bereid je maar voor op spierpijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:22 schreef Syrena het volgende:
Ik ga slapen ladies, morgen deuren afverven![]()
En ik ga de zoldermuren zelf stuccenalleen niet nu. Eerst nog een paar Youtube-filmpjes kijken hoe dat moet
![]()
ik weet dat het enorm lastig is, zeker de eerste keer. En met mijn enorrrrme ongeduld...
Met die alcoholinname had je mij weg kunnen dragenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n lijstje van gisteravond graag aanvullen met 1 toastje, 2 bitterballen, een halve bak met spul van de Eazie Wok, 2 glazen witte wijn, 4 glazen champagne, 2 glazen jenever-cola en een cocktail.
En jullie zijn liefEn ik ben heus niet zo erg als het allemaal lijkt, maar net als sommigen hier alleen maar de klaag-dingen over hun vriendje hier neerzetten en de positieve dingen soms niet noemen, vertel ik hier alleen de rampverhalen en vergeet ik soms te vertellen dat ik normaliter gewoon een braaf, trouw, eerzaam meisje ben dat heus niet zomaar met de eerste de beste het bed in duikt
het lijkt alsof ze onder stroom staatquote:
En mij. Ik ben na 2 wijntjes al teutquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met die alcoholinname had je mij weg kunnen dragen![]()
!
Je bent de cardio vergeten toe te voegen aan je lijstjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n lijstje van gisteravond graag aanvullen met 1 toastje, 2 bitterballen, een halve bak met spul van de Eazie Wok, 2 glazen witte wijn, 4 glazen champagne, 2 glazen jenever-cola en een cocktail.
En jullie zijn liefEn ik ben heus niet zo erg als het allemaal lijkt, maar net als sommigen hier alleen maar de klaag-dingen over hun vriendje hier neerzetten en de positieve dingen soms niet noemen, vertel ik hier alleen de rampverhalen en vergeet ik soms te vertellen dat ik normaliter gewoon een braaf, trouw, eerzaam meisje ben dat heus niet zomaar met de eerste de beste het bed in duikt
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En mij. Ik ben na 2 wijntjes al teut.
of je laat hem gewoon lekker net zo lang staan als je zelf wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Als het morgen Driekoningen is, moet m'n kerstboom morgen weg!.
omgquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zoek dan ook even op 'how to wash utensils'
of 'double utensil wash'!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zoek dan ook even op 'how to wash utensils'
of 'double utensil wash'!
Idd, doe ik ook, tot het minder donker is buitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
of je laat hem gewoon lekker net zo lang staan als je zelf wilt
Twijfels over de relatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat is een itch? (behalve jeuk dan, of jeuk waaraan?)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Phaidra het volgende:
In het kader van positieve berichtgeving: mijn meneer is de afgelopen weken zo ontzettend lief geweest, ik zou niet weten hoe ik er zonder hem doorheen was gekomen.
@Puff: ik heb geen 7 year itch gezien, wel een bijna-1-jaar itch en een verhuis-itch.
En bedankt voor al die positieve berichten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
Zeven year itch ken ik ja, toen maakte ik het uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |