Je hebt toch wel de TC uitstaan he? (zo niet komt een GT5 knokploeg je persoonlijk vernederen, het is pas 400 keer in dit topic gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mij willen die rallyraces niet echt lukken
Daarom heb ik die Ford GT maat volledig opgevoerd om het moeilijk te maken, dat ding gaat echt niet door de bochten heen zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijn
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de TC uitstaan he? (zo niet komt een GT5 knokploeg je persoonlijk vernederen, het is pas 400 keer in dit topic gezegd)
Geef dan dat geld en credits dan gratisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal extreem makkelijk gezien er geen restricties zijn
Je krijgt bij de andere Endurance races wel meer, maar naar verhouding valt het tegen. Het hoogste wat ik gehad heb was na de 24 uur op De La Sarthe, namelijk 4.500.000 Xp. Ik schoot gelijk van begin level 35 naar halfweg level 36.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef woessie het volgende:
Krijg je bij de volgende endurances net als bij de eerste endurance maar een luttele 130k bijgeschreven? Want ik wil wel worden beloond voor lang zwoegen.
En dan nog niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Wie verzint ook een challenge met fully tuned Prius![]()
.
Je hoeft hem op lange na niet vol te tunen hoor om die seasonevent te halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef PieterBas het volgende:
Wie verzint ook een challenge met fully tuned Prius![]()
.
Nu heb ik die Prius "gelukkig" al gewonnen in B-spec, maar omdat ding nu full te tunen, haal je nooit het prijzengeld eruit
Inderdaad, ECU, katalysator, luchtfilter en je hebt er zo al 20 pk bij. Dat was voor mij genoeg. En daarbij krijg je 200.000 credits voor die race.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoeft hem op lange na niet vol te tunen hoor om die seasonevent te halen
Ik heb altijd de nare gewoonte om er banden van 36k op te leggen... Maar dat is een beetje mijn vaagheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Inderdaad, ECU, katalysator, luchtfilter en je hebt er zo al 20 pk bij. Dat was voor mij genoeg. En daarbij krijg je 200.000 credits voor die race.
en dat mag ook opeens... Ik vond die seasonal events veel leuker, toen het nog een uitdaging wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb altijd de nare gewoonte om er banden van 36k op te leggen... Maar dat is een beetje mijn vaagheid
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tune je auto's dan gewoon niet als je het te makkelijk vind.
Ik ga ze morgen met stock wagens proberen en zien waar het schip strand
Grappenmaker, grappenmaker... Wie is hier $%$#@ de grappenmaker, jij denk? Wat een verschrikkelijk azijnpisser ben je met dat ontzettend matige gedrag van je. Heb het een aantal maal met lede ogen aan zitten kijken maar je bent wel erg flauw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.
auto's tunen doe ik trouwens ALTIJD. waarschijnlijk bedoel jij opvoeren. dat is wel degelijk wat anders dan tunen.
ik zou het leuker vinden als de concurrentie ook met max powered wagens rondreed, dan gaat én de race sneller en het spectaculairder.
als ik die prius race met een standaard prius moest rijden had ik zelfmoord overwogen, wat een saaie tering auto.
Wat je kan doen is een filmpje op youtube bekijken en dan afkijken waar de beste inhaal spots zijn. Wat mij betreft zijn die overduidelijk maar wellicht zie jij toch dingen die je anders kan doen. Tips als weinig remmen en zo heb je niet veel aan denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef mrPanerai het volgende:
Iemand tips (instellingen ofzo)... en hetzelfde probleem met 1 rondje met de volkswagenbusjes op het TopGear circuit.
dank bij voorbaat
Klaag dan niet dat het te makkelijk isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
grappenmaker, ik ga een beetje moeilijk zitten doen als het niet hoeft.
ik zie wel waar ik kan inhalen maar m'n busje is of te traag of ik raak iemand (amper) en de zooi stopt al...'t is m'n eerste racer maar ik vind het op zo'n manier al niet leuk meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat je kan doen is een filmpje op youtube bekijken en dan afkijken waar de beste inhaal spots zijn. Wat mij betreft zijn die overduidelijk maar wellicht zie jij toch dingen die je anders kan doen. Tips als weinig remmen en zo heb je niet veel aan denk ik.
Welk level is-ie? 35?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn B spec coureur begint eindelijk goed te worden
lijkt me echt niet zo stevig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:34 schreef woessie het volgende:
[..]
www.wheelstandpro.com
binnen 10 dagen afgeleverd en het geld zeker waard.
Die test in Rome is kut ja. Ik wil alle rijbewijzen op goud maar dit is nog de enige die ik op zilver hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef mrPanerai het volgende:
Ok ben nou een even bezig en nu ben ik bezig aan de licenties, ondertussen aan de 3de licentie laatste opdracht, 1 rondje in Rome met de ferrari...ik geraak er niet door...of ik eindig laatste, of ik rij wel iemand aan, of ik word aangereden en dan is het ook over...
Iemand tips (instellingen ofzo)... en hetzelfde probleem met 1 rondje met de volkswagenbusjes op het TopGear circuit.
dank bij voorbaat
wacht maar tot je aan lvl 40bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Auti het volgende:
Eindelijk level 35 B-spec, op het laatst ging het echt tergend langzaam qua XP. Maar nu wel een legit X2010 S. Vettel version"Even" A-spec uitblazen.
volgens mij vergis je je met die xp punten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Je krijgt bij de andere Endurance races wel meer, maar naar verhouding valt het tegen. Het hoogste wat ik gehad heb was na de 24 uur op De La Sarthe, namelijk 4.500.000 Xp. Ik schoot gelijk van begin level 35 naar halfweg level 36.![]()
Heb me vandaag ook even bezig gehouden met die Seasonal Events. Althans heb ze allemaal gedaan, maar als je al een poos snelle bakken gewend bent, lijkt het met die trage bakkies net alsof je achteruit rijdt.
Edit: Volgens mij gaat het om de Credits. Die valt gemiddeld ook tegen, zo tussen de 130k en 850k.
Toch is het wel echt stevig hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:56 schreef moeskop het volgende:
[..]
lijkt me echt niet zo stevig.
ik heb het stuur op mijn buro, en dat is dus zo vast als een huis,
daar kun je nog eens gaan aanhangen als het moet.
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
Jep.
Ben net begonnen met het event met de Prius, met een stock Prius werd ik 3e, toen een sport chip en racing filter erop gezet (van 99 naar 111 pk) en werd toen 2e. Nu een andere uitlaat eronder, benieuwd of ik het haal
Ik werd met 124 pk 5e. Ik faalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.
Dat moet ik uitproberen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het geluid van die Prius met een sportuitlaat is ook ehmm...apart
Welke banden? Ik reed toen nog met de Comfor Mediums. Heb het uiteindelijk makkelijk gehaald met sports hard banden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben met 116 PK makkelijk eerste geworden (en zo goed kan ik niet eens rijden al zeg ik het zelf) dus dan zou het toch wel moeten lukken.
Ik zie net dat dat ding zelfs 150 pk heeft. Ik schaam me doodquote:
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef moeskop het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je met die xp punten.
bij de 24uur van lemans krijg je 2,241,184 xp punten
en bij de 24 uur van nurnberg krijg je rond de 3.5 miljoen xp punten.
Niet alleen de beschrijving, in beide auto's zit gewoon een V8 onder het glas.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef Toempf het volgende:
Ik heb een foutje ontdekt. De beschrijvingen van de Audi R8 4.2 V8 en de Audi R8 5.2 V10 zijn hetzelfde
Jawel klopt.. Ik heb mijn stuur ook een paar dagen ( ook eeen DFGT )quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Heb sinds vrijdag DFGT, fijn stuur. Ben vandaag van level 16 naar 22 gegaan met a-spec. Hoort het trouwens dat het stuur bij rechte stukken naar links en rechts gaat (paar graden). Heb het ook bij bochten btw.
Wanneer krijg je endurance racen ?
Met stuur is inderdaad veel leukerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef BOPE het volgende:
[..]
Jawel klopt.. Ik heb mijn stuur ook een paar dagen ( ook eeen DFGT )
In het begin vond ik dat ook apart maar dat hoort zo.. Het is echt wennen als je met controller gewend bent. Maar met stuur is het veel makkelijker en leuker
Trouwens als je stuurhulp op sterk staat ingesteld is het erg heftig. Waar heb jij hem op ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |