abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90885985
Oh bah Maffemuts, ik wist niet dat een nierbekkenontsteking zoveel impact kon hebben dat je er schade aan over kan houden. Hopelijk is er niets aan de hand! Is er sowieso schade en gaan ze kijken hoeveel of kan het ook zijn dat er niets aan de hand is?
Hopelijk gaat hij ook lekker slapen zonder inbakerdoek! Moet je dat afbouwen?

Mrien, fijn dat je dan een draagdoek hebt, dan kan hij lekker bij je slapen. 9 dagen alweer! Ik vond het ook fijn dat de kraamhulp weg was :Y Lekker weer je huis voor jezelf. Alleen jammer dat je dan zelf je eten moet maken ;)
pi_90886408
Dat deed m'n man in de kraamweek ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:46:55 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90887158
Nadat de kraamhulp weg was heeft freecell een week voor ons gekookt. Heeeeeerlijk was dat!

Nathan is echt nog niet toe aan afbouwen van het inbinden. Ik bind hem nu zelfs overdag in zodat hij beter en wat langer slaapt. Anders valt hij niet in slaap omdat hij in zn oogjes wrijft.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:08:59 #79
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_90888461
Nog even snel voor Solagratia
Bellen met je huisarts, (en als ze nog geen 3 maanden is met de avondarts aangezien de meeste huisartsen tegenwoordig al om 16:30 ophouden)
Je kan beter tien keer te vaak en voor niks komen dan 1 keer te laat, en met RS inderdaad geen risico's nemen!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_90889942
Blugh nu maak ik me toch weer wat meer zorgen. Ze zat net op schoot en ze ademt heel hijgerig door haar neus. Ze hapt niet naar adem of zo maar wel dat je merkt dat ze niet makkelijk ademt. Ze piepte ook wat net. Maar misschien ademt ze al makkelijk als ze het door haar mond doet, maar ja ze is gewend om door haar neus te ademen. Dit is ook met neusspray en luuf trouwens. Wat ik lees over RS virus dan drinken baby's ook niet goed, Amy drinkt wel slechter maar niet verontrustend of zo. Alleen dat slijm maak ik me wel een beetje zorgen om. Maar dan lees ik ook weer verhalen dat baby's gewoon moeten uitzieken en iets van hoestdrankje meekrijgen, dus dan lijkt de huisartsenpost weer overdreven.

Ze is bijna 5 maanden. Nou ja ik kijk het wel verder aan. Ben alleen bang dat wanneer er echt iets aan de hand is, ik het niet herken of zo.

Edit: ik begrijp van internet dat het RS virus niet altijd gevaarlijk hoeft te zijn voor baby's? Dan is het gewoon uitzieken? Of is dat pas na een bepaald aantal maanden?
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:41:52 #81
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90890345
Ayrton is alsnog gisteravond bij mama in slaap gevallen na z'n badje.
En hij sliep gewoon door tot kwart over 6 vanochtend?? :@
En mijn vriendin en ik schrokken ons de kolere waarom we hem niet hoorden in de nacht rond de tijd dat hij meestal om z'n flesje begint te huilen.
Maar meneertje was helemaal onder zeil.
Vanochtend heeft ie die voeding wel ingehaald met 2 keer zijn flesje leeg te drinken.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_90891063
Hoe laat viel hij in slaap dan Bolleke? Want zo'n kleine baby moet wel om de 5 uur de fles ivm zijn suikerspiegel.
Mex had in de kraamweek ook een nachtje heerlijk geslapen en dat zaten wij toen trots te vertellen aan de kraamhulp en die zei toen dat we hem dan echt wakker moesten maken.

Sola, zoals jij het schrijft begrijp ik het ook van die sites hoor. Alleen goed opletten of ze wel genoeg drinkt en niet uitgedroogd is en op de ademhaling letten idd. Was ze niet druk van spelen of drinken toen ze zo ademde?
Je kan ook gewoon voor advies bellen naar de huisartsenpost he en ook gewoon je gevoel volgen he.

Maffemuts, had jouw mannetje ook niet echt plekjes op zijn gezicht? Was vertellen dat ie zo wrijft genoeg om die zalf te krijgen en werkt die zalf ook en hoe heet die?
Wat zielig dat hij een nierbekkenontsteking gehad heeft, dat is best pijnlijk.
heeft hij zowiezo schade nu of kan het ook gewoon goed zijn?
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:09:22 #83
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90891998
Uurtje of 11.

Ja wij vonden het ook al zo vreemd.
Als het weer gebeurd moeten we hem dan wakker maken ofzo?
pi_90892497
Ja, Bolleke gewoon je kleine man wakker maken :Y Hij heeft het nodig.
pi_90893629
Ja, idd...maar Mex heeft het na die nacht nooit meer gedaan hoor..
pi_90894545
Anne sliep na twee weken een uur of 7 achter elkaar 's nachts en dat was geen probleem, is een beetje gewichtsafhankelijk geloof ik, per pond mogen ze een uur achter elkaar slapen.
pi_90896364
Fannetje, wij gingen proberen of Amy zelfstandig kon zitten in de tub, maar ze glijdt onderuit en kan daarom niet zelfstandig zitten. Ze hangt graag haar voeten over de rand. Hebben jullie iets van een zeiltje erin of zo?

Ik heb er genoeg vertrouwen in om tot morgen te wachten voor de afspraak van de huisarts. Ze kraakt enorm, maar lijkt niet suffig of zo. Vannacht maar een keer extra controleren. Ze ging wel lekker slapen net.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:21:22 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90896472
Allemaal zieke kindjes, wat sneu! Pvoess, jij heel veel sterkte. Lijkt me maar niets zo'n kleintje iin het ziekenhuis. Hopelijk hebben ze snel door wat er aan de hand is!

Anne O+

Ik ben nog snel voor volgende week allemaal losse eindjes aan het afmaken. Tussen Neve haar slaapjes door heb ik vandaag een plakboek gemaakt met de kaarten enzo van haar geboorte (niet allemaal, want het waren er meer dan 70!!). Ik ben ook bezig met een fotoboek van de eerste drie maanden.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90896794
Fotoboek van de eerste drie maanden (t/m 31 dec) heb ik toevallig ook net af en verstuurd naar Pixum, maar nog niks van gehoord...

Sola, wij hebben geen zeiltje erin. Gewoon de tt half met water gevuld en Anne erin gezet, haar voetjes vouwt ze dan tegen elkaar over de bodem. Als ze met haar voeten over de rand zou willen hangen zou het ook niet werken denk ik :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:33:19 #90
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90897306
Nathan was 5 pond en moesten we verplicht elke 2 uur wakker maken. Daarna kwam hij sowieso elke 4 uur.
pi_90897510
Wellicht dat het wel anders werkt met heel kleine kindjes pessie... Anne was natuurlijk meteen 8 pond, dus dan is het toch anders :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:43:11 #92
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90898022
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Solagratia het volgende:
Ja, Bolleke gewoon je kleine man wakker maken :Y Hij heeft het nodig.
Oke dan weten we dat.
Maar de kraamhulp en verloskundige hadden het over Ayrton bij z'n laatste avondvoeding iets meer te geven, en dan kijken of hij de nacht doorkwam. :?
pi_90898093
Hoeveel weegt Ayrton?
pi_90898351
Sola, als je je zorgen maakt gewoon ff bellen! Dan geven zij wel aan of ze Amy willen zien!

Mooie foto's van Anne in de tt!

Leia, hoe was het op het kdv? of heb ik daarover heen gelezen :@

Wij hebben bientje nooit wakker gemaakt 's nachts. Ze sliep van 00.30 uur tot 7.30 uur. Maja net als Anne was ze ook al 8pond.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90901712
Leyla heeft ook een tijdje doorgeslapen, maar toen ze onvoldoende aankwam ben ik haar toch gaan wakker maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:42:25 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90901790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:49 schreef Hik het volgende:
Haha! Neve doet dat ook steeds, met haar handje zo! Wij roepen dan steeds " to infinityyy and beyond!" :)

Ik ga 4 dagen werken.
Beetje late reactie maar hier idem.... to infinity and beyond :D :')

En nog aan het bijlezen dus, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben zijn jullie waarschijnlijk een topic verder :X
Gaat goed met zoonlief, ben er alleen een beetje erg druk mee, maar dat komt vanzelf wel goed ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90902496
Leyla had vandaag echt heel weinig gedronken. M had papamiddag, en ze had alleen maar geslapen. Dus toen ik thuis kwam dronk ze 2 borsten leeg, ik nam maar ff een flesje mee naar m'n ouders die dronk ze ook leeg en net voordat ze naar bed ging weer 2 borsten. En t kind geeft geen kik, die gaat gewoon slapen ook als ze honger heeft. Dus nu weet m dat hij daar iets beter op moet letten, leyla huilt niet als ze honger heeft.
pi_90902538
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Oke dan weten we dat.
Maar de kraamhulp en verloskundige hadden het over Ayrton bij z'n laatste avondvoeding iets meer te geven, en dan kijken of hij de nacht doorkwam. :?
Als het een flinke knul is kan dat ook gewoon hoor.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:36:43 #99
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90909350
Margriet vd Linden is actie aan het voeren tegen het woord "papadag". Omdat je altijd papa bent, ook als je niet bij je kunt bent. En er is natuurlijk ook niet zoiets als de mamadag.
:)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:07:52 #100
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90919044
Bah. Neve is vannacht ineens heel verkouden geworden. :{
Ze werd steeds wakker met zo'n naar, droog hoestje. Gelukkig geef ik 's avonds en 's nachts nog bv en kon ik haar steeds even aanleggen. Dan had ze even niet zo'n droog keeltje meer en sliep ze weer even. Overdag geven we fv nu en dat kan ik natuurlijk niet steeds geven. Zal ik haar een beetje water geven tussendoor of is dat geen goed idee?
Verder nog tips? Ze reutelt heel erg, maar ik zie nog geen snot. Ze is ook gewoon vrolijk verder, lijkt alleen niet zo goed te weten wat ze ermee aanmoet.

Ze zou vandaag haar laatste wendag op het kdv hebben; die heb ik maar afgezegd. Helaas moet ik dan ook wel gelijk mijn massage af gaan zeggen. Die stond voor vanmiddag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')