Netsplitter | dinsdag 4 januari 2011 @ 20:44 |
![]() trophy lijst car lijst ![]() Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden. Je moet jezelf dan wel even registreren! | |
Meike26 | dinsdag 4 januari 2011 @ 21:00 |
Het was eventjes wachten op het volgende deel (ben geen fan van de 6e pagina ![]() Het is een weiniggebruikte DFGT, alles werkt ! Eventueel kan je de zelfgeknutselde wheelstand ook gratis meenemen. Niet heel stevig, maar het voldoet ! Ik had er zo'n 60 Euro voor in gedachten... Zal hem alvast afstoffen voor de geintresseerde ![]() | |
Leenennn | dinsdag 4 januari 2011 @ 23:23 |
Bezig met de GT All Stars races in B-spec met de Formula GT, super simpel, je hoeft niks te doen ![]() | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 00:33 |
Die ben ik nu ook aan het doen, en ook met de FGT. Voor deze kon ik mijn X2010 niet gebruiken ![]() Jammer, want nu duurt het langer en ik begin moe te worden haha | |
BOPE | woensdag 5 januari 2011 @ 02:27 |
Ik word gek van mijn coureur.. Ben pas bij niv.1 B-Spec en hij doet alles fout.. Is het trouwens wel verstandig dat ik hem gelijk in een Audi RS 6 laat plaatsnemen? ![]() | |
Auti | woensdag 5 januari 2011 @ 03:01 |
Als je hem goed aanstuurd is het geen probleem. Mijn eerste Bob heeft leren rijden in een Enzo.. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 08:36 |
Zeg, die formula GT, kan ik daar ook een ferrari F1 voor gebruiken? Ik wil namelijk eigenlijk alleen maar premiumcars kopen ipv standard cars. Vond ik ook erg jammer bij de Touring Car bijvoorbeeld, dat daar geen premiums voor zijn. | |
Sexy_Steve | woensdag 5 januari 2011 @ 08:51 |
Volgens mij niet, want bij deelnemersvoorwaarden staat alleen de Formula GT. overigens is die race wel inspannend zeg.. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 08:59 |
ps, dit wordt ook super! Dat kan niet anders. Als Shift 1 ook maar een beetje wordt verbeterd dan belooft dit een spektakel met de juiste physics én de beste force feedback die ik tot nu toe heb meegemaakt. EA has announced the release date for Slightly Mad Studios upcoming Need for Speed Shift 2 Unleashed title that will be available in Europe starting March 10. While European racers have to wait less than 9 weeks to get their hands on the new title, a release date for the United States doesnt seem to be available yet. Amazon.com lists Shift 2 Unleashed to be released on March 31, its somewhat unlikely that American buyers have to wait three weeks longer though. Need for Speed Shift 2 Unleashed will include the 2010 FIA GT1 World Championship & GT3 European Championship among lots of other racing content, new features include a new helmet camera, night racing and more realistic physics. The second Shift title will be available for the PC, Microsofts Xbox 360 and the Playstation 3. | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 09:24 |
De Forumule wagens van ferrari kan je sowieso nooit gebruiken voor een race, enkel voor testdrive en online. | |
Sant. | woensdag 5 januari 2011 @ 09:58 |
Toyota 7 gister binnengeharkt ![]() Nu kan ik eindelijk mijn A-spec op Expert voltooien met de classic racecar race B-spec Like the wind was best spannend met de Minolta! Uiteidenlijk crashte de sauber mercedes, dus winst ![]() | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 5 januari 2011 @ 10:36 |
Is de Driving Forve GT een goed stuurtje? Of is in die prijsklasse iets beters te vinden? Een g25/27 is mij net iets te duur, | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 10:39 |
Dan heb je in die prijsklasse eigenlijk niks anders. | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 10:44 |
Ik heb hem voor kerst gekregen, en ik ben er super blij mee. In combinatie met de WheelStand Pro kan ik een stuk lekkerder losgaan dan met een controller. De feedback voelt goed, het geheel voelt ook stevig aan, en het feit dat je "on the fly" abs, trc etc kan aanpassen is ook wel bonus! Ik zeg: geld meer dan waard. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 10:48 |
enige nadeel van de wheelstand pro is dat ik zelf met karton heb moeten werken om gaten te vullen omdat mn g25 anders niet goed vast zat. Nee, nog 1 nadeel: Heb hem al een paar keer moeten aanschroeven. Heel de stuurkolom eraf moeten halen om daaronder te kunnen komen. Maarrrr verder is het een erg goede aankoop geweest! | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 5 januari 2011 @ 10:56 |
Dan wordt het de Driving Force GT. Wat ik bij andere stuurtjes had dat ze heel erg hard kraakten, en niet precies en snel reageren, reageert deze wel goed ? | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 11:00 |
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg............... ![]() Franse klassiekers, 2de race. Lig eerst aan kop, spint ergens waar het totaal niet logisch is en komt als tiende weer op de baan. ![]() Goed, ga beginnen aan een inhaal race. ![]() Ligt vlak voor de finish, echt een tiental meters nog tweede pal achter nr1, spint die @#$@%@ weer en blijft dan net zo lang in het zand wachten tot iedereen is gepasseerd en eindigt die !@#!# dus als 12de. ![]() WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 11:13 |
Waarom zit er geen ontslaan functie in?? ![]() ![]() | |
DennisDeBengel | woensdag 5 januari 2011 @ 11:15 |
Dat kan hoor, gewoon naar het menu waar je al je coureurs ziet en dan kun je hem ontslaan ![]() En dat hij spint is meestal je eigen fout, dan laat je hem te hard rijden ![]() Je moet de Formula GT gebruiken, en voor de Touring Car races kun je de Lexus kopen bij de Premium dealer. | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 11:16 |
Die opdracht krijgt hij op het lange rechte stuk en dan vlak voor de finish krijgt hij daar last van?? ![]() | |
Toempf | woensdag 5 januari 2011 @ 11:17 |
Ja dat doen ze bij mij ook allemaal. Als ze van de baan afraken blijven ze netjes wachten tot iedereen voorbij is ![]() | |
Sant. | woensdag 5 januari 2011 @ 11:31 |
Zoals elke racer dit zou / moet doen, want anders hinder je de anderen. dit geeft kans op ongelukken / gevaarlijke situaties etc. Irritant? Ja dat is het zeker, maar in t echt zou het niet anders zijn.. | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 11:33 |
Hij reageert echt prima. Elk kleine beweging registreert ie. Ik zeg: doen! En als je nog niet 100% overtuigd bent: http://www.rocketpunchaut(...)riving-force-gt.html | |
jackson | woensdag 5 januari 2011 @ 11:40 |
Herkenbaar en volgens de regels, maar hij volgt ook regels die er niet zijn. Inhalen doet hij namelijk alleen op commando, tenzij hij 6x meer PK heeft dan de rest. | |
Sexy_Steve | woensdag 5 januari 2011 @ 11:45 |
om nog maar te zwijgen over het overbodige remmen en terugschakelen. bijvoorbeeld op de Indy Oval. | |
jackson | woensdag 5 januari 2011 @ 12:04 |
Wat ik ook niet snap en waar ik gister veelvuldig achter kwam is dat zo'n B-spec Billy niet gewoon vol aan komt remmen. Beetje remmen, rem los, beetje remmen en half die bocht insturen. Hij kan beter wat later maar wel vol aanremmen. | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 5 januari 2011 @ 13:54 |
Ik ben helemaal overtuigd, ik ga stuurtje vrijdag kopen, als die er nog is. Bedankt voor de hulp, die link lees ik thuis nog even. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 14:15 |
psst, niet de draadloze kopen | |
Meike26 | woensdag 5 januari 2011 @ 14:38 |
Nogmaals, ik heb er hier 1 in de aanbieding liggen, weinig gebruikt, met snoer dus ook met Force Feedback... | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 14:39 |
Mag ik er ff een optie op nemen?? ![]() | |
Glijdt_licht | woensdag 5 januari 2011 @ 14:57 |
Je kunt ook in de prijsklasse -tussen- een DFGT en een G27/GT3RS kijken. Bijvoorbeeld een Fanatec 911 Carrera: http://www.fanatec.de/web(...)a6470c31d625e4fdb276 (shop) http://www.fanatec.de/html/index.php?id=280&lang=en (info site) * Original reproduction of a Porsche 911 Carrera steering wheel * Fully compatible to PlayStation 3 and PC * Authentic pedals with clutch and 3 different spring mechanics * Realistic 6+1 speed shifter with correct dimensions and paddle shifters behind the wheel (optional: steel or carbon shifter paddles) * Extra large wheel rim made of fine TPE rubber (300 mm / 11.8 inch) * LED display to show game info or change wheel settings # Licensed by Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH # Authentic metal Porsche logo on wheel # High Quality wheel rim made of TPE rubber # Extra large wheel rim diameter (30 cm / 11.8 inch) # 6+1 Speed gear stick with correct dimensions # Gear stick is interchangeable and can be mounted on the left or right side # Realistic clutch pedal with declining resistance # Strong table clamps with quick release, special non-slip rubber pads, and Velcro strips on the pedals keep everything in place. Integrated nuts allow the strong fixation on a gaming cockpit # Powerful Mabuchi RS 550 ForceFeedback motor # High resolution wheel sensor # Turning angle can be adjusted in the wheel from 90° to 900° # TUNING functions with LED display * Saves up to 5 wheel set-ups * Adjust ForceFeedback strength during game play * Adjust steering angle independent from the game * Adjust damper strength (Driftmode) * Add deadzone to the steering axis (great for GT5:P) * Adjust linearity of the steering axis for high precision around the center but ability to make turns very quickly. # Recommended optional upgrades available (sold separately): * Clubsport shifter paddles (aluminum or carbon fibre) * Rennsport wheel stand for use in the living room * Clubsport table clamp * Steel plate for pedals to eliminate sliding on the floor | |
mrdjey | woensdag 5 januari 2011 @ 15:01 |
Ik heb er ook wel intresse in maar het het niet handiger om een topic te maken in V&A? | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 15:03 |
Moet je alleen wel de pedalen er bij kopen. ![]() | |
Hiya | woensdag 5 januari 2011 @ 15:12 |
Volgens mij niet toch? Je hebt de optie toch om er gepimpte pedalen bij te kopen? | |
Glijdt_licht | woensdag 5 januari 2011 @ 15:13 |
Nee, er zitten pedalen bij met koppeling. (en een H-bak) Je hebt alleen de keuze er metalen Clubsport pedalen bij te kopen met load sensor. En ja, dat kost 200 euro extra.. maar deze zitten erbij: ![]() Stuur en bak ![]() En dat kost dus 160 euro.. Mooi tussen een DFGT en G27/GT3RS in. Als ik dat stuur zou kopen zou ik alleen de shifter paddles erbij doen: http://www.fanatec.de/web(...)a6470c31d625e4fdb276 19 euro.. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 15:18 |
Ik heb ff geracered met een fanatec, maar na een tijdje maakt ie een pokkeherrie omdat de koeling het niet aan kan. Dat vond ik erg vervelend. De Logitech is muisstil. | |
Glijdt_licht | woensdag 5 januari 2011 @ 15:20 |
Welk model was dat? Ik vermoed een vrij vroeg exemplaar van de 911 Turbo., hun eerste model. Die had inderdaad problemen met een fan. Dat stuur heb ik hier trouwens ook liggen.. Een beta-variant.. Heeft meerdere problemen. O.a. dus de fan, en het verliezen van 'centre'. Maargoed, dat stuur is inmiddels al bijna 3 jaar oud en was geen productiemodel. Heb ene G25 die ik tegenwoordig gebruik. Al zit ik eraan te denken de GT2 Clubsport te kopen.. | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 15:25 |
Nee, dat was de GT3 RS, en een recent model. Wordt ook hier aangegeven trouwens http://www.techzine.nl/re(...)l-2-en-shifters.html | |
Trekfiets | woensdag 5 januari 2011 @ 15:26 |
Godjoden wat is dit een mooi spel zeg, die race op Monza met alleen maar Ferrari's ![]() | |
Glijdt_licht | woensdag 5 januari 2011 @ 15:27 |
Ik ben die reviewer ![]() ![]() ![]() maar ik dacht dus omdat je 'pokkeherrie' zei dat t zo erg was als bij de 911 Turbo ![]() Bij de 911 Turbo was t zo als je LFS opstartte en ging rijden. De fan een enorm kabaal maakte en t nog niet aankon, waarna de FFB wegviel ![]() En ja, waarom de GT2 clubsport? Ik wil die pedalen weer. Wat een bazenpedalen zijn dat, verreweg t beste wat ik in huis heb gehad. verder is t stuur ook voor de X360 geschikt. [ Bericht 6% gewijzigd door Glijdt_licht op 05-01-2011 15:32:07 ] | |
woessie | woensdag 5 januari 2011 @ 15:43 |
lol held! Insider dus ![]() Ik heb nog niet met de 911 Turbo gespeeld maar ben daar ook niet rouwig om dus ![]() Die pedalen zou ik ook willen, kan ook gewoon op de G25 worden aangesloten toch? | |
Glijdt_licht | woensdag 5 januari 2011 @ 15:47 |
Nee. Je kunt ze alleen op de pc icm een G25 gebruiken, alleen moet het spel dan wel twee controllers ondersteunen. Immers de pedalenset wordt gezien als een aparte controller, omdat deze via een aparte USB-kabel verbonden zijn. ![]() Met de Fanatec stuurtjes plug je gewoon een PS/2-kabel in de pedalen naar het stuur en worden stuur en pedalen dus als één controller gezien. Maar je kunt de pedalen ook wel via USB aansluiten, alleen heb je dan weer twee controllers. De pedalenset heeft dan ook twee aansluitingen erop zitten. 1x USB en 1x PS/2. Zoals hier te zien: http://static.tz.nl/f/tap/22529_331c084b.jpg | |
SonicVolcano | woensdag 5 januari 2011 @ 16:25 |
Ben al wat uitgekeken op dit spel, terwijl ik nog helemaal niet ver ben ![]() | |
Leenennn | woensdag 5 januari 2011 @ 16:30 |
Sjongejonge, heb je net de Historic racingcar cup gewonnen en dan ben je opeens uitgekeken ![]() | |
SonicVolcano | woensdag 5 januari 2011 @ 16:33 |
Die moest ik gewoon halen ![]() Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de volgende update ![]() | |
Netsplitter | woensdag 5 januari 2011 @ 16:34 |
Is daar al iets over bekend dan? ![]() | |
Leenennn | woensdag 5 januari 2011 @ 16:56 |
Ik vermaak me tot nu toe nog wel prima, nu ff B-spec aant doen ![]() | |
SonicVolcano | woensdag 5 januari 2011 @ 18:53 |
Was het maar zo'n feest. Ik hoop dat Kaz binnenkort weer wat twittert. | |
jackson | woensdag 5 januari 2011 @ 19:02 |
Hopelijk vanaf 6 januari weer nieuwe seasonevents, die vind ik toch wel erg tof ![]() | |
powah87 | woensdag 5 januari 2011 @ 22:21 |
![]() Ik heb me het bovenstaande stuur besteld. Fanatec Porsche GT2 clubsport edition stuur obv. Prijzig wel maar vooruit dan maar. Alleen helaas op het moment niet leverbaar. Eind januari is de verzend datum pas. Argh... Naja, kan ik rustig eens naar een racing seat kijken. | |
BOPE | woensdag 5 januari 2011 @ 22:24 |
Wat is het een drama om met een stuur te spelen trouwens.. Ik heb hem even uitgezet ging helemaal nergens over ![]() | |
powah87 | woensdag 5 januari 2011 @ 22:26 |
Met stuur is 10x beter en ik vind het ook makkelijker. Maja daar in tegen heb ik ook jaren echte race sim gespeeld. | |
BOPE | woensdag 5 januari 2011 @ 22:31 |
Dat kan.. Het is idd veel realistischer met een stuur.. Maar lijkt alsof die af en toe tegenwerkt, en met bochten enz erg zwaar enz gaat ![]() Maja ik heb het stuur ook pas 2 uurtjes is even wennen... | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 22:51 |
welkom in de wereld van force feedback :p | |
BOPE | woensdag 5 januari 2011 @ 23:00 |
Ja echt he ![]() | |
very | woensdag 5 januari 2011 @ 23:10 |
Als je het niet erg vind er wat geld aan uit te geven, kan ik je de wheelstand pro aanraden. Die heb ik ook, en werkt prima. Alleen zodanig opvouwen dat ie onder de bank past gaat bij mij niet ![]() | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 02:08 |
Hoe bevalt die eigenlijk?? Je hebt hem ook pas zie ik op een andere topic ![]() En is ie het geld waard en waar heb je hem gekocht? | |
woessie | donderdag 6 januari 2011 @ 06:34 |
www.wheelstandpro.com binnen 10 dagen afgeleverd en het geld zeker waard. | |
HansvanOchten | donderdag 6 januari 2011 @ 09:15 |
Voor de geinteresseerden: TK Logitech Driving Force Pro | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 13:18 |
Zie dat er nieuwe seizoensevents zijn. Deze zijn echter zonder beperking voor het tunen van je auto, zo wordt het wel heel erg verleidelijk om even snel geld en ervaring te scoren. | |
Sexy_Steve | donderdag 6 januari 2011 @ 13:39 |
ow nice. vanmiddag even kijken. die oude season events was ik al door. | |
Glijdt_licht | donderdag 6 januari 2011 @ 14:27 |
En de events onder nr2 hebben geen bandenrestricties meer.. | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 14:58 |
Heb net de Ford Focus GT race gedaan, ben van lvl15 naar 17 gegaan. ![]() | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 15:12 |
En volgens is er ook geen vermogensbegrenzing meer. | |
Glijdt_licht | donderdag 6 januari 2011 @ 15:33 |
Hmz.. ik heb zoveel moeite gedaan die op goud te krijgen zonder Skid recovery.. En dan veranderen ze m naar zoiets veel te makkelijks.. ![]() ![]() | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 15:34 |
Nope. Die is weg. | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 15:34 |
Mee eens... Wat een gare zooi. Ook had ik nog speciaal een andere Nascar moeten kopen omdat de vorige teveel vermogen had. Beetje triest dit, maakte het juist leuk als je hem nog eens over moest rijden ![]() | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 15:39 |
Met wat voor auto hebben jullie de b-spec lightweight gereden? Mijn bspec Billy wil niet echt winnen met wat ik hem geef ook al heeft hij veel meer pk's. | |
67Impala | donderdag 6 januari 2011 @ 15:54 |
Lotus Elise 111R (Geen idee of dit het juiste type is, eigenlijk maar iig met een Elise) | |
Glijdt_licht | donderdag 6 januari 2011 @ 15:59 |
Ik heb m in een Caterham gegooid.. ![]() | |
very | donderdag 6 januari 2011 @ 16:03 |
McLaren F1 | |
Sexy_Steve | donderdag 6 januari 2011 @ 16:05 |
mee eens. ik heb dus inderdaad ook weer speciaal een nieuwe auto moeten kopen voor een paar van die races, plus nog een godsvermogen aan tuningonderdelen. Nu had ik dus net zo goed mijn eigen auto's die ik al had kunnen pakken. | |
Glijdt_licht | donderdag 6 januari 2011 @ 16:08 |
Ik heb ook een nieuwe NASCAR moeten kopen, maar boeit me niet zo. Die race wel met een stock NASCAR uitgereden dusja (836 pk geloof ik).. Met snelste tijd van 6:20 oid zonder SRF natuurlijk. Ik vind mn nieuwe NASCAR veel mooier dan de oude ![]() | |
very | donderdag 6 januari 2011 @ 16:08 |
Jij was toch niet van het upgraden en jezelf makkelijk maken? ![]() ![]() | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 16:11 |
Humor, jullie noemen allemaal modellen die niet mee mogen doen dus dat lijkt me sterk ![]() ![]() | |
Sexy_Steve | donderdag 6 januari 2011 @ 16:14 |
ik zeg toch ook TUNEN, lieverd! niet opvoeren. | |
very | donderdag 6 januari 2011 @ 16:16 |
Je zei: Instellingen tweaken kost geen geld hoor ![]() | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 16:27 |
Spelen wij hetzelfde spel? Versnellingsbak, ophanging, versteviging en differentieel kosten toch echt geld. | |
very | donderdag 6 januari 2011 @ 16:28 |
Dat zijn toch geen instellingen, dat zijn upgrades ![]() | |
Sexy_Steve | donderdag 6 januari 2011 @ 16:29 |
ik weet wat ik zei Freddy. en met het 'vermogen' in 'godsvermogen' bedoel ik GELD! En je moet toch eerst die onderdelen kopen waarbij het uberhaupt mogelijk is om te tunen? afstelbaar-sperdiff, -volledig aanpasbare-ophanging, -aanpasbare-gear box etc. | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 16:32 |
Zonder die upgrades valt er echter weinig te tunen aan je auto (of je moet een auto kopen die die onderdelen heeft). | |
very | donderdag 6 januari 2011 @ 16:36 |
Dat je met vermogen geld bedoeld snap ik natuurlijk ook wel ![]() Ook hoef je je niet aangevallen te voelen hoor...ik probeer hier alleen maar even slim/leuk te doen ![]() (vandaar ook die smiley erbij) Maar dat alles bij elkaar is niet zo heel duur toch? Hooguit 50.000 ofzo? Pas wanneer je gewicht wil besparen, een grotere motor, een dikke turbo + spoilers etc etc...dan ben je pas een godsvermogen kwijt. Oh...en ik heet gewoon Ferry ![]() | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 16:43 |
Hoe fucked up is dit... Had een C4 WRC naar een vriend van me gestuurd en die is nooit aangekomen. Nu heb ik hem dus nodig voor een seasonevent ![]() ![]() Wat een teringzooi | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 16:56 |
of die vriend heeft je gewoon bedrogen ![]() | |
Toempf | donderdag 6 januari 2011 @ 17:32 |
Ik heb er 2 ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 17:42 |
Kben nou bezig met de Dreamcar championship ![]() ![]() | |
Toempf | donderdag 6 januari 2011 @ 18:03 |
Jezus ik val bijna in slaap met die Prius race. ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 18:04 |
whahaha :p dat is hetzelfde als die Vitz race, ook dodelijk saai ![]() | |
Toempf | donderdag 6 januari 2011 @ 18:13 |
En nu ik toch aan het zeiken ben: die laadtijden begin ik nu ook wel een beetje zat te worden. Ik had er eerst niet zo veel problemen mee, maar nu begint het me toch een beetje tegen te staan ![]() | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 18:13 |
Frot er een SSD in ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 18:14 |
ja mij ook wel inderdaad.. lijkt wel of het steeds langer duurt.. ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 18:19 |
Wat wel grappig is, ik rij nu op Circuit de la sarthe ofzo, in de regen, en die toeschouwers staan gewoon lekker in hun t-shirts ![]() | |
SonicVolcano | donderdag 6 januari 2011 @ 18:31 |
Hoezo niet te winnen? Kan toch niet heel moeilijk zijn...zeker nu je geen restricties meer hebt ![]() Ben nog bezig met de tweede reeks. Die Mustang race was wel pittig, maar het is me gelukt. Heb me keurig aan de limieten gehouden won uiteindelijk met bijna 4 seconden voorsprong. Dit zijn wel de tofste races uit het hele spel vind ik. Was echt zenuwachtig gewoon, want het is net wel of net niet telkens ![]() | |
Toempf | donderdag 6 januari 2011 @ 18:37 |
Ja daar vergiste ik me dus ook in. Had zo'n 50pk meer eruit weten te peuteren, maar kon niet verder komen dan 5e. Misschien lag het aan de banden, die waren nog standaard. | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 18:46 |
Dat zal dan, want ik heb er nog 20 pk bij en ik werd al eerste, wel met sport zacht banden. | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 18:47 |
Klopt, dat irriteert mij ook mateloos. | |
Sexy_Steve | donderdag 6 januari 2011 @ 18:55 |
Ja ferry inderdaad. maar in mijn haast om weg te komen van werk schoot ik er effe bij in. maar ik voel me niet aangevallen hoor, maar wat je dan typt moet wel weer ergens op slaan he ![]() en overigens ben ik juist NIET van het jezelf restricties opleggen, omdat het niet hoeft! en ik wil toch zsm die level 40 halen. volgens mij was jij het die jezelf restricties oplegde toch? | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 19:31 |
Nou, kheb net ff die 1e race van de FormulaGT World Championship geprobeerd, dat is pas zenuwslopend zeg teringg ![]() | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 19:33 |
![]() ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 19:38 |
nog een keer proberen, nu met stuurhulp op zwak.. stond net op zwaar ![]() ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 19:42 |
nee, lukt me niet, ik geef het op ![]() ![]() | |
Toempf | donderdag 6 januari 2011 @ 19:48 |
Ik durf niet eens aan de Formula GT te beginnen. Ben bang dat ik daarna een nieuwe tv, controller, bank en PS3 moet kopen ![]() | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 19:49 |
hahahaha ![]() dat zou idd best wel eens zo kunnen zijn, ******* race ![]() | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 19:49 |
Ik ga niet eens aan die race beginnen tot ik een stuur heb. ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | donderdag 6 januari 2011 @ 20:18 |
Ook met stuur is ie best wel pittig. | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 20:45 |
Wat is die funcite eigenlijk van zwak en zwaar dan?? Die stuur is al zwaar genoeg en als je hem dan op zwaar zet gaat die dan moeilijker? Moet even kijken of er een stuurbekrachtiging op dat ding aan of uit kan.. | |
Leenennn | donderdag 6 januari 2011 @ 21:17 |
bij sterk(zwaar) helpt ie je heel goed als de achterkant van je auto wegslipt, maar dan kan je niet meer beetje driften door de bochten. en bij zwak helpt ie wat minder met wegslippen en uit helemaal niet ![]() | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 21:38 |
Ja vrienden die je al 15 jaar kent gaan je bedriegen om een autootje in GT5.... Lijkt me niet ![]() | |
jackson | donderdag 6 januari 2011 @ 22:12 |
Opgelost... Even de Loeb gereden op een account die ik samen met een vriend van me opbouw. Nu nog even mezelf cadeau doen en ik kan de season rijden zonder 850k uit te geven ![]() | |
67Impala | donderdag 6 januari 2011 @ 22:31 |
Held.. Ik vind de Loeb challenge maar bagger.. Vanavond formula GT kampioenschap gedaan.. Suzuka faalde ik hard dus die race gecanceled en nog 1e ![]() | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 22:46 |
even een vraagje jongens.. Past het system zich aan als je een snellere auto neemt dan de concurrentenlijst?? Als ik op de lijst kijk zie ik de snelste auto met bv 650 pk als ik zelf een auto neem met 900 pk kan ik ze niet eens bijhouden?? | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 22:48 |
Dan kan je denk ik niet rijden ![]() Maar kijk ook eens even naar het gewicht. Welke race gaat het om eigenlijk? | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 22:49 |
De goede banden er onder? | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 22:50 |
En dat inderdaad, dat kan behoorlijk wat verschil maken. | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 22:59 |
ik zit te kloten met een RS6 ben bezig met GT Wereldkampioenschap. Snelste wagen op het lijstje is 550 ofzo.. Ik heb iets van 910 pk nu. Met normale racebanden.. Er zit wel een gewichtsverschil van 600 kilo ofzo dat wel ![]() | |
Netsplitter | donderdag 6 januari 2011 @ 22:59 |
Zit er een banden regel op? Zo nee, ga dan voor race soft. ![]() | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 23:24 |
fuck koop net perongeluk 2 maal zachte sportbanden ![]() Vrij veel credits naar de zooi.. Je kan hem ook niet meer verkopen ofzo ![]() | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 23:25 |
Dat zijn er 8000 duizend ofzo? Doe even 1 van die te makkelijke season events en je bent zo binnen. | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 23:27 |
Sorry racebanden bedoel ik.. 36000 en dat 2 maal ![]() | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 23:28 |
Dat is wel erg veel, maar die zou je echt niet nodig moeten hebben. Ik heb tot nu toe alles gehaald op sport zacht, zeker met zo'n opgevoerde auto zou dat genoeg moeten zijn. | |
BOPE | donderdag 6 januari 2011 @ 23:46 |
Het begint nu echt lastig te worden... Al die racejes die nu overzijn daar moet ik weer een andere auto voor kopen.. En dan heb ik het over ferrari's en labo's ![]() Word tijd dat ik even ga kijken of ik wat kan lenen want credits zijn er ook nietzoveel meer... | |
Dennis101 | donderdag 6 januari 2011 @ 23:47 |
Welk level ben je dan? En waarom ga je geen seasonal events doen? Of eventueel speciaal events. Dan kom je zo aan geld. | |
Glijdt_licht | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:05 |
B-Spec ![]() Ik doe weer eens Lightweight op Top gear track. Wordt mijn coureur in de laatste ronde bij chicago corner aangetikt door iemand die door bentley bend moet. Mijn coureur vliegt uit de baan en vervolgt zn weg richting.... Jawel... Bacharach ![]() | |
BOPE | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:09 |
Nu level 14 (a-Spec) ik ben idd begonnen met die special events. Even kijken of dat wat gaat worden. En anders verder met B-Spec | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:11 |
Nogmaals, waarom geen seasonal events? Daar liggen vele credits voor het oprapen. | |
BOPE | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:18 |
Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar de bedoeling ervan is ![]() Heb me niet erin verdiept. Ga ook zo even kijken wat ik daar moet doen. | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:20 |
In verdiept? Wat valt er in te verdiepen dan? Open het in je menu en ga racen en credits verdienen. Door die season events was ik al level 14 met een miljoen credits terwijl ik nog maar een paar races van A-spec had gedaan. | |
BOPE | vrijdag 7 januari 2011 @ 00:22 |
ZO dan.. Dan ga ik zeker even kijken.. Ik begon eerlijk gezegd volop met a-spec en daar valt nu geen reet meer te beleven. ![]() | |
jackson | vrijdag 7 januari 2011 @ 01:04 |
TC op 0, slipherstel aan en rijden maar... Dan rij je echt veel tijd nog af van goud hoor. Erg goed te doen en anders even oefenen. Ben zelf behoorlijk van het glijden omdat het meer fun is maar met netjes aanremmen, bochtje pakken en het gas er weer op kom je er ook ![]() | |
powah87 | vrijdag 7 januari 2011 @ 01:23 |
wat is online toch maar gaar.... | |
Toempf | vrijdag 7 januari 2011 @ 07:38 |
Zaterdag maar even de 2e endurancerace doen, die 4 uur met de Mazda roadster. Ben benieuwd ![]() | |
Scharrel-hagelslag | vrijdag 7 januari 2011 @ 09:00 |
die is best appeltje eitje...kan je toch wel met een groot aantal rondes voorsprong winnen. Je zal uiteindelijk iets van 222 rondjes tijden. Ik lag heel ver voor en heb m de laatste 15 min aan de kant geparkeerd. | |
Sexy_Steve | vrijdag 7 januari 2011 @ 09:43 |
ik zou gister bij die season events nr 3 even de Lotus Elise 111 race doen. Ik die auto gekocht, Race Modificatie gedaan omdat die auto er mooier van werd, mag ik godverdomme niet meer meedoen met die race.. | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 09:47 |
Ja dan wordt het namelijk een andere auto. Daar kwam ik van de week ook achter met mijn Dodge Charger. | |
Sexy_Steve | vrijdag 7 januari 2011 @ 09:57 |
daar was ik al bang voor. nou ja, dan vanmiddag maar een andere kopen. Ik heb namelijk toch 11.5mio te besteden. Weet iemand trouwens wanneer je die trophy krijgt voor 'spaar een belachelijke hoeveelheid geld" | |
Leenennn | vrijdag 7 januari 2011 @ 10:24 |
uhm ja, bij de 10 miljoen credits ![]() | |
woessie | vrijdag 7 januari 2011 @ 12:45 |
Krijg je bij de volgende endurances net als bij de eerste endurance maar een luttele 130k bijgeschreven? Want ik wil wel worden beloond voor lang zwoegen. | |
Scharrel-hagelslag | vrijdag 7 januari 2011 @ 12:53 |
Het is geen vet pot nee. De seasonevents leveren een stuk meer op. Levert wel een hoop ervaringspunten op | |
powah87 | vrijdag 7 januari 2011 @ 14:10 |
Die endurance is echt pruts. Gewoon veel te lang rijden voor te weinig beloning. Zoals veel races in GT5. Sommige betalen super veel voor 5min en andere win je geen drol voor 15min te rijden. En de auto's die je wint zijn ook vreemd soms. Krijg je echt een crap auto terwijl je Extreme rijd. | |
Andyy | vrijdag 7 januari 2011 @ 16:39 |
Heeft er iemand een roze of babyblauwe auto? Ik heb niet lelijker dan knalgeel ![]() | |
67Impala | vrijdag 7 januari 2011 @ 16:43 |
Lelijker? Een baby blauwe Gallardo ![]() Supercars in zo'n prutskleur is automatisch mooi ![]() | |
Andyy | vrijdag 7 januari 2011 @ 16:44 |
Ik heb een gele R8 met zwarte wielen en carbon motorkap, maar hij valt nog mee qua lelijkheid ![]() | |
67Impala | vrijdag 7 januari 2011 @ 16:45 |
Ik heb niet echt lelijke auto's... Ik koop ze altijd in een kleur die ik mooi vind. Ben met name trots op mijn Abu Dhabi Blue Ferari 458 Italia ![]() | |
very | vrijdag 7 januari 2011 @ 17:11 |
Voor degene die een stuurtje te duur vinden: http://www.dumpert.nl/med(...)d_for_speed_1.0.html | |
Auti | vrijdag 7 januari 2011 @ 17:18 |
Eindelijk level 35 B-spec, op het laatst ging het echt tergend langzaam qua XP. Maar nu wel een legit X2010 S. Vettel version ![]() | |
Toempf | vrijdag 7 januari 2011 @ 17:32 |
Ik heb B-spec nu op level 21 staan en het schiet nu al voor geen meter op. Ben benieuwd of ik dan het geduld kan opbrengen om naar level 35 kan komen. Krijg je een beetje XP voor de Endurances? | |
Auti | vrijdag 7 januari 2011 @ 17:57 |
Ja, een beetje.. Haha! Iets van 130.000 ofzo krijg je toch echt wel bij de endurances, ik heb ze niet bijgehouden. Maar ik was lvl 31 en mijn Bspec'ers hebben vanaf afgelopen maandag bijna non stop gereden, playstation is niet uit geweest en ik heb ze steeds op de 9 uur van Tsukuba of de 1000km Suzuka gezet, in de FGT. Wel een enkele keer dat ze "pauze" hadden, lag ik te pitten of niet aanwezig om een race te herstarten, en na elke race de olie verversen. Maar het heeft dus bijna 5 volle dagen gekost om van 31 naar 35 te komen, en van 34 naar 35 is echt gewoon 3 keer de 9 uur van Tsukuba + 1 keer 300km Grand Valley, en dan ben je er nog niet.. Het gaat dus erg, heel erg, langzaam. Maar dit verwacht ik ook in Aspec hoor. Daar ga ik beginnen aan de 1000km van Suzuka met de X2010. | |
PieterBas | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:12 |
pff.. De Citroen C4 WRC seasonal event was echt te makkelijk ![]() ![]() | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:13 |
Mij willen die rallyraces niet echt lukken ![]() | |
jackson | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:23 |
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijn ![]() | |
gamefreek | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:34 |
Je hebt toch wel de TC uitstaan he? (zo niet komt een GT5 knokploeg je persoonlijk vernederen, het is pas 400 keer in dit topic gezegd ![]() Daarom heb ik die Ford GT maat volledig opgevoerd om het moeilijk te maken, dat ding gaat echt niet door de bochten heen zeg ![]() | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:36 |
Ja. Edit: Wacht, het ging om de seasonal event, nevermind die ik heb ik al binnen. Dacht dat het om de special event ging. | |
PieterBas | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:50 |
Geef dan dat geld en credits dan gratis ![]() ![]() | |
Ik-ben-niet-perfect | vrijdag 7 januari 2011 @ 20:57 |
Je krijgt bij de andere Endurance races wel meer, maar naar verhouding valt het tegen. Het hoogste wat ik gehad heb was na de 24 uur op De La Sarthe, namelijk 4.500.000 Xp. Ik schoot gelijk van begin level 35 naar halfweg level 36. ![]() Heb me vandaag ook even bezig gehouden met die Seasonal Events. Althans heb ze allemaal gedaan, maar als je al een poos snelle bakken gewend bent, lijkt het met die trage bakkies net alsof je achteruit rijdt. ![]() Edit: Volgens mij gaat het om de Credits. Die valt gemiddeld ook tegen, zo tussen de 130k en 850k. [ Bericht 4% gewijzigd door Ik-ben-niet-perfect op 07-01-2011 21:03:26 ] | |
PieterBas | vrijdag 7 januari 2011 @ 21:19 |
Wie verzint ook een challenge met fully tuned Prius ![]() ![]() Nu heb ik die Prius "gelukkig" al gewonnen in B-spec, maar omdat ding nu full te tunen, haal je nooit het prijzengeld eruit ![]() | |
gamefreek | vrijdag 7 januari 2011 @ 21:21 |
En dan nog niet vooruit te branden ![]() | |
jackson | vrijdag 7 januari 2011 @ 21:23 |
Je hoeft hem op lange na niet vol te tunen hoor om die seasonevent te halen ![]() | |
Dennis101 | vrijdag 7 januari 2011 @ 21:25 |
Inderdaad, ECU, katalysator, luchtfilter en je hebt er zo al 20 pk bij. Dat was voor mij genoeg. En daarbij krijg je 200.000 credits voor die race. | |
jackson | vrijdag 7 januari 2011 @ 21:29 |
Ik heb altijd de nare gewoonte om er banden van 36k op te leggen... Maar dat is een beetje mijn vaagheid ![]() | |
PieterBas | vrijdag 7 januari 2011 @ 22:04 |
en dat mag ook opeens... Ik vond die seasonal events veel leuker, toen het nog een uitdaging was ![]() Die Prius race is echt te triest voor woorden ![]() ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door PieterBas op 07-01-2011 22:26:42 ] | |
Sexy_Steve | zaterdag 8 januari 2011 @ 01:25 |
nou de voorpret voor die nieuwe season events heeft langer geduurd dan de plus minus 45 minuten lol die ik eraan gehad heb... ik was nog wel zo een fan van de season events, en prompt raggen ze alle restricties eruit.. aan de andere kant ook wel weer leuk dat ze ook die vage kutwagentjes zoals die Prius inzetten bij een race, op deze manier rij je auto's die je anders nooit, en ik bedoel echt NOOIT, zou gaan rijden. | |
DennisDeBengel | zaterdag 8 januari 2011 @ 02:16 |
Tune je auto's dan gewoon niet als je het te makkelijk vind. Ik ga ze morgen met stock wagens proberen en zien waar het schip strand ![]() | |
Sexy_Steve | zaterdag 8 januari 2011 @ 11:51 |
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft. auto's tunen doe ik trouwens ALTIJD. waarschijnlijk bedoel jij opvoeren. dat is wel degelijk wat anders dan tunen. ik zou het leuker vinden als de concurrentie ook met max powered wagens rondreed, dan gaat én de race sneller en het spectaculairder. als ik die prius race met een standaard prius moest rijden had ik zelfmoord overwogen, wat een saaie tering auto. | |
Toempf | zaterdag 8 januari 2011 @ 12:13 |
Ik ben nu iets meer dan een uur bezig met die 4-uursrace, en ik heb geen zin meer ![]() | |
mrPanerai | zaterdag 8 januari 2011 @ 12:16 |
Ok ben nou een even bezig en nu ben ik bezig aan de licenties, ondertussen aan de 3de licentie laatste opdracht, 1 rondje in Rome met de ferrari...ik geraak er niet door...of ik eindig laatste, of ik rij wel iemand aan, of ik word aangereden en dan is het ook over... Iemand tips (instellingen ofzo)... en hetzelfde probleem met 1 rondje met de volkswagenbusjes op het TopGear circuit. dank bij voorbaat | |
jackson | zaterdag 8 januari 2011 @ 13:01 |
Grappenmaker, grappenmaker... Wie is hier $%$#@ de grappenmaker, jij denk? Wat een verschrikkelijk azijnpisser ben je met dat ontzettend matige gedrag van je. Heb het een aantal maal met lede ogen aan zitten kijken maar je bent wel erg flauw. Jij snapt prima wat de complete wereld bevolking bedoelt met tunen en de hele wereld bevolking heeft ook nog eens gelijk. Overigens heb jij ook gelijk maar als we het over tunen hebben kan dit prima een vorm van tuning zijn waarbij je meer vermogen uit je auto haalt: "Een veelgemaakte fout is dat "tuning" en "styling" hetzelfde zijn, dit is niet zo. Tuning is het goed afstellen van een apparaat., dus hoe haal je het maximale uit je voertuig. Het is eigenlijk de Engelse benaming van het Nederlandse "opvoeren". Het goed afstellen van je blok doormiddel van een chip is dus chiptuning, dit kan wel degelijk meer vermogen opleveren dus waarom is dit niet plat opvoeren? Anyway, steek geen reactie in een reply want dat is zonde van je tijd. | |
jackson | zaterdag 8 januari 2011 @ 13:04 |
Wat je kan doen is een filmpje op youtube bekijken en dan afkijken waar de beste inhaal spots zijn. Wat mij betreft zijn die overduidelijk maar wellicht zie jij toch dingen die je anders kan doen. Tips als weinig remmen en zo heb je niet veel aan denk ik ![]() | |
DennisDeBengel | zaterdag 8 januari 2011 @ 14:12 |
Klaag dan niet dat het te makkelijk is ![]() | |
mrPanerai | zaterdag 8 januari 2011 @ 14:53 |
ik zie wel waar ik kan inhalen maar m'n busje is of te traag of ik raak iemand (amper) en de zooi stopt al...'t is m'n eerste racer maar ik vind het op zo'n manier al niet leuk meer. | |
powah87 | zaterdag 8 januari 2011 @ 15:03 |
Je moet geen vol gas houden bij die Sambabus. Je moet als je bijna je top speed bereikt met het gas spelen zodat je niet terug valt in snelheid omdat je de toeren begrenzer raakt. Dus zo rond de 50mph gaan spelen met het gas. Weet even niet hoeveel KM dat is. Vlak voor dat hij terug valt in ieder geval. Hierdoor hou je veel meer snelheid op de rechte stukken. Hun vallen dan wel terug in snelheid en kan je ze makkelijker inhalen. | |
ScarFace- | zaterdag 8 januari 2011 @ 15:34 |
Mijn B spec coureur begint eindelijk goed te worden ![]() | |
Toempf | zaterdag 8 januari 2011 @ 15:54 |
Welk level is-ie? 35? ![]() | |
moeskop | zaterdag 8 januari 2011 @ 15:56 |
lijkt me echt niet zo stevig. ik heb het stuur op mijn buro, en dat is dus zo vast als een huis, daar kun je nog eens gaan aanhangen als het moet. | |
Catch_me | zaterdag 8 januari 2011 @ 16:17 |
Die test in Rome is kut ja. Ik wil alle rijbewijzen op goud maar dit is nog de enige die ik op zilver heb ![]() Zorg iig dat je wat later in de eerste echte bocht remt zodat je voor die brede gele wagen voor je raakt. Als je hem inhaalt en de bocht strak neemt zonder iemand te raken heb je er gelijk 3-4 tegelijk ingehaald. Volgas door de bochten daarna (je zal de computer wat zien remmen, niet op letten) en daarna krijg je die scherpe bocht waar ik altijd uit de bocht vlieg met die pauper wagen ![]() Als je hem goed neemt sta je 3e of 4e (je kunt de gele auto als slipstream gebruiken). En tja, daarna moet je vrijwel perfect rijden wil je de eerste 2 auto's inhalen in je 2e rondje ![]() | |
moeskop | zaterdag 8 januari 2011 @ 16:17 |
wacht maar tot je aan lvl 40bent. dat duurt pas lang....kun je eindeloos 24uur van lemans rijden om aan je xp te komen......... | |
moeskop | zaterdag 8 januari 2011 @ 16:23 |
volgens mij vergis je je met die xp punten. bij de 24uur van lemans krijg je 2,241,184 xp punten en bij de 24 uur van nurnberg krijg je rond de 3.5 miljoen xp punten. | |
PieterBas | zaterdag 8 januari 2011 @ 16:50 |
Die Lotus seasonal event is gemakkelijk te halen door alleen racing soft tyres te installeren. Zonder al te veel fouten kan je zo +25 seconden voorsprong halen Overigens geldt dat ook voor de Audi TTS event [ Bericht 3% gewijzigd door PieterBas op 08-01-2011 17:02:27 ] | |
very | zaterdag 8 januari 2011 @ 16:56 |
Toch is het wel echt stevig hoor | |
PieterBas | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:12 |
Klopt het nu ook, dat de oude seasonal events geen limitaties hebben? | |
DennisDeBengel | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:29 |
Jep. Ben net begonnen met het event met de Prius, met een stock Prius werd ik 3e, toen een sport chip en racing filter erop gezet (van 99 naar 111 pk) en werd toen 2e. Nu een andere uitlaat eronder, benieuwd of ik het haal ![]() | |
Dennis101 | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:46 |
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken. | |
SonicVolcano | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:49 |
Het geluid van die Prius met een sportuitlaat is ook ehmm...apart ![]() | |
Toempf | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:50 |
Ik werd met 124 pk 5e. Ik faal ![]() | |
Netsplitter | zaterdag 8 januari 2011 @ 17:51 |
Dat moet ik uitproberen. ![]() | |
Dennis101 | zaterdag 8 januari 2011 @ 19:10 |
Ik heb er geen woorden voor. | |
DennisDeBengel | zaterdag 8 januari 2011 @ 19:42 |
Welke banden? Ik reed toen nog met de Comfor Mediums. Heb het uiteindelijk makkelijk gehaald met sports hard banden. | |
PieterBas | zaterdag 8 januari 2011 @ 20:23 |
Gewoon soft racing tyres gebruiken en je bent voor de Audi TTS en de Lotus Elise klaar | |
DennisDeBengel | zaterdag 8 januari 2011 @ 21:00 |
Nee, ik wil wel een beetje uitdaging graag ![]() | |
Auti | zaterdag 8 januari 2011 @ 21:05 |
162 pk Prius en een handrem ![]() ![]() | |
Toempf | zaterdag 8 januari 2011 @ 21:17 |
Ik zie net dat dat ding zelfs 150 pk heeft. Ik schaam me dood ![]() | |
Toempf | zaterdag 8 januari 2011 @ 21:43 |
Ik heb een foutje ontdekt. De beschrijvingen van de Audi R8 4.2 V8 en de Audi R8 5.2 V10 zijn hetzelfde ![]() | |
Ik-ben-niet-perfect | zaterdag 8 januari 2011 @ 23:11 |
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden. | |
BOPE | zaterdag 8 januari 2011 @ 23:12 |
WTF... Nascar race met seizoenevents kom ik niet verder dan de 10 ![]() | |
DeeBee | zaterdag 8 januari 2011 @ 23:45 |
Hier de easy-mode manier om hem sowieso te halen: Ook wel lekker dat ik voor die challenge inderdaad een extra Nascar heb gekocht en nu de restricties verdwenen zijn. ![]() Die restricties maakten de events juist leuk! ![]() Lekker wat uitdaging, want tsja, ben nu halvewerge lvl 29 A-spec en B-spec en die seasonal events zijn de enige die leuk zijn / waren en beetje fatsoenlijk XP opleverden, die credits kan mij niet eens zoveel schelen... Want verder alles toch al gold gehaald wat ik kon doen tot nu toe (zowel A-spec als B-spec, licences en specials, behalve 1 race: 4H roadster endurance, verder wel de endurance races gedaan t/m Indy 500). ![]() Dus ik speel eigenlijk vooral Black Ops momenteel en af en toe nog GT5 voor de seasonal events, maar die zijn nu ook al minder leuk geworden... ![]() | |
gamefreek | zondag 9 januari 2011 @ 00:15 |
Niet alleen de beschrijving, in beide auto's zit gewoon een V8 onder het glas. | |
BOPE | zondag 9 januari 2011 @ 00:54 |
Eigenlijk is B-spec geen reet aan ![]() Het is de hele tijd zitten en wachten tot het voorbij is met af en toe aanwijzingen ![]() | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 01:27 |
Heb sinds vrijdag DFGT, fijn stuur. Ben vandaag van level 16 naar 22 gegaan met a-spec ![]() Wanneer krijg je endurance racen ? | |
drdolittle | zondag 9 januari 2011 @ 01:35 |
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel. Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van. Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe? | |
BOPE | zondag 9 januari 2011 @ 01:44 |
Jawel klopt.. Ik heb mijn stuur ook een paar dagen ( ook eeen DFGT ) In het begin vond ik dat ook apart maar dat hoort zo.. Het is echt wennen als je met controller gewend bent. Maar met stuur is het veel makkelijker en leuker ![]() Trouwens als je stuurhulp op sterk staat ingesteld is het erg heftig. Waar heb jij hem op ingesteld? | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 01:58 |
Met stuur is inderdaad veel leuker ![]() | |
Toempf | zondag 9 januari 2011 @ 10:38 |
Die komen tevoorschijn vanaf level 25. Boven de Extreme reeks komt dan nog een balk met Endurance reeks. | |
DennisDeBengel | zondag 9 januari 2011 @ 11:05 |
Kijk eens bij je Bspec rijders (icoontje onder je garage in het gt menu), staat daar gewoon een rijder in het eerste vakje? Edit: ![]() | |
Netsplitter | zondag 9 januari 2011 @ 11:11 |
Heb zojuist de goedkoop/duurkoop trophy gekregen. ![]() ![]() | |
PieterBas | zondag 9 januari 2011 @ 11:34 |
Dan moet je een coureur selecteren in het selectiemenu ![]() | |
drdolittle | zondag 9 januari 2011 @ 12:10 |
Ik heb de coureur eruit gegooid en een nieuwe aangemaakt. Nu lukt het wel! | |
powah87 | zondag 9 januari 2011 @ 13:16 |
Godverdomme de tering zooi. 515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit. | |
D_tjuh | zondag 9 januari 2011 @ 13:55 |
Dat is kut. ![]() | |
Netsplitter | zondag 9 januari 2011 @ 13:56 |
Populaire sturen. ![]() Dan krijg je dat helaas. Denk dat ze het zelf aardig onderschat hebben. ![]() Blijft klote natuurlijk..... | |
woessie | zondag 9 januari 2011 @ 15:02 |
staat ook al een maand op hun site hoor. In grote, gekleurde letters. Limited quantities available so pre-ordering is highly recommended. This item will ship in February. | |
PieterBas | zondag 9 januari 2011 @ 15:27 |
Serieus, die RX-7 season events is niet leuk meer om te halen, met een fully tuned RX-7. | |
PieterBas | zondag 9 januari 2011 @ 15:27 |
Dat is wel klote ![]() | |
moeskop | zondag 9 januari 2011 @ 15:47 |
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs. klik eens op onderstaande link http://www.ps3trophies.or(...)seasonal-events.html | |
Andyy | zondag 9 januari 2011 @ 16:10 |
Bij rechtdoor wel, vooral als je harder gaat. Als je het stuur loslaat raakt gaat het veel harder en raak je uiteindelijk in een slip ![]() | |
BOPE | zondag 9 januari 2011 @ 16:34 |
Nice.. ![]() Kut dat je zolang moet wachten, maar het is het wachten wel waard uiteindelijk denk ik ![]() | |
Ik-ben-niet-perfect | zondag 9 januari 2011 @ 17:28 |
Dat was dus de lijst die ik al eerder had gezien, meende enkel dat ie op GTPlanet stond. Maar waar maak ik andere mensen iets wijs dan? Staat toch duidelijk 4.593.700Xp. ![]() | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 20:41 |
Ik ben nu bezig met Like The Wind, daarvoor gebruik ik een Corvette Z 01 '09 (?). Ik heb eerst alles naar max getuned en daarna pas de race mod uitgevoerd, maakt dat uit? | |
Andyy | zondag 9 januari 2011 @ 21:18 |
Ja. Je verliest alle upgrades die je hebt uitgevoerd ![]() | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 21:27 |
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer. | |
Ik-ben-niet-perfect | zondag 9 januari 2011 @ 21:57 |
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren. | |
Netsplitter | zondag 9 januari 2011 @ 22:00 |
Zo, bonusraces nr3 = done. ![]() Nu nog races nr2. | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 22:07 |
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is. | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 22:08 |
Dat scheelt weer ![]() | |
Netsplitter | zondag 9 januari 2011 @ 22:09 |
Die is kicke. ![]() En je krijg 1,5miljoen credits. ![]() Dus de aanschaf is het zeker waard. ![]() Heb er iets aan getuned geloof ik en race soft banden eronder gelegd. Daar ga je echt blij van worden. ![]() Had iedereen na 3 ronden in gehaald. | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 22:35 |
![]() | |
jackson | zondag 9 januari 2011 @ 22:37 |
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik. | |
EchteZwareVanNelle | zondag 9 januari 2011 @ 22:43 |
Thx voor de tip, is inderdaad 850K. Nog 2 levels omhoog en dan endurance races, de eerste was iets van 4 uur? Die lijkt me nog wel aardig te doen | |
DennisDeBengel | zondag 9 januari 2011 @ 23:14 |
De eerste is 60 rondjes op Grand Valley. Met een GT wagen doe je er iets minder dan 2 uur over. Als je een gelijkwaardige auto neemt als de AI zal je er wel 2,5 uur over doen denk ik. | |
Toempf | zondag 9 januari 2011 @ 23:27 |
De 2e is een 4-uurs race, met Mazda Roadsters/MX-5jes. Die heb ik gisteren gedaan, ben van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's middags beziggeweest. Continu op pauze gezet en wat anders gaan doen, had totaal geen zin met mijn brakke hoofd ![]() Ik vrees het ergste voor die 24-uurs races. Daar ga ik gewoon 2 weken voor nodig hebben ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 10 januari 2011 @ 00:36 |
Die Lotus is zonder enige upgrades te halen. Audi heb je alleen sport hard nodig.. | |
Glijdt_licht | maandag 10 januari 2011 @ 00:39 |
En ja, wat mij betreft zijn de seasonal events gewoon dood en kapot nu de restricties verdwenen zijn. Elke vorm van uitdaging is weg. Voorheen moest je zorgen dat je binnen de limieten blef en bij bv de Focus moest je het onderstel goed afstellen enzo om m zonder SRF te halen. En nu, lukt t niet na 30 minuten? Ach, ik installeer wel wat betere banden, ben ik er ook van af... het was juist leuk om met lui over de set-ups te praten, om mensen de perfecte lijn te leren etc.. Nu is dat allemaal niet meer nodig.. En nee, kom niet aan met 'dan tune je de auto toch minder'? Jaaaa, lekker zelf uitzoeken wanneer de race spannend en close is.. Nee, daar heb ik geen spel voor gekocht.. Sowieso kan dat zelf uitzoeken ook wel uren duren. In de A-spec heb ik al zo'n hekel aan het gebrek van restricties.. GT4 had een veeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuulllll betere a-spec. | |
EchteZwareVanNelle | maandag 10 januari 2011 @ 07:40 |
Die 24 uurs race lijkt mij ook kut, doe ik wel helemaal als laatst, ben bang dat ik er een week over doe. | |
caspervc | maandag 10 januari 2011 @ 09:28 |
Tja, ach.... Ik probeer de seasonals altijd eerst stock, en ga daarna kleine dingen aanpassen.. totdat ik een leuke race heb. Probeer ik in a-spec ook... gewoon iets uit mijn garage pakken dat niet uberveel sneller is dan de rest.. heb ik best wat dingen met de lupo cupcar gedaan.. gewoon omdat het kan, en dat ie op racing soft keihard door de bochten gaat... dat je op het rechte stuk om je oren wordt gereden... tja.. dan wordt slipstreamen belangrijk ![]() | |
SonicVolcano | maandag 10 januari 2011 @ 10:22 |
Loeb challenge makkelijk? Godskolere, ik kan niet eens brons halen ![]() | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 10:35 |
OMG...serieus, wat een aanstellerij zeg! Als je het allemaal zo ontzettend kut vind, dan doe je er toch zelf wat aan? En je kan roepen dat ik daar niet mee aan moet komen, maar zo is het gewoon. Je kan toch nog steeds gewoon een soortgelijke auto kiezen en gebruiken? Je bent toch niet verplicht om deze gelijk de beste banden te geven of volledig op te voeren? Je kan toch nog steeds met lui over set-ups praten? Of is dit soms te kort door de bocht? ![]() Ik vind het echt ontzettend raar dat je roept dat het allemaal zo dood en kapot is, terwijl je het toch echt zelf in de hand hebt hoe lastig je het jezelf maakt. Dat jij ervoor kiest om na 30 minuten dan maar voor makkelijk te gaan moet je zelf weten, maar roep niet dat dat de schuld is van PD. Het enige wat PD nu doet is races ook doenbaar maken voor de wat minder snelle gamers. Want geloof het of niet; zij kopen die game ook, en zijn dus ook van belang voor PD. [ Bericht 7% gewijzigd door very op 10-01-2011 10:42:57 ] | |
Netsplitter | maandag 10 januari 2011 @ 10:37 |
Mijn bob kan verdomme niet eens de mx race winnen. ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 10 januari 2011 @ 11:04 |
Nee, zo is het niet. Dat kan ja, maar als er dan één te snelle wagen in zit (zoals vaak t geval is, slaat t ook nergens meer op. Dat doe ik ook niet, meestal laat ik de banden stock. Nee, dat kan niet, want vrijwel iedereen mikt de seasonal events gewoon op race soft en ze zijn klaar. Niemand bekijkt meer camber etc. Zelfde is t geval in A-spec. Dus ja, je kijkt hééél erg kort door de bocht. Nee, dat heb je niet. En na 30 minuten met een upgrade waarvan je niet weet of het haalbaar is, wil je toch echt wel verder. Terwijl als PD een restrictie oplegt en het lukt na 30 mins nog niet, weet je dat het aan jouw rijstijl ligt, en dat je dus gewoon wat meer moet oefenen. Zie hierboven Dan moet PD de titel 'real driving simulator' van het hoesje afhalen. Ook echte races hebben restricties. Bovendien hoeft heus niet iedereen goud te kunnen halen. Als je dat niet lukt moet je meer oefenen oid, of je hebt t niet in je. Zoals ook genoeg mensen het niet in zich hebben strategiespellen of hoogste moeilijkheidsgraad te halen. Ik vraag me ook af wat jij vindt van GT4, waar tenminste nog wel restricties waren. Jij bent typisch één van die mensen die niet snapt dat een game zélf een challenge moet maken en niet jij.GT4 bood ons zélf een challenge. Elke fps game biedt de gamers zelf een moeilijke challenge op 'hard'. Ook snap je niet dat zelf een challenge maken grote problemen kan leveren zoals: Óf onhaalbaar met bv een ECU upgrade, maar na een Turbo 1 upgrade win je met twee vingers in de neus. Het spel zelf moet restricties opleggen, niet jij. Dan weet je van: Oh, met de restrocties die zijn opgelegd moet het haalbaar zijn. Dan hoef je er zelf geen uren in te steken om de race überhaupt op jouw niveau te rijden. Ik heb geen zin om precies uit te zoeken welke upgrades voor mij werken en welke niet, maar ik heb wél zin een wagen af te stellen zodat de wagen werkt voor mij. Dát was in de eerdere seasonal events juist zo leuk tov de rest van A-spec. Nu is de seasonal events gewoon een verlengde van de imo erg slechte a-spec. Speel GT4 weer eens, en zie hoeveel beter de A-spec races daar ook waren, juist omdat je moest oefenen en erg spannende races kon hebben door de restricties die waren opgelegd. Bovendien wist je dat de race haalbaar moest zijn met datgene wat PD jou had opgelegd, en dat is níet mogelijk met een restrictievrije event. Dan weet je niet of iets haalbaar is met de door jou gebruikte settings, of je hebt de auto iets te ver opgevoerd nadat t eerst niet lukte. | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 11:09 |
Ik heb zelf bijvoorbeeld geen hapklare brokken nodig om een race leuk en spannend te maken, dus waarom jij wel? Neem hier maar eens een kijkje: http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=236 | |
woessie | maandag 10 januari 2011 @ 11:39 |
camber bekeek ik eigenlijk zonder die restricties ook niet, net als LSD ![]() Misschien daarom maar max zilver? | |
GizartFRL | maandag 10 januari 2011 @ 12:09 |
1:59uur in een Mazda Furia. Rondjes van tussen de 1:52 en 2.00 ( afhankelijk van de banden). Aan een stuk door ( nee, pauzeknop is uit den boze ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 10 januari 2011 @ 12:17 |
Misschien omdat 1 upgrade teveel voor mij de race te makkelijk kan maken. Bovendien bracht juist een lastige challenge mij erg veel plezier. Had jij de oude Focus challenge (dus nog mét restricties) op goud zonder skid recovery? Nee? (zoals 99,9% van de aardkloot). Ik wel, ik kan erg ver gaan om te zorgen dat ik de auto exact zo krigj als ik t wil. En bij die Focus wist ik gewoon dat t haalbaar moest zijn zonder SRF en die settings, aangezien PD het zo had ingesteld. Dus bleef ik oefenen en haalde m. Zelfde geldt voor de RX-7 op Tsukuba. Maar als je zelf de tune moet makenw eet je niet of iets haalbaar is.. Door de Focus challenge ken ik de Madrid course nu veel beter. Door de Alfa 8c snap ik Eiger Nordwand nu veel beter. Ik vind t heerlijk te leren rijden, de circuits te leren, de wagen op de limiet krijgen. Lijkt er eerder op dat jij niet kijkt. De meeste tunes daar zijn om een auto rijdbaar te maken en veelal niks met de a-spec races. Grotendeels bedoeld voor online of één a-pec serie Like the Wind . met de vorige seasonal events schoten de paddestoelen uit de grond wat betreft setups. Nu lijkt alleen de Mustang nog een beetje levend. Terwijl de RX-7 en Focus threads voorheen gewoon vanaf het begin tot de laatste update erg hoog stond. | |
Netsplitter | maandag 10 januari 2011 @ 12:27 |
En de Lambo challenge wint die wel meteen. ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 10 januari 2011 @ 12:48 |
Zet je MX5 eens lager bij de grond Denk dat dat wel helpt ![]() | |
Netsplitter | maandag 10 januari 2011 @ 12:49 |
Goede tip. ![]() Ga ik vanmiddag of morgen uitproberen. ![]() | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 13:00 |
Blijkbaar niet ver genoeg om dan zelf uit te zoeken wanneer het lastig en toch doenbaar is. Begrijp me niet verkeerd, ik snap echt wel wat je bedoeld. En ik geef je gelijk in het feit dat het fijner is dat de moeilijkheidsgraad uit het spel zelf komt, en niet door jezelf te beperken. Maar het is nu eenmaal niet anders, dus zelf restricties opleggen is het enige wat je nog kan doen om een race lastig/spannend te maken. Waar of niet waar? En hoe erg is dat nou helemaal? Misschien kan je op deze manier juist NOG meer voldoening uit een race halen, wanneer je zelf voor een uitdagende auto kiest en zelf op zoek gaat naar de perfecte settings. En van de miljoenen mensen die het spelen, zijn er vast meer zoals jij, dus er is vast wel ergens een platform te vinden waar je nog wel met lui over set-ups kan praten. Open anders zelf een topic op gtplanet.net Nu iets anders...is er iemand die deze auto in zijn/haar garage heeft? (Mazda MX-Crossport Concept '05) | |
Meike26 | maandag 10 januari 2011 @ 13:14 |
Heb de laatste tijd last van mijn duim bij het racen met de DS3 !! Ik weet niet hoe andere racen, maar ik gebruik de L2 (rem) en R2 (gas) en de linker Analoge stick om te sturen. Schakelen op een game-pad vind ik niks, maar eigenlijk heb ik altijd wel automaat gereden... omdat ik altijd liep te knoeien met de versnellingen... een versnelling te veel omhoog geschakeld of per ongeluk in N zetten bij Grand Prix 3, zijn een paar van die gevolgen als ik het weer eens probeerde. Maar nu dus met de DS3 kan ik niet lang meer spelen, omdat mijn duim aan rechterhand werkloos ligt te zijn, of OP de gamepad, zwevend boven de X, O en overige knoppen, of ik plant mijn duim dus in het hoekje net onder de rechter-analoge stick. Op zich rijd dit het fijnst qua concentratie, maar ik krijg er hevige kramp van in de hand/duim/pols. En gas/re met de rechter-analoge stick vind ik net zoals met een race-stuurtje een vlieg-simulatie-spel te spelen of iets van motorracen... Het is tegen m'n natuur in om de rechter analoge stick te gebruiken voor m'n performance. Er zit niets anders op... De HKS racing controller ![]() ![]() Of een racestuurtje maken..... De DFGT die ik te koop had staan en 2 geintresseerden had voor dit stuur, blijkt niet meer te werken. Bonnetje voor eventuele garantie is ook al spoorloos... Gaat lekker hier ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Meike26 op 10-01-2011 13:17:24 (Plaatje toegevoegd.. ) ] | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 13:16 |
Als je de HKS controller eenmaal in gebruik hebt, hoor ik graag hoe die bevalt. | |
Auti | maandag 10 januari 2011 @ 13:16 |
De nieuwste roadster kopen en volledig tunen is ook een optie, want ik neem aan dat je nu een normale MX5 hebt? Een volledig getunede roadster is niet slecht voor je garage, je zal zelf immers ook nog eens in Aspec die 4 uurtjes moeten racen.. en dan is die roadster leuk hoor, kan je leuk mee driften/spelen. | |
Meike26 | maandag 10 januari 2011 @ 13:20 |
IK ga mijn best doen, maar ik ben dan ook weer zo'n zeikwijf dat het product wel eerst wil testen, voor dat ze het product koopt. De tijd van impulsieve aankopen (en dat zijn er nogal wat geweest) is voorbij... Dus als iemand weet welke keten/winkel hem heeft, hoor ik het graag ![]() | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 13:23 |
Dat gaat lastig worden. Volgens mij is het nu alleen nog maar import. | |
Meike26 | maandag 10 januari 2011 @ 13:32 |
Ja, daar was ik dus ook bang voor... kijk, aan de ene kant, waarom ook niet. Apparaat kost iets van 55 Euro en het ziet er aanvankleijk goed uit ! Maar als ik hier dan thuis kijk wat wij aan verstofde en vergeten producten hebben, jemig, wat een miskopen heb ik al gehad, of wat en spullen hebben we nieuw gekocht, maar doen we niets meer mee. Van een Sony PSP naar een rc helicoptertje om de katten lekker gek te maken... En met sommige ps3 spelletjes is het al net zo... Ik wil in 2011 zo goed als mogelijk geen miskopen meer begaan !! In 2012 zie ik dan wel verder ![]() | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 13:39 |
haha...erg herkenbaar. Maar mocht ie niet bevallen, dan raak je dat ding nog makkelijk kwijt via marktplaats. Waarschijnlijk nog zonder verlies ook. Dat je geen lange levertijd hebt is namelijk ook wat waard ![]() Hell...wie weet zou ik hem van je overnemen. (ik ben ook een redelijke impuls consument) | |
Meike26 | maandag 10 januari 2011 @ 14:14 |
Ik heb een nederlander gevonden, op het Honda Civic forum... die ook zo'n ding gaat bestellen (zegt ie). Eventjes afwachten of hij zich nog laat zien !! ![]() http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=90&p=831669 Als iemand geregistreerd staat op dat forum, zeg eens dat hij wakker moet worden en er mensen zijn die wachten op zijn bevindingen van de HKS ![]() | |
Scarsick | maandag 10 januari 2011 @ 14:36 |
Spoiler op de achterkant zetten en veel downforce geven. In B-spec willen ze anders vaak spinnen in de korte haarspeldbocht doordat ze volgas geven. Ik had 'm daardoor in 1x en mijn b-coureur was maar 1 level hoger dan benodigd. ![]() | |
EchteZwareVanNelle | maandag 10 januari 2011 @ 15:12 |
Like The Wind race 2 gewonnen ![]() | |
EchteZwareVanNelle | maandag 10 januari 2011 @ 16:16 |
Laatste race van bonusrace 3 was echt makkelijk, wel 1.5 mil erbij ![]() | |
Salatrel | maandag 10 januari 2011 @ 16:28 |
ps3 gisteren overleden ![]() ![]() laadtijden van de nieuwe slim lijken trouwens flink korter te zijn dan mijn oude 40gb | |
Netsplitter | maandag 10 januari 2011 @ 16:43 |
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf. | |
Salatrel | maandag 10 januari 2011 @ 16:50 |
mjah op mijn oude fat kreeg ik ong 1,5 keer de startlijst te zien voordat ie uitgeladen was maar met de nieuwe slim zie ik nog net wat er op de 12e startplaats staat ![]() | |
jackson | maandag 10 januari 2011 @ 17:28 |
De hardware lijkt me grotendeels identiek gezien de standaardisatie qua spellen. Een HD lijkt me het meest waarschijnlijke. Jij vermoedt een snellere processor of iets? | |
very | maandag 10 januari 2011 @ 17:37 |
Is er hier eigenlijk iemand die een SSD in zijn/haar ps3 slim heeft ingebouwd? | |
ForzaScuderiaFerrari | maandag 10 januari 2011 @ 17:52 |
Ja, dat is gewoon een weggevertje..zeker vergeleken met de eerdere bonusraces | |
Netsplitter | maandag 10 januari 2011 @ 17:53 |
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | maandag 10 januari 2011 @ 18:05 |
ik niet, maar schijnt de laadtijden wel aardig korter te maken | |
EchteZwareVanNelle | maandag 10 januari 2011 @ 18:24 |
GT By Citroen Concept '08 gekocht, even kijken hoe 'ie rijd. | |
BOPE | maandag 10 januari 2011 @ 20:02 |
Mag ik vragen met welke wagen je gereden hebt ? ![]() | |
Andyy | maandag 10 januari 2011 @ 20:21 |
Die GT ziet er vrij apart uit ja, maar is die ook goed? Je krijgt 'm als je Dream car uitspeelt ![]() | |
Toempf | maandag 10 januari 2011 @ 20:25 |
Oh dat is wel een goeie tip, misschien dat ik die ook maar aan moet gaan schaffen. Gewoon omdat het kan. Ik heb nu 11 miljoen credits, en heb geen idee waar ik dat aan uit moet geven ![]() | |
EchteZwareVanNelle | maandag 10 januari 2011 @ 20:48 |
Corvette Z01. Racemod en paar kleine aanpassingen, als je die wilt weten moet je het maar zeggen. ![]() Over die GT By Citroen, ik had er veel meer van verwacht. Is niet te tunen, elektrisch en optrekken lijkt nog niet echt hard te gaan. Als er iemand interesse in heeft moet die het maar zeggen. Anders als laatste optie toch proberen met de instellingen te kloten. | |
RodenCity | dinsdag 11 januari 2011 @ 08:12 |
Zou ik ook graag willen weten, heb die Z01 gekocht, aangast en race mod gedaan. Heeft nu maar 707 pk @ 1100 kg (terwijl die voor Race mod boven de 800 had), maar kom echt 2 seconden per sectie te kort. Eind van de race wordt ik standaard 11e op ongeveer 20 sec achterstand, dus de gene die zegt dat ie met die auto te doen, is mag mij uitleggen hoe, en met welke settings die rijdt. | |
Salatrel | dinsdag 11 januari 2011 @ 08:24 |
nee meer zoiets: het zijn voornamelijk laadtijden waar ik het aan merk. snellere HDD en misschien een snellere bluraydrive? weet niet of waar nog verschillende leessnelheiden voor zijn | |
EchteZwareVanNelle | dinsdag 11 januari 2011 @ 08:55 |
Als je de auto hebt getuned, zijn die na de racemod uitgeschakeld, die moet je dan weer aanzetten. Verder moet de auto zo laag bij de grond, full downforce en topsnelheid op 370 zetten. Met die instellingen moet je makkelijk winnen. Ook race soft eronder | |
RodenCity | dinsdag 11 januari 2011 @ 09:03 |
Ah oke, dan zal dat het probleem wezen, zal vanavond weer eens ff kijken. Vond het al zo vreemd dat iedereen spreekt over een Z01 met 900+ bhp. Wel dom dat dat uitgezet is na een race mod. | |
EchteZwareVanNelle | dinsdag 11 januari 2011 @ 09:10 |
Ja is inderdaad dom, ik zat er eerst ook mee. Succes | |
very | dinsdag 11 januari 2011 @ 12:35 |
Dit gisteren ook even geprobeerd: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139915 Is leuk ![]() Wanneer je dit een beetje onder de knie krijgt, kan je andere auto's gewoon op twee banden in de bocht inhalen. | |
Salatrel | dinsdag 11 januari 2011 @ 13:03 |
![]() | |
SonicVolcano | dinsdag 11 januari 2011 @ 13:12 |
Ik had dat met de Lotus Elise challenge al, dat ie in bepaalde bochten wilde kantelen. Ik vind het ook geen auto. Meer een soort uit de kluiten gewassen zeepkist. | |
Sant. | dinsdag 11 januari 2011 @ 13:29 |
Eensch, Lotus rijdt voor geen meter. Terwijl ze in real life volgens mij bekend staan om hun rijgedrag als een kart. Ik ben zeer te spreken over mijn Formula GT En gewoon om te hebben, heb ik de Fort GT Spec II Test Car gekocht a 3.5 mio... gewoon omdat het een van de vetste bakken in game is. Wel een beetje traag en geen draad kans tegen mijn corvette met race modificatie, maar toch.. Wie had er nu die GT by Citroen gekocht? Rijdt dat een beetje? | |
Sant. | dinsdag 11 januari 2011 @ 13:32 |
Trouwens nog een vraag over de B-Spec Wanneer je een race doet waarbij je twee coureurs kunt / mag selecteren (Super GT) en je verdient er pak hem beet 100.000 xp mee. Krijgen dan beide coureurs 50.000 xp of beide 100.000?? of is het bijvoorbeeld ook nog afhandelijk van het aantal ronden dat een bepaalde coureur rijdt? Dan zou de verdeling dus ook 75.000 - 25.000 kunnen zijn.. Iemand enig idee? | |
Scarsick | dinsdag 11 januari 2011 @ 18:37 |
Bij de seizoensevents is de lol er nu wel een beetje af zonder restricties op banden, gewicht en vermogen. Nascar op de Ring is wel nog steeds een uitdaging though, die haalde ik pas toen er bij de 2e poging racing soft onder lag. En met een standaard C4 WRC is de bijbehorende race ook nog wel spannend. | |
Andyy | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:07 |
Die C4 is te makkelijk, vooral als je turbo erbij neemt | |
Netsplitter | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:08 |
Ride like the Wind binnen. ![]() | |
jackson | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:23 |
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingen ![]() | |
SonicVolcano | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:26 |
TC op 4, ABS op 2. Dan is ie heel makkelijk, maar ja, voor de uitdaging is het wel minder leuk zo ![]() | |
SonicVolcano | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:27 |
Voor mensen met een stuur: er kan een apart menu geactiveerd worden tijdens het racen. Dan kun je ook de remmen e.d. aanpassen. Kijk maar eens onder Hardware en dan bij de knoppen. Met het D-pad kun je het menu eventueel activeren. Voor mensen die alleen DS3 hebben, net als ik, helaas. Je hebt te weinig knoppen. Tenminste, ik heb nog niet ontdekt of het anders kan! | |
very | dinsdag 11 januari 2011 @ 22:44 |
Ik vind het raar dat je zulke dingen sowieso niet kan instellen wanneer je je race even pauzeert. Nee, dan moet je eerst helemaal uit de race.... ![]() | |
LangeJan | woensdag 12 januari 2011 @ 07:22 |
Wow, verslavende game. Gisteren eigenlijk veel te lang doorgegaan, waardoor ik nu echt slecht wakker kan worden ![]() Zit momenteel op 60 wagens overall, level 23 en 50% in de game gedaan. Ben nu aan het sparen voor de Polyphony Formule GT wagen voor dat kampioenschap ermee met 20 rondes per race. Ik las dat iemand alleen premium auto's zocht en geen standard wagen voor DTM wou kopen? Bij toeval ontdekte ik dat de Lexus Race Concept ook mee mocht doen met de DTM en die is Premium. | |
Toempf | woensdag 12 januari 2011 @ 07:31 |
En die Lexus is voor zover ik weet met 750.000 credits de goedkoopste die mee mag doen met die race. De rest gaat allemaal richting de miljoen of er overheen, als je ze uberhaupt al kan vinden bij de occasions. | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 12 januari 2011 @ 08:40 |
Bijna level 25 ![]() | |
woessie | woensdag 12 januari 2011 @ 08:50 |
Dat was ik en ik keek niet goed ![]() Ik ga die Lexus ook maar eens aanschaffen! | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 09:05 |
ridehight omhoog bedoel je? en waar zet je die downforce dan? volgens mij kijk ik eroverheen... | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 12 januari 2011 @ 09:08 |
Bij 'carroserie' kun je de downforce aanpassen. | |
biertank | woensdag 12 januari 2011 @ 09:13 |
De Lexus moet je erna nog tunen als ik het goed begrepen heb, ga je dus ook over de mil heen. Op dit moment staat in de online shop een bmw en een opel te koop voor net onder de mil. Maar heb er nog niet mee gereden. | |
very | woensdag 12 januari 2011 @ 09:28 |
Die lexus is wel een heel fijn autootje | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 09:35 |
ik heb de lexus, de BMW, de mercedes, de audi en de astra DTM wagens ![]() de bmw en de mercedes nog nooit in gereden maar gewoon voor de collectie. de astra heb ik voor de 4 uur van nurburgring gebruiken en ook voor b-spec af en toe. vanavond de B-spec DTM races doen | |
Sant. | woensdag 12 januari 2011 @ 09:42 |
Kun je met de BMW M3GTR Race Car meedoen aan de DTM races? | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 09:46 |
kijk bij de deelnamevoorwaarden? daar staat precies welke auto's wel en niet mee mogen doen | |
Sant. | woensdag 12 januari 2011 @ 10:36 |
Ja dat weet ik, maar omdat je zegt dat je ook de BMW DTM hebt, vroeg ik me af welke dat dan was. Ik heb namelijk ook nog twee BMW 320i Touring Car's, dus anders koop ik de M3 GTR Race Car er ook nog bij. anders laat ik hem schieten en spaar ik voor iets anders. De Audi wil ik ook sowieso hebben. Ik ben nu in de fase dat ik voor iedere race een topauto heb, dus al mijn geld geef ik uit aan leuke auto's die ik ergens tegenkom. garagevulling zeg maar. | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 10:40 |
ahh ok ja het is idd de m3gtr race car volgens mij ja. | |
Sant. | woensdag 12 januari 2011 @ 10:41 |
Thanks! vnvd maar eens aanschaffen en DTM gaan rijden! ![]() | |
Michiel706 | woensdag 12 januari 2011 @ 12:27 |
Met welke auto + instellingen kan ik het beste de Gran Tourismo All Stars races halen? Mijn Lamborghini Gallardo LP560, volledig getuned, haalt het niet. Vooral op de Nurburgring wordt ik met moeite 4de, met 20sec achterstand op nr1... | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 12:31 |
kun je Like the Wind al doen? daar win je de Toyota MINOLTA Toyota 88C-V Race Car 89 en die haalt het makkelijk |