Ow, maar dat doen de meesten ook hoor. En meer dan dat; geloof mij maar dat er heel veel wél goedgegaan is. En dat er veel meer FOK!-ers zijn die hun belofte wel gewoon zijn nagekomen. En het enige wat ik daar gedaan heb is een 'gever' en een 'ontvanger' aan elkaar geknoopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
potver, wie wat toezegt moet dat ook doen. hoe wil Elies iets kunnen versturen wat er niet is? Dus gaat zij het zelf regelen, in álle opzichten, de tutmuts (maar wel een lieve tutmuts, dat dan weer wel.)
Dus Elies draait op voor afhakende gevers en die zijn te verwijten, niet Elies of anderen
Belofte maakt schuld en degenen die een pakket gunnen aan een ander kunnen dat ook, met medeweten van Elies, even zelf doen en dus ook verzenden. Zie niet in waarom Elies alles op haar nek moet nemen. Kom op, als je echt iemand wat gunt hoeft dat niet via Elies, dat kun je ook helemaal zelf, turbomodje helpt je wel aan details en adres dus hóp, als je wilt helpen is het zo easy mits je niet de hele bubs overlaat aan iemand die wel meer te doen heeft..
Ik ga je even PM-men strakjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:24 schreef Susi het volgende:
ElisaB, zal ik jou anders helpen ?
Ik kan mij indenken dat je dat onoverzichtelijk en onhandig vindt, maar ik wil anders ook best meehelpen fungeren als tussenpersoon ?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Tink89 het volgende:
*heeft haar angst overwonnen en haar mama en zichzelf opgegeven...*
Omdat we het allebei stiekem wel verdiend hebben de afgelopen jaren![]()
Xx
Heb een soort van trots- en schaamtegevoel door elkaar... maar dat gaat vanzelf weer overquote:
Kan me voorstellen. Vandaar ook mijn reactie, ik vind het supergoed dat je het toch aandurftquote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb een soort van trots- en schaamtegevoel door elkaar... maar dat gaat vanzelf weer over*die schaamte dan*
Xx
Xx
En zo is het!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hulp vragen getuigd in mijn ogen niet van zwarte, enkel van pure sterkte, het vergt veel om die grens te trekken en tegen jezelf te zeggen; ik trek het niet, redt het niet dus ga ik maar even hulp vragen. Ik vind dat megastoer! de reden waarom gaat niemand wat aan,ik vertrouw erop dat iemand die iets vraagt dat niet zonder reden doet en anders hebben we de modjes wel. Dat er Jodukus Kwaks tussen kunnen zitten zou zo maar kunnen maar de echte eieren herkennen we wel. Ik zeg maar zó, je weet nooit wanneer je zelf in een kut-situatie kunt komen. Kan iedereen zomaar overkomen.
nopequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Er zouden toch weer wat pakketten van eigenaar gewisseld moeten zijn... Maar het blijft akelig stil. Joehoe.... iemand al iets ontvangen
Op 2 februari...?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Don't worry, de TNT is nog steeds de kerst-achterstand aan het bijwerken... het komt allemaal goed
Dawas een garpjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Op 2 februari...?
Niet dat ik op een pakket zit te wachten overigens.. (mocht iemand dat denken).
wat ontzettend vervelend zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Het begint nu echt akelig te worden en ik ga dit topic sluiten. Er zijn weer 5 pakketten verzonden, maar zover ik heb kunnen nagaan zijn er maar twee aangekomen (een daarvan ben ik zelf gaan wegbrengen).
Ik weet niet hoe het komt en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Zouden degenen die ik aangekondigd heb dat er iets onderweg is, wellicht even bij de buren willen navragen
Knap hoor dat je zo volhoudt, ik vind het echt heel goed van je! Ontzettend aardig dat je er ondanks alle tegenslag mee door gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
Even voor iedereen, want ik krijg (logischerwijs) PM's: uiteraard heb ik de verzender gevraagd of ze het hebben opgestuurd. Van een aantal van de 'oudere' aanbieders heb ik niets gehoord. Maar zeker de laatste tijd, hou ik steeds contact (lukt het, is het al verzonden, bla bla, etc). Ik zou dan ook met een gerust hart zeggen dat ik vrijwel zeker weet dat alles ook echt verzonden is.
En dan wat betreft de T&T-codes: twee keer heeft het op 'afgeleverd' gestaan (maar dus blijkbaar niet bij degene die het had moeten krijgen). Die heb ik zelf vervangen en zijn inmiddels aangekomen (enkele weken geleden al). En niet iedereen heeft de T&T-code meer. Weer wat geleerd: tegen iedereen zeggen dat ze die moeten bewaren
En ook een aantal ontvangers laat niet meer van zich horen, dus daar moeten we naar gissen.
Er zijn teveel onzekere factoren blijkbaar.
Laten we overigens niet vergeten dat het ook al heel vaak goed is gegaan. Snel geteld zijn er meer dan 40 pakketten gewoon daar aangekomen waar ze horen
Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar losquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Knap hoor dat je zo volhoudt, ik vind het echt heel goed van je! Ontzettend aardig dat je er ondanks alle tegenslag mee door gaat![]()
Je hebt PMquote:Ben je inmiddels al aan mijn PM toegekomen?
Dankjewel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar los
[..]
Je hebt PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij de user die wél wat had gekregen, daar erg blij mee was, maar van blijdschap vergeten was nog even iets van je te laten horen, doe me dan een lol en stuur me even een kort mailtje. Dan kan ik weer wat wegstrepen!
En ben jij de user met een andere vraag of een ander probleem: dan mag je me ook mailen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |