bereid je maar voor op spierpijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:22 schreef Syrena het volgende:
Ik ga slapen ladies, morgen deuren afverven![]()
En ik ga de zoldermuren zelf stuccenalleen niet nu. Eerst nog een paar Youtube-filmpjes kijken hoe dat moet
![]()
ik weet dat het enorm lastig is, zeker de eerste keer. En met mijn enorrrrme ongeduld...
Met die alcoholinname had je mij weg kunnen dragenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n lijstje van gisteravond graag aanvullen met 1 toastje, 2 bitterballen, een halve bak met spul van de Eazie Wok, 2 glazen witte wijn, 4 glazen champagne, 2 glazen jenever-cola en een cocktail.
En jullie zijn liefEn ik ben heus niet zo erg als het allemaal lijkt, maar net als sommigen hier alleen maar de klaag-dingen over hun vriendje hier neerzetten en de positieve dingen soms niet noemen, vertel ik hier alleen de rampverhalen en vergeet ik soms te vertellen dat ik normaliter gewoon een braaf, trouw, eerzaam meisje ben dat heus niet zomaar met de eerste de beste het bed in duikt
het lijkt alsof ze onder stroom staatquote:
En mij. Ik ben na 2 wijntjes al teutquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met die alcoholinname had je mij weg kunnen dragen![]()
!
Je bent de cardio vergeten toe te voegen aan je lijstjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n lijstje van gisteravond graag aanvullen met 1 toastje, 2 bitterballen, een halve bak met spul van de Eazie Wok, 2 glazen witte wijn, 4 glazen champagne, 2 glazen jenever-cola en een cocktail.
En jullie zijn liefEn ik ben heus niet zo erg als het allemaal lijkt, maar net als sommigen hier alleen maar de klaag-dingen over hun vriendje hier neerzetten en de positieve dingen soms niet noemen, vertel ik hier alleen de rampverhalen en vergeet ik soms te vertellen dat ik normaliter gewoon een braaf, trouw, eerzaam meisje ben dat heus niet zomaar met de eerste de beste het bed in duikt
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En mij. Ik ben na 2 wijntjes al teut.
of je laat hem gewoon lekker net zo lang staan als je zelf wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Als het morgen Driekoningen is, moet m'n kerstboom morgen weg!.
omgquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zoek dan ook even op 'how to wash utensils'
of 'double utensil wash'!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zoek dan ook even op 'how to wash utensils'
of 'double utensil wash'!
Idd, doe ik ook, tot het minder donker is buitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
of je laat hem gewoon lekker net zo lang staan als je zelf wilt
Twijfels over de relatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat is een itch? (behalve jeuk dan, of jeuk waaraan?)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Phaidra het volgende:
In het kader van positieve berichtgeving: mijn meneer is de afgelopen weken zo ontzettend lief geweest, ik zou niet weten hoe ik er zonder hem doorheen was gekomen.
@Puff: ik heb geen 7 year itch gezien, wel een bijna-1-jaar itch en een verhuis-itch.
En bedankt voor al die positieve berichten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef Merel het volgende:
Zeven year itch ken ik ja, toen maakte ik het uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik hoef vandaag inderdaad bepaalde mensen niet zo nodig tegen te komen bij de lunchquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Nu niet denken dat je de lunch dan kan skippen he Merel!
Het ging eigenlijk erg goed, maar sinds zondag heeft ze koorts gekregen en zijn de ontstekingswaarden in het bloed wat verhoogd. Ze krijgt antibiotica, en deels sondevoeding omdat ze zelf geen trek heeft (en ze kan het zich niet permitteren om een paar dagen niet te eten, aangezien ze nog maar 35 kg. weegtquote:
Laat jij je EQ dan maar es testenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Veel succes met je theekransje en laat je IQ eens testen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Veel succes met je theekransje en laat je IQ eens testen.
Ze is wel ietsje langer, ca. 1.60 m.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Phaidra, 35 kilo... Maar ik gok dat je moeder net zo klein is als jij? Sterkte en ik hoop dat je moeder snel aansterkt!!
Ik weet niet... Ik vind 'm juist zo intelligent, lief en hartelijk overkomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
De dingen die jij zegt, weten we hier echt wel hoor. Het is niet dat we het er niet mee eens zijn. Als je de moeite had genomen om een paar topics terug te lezen, had je dat geweten. Verder houden we gewoon niet zo van mensen die binnen komen walsen en betweterig gaan zitten doen.
He's all yours!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ik vind 'm juist zo intelligent, lief en hartelijk overkomen![]()
Can't we keep him?
Ow!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow!Mijn eigen trol
![]()
![]()
![]()
Ik ga met 'm spelen, 'm eten geven, voor 'm zorgen, 'm uitlaten, 'm wassen, zijn haren kammen en met de bal spelen
De vorige trol heb ik ook niet met opzet dood laten gaan hoor, was alleen vergeten om 'm eten te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Wil wel een kooitje voor hem bouwen Coco, moet je alleen wel beloven dat je goed voor hem zorgt!
Heb geen zin om over 3 weken een trol bij het compost te gooien
Yep, 1.53 m.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phaidra, ben jij zo'n kleintje?![]()
(sprak de reuzin van maar liefst 1.61m)
Fijn dat het in ieder geval zoveel beter gaat met je moeder. Hopelijk is de koorts snel weg en kan ze dan weer verder aansterken.
Klein maar fijn toch!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Phaidra het volgende:
*Embracing my petiteness![]()
Tja, wat moet ik anders![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klein maar fijn toch!
En het staat je goed hoor!
Mwoh ik zie foto's van mijn studiegenootje uit Jamaica die nu weer even thuis is, zon zee strand. Mwoh. Maar iig is de sneeuw nu weg
das bijna 40 cm. korter dan ik!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Wie gaat Coco straks troosten nu haar nieuwe trol alweer dood is?!
1m53
ik niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Wie gaat Coco straks troosten nu haar nieuwe trol alweer dood is?!
1m53
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
terug van hardlopen, wat een dikke faildriekwart van mijn route is één grote ijsvlakte en heb ik dus glibberend/glijdend (het was niet eens wandelen te noemen
) afgelegd. stom ijs.
maar jij loopt toch ook nooit meer? Ik dacht dat je tegenwoordig vooral spon/spinde?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan hier ook niet lopen, een grote ijsvlakte
Fixedquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef V1z0R het volgende:
Mag Moet je wel altijd vooraan staan bij foto's!Voor de hardlopende dames!
Moet zelfsquote:
Oh, en ditquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klein maar fijn toch!
En het staat je goed hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |