ik ben hier nog niet zo heel langquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb er hier nooit een geheim van gemaakt, geloof ik.
Ik heb echt helemaal niets met Bob Marley eigenlijk..quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
HET mooiste nummer van Bob Marley.
Stel je voor, je zit op een strand naar de zonsondergang te kijken met de liefde van je leven, dan dit nummer:
Zelfs ik ben wel eens hopeloos corny.
Ik wist het ook niet, maar ik ben ook wel eens ignorant omdat ik snel lees.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb er hier nooit een geheim van gemaakt, geloof ik.
Ik ben een blower. Die luisteren Bob Marley en Doe Maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met Bob Marley eigenlijk..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
HET mooiste nummer van Bob Marley.
Stel je voor, je zit op een strand naar de zonsondergang te kijken met de liefde van je leven, dan dit nummer:
Zelfs ik ben wel eens hopeloos corny.
Dat is echt een van m'n favoriete Franse nummersquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Godtje het volgende:
Ik kan dus echt geen letter Frans lezen! Ik vond dit altijd wel een lekker nummer.![]()
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het heerlijk.![]()
Als je het dan op latere leeftijd voor het eerst begrijpt is het best schokkend.![]()
Het is een onwijs meeslepend nummer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Godtje het volgende:
Ik kan dus echt geen letter Frans lezen! Ik vond dit altijd wel een lekker nummer.![]()
Als je het dan op latere leeftijd voor het eerst begrijpt is het best schokkend.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een van m'n favoriete Franse nummersEn helemaal niet zo vrolijk als het lijkt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Godtje het volgende:
ja mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Godtje het volgende:
Ik dacht lekker huppelen in de wei, zonnetje, strand en huppelende schaapjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een onwijs meeslepend nummer.
Cultuurrabarber!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met Bob Marley eigenlijk..
Ik ken genoeg Frans omdat er meteen uit te halen. Die muziek is heel misleidend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht lekker huppelen in de wei, zonnetje, strand en huppelende schaapjes.
Nee het gaat gewoon over oorlog en doden.
Trustequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:49 schreef JoeBravo het volgende:
M'n maag is weer gekalmeerd (niet topic gerelateerd), dus ik ga slapen![]()
Over lekker franse nummers te spreken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Frans omdat er meteen uit te halen. Die muziek is heel misleidend.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:49 schreef JoeBravo het volgende:
M'n maag is weer gekalmeerd (niet topic gerelateerd), dus ik ga slapen![]()
Ja, die ken ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over lekker franse nummers te spreken....
Omdat ie wat domme deuntje van iemand met teveel klit in zijn haar niet kent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |