Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Oke, ik zal er niets meer over zeggen...
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.
Leugensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Mono, dit topic is ook voor thuiszitters en schoolgangers.
Een blauwe die ik niet ken van username. Apart.quote:
Ik moest eigenlijk naar school vandaag, maar de gastdocente was ziek, dus ik hoefde niet naar Hoornquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Mono, dit topic is ook voor thuiszitters en schoolgangers.
Dit is een SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
Hoi is dit een SC? Ik ben nieuw en zoek een SC, en de Kos SC is dicht.
The cake.quote:
dit is een scquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lutte het volgende:
Hoi is dit een SC? Ik ben nieuw en zoek een SC, en de Kos SC is dicht.
dit is begin van het eindequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een blauwe die ik niet ken van username. Apart.
.quote:
Is daar een SC?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als CRE open gaat, ik denk dat die SC wel hard gaat lopen.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de restquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar dacht ik nou ook aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de rest
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga daarin spammen als een gek man, lekker msngesprekken met iedereen voeren zodat we geen last hebben van de rest
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, het is erg storend als users hun msn gesprek hier gaan houden waar de rest geen zak van snapt.
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben beneud.quote:
Deliciousquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, lekker binnenwalsen en een uur lang alles overnemen.
quote:
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik denk, niks geen plaats
Ik ken mijn plaats ook. Veghel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg niet wat je denkt tegen de mensen, dan ontstaat er ruzie omdat je geen gevoelens kan zien op de computer zonder PIquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eetse Bennyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
(lees: ik ga ff eten)
Smakelijk, doe de groeten aan Piets tandje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
Ik wil ook VIPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.
Goede edit. Geniet van de ballenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff naar de CRE SC
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, Mich en ik zitten hier V.I.P. jij mag op de 14de rij stoel 7.
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Luttequote:
Ik zei net, iedereen die IK lief vind mag VIPquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Lutte? )
Nee. Ik ben Lutte niet, das een illusie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste je ticket laten zien. En niemand meesmokkelen (lees je mee Lutte? )
Gelukkig zijn vrouwen het zwakkere geslacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei net, iedereen die IK lief vind mag VIP
wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen het zwakkere geslacht. [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee te zeggen?
Nog wat champagne, Zero?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. is [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ben hier langer dan jijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ik het voor het zeggen heb wie er V.I.P. is [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Moment, even m'n kaviaar verorberen. Daarna lust ik welquote:
quote:
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinkenquote:
Cristalquote:
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinken
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik Champagne niet lekker vind, maar wel gewoon een fles ervan leegdrinken
Jij wel.quote:
Msn? Waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu verder met ons msn gesprek
hoe gaat het?
gaat goed mang met jou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo nu verder met ons msn gesprek
hoe gaat het?
in deze SCquote:
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?quote:
Gelukkig maar, er staat geen msn op mijn laptop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in deze SC
[..]
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?
Ja hoor ik voel me redelijk happyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in deze SC
[..]
Goed, heb jij jezelf nog blij gemaakt vandaag?
Thanksquote:
Verkeerde kwootquote:
Ik las terug, ik denk wtf, daar klopt iets nietquote:
MICCHHHHHquote:
Niet schelden aubquote:
Ah, dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is positief bedoeld ja!
Hij houdt jou in de gaten.quote:
quote:
[Forum] Banmeldtopic Even in de gaten houden dus.quote:
Ja... Het was eeuh.. Echt heerlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb je lekker boodschappen gedaan Mich?
Boodschappen doen kan heel bevredigend werken voor je chakraquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja... Het was eeuh.. Echt heerlijk?
Denk ik...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic Even in de gaten houden dus.
Kom je een oogje in het zeil houden?quote:
Trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boodschappen doen kan heel bevredigend werken voor je chakra
En je derde oog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je wordt er normaliter helemaal Zen van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen looptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wordt er normaliter helemaal Zen van.
ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen loopt
Niet alleen mij.quote:
Ik glip overal mooi tussendoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve op zaterdagmiddag als iedereen met het hele gezin naar de winkel gaat en jij daar tussen loopt
Ik las Janetjequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik ben een happy Fok!vrijgezel
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan zijn er niet genoeg gezinnen bij jou in de winkelquote:
Of een grote winkelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn er niet genoeg gezinnen bij jou in de winkel
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?quote:
Oke nu ga ik krassen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid ja.quote:
Ik krijg ze alle tweequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?
Albert heijn xxl?quote:
Ik was nog wat kwijl vergeten voor Lutte, sorry Luttequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee hartjes, drie users. Wie moet er delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |