V1zOr had toch een linkje waarop stond dat als je naar een collectieve verzekering gaat je altijd kunt overstappen? En je gaat toch naar een collectieve verzekering? Geen enkel probleem om hem dan op vandaag te dateren, lijkt me..quote:
quote:Wilt u de verzekering tussentijds opzeggen om elders collectief verzekerd te worden? Dat kan alleen als u nu ook al collectief verzekerd bent maar niet langer recht daarop hebt. Wij verzoeken u ons daarvan schriftelijk een bewijs toe te sturen
Ik ben gewoon meeverzekerd bij mijn ouders hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
* MoBlo herinnert aan haar 'Als ik hier weer zeur...'-post van vorig jaar *
Beterschap iig meid!
Perr, boete op valsheid in geschrifte is al snel ¤2500,-
PF in berepak
Denk het niet PF, er staat dan ook niet meer meeverzekerd wilt zijn
Waarom heb ik bij Co's verhaal nu het idee dat die gast er als uncle Fester uitziet
Trouwens m.i. ook een beetje creepy manier van versieren
Ik was meeverzekerd met mijn papa, hij had een collectieve verzekering (en een baan) maar die heeft hij nu niet meer. Ben nog wel meeverzekerd..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Heb het bij m'n eigen verzekeraar (CZ) opgezocht.
[..]
ik was voorheen niet collectief. Nou ja, ik doe het zo, als jullie nu allemaal duimen komt het vast goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Heb het bij m'n eigen verzekeraar (CZ) opgezocht.
[..]
Ik ga volgende week naar Belgie, de laatste hand leggen aan een stuk of 7 nieuwe doeken, als ze klaar zijn, zal ik dan foto's PMen, voor ik ze naar een galerie doe? Want ik ben nu een hele nieuwe website aan het maken en aangezien dat nog wel even duurt voor het af is.......quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Merel het volgende:
Co, jij was toch van plan je website te gaan updaten? Ik mag van m'n vader nog wat moois uitzoeken voor aan de muur
Ja dat lijkt me echt leuk!! Want ik vind wat je maakt sowieso mooi, en het is gewoon extra leuk als je degene die het gemaakt heeft ook echt kent. Moet wel even checken wat het budget van m'n vader is, maar volgens mij wil hij me echt wel iets substantieels geven, want nu ben ik volwassen en heb ik een koophuis en moet er maar eens een kunstcollectie komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Belgie, de laatste hand leggen aan een stuk of 7 nieuwe doeken, als ze klaar zijn, zal ik dan foto's PMen, voor ik ze naar een galerie doe? Want ik ben nu een hele nieuwe website aan het maken en aangezien dat nog wel even duurt voor het af is.......
Wat een lieve vader!!
Je krijgt sws wel korting hoor, want de galerie zit er dan niet tussen, dus dat scheelt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt leuk!! Want ik vind wat je maakt sowieso mooi, en het is gewoon extra leuk als je degene die het gemaakt heeft ook echt kent. Moet wel even checken wat het budget van m'n vader is, maar volgens mij wil hij me echt wel iets substantieels geven, want nu ben ik volwassen en heb ik een koophuis en moet er maar eens een kunstcollectie komen
sgoed, Indiaantje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, mag ik tzt ook een PM, gewoon uit interesse?![]()
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, mag ik tzt ook een PM, gewoon uit interesse?![]()
Nee dus ik ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Maria ook al de risotto van Vork! Cool!. Heb je hem al eens eerder gemaakt?
rijst maar dan lekkerder. Langzaam gekookt in bouillon, die je er stapje voor stapje bij doet, met wat parmezaanse kaas op het eind. Lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
Wat is risotto?1. volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd 2. ik kan het ook zelf opzoeken
Italiaanse rijst met bouillon waar je van alles aan kunt toevoegen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
Wat is risotto?1. volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd 2. ik kan het ook zelf opzoeken
De moeite waard iddquote:
Ik vind hem er alleen zo papperig uitzien zodra de mascarpone erdoor gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
RisottoDie met limoen is inderdaad heerlijk! Laatst gemaakt, heel verrassend. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die van de wereldgerechten ook lekker vind
![]()
en bij geen tijd maak ik die (straks dus).
Die ės toch ook extreem vadsig? Kan niet andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem er alleen zo papperig uitzien zodra de mascarpone erdoor gaat.
Ja, dat doe je niet te vaak iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die ės toch ook extreem vadsig? Kan niet anders
Tot zo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ook lekker is: Broccoli met hasselback aardappel en zelfgemaakte gegrillde hamburger! Dat ga ik eten vanavond
Ga jij dan maar gauw friet etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Nee broccoli is nooit lekker!
Maar de rest klinkt wel lekker.
Eerst even afwachten of Nachtwacht de bestelling wel heeft doorgekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ga jij dan maar gauw friet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |