Ik dacht heel even dat je het over je uurloon hadquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en dit(al weet ik niet hoe je er uit ziet, dus wat dat betreft ga ik op het kundige oordeel van Maria af)
Ik vind klein sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen complex hoor, ik loop niet op hoge hakken (mijn max is ongeveer 6 cm denk ik) en mijn lichaam is prima in verhouding. Hoewel het iets strakker zou kunnen, maar dat zijn details.
Mental image loopt nu waggelend door mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind klein sowieso![]()
![]()
*kleintjesboks*
Alhoewel mijn lijf niet zo in verhouding is momenteel ^^ Of je moet "lengte : breedte" als "1 : 1" een goede verhouding vinden. Dan ben ik bijna perfect
Waarom schaamsmiley? Hebbu wat stoms gedaan?quote:
Thanks, het scheelt dat ik met dat soort situaties engelengeduld hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef progje het volgende:
Aurum, mijn ouders zijn jaren pleegouders geweest.
De hele reden dat ze er mee gestopt zijn op een gegeven moment zijn die verschrikkelijke instanties waar jij het nu ook over hebt.
Ik weet hoe vermoeiend ze kunnen zijn.. kastje muur je wordt er gek van.
En alles moet volgens allerlei lange ingewikkelde procedures.
Sterkte
^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Phaidra, 35 kilo... Maar ik gok dat je moeder net zo klein is als jij? Sterkte en ik hoop dat je moeder snel aansterkt!!
Maar je bent wel wezen lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gelukkig dat het langzaamaan beter gaat phaidra, sondevoeding lijkt me dan ook hard nodig!!
Net evy les 1 weer gedaan, niet zo heel makkelijk ging daten p&o gebeld maar die wisten van niets en ik moest morgen maar terugbellen...
Brief antidateren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
ja verdomme. ktu kut kut kut kut ik had me collectief kunnen verzekeren gratis. Misschien stop ik gewoon met betalen zodat ze me eruit kicken?
Opzeggen kon tot 31 december, nieuwe verzekering afsluiten kan tot 1 februariquote:
Ik heb een recente foto van mezelf geplaatst. Lijkt het een beetje op je mental image?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image loopt nu waggelend door mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij collectief, kun je altijd overstappen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
ja verdomme. ktu kut kut kut kut ik had me collectief kunnen verzekeren gratis. Misschien stop ik gewoon met betalen zodat ze me eruit kicken?
quote:U kunt dus maar één keer per jaar overstappen van zorgverzekeraar. Er zijn een aantal situaties waarbij uitzondering wordt gemaakt. Deze situaties zijn:
1. Als u in Nederland gaat wonen en in het buitenland heeft gewoond.
2. Als u verzekeringsplichtig bent en nu niet verzekerd bent.
3. Als u 18 bent geworden en niet meer meeverzekerd wilt zijn met uw ouders.
4. Als u in het buitenland woont en belasting in Nederland betaald.
5. Als u militair was en uit dienst treedt.
6. Als u bij uw nieuwe werkgever een collectieve zorgverzekering afsluit.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto van mezelf geplaatst. Lijkt het een beetje op je mental image?Nee, mijn mental image was echt bijna 1:1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus stretchen die foto!
![]()
Aangepast in spoiler. Zo beter? ^^quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:24 schreef conleche het volgende:
Nee, mijn mental image was echt bijna 1:1Dus stretchen die foto!
waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij collectief, kun je altijd overstappen!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |