Ik dacht heel even dat je het over je uurloon hadquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en dit(al weet ik niet hoe je er uit ziet, dus wat dat betreft ga ik op het kundige oordeel van Maria af)
Ik vind klein sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen complex hoor, ik loop niet op hoge hakken (mijn max is ongeveer 6 cm denk ik) en mijn lichaam is prima in verhouding. Hoewel het iets strakker zou kunnen, maar dat zijn details.
Mental image loopt nu waggelend door mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind klein sowieso![]()
![]()
*kleintjesboks*
Alhoewel mijn lijf niet zo in verhouding is momenteel ^^ Of je moet "lengte : breedte" als "1 : 1" een goede verhouding vinden. Dan ben ik bijna perfect
Waarom schaamsmiley? Hebbu wat stoms gedaan?quote:
Thanks, het scheelt dat ik met dat soort situaties engelengeduld hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef progje het volgende:
Aurum, mijn ouders zijn jaren pleegouders geweest.
De hele reden dat ze er mee gestopt zijn op een gegeven moment zijn die verschrikkelijke instanties waar jij het nu ook over hebt.
Ik weet hoe vermoeiend ze kunnen zijn.. kastje muur je wordt er gek van.
En alles moet volgens allerlei lange ingewikkelde procedures.
Sterkte
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Phaidra, 35 kilo... Maar ik gok dat je moeder net zo klein is als jij? Sterkte en ik hoop dat je moeder snel aansterkt!!
Maar je bent wel wezen lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gelukkig dat het langzaamaan beter gaat phaidra, sondevoeding lijkt me dan ook hard nodig!!
Net evy les 1 weer gedaan, niet zo heel makkelijk ging daten p&o gebeld maar die wisten van niets en ik moest morgen maar terugbellen...
Brief antidateren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
ja verdomme. ktu kut kut kut kut ik had me collectief kunnen verzekeren gratis. Misschien stop ik gewoon met betalen zodat ze me eruit kicken?
Opzeggen kon tot 31 december, nieuwe verzekering afsluiten kan tot 1 februariquote:
Ik heb een recente foto van mezelf geplaatst. Lijkt het een beetje op je mental image?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image loopt nu waggelend door mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij collectief, kun je altijd overstappen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
ja verdomme. ktu kut kut kut kut ik had me collectief kunnen verzekeren gratis. Misschien stop ik gewoon met betalen zodat ze me eruit kicken?
quote:U kunt dus maar één keer per jaar overstappen van zorgverzekeraar. Er zijn een aantal situaties waarbij uitzondering wordt gemaakt. Deze situaties zijn:
1. Als u in Nederland gaat wonen en in het buitenland heeft gewoond.
2. Als u verzekeringsplichtig bent en nu niet verzekerd bent.
3. Als u 18 bent geworden en niet meer meeverzekerd wilt zijn met uw ouders.
4. Als u in het buitenland woont en belasting in Nederland betaald.
5. Als u militair was en uit dienst treedt.
6. Als u bij uw nieuwe werkgever een collectieve zorgverzekering afsluit.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto van mezelf geplaatst. Lijkt het een beetje op je mental image?Nee, mijn mental image was echt bijna 1:1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus stretchen die foto!
![]()
Aangepast in spoiler. Zo beter? ^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef conleche het volgende:
Nee, mijn mental image was echt bijna 1:1Dus stretchen die foto!
waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij collectief, kun je altijd overstappen!
[..]
wil niet zo zeurig over komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom schaamsmiley? Hebbu wat stoms gedaan?
En boe, ik wil salaris, normaal weekend na laatste vrijdag vd maand, zal nu wel vertraagd zijn door oud&nieuw
Ik voel je pijn. Kutregering. Misschien ga ik wel emigreren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:51 schreef conleche het volgende:
Ja, much better!!!
Ik baal echt zo.We hebben een aantal jaren de prijzen in de galerie niet verhoogd vanwege de crisis, ondanks dat onze kosten wel omhoog gingen en nu moet ik er maar liefst 13% bovenop doen, omdat de BTW is verhoogd van 6 naar 19% en dan schieten we er zelf geen drol mee op. Ik haat de regering met zo'n grote haat, dat ik er bijna van schrik. Hoe kunnen ze nu in godsnaam die sector pakken waar helemaal geen zakelijke mensen zitten en die het toch al zo moeilijk heeft, aangezien dat een kunstwerk nu niet bepaald een eerste levensbehoefte is.
Ik ga proberen uit te zoeken hoe het precies zit met die Engeland/import constructie en als ik weet hoe het zit dan ga ik dat verspreiden door het hele kunstenaarsland. Dan kunnen ze nog lachen, want ipv 13% erop vooruit gaan die nare minkukels er dan 6% op achteruit, omdat we dan helemaal niks hier hoeven te betalen. Helaas ben ik geen ster in dit soort zaken, dus het zal wel even duren hoe ik precies weet hoe dat in elkaar steekt.![]()
(Het is iets dat de kunstenaar zijn kunst eerst buiten de EU moet exporteren, dan weer importeren via een EU land met laag tarief en dat is dus Engeland, met 5% en dan is er vrij verkeer vanuit Engeland, dus je betaalt dan 5% aan de Engelse schatkist en hier niks. Nu nog weten hoe ik dat praktisch moet doen.)
Ja dat dacht ik tot voor een paar dagen geleden ook, maar het uitstel geldt alleen voor de podiumkunsten. Het is sws volslagen onduidelijk allemaal. Eer de kunstenaars in de gaten hebben dat er uberhaupt wat aan de hand is, zijn we in 2014. Denk jij dat die zich over het algemeen bezighouden met de BTW? Nee dus. En zo komen we binnenkort in een land te wonen zonder kunst en cultuur en zijn we met zijn allen van het type bankmedewerker, net als Rutte zelf. Nofi voor de bankmederwerkers onder ons, die moeten er ook zijn, maar we hoeven het niet allemáál te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef V1z0R het volgende:
Co, omdat het geen primaire levensbehoefte is gaat de BTW dus naar 19%...
Dacht trouwens dat die regeling pas in 2013 1 september in ging?!
Ik heb de brief voorgedateerd (quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef V1z0R het volgende:
Ohra geeft op hun site aan dat het wel kan
En het is nu eenmaal zo dat bank medewerkers en consorten een (vaak) financieel makkelijker leven leiden enzo. En als je kijkt naar de bedragen die er hier omgaan, dan kunnen 80% van de bankiers best 6% meer betalen. Maarja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb de brief voorgedateerd () en erin gezet dat ik wegens overstap naar collectief wil stopzetten. Ik ga hem zo posten (
) ik dacht echt dat het 1 feb was...!
Ik weet een baan voor je vriend. Dan moet hij gewoon die tussenpersoon worden in Engeland! Met allemaal galeries/kunstenaars en van iedere galerie krijgt hij dan een paar procent! Idee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Kutregering. Misschien ga ik wel emigreren.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet een baan voor je vriend. Dan moet hij gewoon die tussenpersoon worden in Engeland! Met allemaal galeries/kunstenaars en van iedere galerie krijgt hij dan een paar procent! Idee?
Maar ja, bankiers zijn nodig om de economie draaiende de houden en zonder kunst ga je niet dood, kunst is een luxevoorziening (zo is de redenering van rechts).quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
En het is nu eenmaal zo dat bank medewerkers en consorten een (vaak) financieel makkelijker leven leiden enzo. En als je kijkt naar de bedragen die er hier omgaan, dan kunnen 80% van de bankiers best 6% meer betalen. Maarja.
ja, gewoon datum op 30 december zettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Wat is 'voordateren'? Een vorige datum op de brief zetten en zeggen dat de TNT vertraagd is?.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef conleche het volgende:
Oh ja nog wat, ik had vandaag een vriend van mijn compagnon aan de telefoon en die is echt midden 50 of zo en die informeerde zo maar eens of hij een kans maakte. Ieuw? Nee! Not! Heb het ook keihard gezegd. Ik zei dat hij way te oud was en dat ik op donker viel en niet op kaal. Ik moest toen zelf wel lachen. Hij niezo.
ik heb 2 dagen eerder gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, gewoon datum op 30 december zetten
Ik ben dan wel 23, maar kan ik 3 nog doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij collectief, kun je altijd overstappen!
[..]
Ik neem niet aan dat hij op fok! zit en anders jammer. Hij belde eigenlijk voor mijn compagnon en ik werkte dus ik nam de telefoon op. Ik heb hem een paar keer gezien bij openingen en zo, of als hij langsreed omdat hij dacht dat J. werkte. Wel aardig hoor, maar echt totáál niet mijn type iig. Maar goed, gelukkig nieuw jaar gewenst en zo en toen vroeg hij of ik een vriendje had en ik vertelde hoe dat zo'n beetje zat en toen zei hij dus dat hij hem en mij wel samen zag. Ik hield het heel luchtig hoor, maar heb wel gezegd dat ik dat bepaald niet voor me zag omdat ik niet op oud viel. Dat van dat haar zei ik ook wel, maar meer als een grapje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]Aww voor hem.
Hoe ging dat dan? (evt pm ivm herkenbaarheid?). Ik ben wel benieuwd wat hij precies zei.
wat raad je me aan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
* MoBlo herinnert aan haar 'Als ik hier weer zeur...'-post van vorig jaar *
Beterschap iig meid!
Perr, boete op valsheid in geschrifte is al snel ¤2500,-
PF in berepak
Denk het niet PF, er staat dan ook niet meer meeverzekerd wilt zijn
Waarom heb ik bij Co's verhaal nu het idee dat die gast er als uncle Fester uitziet
Trouwens m.i. ook een beetje creepy manier van versieren
V1zOr had toch een linkje waarop stond dat als je naar een collectieve verzekering gaat je altijd kunt overstappen? En je gaat toch naar een collectieve verzekering? Geen enkel probleem om hem dan op vandaag te dateren, lijkt me..quote:
quote:Wilt u de verzekering tussentijds opzeggen om elders collectief verzekerd te worden? Dat kan alleen als u nu ook al collectief verzekerd bent maar niet langer recht daarop hebt. Wij verzoeken u ons daarvan schriftelijk een bewijs toe te sturen
Ik ben gewoon meeverzekerd bij mijn ouders hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
* MoBlo herinnert aan haar 'Als ik hier weer zeur...'-post van vorig jaar *
Beterschap iig meid!
Perr, boete op valsheid in geschrifte is al snel ¤2500,-
PF in berepak
Denk het niet PF, er staat dan ook niet meer meeverzekerd wilt zijn
Waarom heb ik bij Co's verhaal nu het idee dat die gast er als uncle Fester uitziet
Trouwens m.i. ook een beetje creepy manier van versieren
Ik was meeverzekerd met mijn papa, hij had een collectieve verzekering (en een baan) maar die heeft hij nu niet meer. Ben nog wel meeverzekerd..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Heb het bij m'n eigen verzekeraar (CZ) opgezocht.
[..]
ik was voorheen niet collectief. Nou ja, ik doe het zo, als jullie nu allemaal duimen komt het vast goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Heb het bij m'n eigen verzekeraar (CZ) opgezocht.
[..]
Ik ga volgende week naar Belgie, de laatste hand leggen aan een stuk of 7 nieuwe doeken, als ze klaar zijn, zal ik dan foto's PMen, voor ik ze naar een galerie doe? Want ik ben nu een hele nieuwe website aan het maken en aangezien dat nog wel even duurt voor het af is.......quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Merel het volgende:
Co, jij was toch van plan je website te gaan updaten? Ik mag van m'n vader nog wat moois uitzoeken voor aan de muur
Ja dat lijkt me echt leuk!! Want ik vind wat je maakt sowieso mooi, en het is gewoon extra leuk als je degene die het gemaakt heeft ook echt kent. Moet wel even checken wat het budget van m'n vader is, maar volgens mij wil hij me echt wel iets substantieels geven, want nu ben ik volwassen en heb ik een koophuis en moet er maar eens een kunstcollectie komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Belgie, de laatste hand leggen aan een stuk of 7 nieuwe doeken, als ze klaar zijn, zal ik dan foto's PMen, voor ik ze naar een galerie doe? Want ik ben nu een hele nieuwe website aan het maken en aangezien dat nog wel even duurt voor het af is.......
Wat een lieve vader!!
Je krijgt sws wel korting hoor, want de galerie zit er dan niet tussen, dus dat scheelt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt leuk!! Want ik vind wat je maakt sowieso mooi, en het is gewoon extra leuk als je degene die het gemaakt heeft ook echt kent. Moet wel even checken wat het budget van m'n vader is, maar volgens mij wil hij me echt wel iets substantieels geven, want nu ben ik volwassen en heb ik een koophuis en moet er maar eens een kunstcollectie komen
sgoed, Indiaantje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, mag ik tzt ook een PM, gewoon uit interesse?![]()
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, mag ik tzt ook een PM, gewoon uit interesse?![]()
Nee dus ik ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Maria ook al de risotto van Vork! Cool!. Heb je hem al eens eerder gemaakt?
rijst maar dan lekkerder. Langzaam gekookt in bouillon, die je er stapje voor stapje bij doet, met wat parmezaanse kaas op het eind. Lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
Wat is risotto?1. volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd 2. ik kan het ook zelf opzoeken
Italiaanse rijst met bouillon waar je van alles aan kunt toevoegen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
Wat is risotto?1. volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd 2. ik kan het ook zelf opzoeken
De moeite waard iddquote:
Ik vind hem er alleen zo papperig uitzien zodra de mascarpone erdoor gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
RisottoDie met limoen is inderdaad heerlijk! Laatst gemaakt, heel verrassend. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die van de wereldgerechten ook lekker vind
![]()
en bij geen tijd maak ik die (straks dus).
Die ìs toch ook extreem vadsig? Kan niet andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem er alleen zo papperig uitzien zodra de mascarpone erdoor gaat.
Ja, dat doe je niet te vaak iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die ìs toch ook extreem vadsig? Kan niet anders
Tot zo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ook lekker is: Broccoli met hasselback aardappel en zelfgemaakte gegrillde hamburger! Dat ga ik eten vanavond
Ga jij dan maar gauw friet etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Nee broccoli is nooit lekker!
Maar de rest klinkt wel lekker.
Eerst even afwachten of Nachtwacht de bestelling wel heeft doorgekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ga jij dan maar gauw friet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |