Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, was een "voor het geval dat" lijstje.
*schuld bekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje had
Hij wisselt hier met KWFquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Erfenisdossier? Dat ding gaat hier ook gewoon niet meer weg
Ik vind het een beetje goedkope emotie plaat. Van stef dan veel lieverquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het enige waar ik mijn pa ooit heb betrapt van te moeten huilen..
Veel vaders zullen dat wel bij dit nummer denk ik..
een "voor het geval dat ik geen zin meer in mn leven zou hebben" lijstje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, was een "voor het geval dat" lijstje.
Het is hier doorlopend, in welk topic ik ook kom, erfenisdossier: een service van KWF.quote:
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje had
Om mezelf niet te hard laten klinken. Ik vind papa ook leuk hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje goedkope emotie plaat. Van stef dan veel liever
Oh, dan heb ik wat anders. Ik heb KWF afgewisseld met een begrafenisondernemingquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is hier doorlopend, in welk topic ik ook kom, erfenisdossier: een service van KWF.
En ik heb even helemááál geen zin in KWF
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.
Mag ik het een positief iets vinden als je er dan nu zo over praat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.
nee, want dat had ik al niet. Voor het geval ik daar ik ook iets actiefs mee ging doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een "voor het geval dat ik geen zin meer in mn leven zou hebben" lijstje?
dat mag. Vind ik zelf ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik het een positief iets vinden als je er dan nu zo over praat?
Die ben ik net aan het luisterenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik ook nog altijd een mooi nummer
dat bedoel ik natuurlijk eitjequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, want dat had ik al niet. Voor het geval ik daar ik ook iets actiefs mee ging doen
gaat toch over autisme ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik ook nog altijd een mooi nummer
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat toch over autisme ofzo?
*kijkt achter zich* Huh, ik zie je heul niet staanquote:
Mooiquote:
ik heb er hier nooit een geheim van gemaakt, geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoel ik natuurlijk eitje![]()
en idd, respect dat je er nu zo over kunt pratenis echt niet zomaar iets om te bekennen aan mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |