Op je knieen zult gij buigen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat je "de baas"bent
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op je knieen zult gij buigen...
[ afbeelding ]
Yup... ik ben de baas
Genoeg gelachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup... ik ben de baas
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup... ik ben de baas
wat een lelijk kind met lelijke klerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:8Kuv72ypDfM_HM:http://zvvdesporthal.50me(...)r.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja wat jij mij gooide is ook al bijna opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet nieuwe popcorn
...deze bak is bijna op en ik moet nog de hele avond (en verder)
Echt hè. Als dat zo doorgaat ga ik een machine aanschaffen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet nieuwe popcorn
...deze bak is bijna op en ik moet nog de hele avond (en verder)
doe dat, popcornfeestje bij Lutte thuisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè. Als dat zo doorgaat ga ik een machine aanschaffen.
Das een goeie... die staat nog onder mijn bedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè. Als dat zo doorgaat ga ik een machine aanschaffen.
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dat, popcornfeestje bij Lutte thuis
Dus dát voe...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goeie... die staat nog onder mijn bed
Keihard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Daarna ff ruzie maken enzulks..
we snuiten hem kapot!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Handdoekje het volgende:
Iedereen blijft godverdomme van m'n broer zakdoekje af!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Handdoekje het volgende:
Iedereen blijft godverdomme van m'n broer zakdoekje af!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Einzeinz-einzeinz-zweitausend mal einz + einz einz. Oder so etwas.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
EINZ ZWEI EINZ ZWEN ZWEITAUSEND FUNFZEHN
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
EINZ ZWEI EINZ ZWEN ZWEITAUSEND FUNFZEHN
Ohw wacht, ik weet het alweerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja iedereen moest vrij nemen 11-11-11?
~quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel 11-11-11... wat was daar mee dan?
dan is de opening van het carnavalsseizoen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja iedereen moest vrij nemen 11-11-11?
Die koter was tijdje terug bij puberruilquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een lelijk kind met lelijke kleren
weet ik niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan is de opening van het carnavalsseizoen?
Ja die had ik gezien, wat een mens was datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koter was tijdje terug bij puberruil![]()
Ging zn grote zus uit logeren bij een joodse vrouw in Amstelveen
Heb me een breuk gelachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien, wat een mens was dat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het al, je ging wow'en, toch?
Jup. keihard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het al, je ging wow'en, toch?
Dat is mijn handlangerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pas op ! Er zit een hert achter je in de bosjes !
Hij is wel heel stoerquote:
Je hebt geen levensverzekering afgesloten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me nu niet veroorloven
Die loopt gelukkig nog via mijn oudersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt geen levensverzekering afgesloten?
Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die loopt gelukkig nog via mijn ouders
Ook nog maar een paar maanden toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die loopt gelukkig nog via mijn ouders
Ja nog maar 3 maanden dan moet ik zelf gaan dokkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog maar een paar maanden toch?
Mijn ouders betalen gelukkig mn zorgverzekeringquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nog maar 3 maanden dan moet ik zelf gaan dokken![]()
Nu zie ik er toch maar vanaf om 18 te worden...
ik weet niet hoe het geregeld gaat wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen gelukkig mn zorgverzekering
Zou het binnenkort even gaan vragen andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het geregeld gaat worden
Ik doe het zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen gelukkig mn zorgverzekering
Zozoquote:
Ja ik heb geen fysio nodig, alleen wel een volledige tandarts dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zou het binnenkort even gaan vragen anders![]()
Mijn zorgverzekering is echt belachelijk duur, omdat ik fysio volledig vergoed heb.
Ik dus welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik heb geen fysio nodig, alleen wel een volledige tandarts ding
zo!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dus wel![]()
Heb dit jaar zelfs gehandicapten/langdurigziekte toeslag gekregen omdat ik meer dan een half jaar onder behandeling ben geweest
Ja, eigenlijk was het praktisch het hele jaar eigenlijkquote:
Ohh, ik dacht dat je zei dat je daar geen mod ging worden?quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tiedroon en Michhas zijn nog zwart en de rest van deze SC
Ik had er weinig vertrouwen in omdat er meer sollicitaties waren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je zei dat je daar geen mod ging worden?
Oh okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had er weinig vertrouwen in omdat er meer sollicitaties waren.
CCquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
CC
Wist niet dat jij blauw zou worden
92Merel is zwart, michhas,oceanviewquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee, nu voel ik mij eenzaam.
iBenny, Symphonic, Lutte en jij blauw. Ik ben de enige zwarte
Ja, maar toch ben ik eenzaamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
92Merel is zwart, michhas,oceanview
Ik had net een soortgelijke opmerkingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee, nu voel ik mij eenzaam.
iBenny, Symphonic, Lutte en jij blauw. Ik ben de enige zwarte
Wacht maar. In April ben ik ook moderator.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had net een soortgelijke opmerking
Ohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht maar. In April ben ik ook moderator.
van SEX?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht maar. In April ben ik ook moderator.
Bijna even goed als die van die Belgische nieuwszender vorig jaar dat Vlaanderen en Wallonië uit elkaar zouden gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De 1 april grap van dit jaar. Honkeytonk wordt mod. Voor één dag.
Ja, maar na die dag blijk ik zo goed te zijn dat ze mij houden. Maar ik kan echt goed modden hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bijna even goed als die van die Belgische nieuwszender vorig jaar dat Vlaanderen en Wallonië uit elkaar zouden gaan
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar na die dag blijk ik zo goed te zijn dat ze mij houden. Maar ik kan echt goed modden hoorMijn postgeschiedenis is gewoon niet goed genoeg
Je word gevraagd volgens mij. Of je kan je soms opgeven. Maar ik was niet braaf, en nu blijft die indruk voor eeuwig bij Yvonne enzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het voor je
Ben je niet braaf genoeg dan?
Hoe word je eigenlijk mod?
Nee stoute jongenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar na die dag blijk ik zo goed te zijn dat ze mij houden. Maar ik kan echt goed modden hoorMijn postgeschiedenis is gewoon niet goed genoeg
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je word gevraagd volgens mij. Of je kan je soms opgeven. Maar ik was niet braaf, en nu blijft die indruk voor eeuwig bij Yvonne enzo
Ik was braaf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en die indruk vind ik best wel vervelend
Ga je leven beteren ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en die indruk vind ik best wel vervelend
Dat is zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er was minder ophef over jou ontstaan als ik mij goed kan herinneren
Jaquote:
Niemand heeft alles helemaal doorgekregen. Ook Lutte niet, en dat hoeft ook niet. In grote lijnen weet je het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaIk ben trots op je !
Trouwens, hoe is het allemaal met je reis verlopen? Heb wel het een en ander doorgekregen via Lutte, maar natuurlijk niet alles.
Oke, begrijp ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niemand heeft alles helemaal doorgekregen. Ook Lutte niet, en dat hoeft ook niet. In grote lijnen weet je het.
Superquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb mijn eerste paar posts in CRE al
Ja ik vind het echt goed van je!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En het zijn kwaliteitspost. Het begin van een nieuwe era in mijn postgedrag is aangebroken
Ik ga gelijk kijken !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben nu toch bezig met een kwaliteitstopic in CRE
Dhaha ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
Kennen jullie een user met een Zon in zijn/haar UI?
Over welke heb je het dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die voldoet helaas niet aan mijn extreem hoge eisen.
Ik ken er wel een met een regenboogjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die voldoet helaas niet aan mijn extreem hoge eisen.
Geen idee, ik zoek er eentje.quote:
Die heb ik alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken er wel een met een regenboogje
Het was een soort grapjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek er eentje.
[..]
Die heb ik al
Geloof dat ik er nog wel ergens een hebquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik die van jou. Maar weet je een UI met een boompje of bloemetje?
Honkey hebben!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geloof dat ik er nog wel ergens een heb
Ik heb er al 2 gezetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
Snel! Chocolate-Chick! Zet je eerste slotje!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik wilde het topic net creatief maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JaIk wilde ook nog een boompje, maar dat werd te moeilijk
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is prima als je die creatief met kurk in een nieuw topic van jou plempt maar dat topic was kansloos
Ben nu met wat anders bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke maakt verder niet uit maar ik kon niks met dat andere ding
Schudtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
Hij schut ze zo uit de mouw, die prachttopics. Hoe doet hij dat toch?
