abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:03:04 #71
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_91839921
Lieve mensen, ik ben niet zielig hoor :* Probeer alleen uit te leggen hoe het komt dat het wat langer duurt dan gehoopt. En dat moet ik (vind ik) wel zeggen dat er 'gevers' zonder bericht hebben afgehaakt en dat dat lullig is. Maar een ElisaB doet wat ze (in dit geval voor een ander) heeft beloofd.

Er zijn al veel pakketten van eigenaar gewisseld en in de meeste gevallen is het gewoon goed gegaan. Niet vergeten!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_91840010
Gaat er daar ook niet om .
Het is gewoon omdat we weten hoe je altijd klaar staat voor iedereen ,maar zelf geen hulp wilt ,terwijl het soms wel handig is
pi_91866029
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Elisa, je hebt PM. ;)
Wat zij zegt...
pi_91879200
potver, wie wat toezegt moet dat ook doen. hoe wil Elies iets kunnen versturen wat er niet is? Dus gaat zij het zelf regelen, in álle opzichten, de tutmuts (maar wel een lieve tutmuts, dat dan weer wel.)
Dus Elies draait op voor afhakende gevers en die zijn te verwijten, niet Elies of anderen
Belofte maakt schuld en degenen die een pakket gunnen aan een ander kunnen dat ook, met medeweten van Elies, even zelf doen en dus ook verzenden. Zie niet in waarom Elies alles op haar nek moet nemen. Kom op, als je echt iemand wat gunt hoeft dat niet via Elies, dat kun je ook helemaal zelf, turbomodje helpt je wel aan details en adres dus hóp, als je wilt helpen is het zo easy mits je niet de hele bubs overlaat aan iemand die wel meer te doen heeft..
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:39:39 #75
33954 ElisaB
pi_91879425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
potver, wie wat toezegt moet dat ook doen. hoe wil Elies iets kunnen versturen wat er niet is? Dus gaat zij het zelf regelen, in álle opzichten, de tutmuts (maar wel een lieve tutmuts, dat dan weer wel.)
Dus Elies draait op voor afhakende gevers en die zijn te verwijten, niet Elies of anderen
Belofte maakt schuld en degenen die een pakket gunnen aan een ander kunnen dat ook, met medeweten van Elies, even zelf doen en dus ook verzenden. Zie niet in waarom Elies alles op haar nek moet nemen. Kom op, als je echt iemand wat gunt hoeft dat niet via Elies, dat kun je ook helemaal zelf, turbomodje helpt je wel aan details en adres dus hóp, als je wilt helpen is het zo easy mits je niet de hele bubs overlaat aan iemand die wel meer te doen heeft..
Ow, maar dat doen de meesten ook hoor. En meer dan dat; geloof mij maar dat er heel veel wél goedgegaan is. En dat er veel meer FOK!-ers zijn die hun belofte wel gewoon zijn nagekomen. En het enige wat ik daar gedaan heb is een 'gever' en een 'ontvanger' aan elkaar geknoopt.

Dus al met al ben ik heul niet ontevreden. Maar dat neemt niet weg dat mensen die - ondanks toezegging - niets ontvangen hebben, terecht en begrijpelijk teleurgesteld zijn.

Maar ik heb weer 5 verzoeken verzonden; nu even in afwachting van de reacties ^O^
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:24:22 #76
202348 Susi
Temple of Love
pi_91885034
ElisaB, zal ik jou anders helpen ?

Ik kan mij indenken dat je dat onoverzichtelijk en onhandig vindt, maar ik wil anders ook best meehelpen fungeren als tussenpersoon ?
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:43:01 #77
33954 ElisaB
pi_91885607
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:24 schreef Susi het volgende:
ElisaB, zal ik jou anders helpen ?

Ik kan mij indenken dat je dat onoverzichtelijk en onhandig vindt, maar ik wil anders ook best meehelpen fungeren als tussenpersoon ?
Ik ga je even PM-men strakjes ^O^
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:49:40 #78
202348 Susi
Temple of Love
pi_91885808
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ga je even PM-men strakjes ^O^
Prima ! Ik ben wel in een uur weg waarschijnlijk, dus dan reageer ik vannacht pas weer.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:34:56 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92124837
*heeft haar angst overwonnen en haar mama en zichzelf opgegeven...*

Omdat we het allebei stiekem wel verdiend hebben de afgelopen jaren :@

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_92125245
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Tink89 het volgende:

Xx
^O^ :* *O*

that's all
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 31 januari 2011 @ 15:59:21 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92125945
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

^O^ :* *O*

that's all
Heb een soort van trots- en schaamtegevoel door elkaar... maar dat gaat vanzelf weer over :) *die schaamte dan*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_92128979
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb een soort van trots- en schaamtegevoel door elkaar... maar dat gaat vanzelf weer over :) *die schaamte dan*
Kan me voorstellen. Vandaar ook mijn reactie, ik vind het supergoed dat je het toch aandurft ^O^
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 31 januari 2011 @ 17:17:14 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92129819
Txs :D
pi_92136920
quote:
Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Tink89 het volgende:

Xx
^O^ ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is en hulp erg dubbel voelt. De mensen hier willen graag helpen indien mogelijk. Kortom: _O_ dat je de stap gezet hebt, voor jezelf en voor je moeder.

Ik durf het wel aan te zeggen dat we niet minder maar mss wel 'beter' over je denken omdat je zo moedig bent!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 31 januari 2011 @ 21:59:28 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_92146937
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Tink89 het volgende:

Xx
^O^ :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_92150262
Hulp vragen getuigd in mijn ogen niet van zwarte, enkel van pure sterkte, het vergt veel om die grens te trekken en tegen jezelf te zeggen; ik trek het niet, redt het niet dus ga ik maar even hulp vragen. Ik vind dat megastoer! de reden waarom gaat niemand wat aan,ik vertrouw erop dat iemand die iets vraagt dat niet zonder reden doet en anders hebben we de modjes wel. Dat er Jodukus Kwaks tussen kunnen zitten zou zo maar kunnen maar de echte eieren herkennen we wel. Ik zeg maar zó, je weet nooit wanneer je zelf in een kut-situatie kunt komen. Kan iedereen zomaar overkomen.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  dinsdag 1 februari 2011 @ 02:19:05 #87
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_92159056
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hulp vragen getuigd in mijn ogen niet van zwarte, enkel van pure sterkte, het vergt veel om die grens te trekken en tegen jezelf te zeggen; ik trek het niet, redt het niet dus ga ik maar even hulp vragen. Ik vind dat megastoer! de reden waarom gaat niemand wat aan,ik vertrouw erop dat iemand die iets vraagt dat niet zonder reden doet en anders hebben we de modjes wel. Dat er Jodukus Kwaks tussen kunnen zitten zou zo maar kunnen maar de echte eieren herkennen we wel. Ik zeg maar zó, je weet nooit wanneer je zelf in een kut-situatie kunt komen. Kan iedereen zomaar overkomen.
En zo is het!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_92160964
_O_ :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:40:58 #89
33954 ElisaB
pi_92199973
Er zouden toch weer wat pakketten van eigenaar gewisseld moeten zijn... Maar het blijft akelig stil. Joehoe.... iemand al iets ontvangen :@
pi_92200689
nee hier niet oeps je had het niet tegen mij hahahaha :* :+
pi_92209575
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Er zouden toch weer wat pakketten van eigenaar gewisseld moeten zijn... Maar het blijft akelig stil. Joehoe.... iemand al iets ontvangen :@
nope ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:07:23 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_92210568
Don't worry, de TNT is nog steeds de kerst-achterstand aan het bijwerken... het komt allemaal goed :)
pi_92211251
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Don't worry, de TNT is nog steeds de kerst-achterstand aan het bijwerken... het komt allemaal goed :)
Op 2 februari...? -O-

Niet dat ik op een pakket zit te wachten overigens.. (mocht iemand dat denken).
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:10:00 #94
33954 ElisaB
pi_92213841
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Op 2 februari...? -O-

Niet dat ik op een pakket zit te wachten overigens.. (mocht iemand dat denken).
Dawas een garpje :Y

En verder: -O- >> weer een rondje PM's gestuurd.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:01:57 #95
33954 ElisaB
pi_92224141
Het begint nu echt akelig te worden en ik ga dit topic sluiten. Er zijn weer 5 pakketten verzonden, maar zover ik heb kunnen nagaan zijn er maar twee aangekomen (een daarvan ben ik zelf gaan wegbrengen).

Ik weet niet hoe het komt en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Zouden degenen die ik aangekondigd heb dat er iets onderweg is, wellicht even bij de buren willen navragen :@
pi_92224275
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
Het begint nu echt akelig te worden en ik ga dit topic sluiten. Er zijn weer 5 pakketten verzonden, maar zover ik heb kunnen nagaan zijn er maar twee aangekomen (een daarvan ben ik zelf gaan wegbrengen).

Ik weet niet hoe het komt en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Zouden degenen die ik aangekondigd heb dat er iets onderweg is, wellicht even bij de buren willen navragen :@
wat ontzettend vervelend zeg :X
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_92224285
jammer van zo'n mooie actie. -O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:13:32 #98
33954 ElisaB
pi_92224821
Even voor iedereen, want ik krijg (logischerwijs) PM's: uiteraard heb ik de verzender gevraagd of ze het hebben opgestuurd. Van een aantal van de 'oudere' aanbieders heb ik niets gehoord. Maar zeker de laatste tijd, hou ik steeds contact (lukt het, is het al verzonden, bla bla, etc). Ik zou dan ook met een gerust hart zeggen dat ik vrijwel zeker weet dat alles ook echt verzonden is.

En dan wat betreft de T&T-codes: twee keer heeft het op 'afgeleverd' gestaan (maar dus blijkbaar niet bij degene die het had moeten krijgen). Die heb ik zelf vervangen en zijn inmiddels aangekomen (enkele weken geleden al). En niet iedereen heeft de T&T-code meer. Weer wat geleerd: tegen iedereen zeggen dat ze die moeten bewaren -O-

En ook een aantal ontvangers laat niet meer van zich horen, dus daar moeten we naar gissen.

Er zijn teveel onzekere factoren blijkbaar.

Laten we overigens niet vergeten dat het ook al heel vaak goed is gegaan. Snel geteld zijn er meer dan 40 pakketten gewoon daar aangekomen waar ze horen O+
pi_92224958
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
Even voor iedereen, want ik krijg (logischerwijs) PM's: uiteraard heb ik de verzender gevraagd of ze het hebben opgestuurd. Van een aantal van de 'oudere' aanbieders heb ik niets gehoord. Maar zeker de laatste tijd, hou ik steeds contact (lukt het, is het al verzonden, bla bla, etc). Ik zou dan ook met een gerust hart zeggen dat ik vrijwel zeker weet dat alles ook echt verzonden is.

En dan wat betreft de T&T-codes: twee keer heeft het op 'afgeleverd' gestaan (maar dus blijkbaar niet bij degene die het had moeten krijgen). Die heb ik zelf vervangen en zijn inmiddels aangekomen (enkele weken geleden al). En niet iedereen heeft de T&T-code meer. Weer wat geleerd: tegen iedereen zeggen dat ze die moeten bewaren -O-

En ook een aantal ontvangers laat niet meer van zich horen, dus daar moeten we naar gissen.

Er zijn teveel onzekere factoren blijkbaar.

Laten we overigens niet vergeten dat het ook al heel vaak goed is gegaan. Snel geteld zijn er meer dan 40 pakketten gewoon daar aangekomen waar ze horen O+
Knap hoor dat je zo volhoudt, ik vind het echt heel goed van je! Ontzettend aardig dat je er ondanks alle tegenslag mee door gaat :*

Ben je inmiddels al aan mijn PM toegekomen? :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_92225098
Wow, da's best veel! Meer dan 40! :D
Voor de rest heel vreemd dat het toch op sommige punten mis blijkt te gaan. :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:25:22 #101
33954 ElisaB
pi_92225509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Knap hoor dat je zo volhoudt, ik vind het echt heel goed van je! Ontzettend aardig dat je er ondanks alle tegenslag mee door gaat :*
Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar los }:|

quote:
Ben je inmiddels al aan mijn PM toegekomen? :)
Je hebt PM :Y
pi_92225641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar los }:|

[..]

Je hebt PM :Y
Dankjewel! :)

Vindt het allang tof dat je ons zo op de hoogte houdt, ik snap dat het lastig gaat nu maar het is nog altijd beter om te wachten en later iets te krijgen dan nooit meer iets te horen!
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:30:27 #103
33954 ElisaB
pi_92225744
Zo, en nu ga ik deze sluiten.

Iedereen die een aanvraag heeft gedaan gaat hoe dan ook nog een pakket krijgen, al moet ik het zelf gaan zitten breien! Helaas klopt mijn overzicht van 'afgehandeld' dus niet helemaal met wat er werkelijk blijkt aangekomen.

Stel nou dat jij die iemand bent die vergeten is het pakket te posten, laat het me dan even weten. Ik ben niet boos, ga je niet sue-en en ik kom geen baksteen door je raam gooien, maar ik wil het gewoon graag weten, dan kan ik stoppen met zoeken en iets anders gaan regelen.

Ben jij toevallig de FOK!-er die al drie weken huilend en stijf achter de brievenbus zit, nog steeds in afwachting van wat er zou komen, stuur me dan even een berichtje. Doe dat bij voorkeur niet via de (compleet onoverzichtelijke) PM van FOK!, maar stuur me een mailtje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij de user die wél wat had gekregen, daar erg blij mee was, maar van blijdschap vergeten was nog even iets van je te laten horen, doe me dan een lol en stuur me even een kort mailtje. Dan kan ik weer wat wegstrepen!

En ben jij de user met een andere vraag of een ander probleem: dan mag je me ook mailen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')