Mn onschuld, wat doe jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Chocoladeletters
Wortels, courgettes, komkommers heb ik gezien, maar chocoladeletters
Die is nieuw!![]()
Doe de groetjes aan mn broertjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mn onschuld, wat doe je![]()
![]()
Ik ga WoWen
Ik met die shit where you eatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef Chicolate het volgende:
Ah bedankt vizor. Nou zit ik met een mental image van een smeltende chocoladeletter.
Geen idee! Maar tussen 1900 en 2400 doordeweeks en in het weekend 1000 tot 0400 ongeveer zijn ze er te vindenquote:
Ik was daarstraks een K&W topic aan het maken, ben ik bij de laatste foto's (van de zolder) die ik erin wil zetten, druk op de verkeerde knop, alles wegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe is je huis! Ben je al echt echt over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een liedje dat over vrijheid in het algemeen gaat of bevrijding zoals bijv vrij zijn in de vrije natuur of vrijheid na oorlog. Maar wel een beetje een rock/stevig nummer. Dus niet George Micheal met Freedom of zo!
Een beetje een klassieker als het kan..
Iemand suggesties?
Jij bent de zoveelste in een reeks van mensen die even binnen komen walsen om ons de ogen te openen. De meesten van ons hebben al aardig wat resultaat geboekt, dus je kunt niet zeggen dat wij niet weten hoe het moet. Je mag best de discussie met ons aangaan, maar presenteer je opmerkingen dan niet als voldongen feitenquote:
Je bedoelt het goed, maar je bent niet de eerste die met zulk nieuws aankomt. We zijn aardig onderlegd, lees de OP maar, Sonja Bakker komt er hier niet in.quote:
Bedankt allemaal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:02 schreef Phaidra het volgende:
XM en Duvel, gefeliciteerd met jullie jubileum!!![]()
Moet er niet nog een S bij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n lijstje van gisteravond graag aanvullen met 1 toastje, 2 bitterballen, een halve bak met spul van de Eazie Wok, 2 glazen witte wijn, 4 glazen champagne, 2 glazen jenever-cola en een cocktail.
En jullie zijn liefEn ik ben heus niet zo erg als het allemaal lijkt, maar net als sommigen hier alleen maar de klaag-dingen over hun vriendje hier neerzetten en de positieve dingen soms niet noemen, vertel ik hier alleen de rampverhalen en vergeet ik soms te vertellen dat ik normaliter gewoon een braaf, trouw, eerzaam meisje ben dat heus niet zomaar met de eerste de beste het bed in duikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |