zich op volwassen leeftijd vrijwillig (zonder medische noodzaak of trouwen met moslim-dame) heeft laten besnijden.
Hoi :)

Jaren terug gedaan. Gewoon uit nieuwschierigheid, en vind het mooier. Geen moment spijt van gehad, integendeel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90875676
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jaren terug gedaan. Gewoon uit nieuwschierigheid, en vind het mooier. Geen moment spijt van gehad, integendeel.
baas _O_
#freefrederike
pi_90876267
quote:

[..]

Uit nieuwsgierigheid :')

Ach, als het niks is, kun je gewoon... oh wacht...
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:24:45 #98
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90878255
Een besnijdenis bij een man vanaf 18 jaar kost met ingang van 1 januari 2011 ¤ 325,-.
De minister van Volksgezondheid heeft bepaald dat met ingang van 1 januari 2005 besnijdenissen die uitgevoerd zijn in een ziekenhuis niet meer mogen worden vergoed uit het basispakket.

:D

Origineel is het wel. Al zou ik gaan bungeejumpen, of parasailen oid. :P
pi_90878637
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

baas _O_
Komop zeg :') Dus als iemand uit cosmetische overwegingen in zijn/haar lichaam laat snijden is het "baas"?
Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag met zijn lichaam doen wat hij wil. Als de voorhuid om medische redenen weggehaald moet worden, dan is dat nu eenmaal zo.

Maar wij (en vele dieren met ons) hebben een voorhuid. Blijkbaar heeft de voorhuid dus een evolutionair voordeel (of God had er ook 1, daar wij zijn evenbeeld zijn). Deze weghalen als het niet nodig is, is dus in feite een gemis voor het lichaam. Via Google zijn er zat voordelen van de voorhuid te vinden.

Dat het "mooier" wordt gevonden is, wat mij betreft, een onzinreden. Sowieso is jouw "onderzoek" niet valide. 37 mensen waarvan 22 boven 15 de voorkeur hebben voor een besneden piemel is ten eerste een te kleine populatie om daar zulke conclusies aan te verbinden. Maargoed, stel dat die cijfers representatief zijn voor de gehele mensheid, dan nog is het een momentopname. "Mooi" is een erg subjectief begrip en dat wat door een maatschappij mooi wordt gevonden verandert razendsnel.
Het hygiëne-argument is, zoals eerder al is gezegd, allang ontkracht.

Als je graag besneden wil zijn omdat het mooier zou zijn, ben je imho even kansloos bezig als vrouwen die een schaamlip"correctie" ondergaan (uit cosmetische overwegingen uiteraard).
Dus TS, schrijf eens op wat voor jou de redenen zijn om het wel te doen, en om het niet te doen. Kijk vervolgens hoe zwaar de argumenten wegen en probeer dan een keuze te maken.

Punt blijft dat een besnijdenis verheerlijkt wordt door mensen die zelf niet anders gewend zijn. Sommigen zijn oprecht blij met hun besneden piemel, anderen vertonen simpel copingsgedrag.
Extremistisch gematigd.
pi_90879156
quote:

[..]

Nou, ik zou er trots op zijn. Je beseft hopelijk wel dat je redenering nu niet bepaald een van de slimste is. Andere users hebben je al uitgelegd waarom.

Oja, ik geloof er overigens geen zak van :).

Wist je trouwens dat je met maar 1 bal een nog veel intenser orgamse kan krijgen? Zeker gecombineerd met een niet-medische besnijdenis maakt je huidige orgasme niet meer dan de opluchting die je voelt als je een flinke scheet laat. Ik zou daar, gewoon uit nieuwsgierigheid, zeker eens naar kijken als ik jou was.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:47:44 #101
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90879162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef P8 het volgende:

[..]

Komop zeg :') Dus als iemand uit cosmetische overwegingen in zijn/haar lichaam laat snijden is het "baas"?
Zonder verdoving wel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:51:39 #102
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_90879314
quote:
...
Nee, ze gaan tegen je zeggen zeggen dat ze liever een onbesneden lul hebben. :')
Het zijn gewoon lieve meisjes, maar bepaald geen objectieve bron he. 8)7
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_90879740
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef BertV het volgende:

[..]

Zonder verdoving wel.
True :')
Extremistisch gematigd.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:09 #104
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90880015
quote:
De Joodse wet verbiedt het gebruik van een klem voor de rituele besnijdenis. Het tast de huid aan en veroorzaakt het kind veel pijn en dat is verboden. Bovendien moet er bloed vloeien. En dat gebeurt niet wanneer er klemmen worden gebruikt.
Leuk, hoe meer ik me erin verdiep hoe achterlijker ik het hele gebeuren vind.
Stelletje lipschotel negers.

quote:
Omdat bij een baby geen hechting plaatsvindt en de bloedvaten niet worden afgebonden, weten we dat de baby geen pijn heeft. Bovendien zijn de zenuwen van een baby nog niet helemaal ontwikkeld.
ok, sorry...

[ Bericht 25% gewijzigd door BertV op 05-01-2011 14:17:19 ]
pi_90880328
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Wat jij wil :D.

Waar maak jij je trouwens druk om?
Laat iedereen lekker doen wat ie wil joh.. :')

Staat trouwens een berg onzin in dit topic, maar goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90884154
en ik me maar zorgen maken over besneden zijn...
dankje voor dit topic, maar zijn er nnou ook meisjes die een besneden lul nix vinden?
pi_90885454
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef P8 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag met zijn lichaam doen wat hij wil. Als de voorhuid om medische redenen weggehaald moet worden, dan is dat nu eenmaal zo.

Maar wij (en vele dieren met ons) hebben een voorhuid. Blijkbaar heeft de voorhuid dus een evolutionair voordeel (of God had er ook 1, daar wij zijn evenbeeld zijn). Deze weghalen als het niet nodig is, is dus in feite een gemis voor het lichaam. Via Google zijn er zat voordelen van de voorhuid te vinden.

Dat het "mooier" wordt gevonden is, wat mij betreft, een onzinreden. Sowieso is jouw "onderzoek" niet valide. 37 mensen waarvan 22 boven 15 de voorkeur hebben voor een besneden piemel is ten eerste een te kleine populatie om daar zulke conclusies aan te verbinden. Maargoed, stel dat die cijfers representatief zijn voor de gehele mensheid, dan nog is het een momentopname. "Mooi" is een erg subjectief begrip en dat wat door een maatschappij mooi wordt gevonden verandert razendsnel.
Het hygiëne-argument is, zoals eerder al is gezegd, allang ontkracht.

Als je graag besneden wil zijn omdat het mooier zou zijn, ben je imho even kansloos bezig als vrouwen die een schaamlip"correctie" ondergaan (uit cosmetische overwegingen uiteraard).
Dus TS, schrijf eens op wat voor jou de redenen zijn om het wel te doen, en om het niet te doen. Kijk vervolgens hoe zwaar de argumenten wegen en probeer dan een keuze te maken.

Punt blijft dat een besnijdenis verheerlijkt wordt door mensen die zelf niet anders gewend zijn. Sommigen zijn oprecht blij met hun besneden piemel, anderen vertonen simpel copingsgedrag.
Je lult zoveel dat ik het maar ben gaan scannen ipv lezen.
Ten 1e is het nog nooit ontkracht geweest, dus waarom praat je zoveel onzin. Ten tweede, een snor en baard zijn ook dingen die groeien, maar ikzie zelden mensen nog met een snor/baard.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, ze gaan tegen je zeggen zeggen dat ze liever een onbesneden lul hebben. :')
Het zijn gewoon lieve meisjes, maar bepaald geen objectieve bron he. 8)7
Nee sukkel, de meesten zeiden uit zichzelf: Jij hebt tenminste een besneden lul, veel beter dan met dat huidje erbij.
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef coca-kakLight het volgende:
en ik me maar zorgen maken over besneden zijn...
dankje voor dit topic, maar zijn er nnou ook meisjes die een besneden lul nix vinden?
Nee, meisjes vinden het juist beter.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:22:44 #108
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_90885837
quote:

Om medische redenene heb ik op latere leeftijd mijn voorhuid laten verwijderen.

De praktijk:
- De verdoving is niet leuk ( "Biers block" aan onderzijde piel, en daar komt géén bier aan te pas...). Echter: ook weer niet zo erg dat het ondraaglijk was. Gewoon: behoorlijk vervelend.
- De operatie zelf stelt niet zoveel voor, is in een halfuurtje klaar.
- De chirurg heeft bij mij verkeerde hechtingen gebruikt die te lang bleven zitten, dat was wel even vervelend
- Met een dag of 14 waren alle hechtingen los/weg
- Na ongeveer een maand was ik er helemaal vanaf (van de pijn/overlast dus)

Gevolgen:
- In mijn specifieke geval: een grote verbetering. Voorhuidje was getroffen door de huidziekte LSA en daardoor niet meer flexibel.
- Gevoeligheid: merk niet veel verschil (is nu een jaar of zes geleden), ongevoeligheid niet ondervonden.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_90892123
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef PizzaMizza het volgende:

-knip-
Je hebt jezelf wel aardig gediskwalificeerd met deze post. Gefeliciteerd.
Extremistisch gematigd.
pi_90892383
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:11 schreef P8 het volgende:

[..]

Je hebt jezelf wel aardig gediskwalificeerd met deze post. Gefeliciteerd.
? :')
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:02:23 #111
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90899290
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Om medische redenene heb ik op latere leeftijd mijn voorhuid laten verwijderen.
Het schijnt toch vaker voor te komen. Een collega heeft dit laatst ook gedaan.
We gaan niet zo close met elkaar om om naar details te vragen. ;)
pi_90901183
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Nou, ik zou er trots op zijn. Je beseft hopelijk wel dat je redenering nu niet bepaald een van de slimste is. Andere users hebben je al uitgelegd waarom.

Wist je trouwens dat je met maar 1 bal een nog veel intenser orgamse kan krijgen? Zeker gecombineerd met een niet-medische besnijdenis maakt je huidige orgasme niet meer dan de opluchting die je voelt als je een flinke scheet laat. Ik zou daar, gewoon uit nieuwsgierigheid, zeker eens naar kijken als ik jou was.
Hahaha.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90904139
Besneden mannen blijven het beste _O_
pi_90905071
Ga jezelf lekker verminken als er geen medische noodzaak is, ben je wel goed wijs? Laat meteen ook je linkervoet afzetten. 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90910810
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Ga jezelf lekker verminken als er geen medische noodzaak is, ben je wel goed wijs? Laat meteen ook je linkervoet afzetten. 8)7
Dit dus, het is ongelofelijk hoeveel fokkers gewoon zo zwaar onwetend zijn over de historie van besnijdenis en waarom het zo een groot bullshit hype is geworden. Mensen met 3 hersencellen verminken bewust zichzelf en hun eigen kind.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_90912570
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Dit dus, het is ongelofelijk hoeveel fokkers gewoon zo zwaar onwetend zijn over de historie van besnijdenis en waarom het zo een groot bullshit hype is geworden. Mensen met 3 hersencellen verminken bewust zichzelf en hun eigen kind.
Dat vind ik sowieso misdadig, in Nederland gebeurt het gelukkig minder dan in de meeste landen, zeker bij meisjes.
pi_90918370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Zoveel onzin in 1 post, bahbah. Je weet blijkbaar helemaal niks van besnijdenis af. Je bent gewoon zelf niet besneden en bent te arm om het te doen, daarom denk je maar '' Ik ga mijn lul verdedigen :') ''
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso misdadig, in Nederland gebeurt het gelukkig minder dan in de meeste landen, zeker bij meisjes.
Bij meisjes? WTF? Het is helemaal niet misdadig om het bij jongens te doen, want een baby laten huilen in de creche is ook misdadig immers hij niet gelukkig is. Wat lul je nou allemaal man
#freefrederike
pi_90918384
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:29 schreef PizzaMizza het volgende:

Bij meisjes? WTF? Het is helemaal niet misdadig om het bij jongens te doen, want een baby laten huilen in de creche is ook misdadig immers hij niet gelukkig is. Wat lul je nou allemaal man
Jij bent het gewoon zo gewend dat je niet beter weet, maar het is genitale verminking.

Wat je verder brabbelt over huilende baby's kan ik niet helemaal volgen. Als jij gelukkig bent met het feit dat er een stukje van je pik is afgehakt is dat heel fijn voor je, maar dring het niet op aan je kinderen alsjeblieft.
pi_90918393
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent het gewoon zo gewend dat je niet beter weet, maar het is genitale verminking.

Wat je verder brabbelt over huilende baby's kan ik niet helemaal volgen. Als jij gelukkig bent met het feit dat er een stukje van je pik is afgehakt is dat heel fijn voor je, maar dring het niet op aan je kinderen alsjeblieft.
Ik weet niet wat je lult maar dat stukje is helemaal niet nodig en zelfs elendig. Of ik het bij mij kinderen aandring is mijn keuze, da's totaal persoonlijk en alles behalve jouw zaak. En als we praten over ' iets van jezelf...'' Een baard en snor is ook iets van je lichaam, toch laat bijna niemand het meer staan.
#freefrederike
pi_90918398
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je lult maar dat stukje is helemaal niet nodig en zelfs elendig. Of ik het bij mij kinderen aandring is mijn keuze, da's totaal persoonlijk en alles behalve jouw zaak. En als we praten over ' iets van jezelf...'' Een baard en snor is ook iets van je lichaam, toch laat bijna niemand het meer staan.
Goede vergelijking. :')

Het enige wat ellendig is in deze, is jouw bekrompenheid. Voorhuid verwijderen als er geen medische noodzaak is, is een volstrekt onnodige ingreep. Ik vind jou een achterlijke woestijnjosti en een crimineel als je je kinderen laat verminken.
pi_90918464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Goede vergelijking. :')

Het enige wat ellendig is in deze, is jouw bekrompenheid. Voorhuid verwijderen als er geen medische noodzaak is, is een volstrekt onnodige ingreep. Ik vind jou een achterlijke woestijnjosti en een crimineel als je je kinderen laat verminken.
Ik vind jou een scheinheilige lelijke hoerenzoon en zoals de gemiddelde Nederlander moet jij bepalen wat goed is :') Een baard scheren als er geen medische noodzaak is . wtf

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzaMizza op 06-01-2011 05:41:18 ]
#freefrederike
pi_90918473
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik vind jou een hypocritische lelijke hoerenzoon en zoals de gemiddelde Nederlander moet jij bepalen wat goed is :') Een baard scheren als er geen medische noodzaak is . wtf
Sowieso scheer ik mijn baard niet. Daarnaast heeft mijn moeder een eigen restaurant, bestaat het woord 'hypocritisch' niet en raakt je vergelijking kant noch wal. Verminkte faalhaas.
pi_90918494
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sowieso scheer ik mijn baard niet. Daarnaast heeft mijn moeder een eigen restaurant, bestaat het woord 'hypocritisch' niet en raakt je vergelijking kant noch wal. Verminkte faalhaas.
Je scheert je baard niet omdat je 14 jaar oud bent en nog niks weet, daarom. Verbreed je horizon wil je met mij in discussie. Besnijden heeft voordelen, maar jammer voor jou weet je dat niet omdat jij al 4 jaar je pik niet hebt gezien door je dikke buik.
#freefrederike
pi_90918526
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:42 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je scheert je baard niet omdat je 14 jaar oud bent en nog niks weet, daarom. Verbreed je horizon wil je met mij in discussie. Besnijden heeft voordelen, maar jammer voor jou weet je dat niet omdat jij al 4 jaar je pik niet hebt gezien door je dikke buik.
Jij maakt jezelf wijs dat het voordelen heeft omdat je dat graag wilt geloven. Ik ben 24 en je mocht willen dat je zo'n puike lul had als ik heb, en hij is ook nog helemaal intact. Jammer dat je ouders net zo barbaars zijn als jij.
pi_90918639
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf wijs dat het voordelen heeft omdat je dat graag wilt geloven. Ik ben 24 en je mocht willen dat je zo'n puike lul had als ik heb, en hij is ook nog helemaal intact. Jammer dat je ouders net zo barbaars zijn als jij.
#freefrederike
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 januari 2011 @ 08:12:53 #126
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90919088
Goed zo jongens.
Missie geslaagd, topic verneukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')