Om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet slecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kredietcrisis?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Kredietcrisis?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kredietcrisis?![]()
Bedoel je dat met Jason Pollock? Of die over UI's ?quote:
Die met Jackson Pollock:) Die Kredietcrisis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bedoel je dat met Jason Pollock? Of die over UI's ?
Ohja wacht, dat het een euro moest voorstellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die met Jackson Pollock:) Die Kredietcrisis.
ik ben heel hard aan het werk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Gelebadeend het volgende:
Wat een gebagger hierojullie zijn toch niet meer aan het werk, ofwelsoms
Dag en nacht manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Gelebadeend het volgende:
Jij altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben heel hard aan het werk!
Wij werken altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Gelebadeend het volgende:
Het staat er zelfs onder, ik vondm best tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja wacht, dat het een euro moest voorstellen![]()
Ik snapte m niet helemaal![]()
Overigens lijkt het me leuker om het eens in het echt te doen
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die met Jackson Pollock:) Die Kredietcrisis.
Lutte al iets langer maar ik sinds zondag maar toen stond ik nog op zwart omdat het forum nog niet open was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Gelebadeend het volgende:
Sinds wanneer zijn jij en Lutte mod eigenlijk?
Ik let niet goed op als ik lees, vraag het maar aan OVquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het staat er zelfs onder, ik vondm best tof
Oh, ok. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte al iets langer maar ik sinds zondag maar toen stond ik nog op zwart omdat het forum nog niet open was.
ik zoals jou dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu ben je net zoals ik ben! Zwart, waardeloos en onwetend
Hayquote:
Jong, ik moest ff socializenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey
Haha, niet het eerste topic... JWZ!
Nog niet. Ben net thuisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je je bedje al opgemaakt voor straks?
Hay Mer0lquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens hoi terug naar mij?
mmmh lekker warmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet. Ben net thuis. Maar ik heb wel een elektrische deken
!
Elektrische dekensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet. Ben net thuis. Maar ik heb wel een elektrische deken
!
Uhuhquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
Jemig, ik zie nu pas dat ik ongelooflijk creatief ben
Met mijn panda. En mijn hoofd op het kussen.quote:
Je hebt wel kans dat ik je panda jatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met mijn panda. En mijn hoofd op het kussen.
Hmhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is tof... gemaakt met je tablet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat ik je panda jat
PM of mailtje naar een FA would do teh jobquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
Skippy22 heeft geen fobo ban meer en gaat mij gelijk spammen
Samen vasthoudenquote:
doe ff een mailtje of PM naar Piraniaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
Skippy22 heeft geen fobo ban meer en gaat mij gelijk spammen
Ja, maar om nou om 2 berichten gelijk een PM te sturen vind ik ook zo overdrevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PM of mailtje naar een FA would do teh job.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht dat ik in Cre FB zat en wilde net roepen van heeee dit is geen SC.
Zit ik verdomme gewoon hier
Hallo allemaal
Hij heeft al een mooi verleden opgebouwd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar om nou om 2 berichten gelijk een PM te sturen vind ik ook zo overdreven
Lekker weer Symphquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Hallo allemaal
Da's waar, maar als het hierbij ophoudt, vind ik het prima zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft al een mooi verleden opgebouwd.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet slapen
tot zoquote:
jeeh bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dan mag je hem wel één keer hebben.
quote:
Is er ook goed voor enzeauxquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik gebruik mijn voorwerp heel creatief. Mag ik daar ook een topic open maken?![]()
Zo gebruik ik mijn iPod om bier open te maken enzo
Goedemorgen babequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Hallo allemaal
Strontirritant is datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Al die modjes die door het slotje heen gaan posten
wuut?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Conclusie: Na post 295 mogen er geen mods meer posten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Dat gebeurt me zo vaak hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |