abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:25:22 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_92225509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Knap hoor dat je zo volhoudt, ik vind het echt heel goed van je! Ontzettend aardig dat je er ondanks alle tegenslag mee door gaat :*
Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar los }:|

quote:
Ben je inmiddels al aan mijn PM toegekomen? :)
Je hebt PM :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_92225641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan er verdomd slecht tegen als iets niet werkt zo ik het wil. En dan laat ik niet zomaar los }:|

[..]

Je hebt PM :Y
Dankjewel! :)

Vindt het allang tof dat je ons zo op de hoogte houdt, ik snap dat het lastig gaat nu maar het is nog altijd beter om te wachten en later iets te krijgen dan nooit meer iets te horen!
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:30:27 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_92225744
Zo, en nu ga ik deze sluiten.

Iedereen die een aanvraag heeft gedaan gaat hoe dan ook nog een pakket krijgen, al moet ik het zelf gaan zitten breien! Helaas klopt mijn overzicht van 'afgehandeld' dus niet helemaal met wat er werkelijk blijkt aangekomen.

Stel nou dat jij die iemand bent die vergeten is het pakket te posten, laat het me dan even weten. Ik ben niet boos, ga je niet sue-en en ik kom geen baksteen door je raam gooien, maar ik wil het gewoon graag weten, dan kan ik stoppen met zoeken en iets anders gaan regelen.

Ben jij toevallig de FOK!-er die al drie weken huilend en stijf achter de brievenbus zit, nog steeds in afwachting van wat er zou komen, stuur me dan even een berichtje. Doe dat bij voorkeur niet via de (compleet onoverzichtelijke) PM van FOK!, maar stuur me een mailtje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij de user die wél wat had gekregen, daar erg blij mee was, maar van blijdschap vergeten was nog even iets van je te laten horen, doe me dan een lol en stuur me even een kort mailtje. Dan kan ik weer wat wegstrepen!

En ben jij de user met een andere vraag of een ander probleem: dan mag je me ook mailen :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')