Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Oke, ik zal er niets meer over zeggen...
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.
Leugensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Mono, dit topic is ook voor thuiszitters en schoolgangers.
Een blauwe die ik niet ken van username. Apart.quote:
Ik moest eigenlijk naar school vandaag, maar de gastdocente was ziek, dus ik hoefde niet naar Hoornquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Mono, dit topic is ook voor thuiszitters en schoolgangers.
Dit is een SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
Hoi is dit een SC? Ik ben nieuw en zoek een SC, en de Kos SC is dicht.
The cake.quote:
dit is een scquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
Hoi is dit een SC? Ik ben nieuw en zoek een SC, en de Kos SC is dicht.
dit is begin van het eindequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een blauwe die ik niet ken van username. Apart.
.quote:
Is daar een SC?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als CRE open gaat, ik denk dat die SC wel hard gaat lopen.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de restquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar dacht ik nou ook aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de rest
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de rest
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben beneud.quote:
Deliciousquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.
quote:
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik denk, niks geen plaats
Ik ken mijn plaats ook. Veghel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg niet wat je denkt tegen de mensen, dan ontstaat er ruzie omdat je geen gevoelens kan zien op de computer zonder PIquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eetse Bennyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
(lees: ik ga ff eten)
Smakelijk, doe de groeten aan Piets tandje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
Ik wil ook VIPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.
Goede edit. Geniet van de ballenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Luttequote:
Ik zei net, iedereen die IK lief vind mag VIPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Lutte? )
Nee. Ik ben Lutte niet, das een illusie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Lutte? )
Gelukkig zijn vrouwen het zwakkere geslacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei net, iedereen die IK lief vind mag VIP
wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen het zwakkere geslacht. [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee te zeggen?
Nog wat champagne, Zero?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. is [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ben hier langer dan jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. is [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Moment, even m'n kaviaar verorberen. Daarna lust ik welquote:
quote:
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinkenquote:
Cristalquote:
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinken
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinken
Jij wel.quote:
Msn? Waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu verder met ons msn gesprek
hoe gaat het?
gaat goed mang met jou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu verder met ons msn gesprek
hoe gaat het?
in deze SCquote:
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?quote:
Gelukkig maar, er staat geen msn op mijn laptop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in deze SC
[..]
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?
Ja hoor ik voel me redelijk happyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in deze SC
[..]
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?
Thanksquote:
Verkeerde kwootquote:
Ik las terug, ik denk wtf, daar klopt iets nietquote:
MICCHHHHHquote:
Niet schelden aubquote:
Ah, dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is positief bedoeld ja!
Hij houdt jou in de gaten.quote:
quote:
[Forum] Banmeldtopic Even in de gaten houden dus.quote:
Ja... Het was eeuh.. Echt heerlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb je lekker boodschappen gedaan Mich?
Boodschappen doen kan heel bevredigend werken voor je chakraquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja... Het was eeuh.. Echt heerlijk?
Denk ik...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic Even in de gaten houden dus.
Kom je een oogje in het zeil houden?quote:
Trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boodschappen doen kan heel bevredigend werken voor je chakra
En je derde oog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je wordt er normaliter helemaal Zen van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen looptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wordt er normaliter helemaal Zen van.
ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen loopt
Niet alleen mij.quote:
Ik glip overal mooi tussendoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen loopt
Ik las Janetjequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik ben een happy Fok!vrijgezel
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan zijn er niet genoeg gezinnen bij jou in de winkelquote:
Of een grote winkelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn er niet genoeg gezinnen bij jou in de winkel
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?quote:
Oke nu ga ik krassen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid ja.quote:
Ik krijg ze alle tweequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?
Albert heijn xxl?quote:
Ik was nog wat kwijl vergeten voor Lutte, sorry Luttequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?
Uhuhquote:
Geen problemos, oneluv broeder.quote:
Yayquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was nog wat kwijl vergeten voor Lutte, sorry Lutte![]()
![]()
En ook nog hoi voor jou, Zeroku
1516 ftw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
Geen problemos, oneluv broeder.
[..]
Yay.
Note de extra x he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
Geen problemos, oneluv broeder.
[..]
Yay.
Jaaquote:
waar was ik toen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
Ik ben ooit een keer free huggs gaan uitdelen![]()
Zo lachwekkend was dat
Oh, goed dat je het zegtquote:
Volgens mij was ik ooit eens in dat topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
Ik ben ooit een keer free huggs gaan uitdelen![]()
Zo lachwekkend was dat
denken dat free hugs op fok!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ooit eens in dat topic
Daar was toen heul geen topic voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ooit eens in dat topic
quote:
Smakelijkquote:
Wat een na-aper ben je ook OVquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
alleen het uitroepteken verschilt
Smiley's zijn een deel van de zin, uitroepteken erna dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
alleen het uitroepteken verschilt
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Smiley's zijn een deel van de zin, uitroepteken erna dus.
quote:
Jaa luvyatooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
laterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:14 schreef Zeroku het volgende:
Even naar het huis van m'n zus kijken.
Tot later.
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:14 schreef Zeroku het volgende:
Even naar het huis van m'n zus kijken.
Tot later.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jaa luvyatooHahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik zat dus in de geschiedenis les kwam er een meisje iets brengen naar een vriendin van haar gaat ze weer zeg zegt ze: "Sorry meester voor het storen loveyou" gaat ze weg doet ze deur dicht. Doet ze hem weer open zegt ze meester zeg eens love you toquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zat dus in de geschiedenis les kwam er een meisje iets brengen naar een vriendin van haar gaat ze weer zeg zegt ze: "Sorry meester voor het storen loveyou" gaat ze weg doet ze deur dicht. Doet ze hem weer open zegt ze meester zeg eens love you to
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zat dus in de geschiedenis les kwam er een meisje iets brengen naar een vriendin van haar gaat ze weer zeg zegt ze: "Sorry meester voor het storen loveyou" gaat ze weg doet ze deur dicht. Doet ze hem weer open zegt ze meester zeg eens love you to
top man, dankje voor het mededelen.quote:
heb jij daar een sixth sense voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Hyves link dumpen en zeggen dat die persoon een eikel is hebben we liever niet.
Kan ons echt geen reet schelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef tedtje89 het volgende:
maar die gozer is egt een smerige gozer haha:P en lelijk:P
Veeeeel popcorn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
Hutspot gegeten... nu ff overschakelen naar de popcorn
Was het lekker ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
Hutspot gegeten... nu ff overschakelen naar de popcorn
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tedtje89 het volgende:
dus ik wou dat hij voelt dat hij smerig is:P hij zat smerig te praten tegen mijn vriendin:P dat vind ik zoooh bahbahbah dus daarom dacht ik aan fokforum omdat jullie nogal dingen bashen zoals jullie dat zeggen:P
ben speciaaal lid geworden van de site om die bram te bashen op hyves:P
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is je username dan kom ik ook
Kan je maar beter gelijk geen lid meer zijn, want dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef tedtje89 het volgende:
dus ik wou dat hij voelt dat hij smerig is:P hij zat smerig te praten tegen mijn vriendin:P dat vind ik zoooh bahbahbah dus daarom dacht ik aan fokforum omdat jullie nogal dingen bashen zoals jullie dat zeggen:P
ben speciaaal lid geworden van de site om die bram te bashen op hyves:P
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is je username dan kom ik ook
ok heel garppigquote:
je hebt een stukje OP gemist??quote:
Wens m Xeroderma pigmentosum toe !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
eigenlijk wil ik een doodsverwensing en ziekteverwensing plaaten maar ik houd me in.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
eigenlijk wil ik een doodsverwensing en ziekteverwensing plaaten maar ik houd me in.
Ik voel me vandaag wel happy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo weer terug kinders van het goede leven
Goedendag mevrouw...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je hebt toch geen Achillobursitis opgelopen he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat heb jij gegeten man?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
]quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
hoi CC
hebben jullie mijn kos met de snor sc al gezien?
Kos met de snor?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
hoi CC
Proest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
hoi CC
Het gaat over viva forum?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
hier beginnen met lezen:
[GRTDOJW#955] Grutjewutjewu
nee er komt geen SC in CRE... en ik wou daar dus eigenlijk een kos met de snor sc maken maar dat mocht niet van lutte...quote:
Hahha op die manierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee er komt geen SC in CRE... en ik wou daar dus eigenlijk een kos met de snor sc maken maar dat mocht niet van lutte...
en toen heb ik hem maar in het vivaforum geopend
was echt niet leuk in het viva forum , ze begonnen me uit te lachen omdati kde smilies niet konquote:
Hahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
was echt niet leuk in het viva forum , ze begonnen me uit te lachen omdati kde smilies niet kon
Heb je daar iets tegen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahahah
Je bent uitgelachen door 40-jarigen
met pittige kapselsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahahah
Je bent uitgelachen door 40-jarigen
Tss, hun moeten hier ook 3 kwartier de juist smiley zoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
was echt niet leuk in het viva forum , ze begonnen me uit te lachen omdati kde smilies niet kon
Ik bedoel de 40-jarige vrouwen. Die kan ik maar beterre vriend houden!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
40-jarige vrouwen.
Niks tegen benny hoor
Die van viva mogen daar blijven, die schelde tiedroontje uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel de 40-jarige vrouwen. Die kan ik maar beterre vriend houden!
Ohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoel de 40-jarige vrouwen. Die kan ik maar beterre vriend houden!
Mod lutte begint al mod te spelen zonder tagjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
Zullen we nu even ophouden over Viva? Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt dat daar topics worden geopend die makkelijk aan FOK! te linken zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
Zullen we nu even ophouden over Viva? Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt dat daar topics worden geopend die makkelijk aan FOK! te linken zijn.
Ja, dan worden ze mad, en dat is niet leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
Ik speel geen mod en dit is GC en daar heb ik al helemaal niks te zeggen, dit is gewoon gezond verstand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mod lutte begint al mod te spelen zonder tagje
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik speel geen mod en dit is GC en daar heb ik al helemaal niks te zeggen, dit is gewoon gezond verstand.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik speel geen mod en dit is GC en daar heb ik al helemaal niks te zeggen, dit is gewoon gezond verstand.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |