abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90918464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Goede vergelijking. :')

Het enige wat ellendig is in deze, is jouw bekrompenheid. Voorhuid verwijderen als er geen medische noodzaak is, is een volstrekt onnodige ingreep. Ik vind jou een achterlijke woestijnjosti en een crimineel als je je kinderen laat verminken.
Ik vind jou een scheinheilige lelijke hoerenzoon en zoals de gemiddelde Nederlander moet jij bepalen wat goed is :') Een baard scheren als er geen medische noodzaak is . wtf

[ Bericht 0% gewijzigd door PizzaMizza op 06-01-2011 05:41:18 ]
#freefrederike
pi_90918473
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik vind jou een hypocritische lelijke hoerenzoon en zoals de gemiddelde Nederlander moet jij bepalen wat goed is :') Een baard scheren als er geen medische noodzaak is . wtf
Sowieso scheer ik mijn baard niet. Daarnaast heeft mijn moeder een eigen restaurant, bestaat het woord 'hypocritisch' niet en raakt je vergelijking kant noch wal. Verminkte faalhaas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90918494
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sowieso scheer ik mijn baard niet. Daarnaast heeft mijn moeder een eigen restaurant, bestaat het woord 'hypocritisch' niet en raakt je vergelijking kant noch wal. Verminkte faalhaas.
Je scheert je baard niet omdat je 14 jaar oud bent en nog niks weet, daarom. Verbreed je horizon wil je met mij in discussie. Besnijden heeft voordelen, maar jammer voor jou weet je dat niet omdat jij al 4 jaar je pik niet hebt gezien door je dikke buik.
#freefrederike
pi_90918526
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:42 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je scheert je baard niet omdat je 14 jaar oud bent en nog niks weet, daarom. Verbreed je horizon wil je met mij in discussie. Besnijden heeft voordelen, maar jammer voor jou weet je dat niet omdat jij al 4 jaar je pik niet hebt gezien door je dikke buik.
Jij maakt jezelf wijs dat het voordelen heeft omdat je dat graag wilt geloven. Ik ben 24 en je mocht willen dat je zo'n puike lul had als ik heb, en hij is ook nog helemaal intact. Jammer dat je ouders net zo barbaars zijn als jij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90918639
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 05:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf wijs dat het voordelen heeft omdat je dat graag wilt geloven. Ik ben 24 en je mocht willen dat je zo'n puike lul had als ik heb, en hij is ook nog helemaal intact. Jammer dat je ouders net zo barbaars zijn als jij.
:')
#freefrederike
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 januari 2011 @ 08:12:53 #126
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_90919088
Goed zo jongens.
Missie geslaagd, topic verneukt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')