ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu gaan ze expres door het slotje he
ja hun eigen SC voerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Danku, kapitein obvious.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
en CC als moderator kun je door het slotje posten
dat deed ze ook al voor ze blauw wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
JWZ!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat weet ik, is me al 2x gebeurd toen ik nog anoniem wenste te blijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
doen we nooitquote:
ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet ik, is me al 2x gebeurd toen ik nog anoniem wenste te blijven
Jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Heeeeeee, wie doet het licht uit?????
Ja bedankt L.noquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef L.no het volgende:
* L.no sluipt binnnen.
Stiekem wilde ik CC en Lutte nogmaals feliciteren. Gefeli.
Ja hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:18 schreef FreezePop het volgende:
Ik moet toegeven, crea is een goed nieuw subforum.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doen we nooit
Echt niet, ik mag blind worden aan allebei mijn ogen als ik lieg
quote:
quote:
mag ik je nu in 1 oog prikken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
En soms gebeurt het zelfs twee keer in 1 topic
Staat je toch wel dat kleurtjequote:
Meiden met wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat je toch wel dat kleurtje
En ik vind het serieus tof, meiden met led![]()
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
mag ik je nu in 1 oog prikken?
dat mag altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef L.no het volgende:
* L.no sluipt binnnen.
Stiekem wilde ik CC en Lutte nogmaals feliciteren. Gefeli.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
led = creatief met licht
En waarom zit de d nou naast de F
Misschien moet het zichzelf eerst bewijzen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
Crea staat wel tussen tijdelijk, maar blijft dat ook zo?
Moet zichzelf bewijzen enzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
als het goed blijft lopen gaat het tijdelijke er misschien wel afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef FreezePop het volgende:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
door een paar topics hier zijn ze op het idee gekomen
Vind alleen opzich wel dat er misschien nog 'kunst' bij had gekund, dan kunnen dingen over andere kunstenaars er ook beter bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef FreezePop het volgende:
Zou wel terecht zijn. Ben zelf niet super creatief. Maar vond wel altijd dat dit forum een subforum miste voor mensen die het wél zijn.
die topics zijn er wel, maar nu is het eens verzameld, en dat is gewoon enorm tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef FreezePop het volgende:
Zou wel terecht zijn. Ben zelf niet super creatief. Maar vond wel altijd dat dit forum een subforum miste voor mensen die het wél zijn.
het is toch zo, van de week tekeningen, gedichten etcquote:
Ach ik heb ooit in een SC gezeten die met 2 blauwen begon en waar in verloop van weken zo'n beetje iedereen mod wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
IK RAAK HELEMAAL VERWARD DOOR AL DAT BLAUW.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach ik heb ooit in een SC gezeten die met 2 blauwen begon en waar in verloop van weken zo'n beetje iedereen mod was
Nee, dat wil ik even zorgvuldig en doordacht doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Symph, had jij je Haiku-topic al gemacht?
Ja, maar ik ben ook kwaliteit, en ik ben niet blauwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
Gelukkig zijn blauwe users vaak kwaliteitsusers.
Hoop jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
Das niet waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef FreezePop het volgende:
Tuurlijk HTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook kwaliteit, en ik ben niet blauw
Dat moet je even roepen als die er is aubquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik even zorgvuldig en doordacht doen.
Daar gaat wel een uurtje of 1 a 2 werk inzitten
Komt van de week wel
Inderdaad. Kijk maar naar jou.quote:
Ik meen het, ik vind dat ik vandaag best wel kwaliteit post. En geen kuttopics, geen faalgrappen.quote:
doe ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat moet je even roepen als die er is aub.
Goed hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik meen het, ik vind dat ik vandaag best wel kwaliteit post. En geen kuttopics, geen faalgrappen.
quote:
Hahah ik loop je maar te plagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik meen het, ik vind dat ik vandaag best wel kwaliteit post. En geen kuttopics, geen faalgrappen.
Ik weet het zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wil je er nog over nadenken of blijft dit je post?
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook kwaliteit, en ik ben niet blauw
Je hebt in ieder geval de kwaliteit van vriendschap aangetoond en dat is ook wat waardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:
Daar gaat mn plan om minder te postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik denk wel dat CRE een aantal actieve posters nodig heeft om de het op gang te krijgen en houden.
Daar zal vooral een taak liggen voor de dames.
Toen ik deze post eerst las dacht ik dat je bedoelde dat alleen vrouwen daar hun knutselige vrouwen dingen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik denk wel dat CRE een aantal actieve posters nodig heeft om de het op gang te krijgen en houden.
Dat was ik tot oktober, zoek jij maar eens alle kuttopics op die ik vanaf oktober heb gemaakt. Volgens mij zijn dat er maar 2.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef FreezePop het volgende:
Vaak is natuurlijk niet altijd.
[..]
Tuurlijk johZegt de hardcorebaggeraar
>> FCquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
People change.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was ik tot oktober, zoek jij maar eens alle kuttopics op die ik vanaf oktober heb gemaakt. Volgens mij zijn dat er maar 2.
Die sfeer zal het wel worden als er niet opgepast wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Toen ik deze post eerst las dacht ik dat je bedoelde dat alleen vrouwen daar hun knutselige vrouwen dingen doen.![]()
Maar ze hebben toch her en der topics weggehaald. Reeksen die al goed liepen. Die users blijven heus wel postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Helaas blijft alleen bij posts die enigszins kwaliteit met zich dragen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is bijv. ook een kwaliteitspost
Dat gaat ze helemaal lukkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoop toch echt niet dat het een wijven subforum wordt, maar meer iets dat open staat voor iedereenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die sfeer zal het wel worden als er niet opgepast wordt.
Ja, tuurlijk maar het moet natuurlijk wel wat meer inhoud krijgen toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch her en der topics weggehaald. Reeksen die al goed liepen. Die users blijven heus wel posten
Ik moest de trein halen.quote:
Die inhoud regel ik wel. Ik heb genoeg topics in mijn gedachtequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk maar het moet natuurlijk wel wat meer inhoud krijgen toch?
Het is er twee uur. Geef het wat tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
als mijn Haiku topic van start gaat ga ik verdomme gewoon aan het werk zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Toen ik deze post eerst las dacht ik dat je bedoelde dat alleen vrouwen daar hun knutselige vrouwen dingen doen.![]()
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die inhoud regel ik wel. Ik heb genoeg topics in mijn gedachte
preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is er twee uur. Geef het wat tijd.
Bang? Daar moet je blij mee zijn! Ik heb al 2 goede topics gemaakt! (Waarvan er één naar ONZ is verplaatstquote:
Uiteraard, ik veroordeel het niet. Het is een leuk initiatief!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is er twee uur. Geef het wat tijd.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als mijn Haiku topic van start gaat ga ik verdomme gewoon aan het werk zetten
Creatief met woordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
Maar Haiku's is toch gewoon iets voor TTK?
Gefeliciteerd, pas de 1238907ste die dat plaatje heeft gevondenquote:
Tja kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bang? Daar moet je blij mee zijn! Ik heb al 2 goede topics gemaakt! (Waarvan er één naar ONZ is verplaatst)
Zou leuk zijn voor de meiden als het lukt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard, ik veroordeel het niet. Het is een leuk initiatief!
Weet ik, maar het blijft gewoon een leuk plaatje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Creatief met woorden.
[..]
Gefeliciteerd, pas de 1238907ste die dat plaatje heeft gevonden [ afbeelding ]
Laten we dan ook maar een 'Creatief met scheldwoorden'-topic openen... Vuile wortelplukker die je bentquote:
Inderdaad ja! Dat is inderdaad leuk dan alleen fotos, paints of verhalen in te zenden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
CRE lijkt me ook erg geschikt voor PR. Prijsvragen enzo.
Gelukkig ben jij geen mod daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar een 'Creatief met scheldwoorden'-topic openen... Vuile wortelplukker die je bent
Ik zie er echt geen CRE in
Neequote:
Ja hè!! Je kunt zoveel bedenken, en het aan de tijd van het jaar koppelen enzo!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
CRE lijkt me ook erg geschikt voor PR. Prijsvragen enzo.
Neen in TTK loopt dat niet, en haiku is schilderen met woordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
Maar Haiku's is toch gewoon iets voor TTK?
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee, heeft iemand ze verwijderd ofzo?
Bedankt, dat vind ik nou lief van jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens CC, een mooi rietje voor jou.
Zo ben ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, dat vind ik nou lief van je
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen in TTK loopt dat niet, en haiku is schilderen met woorden
Ik denk persoonlijk ook dat het meer iets is voor TTK, ik zie het creatieve er wel in maar ik ben bang dat er dan verwarring ontstaat omtrent wat er wel en niet in CRE thuishoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen in TTK loopt dat niet, en haiku is schilderen met woorden
Nja, dat dus...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Dat testtopic van Symph is wel te zien. Straks zag ik overigens ook wel gesloten topics.
vreemd, ik heb de topic index op een paar weken gezet maar er staan inderdaan verder geen slotjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Dat testtopic van Symph is wel te zien. Straks zag ik overigens ook wel gesloten topics.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
Het zal wel verwijderd zijn, zodat het geen aanmoediging tot meer bagger werd ofzo.
Oh, had net wat pareltjes klaarstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
Het zal wel verwijderd zijn, zodat het geen aanmoediging tot meer bagger werd ofzo.
Dat is meer iets voor CUL en MUZquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef L.no het volgende:
Telt creatief zijn met voedsel en muziek hier ook mee voor CRE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |