abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90873307
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat zou hetzelfde effect geven als je hoofd kaalscheren omdat je last hebt van een vette hoofdhuid.
Van een vette hoofdhuid wordt ik niet onzeker.
Als ik veel last heb van smegma, zou ik me kapot schamen als een vrouw je wil pijpen en je hebt je een uurtje niet gewassen dat er weer een laag kopkaas tussen zit. lijkt me niet smakelijk..
Op een gegeven moment zou ik hem niet uit me broek durven te halen tenzij ik me 2 minuten ervoor gewassen heb.
pi_90873343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat zou hetzelfde effect geven als je hoofd kaalscheren omdat je last hebt van een vette hoofdhuid.
Dan is de oplossing veel simpeler,, geen wax of gel meer gebruiken.
Kortom: besnijden is hygienischer maar niet noodzakelijk. Het verkleint slechts de kans op een aantal ziektes.
pi_90873490
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Domme ezel ik bedoel 3x per week exclusief douche/wassen. En welke oplossing heb jij dan? :')
Wassen, ondergoed, je weet wel, beschaving...
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:26:38 #94
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_90873939
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef htctouch2 het volgende:

[..]

Als je veel last hebt van smegma en je moet 10x per dag die rotzooi wegpoetsen zou ik zelfs overwegen om me te laten besnijden, het is dan om hygienische redenen en niet om medische redenen.

Iedereen moet over zijn eigen lichaam kunnen beslissen en ik vind dat in bepaalde religies besnijdenissen verboden moeten worden bij de geboorte, laten ze dit verplaatsen naar 12 jarige leeftijd (meestal wanneer je volgens de religie een man word) en als het kind dan zelf wil dan pas besnijden
Ik heb een zoontje met een islamitische achtergrond en hij is niet besneden. Tja, ik kan moeilijk tegen die arts zeggen: 'Zet het maar even op sterk water want misschien bedenkt hij zich nog'
Ik vind het net als st. Babylon iets van vroeger, toen het niet anders kon en het voor die tijd hygiënischer was.
pi_90875500
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Casos het volgende:

Ik denk niet dat er hier op Fok! een man is die zich op volwassen leeftijd vrijwillig (zonder medische noodzaak of trouwen met moslim-dame) heeft laten besnijden.
Hoi :)

Jaren terug gedaan. Gewoon uit nieuwschierigheid, en vind het mooier. Geen moment spijt van gehad, integendeel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90875676
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jaren terug gedaan. Gewoon uit nieuwschierigheid, en vind het mooier. Geen moment spijt van gehad, integendeel.
baas _O_
#freefrederike
pi_90876267
quote:

[..]

Uit nieuwsgierigheid :')

Ach, als het niks is, kun je gewoon... oh wacht...
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:24:45 #98
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90878255
Een besnijdenis bij een man vanaf 18 jaar kost met ingang van 1 januari 2011 ¤ 325,-.
De minister van Volksgezondheid heeft bepaald dat met ingang van 1 januari 2005 besnijdenissen die uitgevoerd zijn in een ziekenhuis niet meer mogen worden vergoed uit het basispakket.

:D

Origineel is het wel. Al zou ik gaan bungeejumpen, of parasailen oid. :P
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_90878637
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

baas _O_
Komop zeg :') Dus als iemand uit cosmetische overwegingen in zijn/haar lichaam laat snijden is het "baas"?
Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag met zijn lichaam doen wat hij wil. Als de voorhuid om medische redenen weggehaald moet worden, dan is dat nu eenmaal zo.

Maar wij (en vele dieren met ons) hebben een voorhuid. Blijkbaar heeft de voorhuid dus een evolutionair voordeel (of God had er ook 1, daar wij zijn evenbeeld zijn). Deze weghalen als het niet nodig is, is dus in feite een gemis voor het lichaam. Via Google zijn er zat voordelen van de voorhuid te vinden.

Dat het "mooier" wordt gevonden is, wat mij betreft, een onzinreden. Sowieso is jouw "onderzoek" niet valide. 37 mensen waarvan 22 boven 15 de voorkeur hebben voor een besneden piemel is ten eerste een te kleine populatie om daar zulke conclusies aan te verbinden. Maargoed, stel dat die cijfers representatief zijn voor de gehele mensheid, dan nog is het een momentopname. "Mooi" is een erg subjectief begrip en dat wat door een maatschappij mooi wordt gevonden verandert razendsnel.
Het hygiëne-argument is, zoals eerder al is gezegd, allang ontkracht.

Als je graag besneden wil zijn omdat het mooier zou zijn, ben je imho even kansloos bezig als vrouwen die een schaamlip"correctie" ondergaan (uit cosmetische overwegingen uiteraard).
Dus TS, schrijf eens op wat voor jou de redenen zijn om het wel te doen, en om het niet te doen. Kijk vervolgens hoe zwaar de argumenten wegen en probeer dan een keuze te maken.

Punt blijft dat een besnijdenis verheerlijkt wordt door mensen die zelf niet anders gewend zijn. Sommigen zijn oprecht blij met hun besneden piemel, anderen vertonen simpel copingsgedrag.
Extremistisch gematigd.
pi_90879156
quote:

[..]

Nou, ik zou er trots op zijn. Je beseft hopelijk wel dat je redenering nu niet bepaald een van de slimste is. Andere users hebben je al uitgelegd waarom.

Oja, ik geloof er overigens geen zak van :).

Wist je trouwens dat je met maar 1 bal een nog veel intenser orgamse kan krijgen? Zeker gecombineerd met een niet-medische besnijdenis maakt je huidige orgasme niet meer dan de opluchting die je voelt als je een flinke scheet laat. Ik zou daar, gewoon uit nieuwsgierigheid, zeker eens naar kijken als ik jou was.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:47:44 #101
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90879162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef P8 het volgende:

[..]

Komop zeg :') Dus als iemand uit cosmetische overwegingen in zijn/haar lichaam laat snijden is het "baas"?
Zonder verdoving wel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:51:39 #102
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_90879314
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
...
Ik zou het doen ;) ik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
Nee, ze gaan tegen je zeggen zeggen dat ze liever een onbesneden lul hebben. :')
Het zijn gewoon lieve meisjes, maar bepaald geen objectieve bron he. 8)7
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_90879740
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef BertV het volgende:

[..]

Zonder verdoving wel.
True :')
Extremistisch gematigd.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:09:09 #104
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90880015
quote:
De Joodse wet verbiedt het gebruik van een klem voor de rituele besnijdenis. Het tast de huid aan en veroorzaakt het kind veel pijn en dat is verboden. Bovendien moet er bloed vloeien. En dat gebeurt niet wanneer er klemmen worden gebruikt.
Leuk, hoe meer ik me erin verdiep hoe achterlijker ik het hele gebeuren vind.
Stelletje lipschotel negers.

quote:
Omdat bij een baby geen hechting plaatsvindt en de bloedvaten niet worden afgebonden, weten we dat de baby geen pijn heeft. Bovendien zijn de zenuwen van een baby nog niet helemaal ontwikkeld.
ok, sorry...

[ Bericht 25% gewijzigd door BertV op 05-01-2011 14:17:19 ]
pi_90880328
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Wat jij wil :D.

Waar maak jij je trouwens druk om?
Laat iedereen lekker doen wat ie wil joh.. :')

Staat trouwens een berg onzin in dit topic, maar goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_90884154
en ik me maar zorgen maken over besneden zijn...
dankje voor dit topic, maar zijn er nnou ook meisjes die een besneden lul nix vinden?
pi_90885454
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef P8 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag met zijn lichaam doen wat hij wil. Als de voorhuid om medische redenen weggehaald moet worden, dan is dat nu eenmaal zo.

Maar wij (en vele dieren met ons) hebben een voorhuid. Blijkbaar heeft de voorhuid dus een evolutionair voordeel (of God had er ook 1, daar wij zijn evenbeeld zijn). Deze weghalen als het niet nodig is, is dus in feite een gemis voor het lichaam. Via Google zijn er zat voordelen van de voorhuid te vinden.

Dat het "mooier" wordt gevonden is, wat mij betreft, een onzinreden. Sowieso is jouw "onderzoek" niet valide. 37 mensen waarvan 22 boven 15 de voorkeur hebben voor een besneden piemel is ten eerste een te kleine populatie om daar zulke conclusies aan te verbinden. Maargoed, stel dat die cijfers representatief zijn voor de gehele mensheid, dan nog is het een momentopname. "Mooi" is een erg subjectief begrip en dat wat door een maatschappij mooi wordt gevonden verandert razendsnel.
Het hygiëne-argument is, zoals eerder al is gezegd, allang ontkracht.

Als je graag besneden wil zijn omdat het mooier zou zijn, ben je imho even kansloos bezig als vrouwen die een schaamlip"correctie" ondergaan (uit cosmetische overwegingen uiteraard).
Dus TS, schrijf eens op wat voor jou de redenen zijn om het wel te doen, en om het niet te doen. Kijk vervolgens hoe zwaar de argumenten wegen en probeer dan een keuze te maken.

Punt blijft dat een besnijdenis verheerlijkt wordt door mensen die zelf niet anders gewend zijn. Sommigen zijn oprecht blij met hun besneden piemel, anderen vertonen simpel copingsgedrag.
Je lult zoveel dat ik het maar ben gaan scannen ipv lezen.
Ten 1e is het nog nooit ontkracht geweest, dus waarom praat je zoveel onzin. Ten tweede, een snor en baard zijn ook dingen die groeien, maar ikzie zelden mensen nog met een snor/baard.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, ze gaan tegen je zeggen zeggen dat ze liever een onbesneden lul hebben. :')
Het zijn gewoon lieve meisjes, maar bepaald geen objectieve bron he. 8)7
Nee sukkel, de meesten zeiden uit zichzelf: Jij hebt tenminste een besneden lul, veel beter dan met dat huidje erbij.
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef coca-kakLight het volgende:
en ik me maar zorgen maken over besneden zijn...
dankje voor dit topic, maar zijn er nnou ook meisjes die een besneden lul nix vinden?
Nee, meisjes vinden het juist beter.
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:22:44 #108
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_90885837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:54 schreef BertV het volgende:
Er zullen ook weinig besneden mannen toegeven dat ze liever onbesneden zouden zijn.

1. ze weten niet hoe het is "met" voorhuid
2. ze kunnen de situatie niet veranderen
3. ze beschuldigen daarmee direct hun ouders / geloof
4. ze geven toe dat ze verminkt zijn aan het meest beladen deel van hun lichaam
Om medische redenene heb ik op latere leeftijd mijn voorhuid laten verwijderen.

De praktijk:
- De verdoving is niet leuk ( "Biers block" aan onderzijde piel, en daar komt géén bier aan te pas...). Echter: ook weer niet zo erg dat het ondraaglijk was. Gewoon: behoorlijk vervelend.
- De operatie zelf stelt niet zoveel voor, is in een halfuurtje klaar.
- De chirurg heeft bij mij verkeerde hechtingen gebruikt die te lang bleven zitten, dat was wel even vervelend
- Met een dag of 14 waren alle hechtingen los/weg
- Na ongeveer een maand was ik er helemaal vanaf (van de pijn/overlast dus)

Gevolgen:
- In mijn specifieke geval: een grote verbetering. Voorhuidje was getroffen door de huidziekte LSA en daardoor niet meer flexibel.
- Gevoeligheid: merk niet veel verschil (is nu een jaar of zes geleden), ongevoeligheid niet ondervonden.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_90892123
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef PizzaMizza het volgende:

-knip-
Je hebt jezelf wel aardig gediskwalificeerd met deze post. Gefeliciteerd.
Extremistisch gematigd.
pi_90892383
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:11 schreef P8 het volgende:

[..]

Je hebt jezelf wel aardig gediskwalificeerd met deze post. Gefeliciteerd.
? :')
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:02:23 #111
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90899290
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Om medische redenene heb ik op latere leeftijd mijn voorhuid laten verwijderen.
Het schijnt toch vaker voor te komen. Een collega heeft dit laatst ook gedaan.
We gaan niet zo close met elkaar om om naar details te vragen. ;)
pi_90901183
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Nou, ik zou er trots op zijn. Je beseft hopelijk wel dat je redenering nu niet bepaald een van de slimste is. Andere users hebben je al uitgelegd waarom.

Wist je trouwens dat je met maar 1 bal een nog veel intenser orgamse kan krijgen? Zeker gecombineerd met een niet-medische besnijdenis maakt je huidige orgasme niet meer dan de opluchting die je voelt als je een flinke scheet laat. Ik zou daar, gewoon uit nieuwsgierigheid, zeker eens naar kijken als ik jou was.
Hahaha.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90904139
Besneden mannen blijven het beste _O_
pi_90905071
Ga jezelf lekker verminken als er geen medische noodzaak is, ben je wel goed wijs? Laat meteen ook je linkervoet afzetten. 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90910810
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Ga jezelf lekker verminken als er geen medische noodzaak is, ben je wel goed wijs? Laat meteen ook je linkervoet afzetten. 8)7
Dit dus, het is ongelofelijk hoeveel fokkers gewoon zo zwaar onwetend zijn over de historie van besnijdenis en waarom het zo een groot bullshit hype is geworden. Mensen met 3 hersencellen verminken bewust zichzelf en hun eigen kind.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_90912570
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Dit dus, het is ongelofelijk hoeveel fokkers gewoon zo zwaar onwetend zijn over de historie van besnijdenis en waarom het zo een groot bullshit hype is geworden. Mensen met 3 hersencellen verminken bewust zichzelf en hun eigen kind.
Dat vind ik sowieso misdadig, in Nederland gebeurt het gelukkig minder dan in de meeste landen, zeker bij meisjes.
pi_90918370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Zoveel onzin in 1 post, bahbah. Je weet blijkbaar helemaal niks van besnijdenis af. Je bent gewoon zelf niet besneden en bent te arm om het te doen, daarom denk je maar '' Ik ga mijn lul verdedigen :') ''
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso misdadig, in Nederland gebeurt het gelukkig minder dan in de meeste landen, zeker bij meisjes.
Bij meisjes? WTF? Het is helemaal niet misdadig om het bij jongens te doen, want een baby laten huilen in de creche is ook misdadig immers hij niet gelukkig is. Wat lul je nou allemaal man
#freefrederike
pi_90918384
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:29 schreef PizzaMizza het volgende:

Bij meisjes? WTF? Het is helemaal niet misdadig om het bij jongens te doen, want een baby laten huilen in de creche is ook misdadig immers hij niet gelukkig is. Wat lul je nou allemaal man
Jij bent het gewoon zo gewend dat je niet beter weet, maar het is genitale verminking.

Wat je verder brabbelt over huilende baby's kan ik niet helemaal volgen. Als jij gelukkig bent met het feit dat er een stukje van je pik is afgehakt is dat heel fijn voor je, maar dring het niet op aan je kinderen alsjeblieft.
pi_90918393
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent het gewoon zo gewend dat je niet beter weet, maar het is genitale verminking.

Wat je verder brabbelt over huilende baby's kan ik niet helemaal volgen. Als jij gelukkig bent met het feit dat er een stukje van je pik is afgehakt is dat heel fijn voor je, maar dring het niet op aan je kinderen alsjeblieft.
Ik weet niet wat je lult maar dat stukje is helemaal niet nodig en zelfs elendig. Of ik het bij mij kinderen aandring is mijn keuze, da's totaal persoonlijk en alles behalve jouw zaak. En als we praten over ' iets van jezelf...'' Een baard en snor is ook iets van je lichaam, toch laat bijna niemand het meer staan.
#freefrederike
pi_90918398
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je lult maar dat stukje is helemaal niet nodig en zelfs elendig. Of ik het bij mij kinderen aandring is mijn keuze, da's totaal persoonlijk en alles behalve jouw zaak. En als we praten over ' iets van jezelf...'' Een baard en snor is ook iets van je lichaam, toch laat bijna niemand het meer staan.
Goede vergelijking. :')

Het enige wat ellendig is in deze, is jouw bekrompenheid. Voorhuid verwijderen als er geen medische noodzaak is, is een volstrekt onnodige ingreep. Ik vind jou een achterlijke woestijnjosti en een crimineel als je je kinderen laat verminken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')